- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az első jel a Galaxy XCover 8 létezéséről
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #7580 üzenetére
Szerintem rendben van a motor, a shimano-nak ilyen hangja van. Ha bármi gond lenne vele, úgy is változni fog a hangja. Ha telefonról átkonfigurálod a nyomatékgörbét, reakció időt, lehet rajta halkítani.
#7592 trialboj
A hibalehetőségek amiket elkövettél. Dugattyúkat célszerű úgy visszatolni, hogy a fékkarnál nyitva van a rendszer, rajta a tölcsérrel. Azt jól csináltad, hogy a fekete olajat először lefelé engedted, de nem kell szívni fecskendővel, ez nem olyan mint a Sram, nem kell vákuumozni, csak folyatni egy csövön keresztül egy tartályba, zacskóba az olajat. Közben a nyerget lehet kézbe véve forgatni, kocogtatni, fékkart pumpálni.
A következő hiba, hogy a fékkar távolságot nem kell koppra kiengedni, egy fordulatot vissza kell tekerni. Ha koppra ki van tekerve az légtelenítés szempontjából nem jó, maradhat levegő, vagy épp nem megy át megfelelően az olaj a rendszeren. A Freestroke csavart sem kell teljesen kitekerni, először koppra be, aztán 3-4 fordulatot ki.A következő hiba, hogy a tökéletes légtelenítéshez meg kell csinálni a hagyományos módon a fékkar felé is visszatolni az olajat. Amikor már lent tiszta olaj jön, akkor mehet rá alul a fecsi, friss olajjal, és tolod fölfelé a tölcsérbe, a fékkar 45 fokban előre döntve legyen ilyenkor, majd alul zár, fékkar pumpálás 3 pozícióban és újra nyit és még egy kis olajat átnyomsz rajta, aztán alul végleg elzár, leveheted a fecsit és még felül megpumpálod 3 pozícióba forgatva. A lefelé folyatáshoz nem kell a bleed blocker, a fölfeléhez igen.
És még egy tanács, amikor fölfelé tolod az olajat, az legyen azért határozott.
#7594 sebgutkopf
Részben igazad van, ezért is kell utána fölfelé is tolni az olajat, mert így jön ki az összes levegő. Viszont előfordul, hogy a nyeregnél megrekedt levegő meg csak akkor jön ki amikor lefelé folyatod a gravitációt kihasználva. De a legfontosabb, hogy a koszos olajat nem célszerű a fékkarig tolni, mert dugulást okozhat a rendszerben. Ha viszonylag tiszta az olaj, meg sűrűn légtelenítesz nem gond ha csak fölfelé tolod, de a koszos, fekete olajat mindig előbb lefelé érdemes ereszteni. A kosz a féknyeregnél kezd összegyűlni és onnan halad fölfelé a rendszerben, ezért jobb ha lefelé kiereszted. A féknyeregnél nehezebben alakul ki dugulás, a fékkarnál sokkal könnyebben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ZIDOO médialejátszók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Napelem
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- PlayStation 4 Slim + PS4 kontroller (Csere XBox Series S)
- Asus ZenBook Flip 13-UX36EA, I7-1165G7, 16GB DDR4, 256GB NVME, 1ÉV GARI, ÁFÁS SZÁMLA
- Csere-Beszámítás! Black&White Gamer PC! R5 5600X / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 512 SSD + 2TB HDD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470P - i7-HQ I 32GB I 512SSD I 14" 2K I Nvidia I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460P - i7-HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest