Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huntszy

    tag

    válasz Shyciii #12 üzenetére

    Nem mondom, hogy ez ne lenne így de nem fair nem odatenni mellé, hogy ezt nem a Tesla csinálja hanem a komplett autóipar. Mármint az emmc-re gondolok.
    Lehet cserélni külön csak a chipet, a hivatalos Tesla szervízek nem cserélik külön a chipet. Hogy miért? Azért mert nem éri meg nekik sem költségben sem időben, és így külön gyártani se gyártják h legyen rá pót alkatrész. Ezért sokkal költséghatékonyabb számukra egyben cserélni. Egy 3rd party szervíz még MO-on is tudja neked cserélni.
    Nem, ez egyáltalán nem jó dolog de nem csak a Tesal dolgozik így. Egy újabb Audiban vagy Merciben a csuda mátrixfényszórós lámpánál is ha megcsesződik valami a hivatlos márkaszervíz nem fogja neked forrasztgatni a pót ledet a lámpáva. A teljes lámpatestet cserélik csak. Olyan 500.000-1.000.000 forintos áron. Ha olcsóbban akarod megúszni (mer tmár nicns garid) ott is keresni kell a 3rd party szervízes Jóskát aki megtanulta, hogy lehet okosban.

    Ugyan így a sokat dícsért Priusokról is mindig odaírják, hogy nem kell félni az aksitól, amúgy is max a cella megy meg benne amit egyenként lehet cserélni. Igen, csakhogy hivatalos Toyota márkaszervíz nem csinál ilyet. Ha oda viszed be akkor vagy cserélik az egész aksit vagy mehetsz Isten hírével (a 3rd party Jóskához aki tudja, hogyan kell csak 1 cellát cserélni és meg is teszi neked).

    Szóval szerintem sem fasza, hogy egy alulméretezett chip miatt kell cserélni az egész egységet mert baromi sok fölösleges szemét de ha már sárral dobáljuk a Teslát miatta ne felejtsük el, hogy az egész autóiparral karöltve csinálják mind ezt. Szóval ott tartunk, hogy mégse lóg ki a sorból (ebben a tekintetben).

Új hozzászólás Aktív témák