Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    ReJoy telefon eladás érdekes féltörténet:

    Barátomnak segítek eladni a telefonját(jait), javasoltam neki próbáljuk ki első körben a ReJoy-t.

    Eljött, mondja milyen telója van (Mi 10 Pro 5G), feldobjuk az oldalon, megrendeljük az eladást, majd megfelelő gyalu telefonnak és az eredeti dobozába csomagolnám be, amikor látom, hogy a dobozon a barátom által fejből mondott típusszám mellett ott van egy T jelölés is.
    Na ez így nem lesz jó, mert ez teljesen más telefon, mint amit eladásra jelöltünk meg. Semmi gond, van az oldalon az Eladásaimnál Rendelés törlése gomb.
    Igen ám, csakhogy ez a gomb nem működik: "Hiba történt a kérésed feldolgozása közben. Kérjük, próbáld később" két hete próbálom....később, de ugyanaz a hiba

    Nosza írtam nekik a Kapcsolat oldalon emiatt egy törlési kérelmet, amire másnap válaszoltak ugyan, hogy amikor a futár keres mondjuk le a szállítást (de ugye lemondani nem kell a futárt, mert újra feladtuk megfelelő típust választva a telefonhoz)... viszont azóta is ott figyel a Eladásaim menüben a tétel.

    No akkor feladtuk újra most már jó típus kiválasztásával.

    Futár jött, 2 szállítójeggyel és ugye egy telefont el is vitt (sajnos nem voltam itthon, mikor a futár érkezett - 1 nappal később, mint ami ki lett választva és szokás szerint kvára összecserélhette a szállítójegyet...ha egyáltalán van azokon típusjelölés)

    3 nap múlva kaptam tőlük levelet, miszerint:

    "Xiaomi Mi 10 Pro 5G 256 GB Solstice Grey telefonodat szakértőink bevizsgálták, és az alábbi hibát azonosították:
    Ez a modell nem elfogadható eladásra. ( Xiaomi Mi 10 Pro 5G))"

    Na mondom ott is értelmesek vannak, mert eredeti dobozban beküldött telefonról sem sikerül beazonosítani, hogy a beérkezett készülék nem az a típus, mint amit írtak problémásnak.

    Na akkor itt telefonos segítséget kértem: az egyből románul beszélő kolléganő felismerve a magyar nyelvet váltott is rögtön, de érződött, hogy nem nagyon fogta fel mit is akartam neki nyöszörögni azzal kapcsolatban, hogy rossz típus lett oldalukra felvíve, aminek törlését kértem írásban - emlékezett is pedig rá - viszont szerintem a futár rossz szállítójegyet/címkét ragasztott az elküldött telefonra és emiatt összecserélődött a beküldött telefon a rosszul felvitt típusra. Ígérte, hogy utánanéz, ne aggódjak -> 2 nap múlva a telefon kezemben volt GLS futárszolgálat által, tehát semmit nem intézett.

    Nos a telefon és most már barátom egy másik készüléke is újra eladásra lett kínálva, de majd csak keddre rendeltük a szállítást (elvileg itthon leszek :B ), így jelenleg itt áll a féltörténet.
    Persze az együtt feladást amiről írtatok jobb lett volna hamarabb olvasni :B

Új hozzászólás Aktív témák