Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fairi

    addikt

    válasz Blizzardking #21 üzenetére

    "A konzumidióták miatt van az, hogy egy teljesen felesleges paraméter erőltetése miatt mindent meg kell csinálniuk újra"
    én még életemben nem hallottam bárkitől hogy hirtelen nagyobb %-nyi kijelzőt akarna, vagy hajlítottat (max egy nagy adag reklámkampány után jelenik meg az igény).
    Társadalmunk működési alapja a nonstop fogyasztás, nélküle nincs gazdasági növekedés.
    Cégeknek valamit ki kell találni, szóval egyik megalkotja a notchot és milliónyi dollárt öl reklámba hogy ez milyen jó, vedd ezt mert a másik rosszabb.
    reklám hat az emberekre és lassan el is várják hogy nagyobb legyen az arány, goebbelsi propaganda hatásos.
    Így végül egymásra licitálás lesz belőle..
    persze egészben van egy visszacsatolás, nagy kijelzőaránnyal nincs baj, de végül gyártók fura licitálásba kezdenek és sokszor értelmetlen irányba megy el.

    Notch meg nagy kijelzőarány akkor ment a köztudatban mikor egy nagy gyártó millió dolláros kampányt csinált belőle. Notchot nem apple találta ki! hajlított kijelzőbe samsung ölt sok pénzt.

    Konzumidióták követett trendjét legtöbbször szakemberek alkotják meg, utána reklám eladja tömegeknek a trendet. Igazából jó vagy sem, Goebbels is megmondta lényegtelen.

  • fairi

    addikt

    válasz Blizzardking #37 üzenetére

    "Nem hiszem hogy vaktában lövöldöznének."
    szemmel láthatóan igen, persze sok felmérés, de sok buzzword bukik el. 3D bukása, meg lehet sok próbálkozást sorolni. persze milliónyi felmérés, de sokszor senki nem harap rá.

    "mi nagyon fontos sarokköve a konzumidiótaságnak: sose legyél elégedett a jelenlegi helyzeteddel."
    ez a reklám alapszava, mindig van jobb, és ha minden nap ezt hallod el is hiszed.

    Egymásra ható folyamat, ha milliónyi marketing azt sugallja minden évben innováció kell, akkor emberek elvárják a minden évben az innovációt.
    Minden nap százszor olvasod innovation akkor minden cikk után azt fogod várni.
    Utána gyártó innoválnia kell, persze lehetetlen mindig feltalálni a spanyolviaszt szóval kell valami hangzatos hülyeség, és emberek vásárolni fognak.

    Igaz nem mindegy ki kezdi, nagy hűséges fogyasztókkal rendelkező cég hamar elindíthat egy új spirált.

    Melyik volt az első notch-os teló? Essential Phone. Ki vette? senki. utána jött az apple, és világ megőrült.

    "jól kiszámítható, lelkileg kicsinált, sajnálatra méltó szerencsétlenek képezik a feljesztések fő irányát. "
    egyik konzumidióta se vette meg az essential phone, pedig ő volt a notch innováció kezdete, hanem a dolgot Apple terjesztette el. neki vannak hű bárányai. Ezután többi gyártónak lépni kell. vagy trendet alkotsz vagy követsz.

    "Emiatt ez nem is igazi fejlődés, hanem csak folytonos, utólag megkampányolt változtatgatás."
    . Valami fejlődést vársz, nem történik meg évente, max 3-4 évente. Nagyobb ugráshoz valami fejlesztés alatt álló technika kiforrása szükséges.Laborba valami tech működik, de nem biztos sorozatban gyártható, rossz az élettartam, milliónyi akadály van a forgalomba hozás előtt.
    Ami idén beharangoznak igazi innováció jó esetben 10 év múlva lesz sokszor piacképes.
    Okostelefonok már kiforrtak, radikális változás egyhamar nem elképzelhető, de ettől még vásárlásra kell ösztönözni a népet. ha "A" gyártó nem teszi meg akkor "B" fog vakítani. Minden évben profitot kell ígérni a részvényeseknek.

    Mint valami elvonásban szenvedő drogos várod a nagy ugrást, ami végre kielégítheti a konzumista ösztöneidet.
    Konzumidióta meg elégedett minden évi kis gimmick adagjával. Új menő értéktelen ficsőr, plusz 1 darab kamera, még kisebb notch, "elavult" jack elhagyása.

Új hozzászólás Aktív témák