Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz GeryMX #109 üzenetére

    Gondolom megérkezést követően meleg helyen tartottad a készüléket és vártál 2-3 órát a bekapcsolással. Csak mert tipikusan olyan tünetek, amik hideg - meleg helyek közötti óvatlan bekapcsolás szokott okozni

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz GeryMX #112 üzenetére

    Azért a párás kamera azt jelzi víz van a belsejében. Az oda valahogy be szokott jutni vagy kicsapódik a levegőből hideg-meleg hirtelen váltásoknál. A "tipikus" hibákat viszont nem ismerem :B

    janeszgol

    Én meg telefonnal egyáltalán nem találkoztam ilyen jelenséggel...eddig...viszont laptop, TV meghibásodás volt már ilyen esetek miatt a környezetemben (pl. használt TV-t vett az illető, elment érte, kipróbálták az eladónál -> minden OK. Be a kocsiba, go haza, otthon már se kép se hang -> lakásba bevitelt követően egyből beüzemelték és csodálkoztak a jelenségen)

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    ReJoy telefon eladás érdekes féltörténet:

    Barátomnak segítek eladni a telefonját(jait), javasoltam neki próbáljuk ki első körben a ReJoy-t.

    Eljött, mondja milyen telója van (Mi 10 Pro 5G), feldobjuk az oldalon, megrendeljük az eladást, majd megfelelő gyalu telefonnak és az eredeti dobozába csomagolnám be, amikor látom, hogy a dobozon a barátom által fejből mondott típusszám mellett ott van egy T jelölés is.
    Na ez így nem lesz jó, mert ez teljesen más telefon, mint amit eladásra jelöltünk meg. Semmi gond, van az oldalon az Eladásaimnál Rendelés törlése gomb.
    Igen ám, csakhogy ez a gomb nem működik: "Hiba történt a kérésed feldolgozása közben. Kérjük, próbáld később" két hete próbálom....később, de ugyanaz a hiba

    Nosza írtam nekik a Kapcsolat oldalon emiatt egy törlési kérelmet, amire másnap válaszoltak ugyan, hogy amikor a futár keres mondjuk le a szállítást (de ugye lemondani nem kell a futárt, mert újra feladtuk megfelelő típust választva a telefonhoz)... viszont azóta is ott figyel a Eladásaim menüben a tétel.

    No akkor feladtuk újra most már jó típus kiválasztásával.

    Futár jött, 2 szállítójeggyel és ugye egy telefont el is vitt (sajnos nem voltam itthon, mikor a futár érkezett - 1 nappal később, mint ami ki lett választva és szokás szerint kvára összecserélhette a szállítójegyet...ha egyáltalán van azokon típusjelölés)

    3 nap múlva kaptam tőlük levelet, miszerint:

    "Xiaomi Mi 10 Pro 5G 256 GB Solstice Grey telefonodat szakértőink bevizsgálták, és az alábbi hibát azonosították:
    Ez a modell nem elfogadható eladásra. ( Xiaomi Mi 10 Pro 5G))"

    Na mondom ott is értelmesek vannak, mert eredeti dobozban beküldött telefonról sem sikerül beazonosítani, hogy a beérkezett készülék nem az a típus, mint amit írtak problémásnak.

    Na akkor itt telefonos segítséget kértem: az egyből románul beszélő kolléganő felismerve a magyar nyelvet váltott is rögtön, de érződött, hogy nem nagyon fogta fel mit is akartam neki nyöszörögni azzal kapcsolatban, hogy rossz típus lett oldalukra felvíve, aminek törlését kértem írásban - emlékezett is pedig rá - viszont szerintem a futár rossz szállítójegyet/címkét ragasztott az elküldött telefonra és emiatt összecserélődött a beküldött telefon a rosszul felvitt típusra. Ígérte, hogy utánanéz, ne aggódjak -> 2 nap múlva a telefon kezemben volt GLS futárszolgálat által, tehát semmit nem intézett.

