Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pusszycat

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Shyciii #12 üzenetére

    Remélhetőleg mire én Tesla-t veszek kijavítják a hibákat. ;]

    Plug Life

    Nem az a baj ha egy országban szegények az emberek, hanem h ez öröké tart.
    Persze ha csinos vagy és van hozzá affinitásod lehet keresni. Meg nem árt ha nő is vagy. :)

    [ Szerkesztve ]

    Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat

  • Huntszy

    tag

    válasz Shyciii #12 üzenetére

    Nem mondom, hogy ez ne lenne így de nem fair nem odatenni mellé, hogy ezt nem a Tesla csinálja hanem a komplett autóipar. Mármint az emmc-re gondolok.
    Lehet cserélni külön csak a chipet, a hivatalos Tesla szervízek nem cserélik külön a chipet. Hogy miért? Azért mert nem éri meg nekik sem költségben sem időben, és így külön gyártani se gyártják h legyen rá pót alkatrész. Ezért sokkal költséghatékonyabb számukra egyben cserélni. Egy 3rd party szervíz még MO-on is tudja neked cserélni.
    Nem, ez egyáltalán nem jó dolog de nem csak a Tesal dolgozik így. Egy újabb Audiban vagy Merciben a csuda mátrixfényszórós lámpánál is ha megcsesződik valami a hivatlos márkaszervíz nem fogja neked forrasztgatni a pót ledet a lámpáva. A teljes lámpatestet cserélik csak. Olyan 500.000-1.000.000 forintos áron. Ha olcsóbban akarod megúszni (mer tmár nicns garid) ott is keresni kell a 3rd party szervízes Jóskát aki megtanulta, hogy lehet okosban.

    Ugyan így a sokat dícsért Priusokról is mindig odaírják, hogy nem kell félni az aksitól, amúgy is max a cella megy meg benne amit egyenként lehet cserélni. Igen, csakhogy hivatalos Toyota márkaszervíz nem csinál ilyet. Ha oda viszed be akkor vagy cserélik az egész aksit vagy mehetsz Isten hírével (a 3rd party Jóskához aki tudja, hogyan kell csak 1 cellát cserélni és meg is teszi neked).

    Szóval szerintem sem fasza, hogy egy alulméretezett chip miatt kell cserélni az egész egységet mert baromi sok fölösleges szemét de ha már sárral dobáljuk a Teslát miatta ne felejtsük el, hogy az egész autóiparral karöltve csinálják mind ezt. Szóval ott tartunk, hogy mégse lóg ki a sorból (ebben a tekintetben).

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Shyciii #12 üzenetére

    Mondjuk töltésben 90%-ban el vannak maradva. Sok EV még az 50W-ot is alig tudja. Az emmc oké, nem szép, de legalább új korában működik flottul a UI, nem úgy néz ki és nem olyan lassan reagál mint egy 10 éves alsó kategóriás telefon. Motor és légellenállás hatékonyságban is előrébb vannak, akku temperálásban is, meg egy rakás apróságban, ami kívülről nem látszik.
    Ehhez képest a neves német cégek annyit tudnak kb, hogy bőrülés meg lakkozott fa műszerfal.

    Az autopilot nem teljesen önvezető, de senki másnál sem kapható önvezető tech még (sőt, ilyen szintű sem igazából, max sáv, sebesség és távolságtartó, és még néha azok sem működnek rendesen). A Waymo például csinál automata taxit, de az egy előre feltérképezett területen működik, millió méregdrága érzékelővel megpakolva és még úgy is hibázik (volt róla cikkezés múltkor, amikor egy pár út felújítást jelző bója teljesen lebénította, aztán néha megindult magától, újra leállt, stb. Szóval "működik".
    Érdemes megnézni az AI day bejelentéseket és demókat, hogy mennyit fejlődik a rendszer, és merre tartanak amúgy. És ezt kizárólag kamerákkal, semmi drága LIDAR meg hasonlók, amitől dromedárnak néz ki szegény autó.

Új hozzászólás Aktív témák