    Nos a telefon és most már barátom egy másik készüléke is újra eladásra lett kínálva, de majd csak keddre rendeltük a szállítást (elvileg itthon leszek :B ), így jelenleg itt áll a féltörténet.
    Persze az együtt feladást amiről írtatok jobb lett volna hamarabb olvasni :B

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz AtHoS #213 üzenetére

    Ma érkezett a futár a két telefonért.
    Direkt felírtam egy kis papírra a telefonokhoz tartozó Rendelés azonosítókat illetve a hozzájuk tartozó Szállítólevél számokat, hogy egyértelműen beazonosíthatóak legyen a készülékek, még véletlenül se legyen összecserélve a két készüléknél a ráragasztandó címke.

    Mondanom sem kell, hogy a GLS futárnál lévő öntapadós címkén egy harmadik féle számsor volt található :DDD szóval maradtunk annál, hogy a kisebb sorszámú a korábban felvitt telefonhoz tartozó lehet...aztán, hogy ez így van-e majd megderül 1-2 nap múlva :B

    Közben most ránéztem a rejoy oldalon az Eladásaim-ra és látom, hogy a korábban (előző hsz-ban említett) rendesen felvitt Mi 10T Pro 5G megrendelése törlésre került valaki által.

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz AtHoS #214 üzenetére

    Mi 10T telónál SIM tálca sérült hibára hivatkozva 7k mínusz a weboldalon ajánlott árhoz képest (kétszer volt kihúzva a SIM tálca és a SIM kivételénél saját szememmel láttam, hogy semmi sérülés nem volt rajta.

    Mate 20 esetén kijelző repedt hibával -47k lett az ajánlott ár bevizsgálás után...na itt kezdtem el röhögni, hogy totális hozzá nem értés van részükről ill. bizonyos szempontból erős átvágós ajánlatokra vannak rákényszerülve

    A -7k-s árra barátom rábólintott, de másnap, mikor hívtam a -47k-s ajánlattal már mondta, megbánta, hogy beleegyezett (sajnos utólagos módosításra már nem találtam lehetőséget az oldalon)

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz janeszgol #216 üzenetére

    Mi 10T 8/256 90600-at kínáltak, ebből lett -7e-rel 83e, ez el lett fogadva

    Mate 20 6/128 ~63e-t kínáltak, ebből lett -47e-rel ~15e, ami el lett utasítva, mert mikor dobozba került a teló (3-4szer jól körbetekertem bubis nylonnal kitömve vele a dobozt) semmiféle kijelző hiba nem volt a készüléken. Kíváncsi vagyok, milyen állapotban fog visszakerülni, de már sajnálom, hogy nem lettek a mobilok lefotózva dobozolás előtt :W

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz Gardaai #218 üzenetére

    Csak a sima Mate 20 verzió, csepp alakú kamerával a kijelző tetején, tehát LCD és nem oled.
    Megérkezett tegnap a telefon, szerencsére ők sem okoztak kárt benne így semmiféle repedés nincs a kijelzőn (mindössze román nyelven jelentkezett be az első beállításra, de ugye ezt gyorsan más nyelvre lehet pörgetni).

    Az eladásnál lévő Rendelés törlése, mint írtam korábban egyáltalán nem működött, de az ár elfogadása után már semmi hasonló lehetőség nem volt és azóta a lóvét is megküldték már. Barátom megbánta az eladást, de nem akart visszakozni utólag. Felajánlottam, hogy keresek rá lehetőséget az elálláshoz, de mondta, hogy hagyjam, így a Mi 10T el lett adva.

    Holnap jön a Mate 20ért és költözik vissza rá, míg végül kis szponzorációnak hála 180 körül nézünk neki egy jó kamerás mobilt (zoom kellene bele + android ill. Google szolgáltatások kellenek, de méret nem számít :DDD ) szóval új feladat áll előttünk, első körben innen szemezgetünk [link]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák