- Google Pixel topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple Watch
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- iPhone topik
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
gyantaszuz #94 üzenetére
A Guild Wars első részében volt ilyen. Szerintem ott jól működött. (Ejj régi szép idők, amikor még volt időm annnyit kockulni, hogy egy MMO is beleférjen
)
-
gyantaszuz
aktív tag
OFF (ja nem):
Egyebkent valami olyasmit tudnek elkepzelni single player gyanant, hogy instance-olva lesz a vilag. Mint mondjuk a division-ben. Ergo ha nem akarod, nem futsz ossze mindenki fiaval a nagyvilagban max nevezetes pontokon/tersegekben.
Kivancsi leszek, hogy pakolnak-e be coop kuldeteseket. Plane olyat amiben azt a b.nagy lajhart kell kicsinalni. Nem erzem lore like-nak, de meghaltam rajta.Szemely szerint kicsit untam mar a jelenlegi leny felhozatalt.
Jo lesz. -
Kisgépkezelő
senior tag
Azért több köze van hozzá. Ha a névhasználati jogok körül nem lett volna némi probléma az EA és az Interplay között, akkor a Fallout 1 valószínűleg Wasteland 2-ként jelent voltna meg bő másfél évtizeddel az előtt a játék előtt, ami aztán a tényleges Wasteland 2 lett. Én a Wasteland 2-vel nem játszottam, de nagyjából mindenhonnan azt hallottam, hogy játékmenet szempontjából sokkal inkább az tekinthető hű folytatásnak, mint a Bethesda játékai. Mondjuk nem csoda, mert a jelenlegi Wasteland fejlesztőcsapatban rengetegen vannak az első Fallout játékok fejlesztői közül.
-
gyimger
őstag
Egyike lehettél azoknak, akik meg voltak elégedve az új Szellemirtókkal, vagy az új Szar Warsszal. Nem kötelező megnézni, de ezzé vált a sorozat. Ez az, ami most van, csak az van, nincs másik ezekből a brandekből. Nem egy új, hasonló témában csinálták, amit, hanem felhasználták a régit és tönkretették. Persze, "nem teljes értékű" epizód, de nincs más. És ha sikeres lesz, pápá RPG Fallout, helló shoot 'em up BorderCraftOut!
Edit: esküszöm, hogy véletlenül írtam el a SW nevét...
-
sqpp
őstag
Az isten szerelmére nyugodjatok már meg, miért nem lehet felfogni, hogy valakinek tetszik, valakinek nem?
Ha toporzékoltok egész napon át is lesz, akinek fog tetszeni a játék és lesz akinek nem, ennyi. Nincs de, nincs izé, nincs pedig. Egyszerűen az van, amit az ember maga gondol. Miért nem lehet tisztelni ezt? Más külföldi fórumokon tök jó hangulat van, beszélnek a TES6-ról, az előző részekről értelmesen, itt meg olyan hülyeség megy, hogy kinek mi tetszik jobban...
Hatalmasakat lehetne beszélgetni itt az ötletekről és korábbi témákról, de ezt is el kell cseszni ilyen baromságokkal. Speciel, ha enynire nem tetszik valakinek a Fallout 76, akkor tovább lép ez van, úgy is lesz még 5. része. Ha meg annyira nem jön be neki a 4, akkor játszon a 3-al vagy a 2-vel, vagy amivel akar. Nem erőszak a disznótor.
-
bunfi
őstag
válasz
KovátsAti #82 üzenetére
Ha tele van középszerű klisékkel és erőltetett motivációkkal, akkor az nem a történet hibája? Igazad van, az íróé. A történet vége, hogy válasszak egyet 3 frakció közül, akiknek az a történetben az utolsó tette, hogy kiirtatja velem a másik kettőt. Mindezt úgy, hogy az egyetlen technológiailag a középkor szintjén álló szerveződést is meg kell semmisíteni. Mindezt úgy, hogy én vagyok a vezetője, de csak annyi a funkcióm, hogy kiválasztok egy-egy mondatot a megjelenő 4 opcióból egy rádióbeszédben... VÁÓ!
Azt már csak széljegyzetnek hozom fel, hogy a companionok saját történetét végigjátszani és perkjeit megszerezni egy kibaszott kínszenvedés; sőt van olyan (pl. Paladin Danse), amit csak akkor lehet, ha az adott frakció mellé állsz. Igen, kiváló gamedesign.
Amúgy meg Roach egy jármű, nem NPC. Bár ha jobban belegondolok, akkor a kutya meg csak londiner és max. arra jó, hogy az elején megszerezze a criogunt.
-
sqpp
őstag
válasz
maszekember #83 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ez is csak a te véleményed, ami nem feltétlenül így van és nem mindenki gondolja így.
-
maszekember
aktív tag
válasz
KovátsAti #82 üzenetére
Egy egyszerű sztori is lehet élvezetes, ha jól van előadva és beosztva. A Fallout 4-é iszonyatosan béna, a szubjektív részektől eltekintve is tele van plot holeokkal, baromságokkal (lásd pl. előző hsz.).
És igen, az egyik (talán legkomolyabb problémám) Geralt és Roach mozgása volt.
-
KovátsAti
csendes tag
válasz
maszekember #81 üzenetére
Ha neked ennyi jött át a sztoriból és a játékból az a te problémád, nem a sztorié.
Füttyögni meg Geralt is tud. Ráadásul az a degenerált ló még Skellige-re is képes átúszni.. Bezzeg ha én megpróbáltam vele vízbe menni..
-
maszekember
aktív tag
válasz
KovátsAti #79 üzenetére
A sztori melyik részét kéne lenyelnem? Hogy a jogász feleség kérdés nélkül elkezd mindenkit (opciód sincs máshogy megoldani a konfliktust) halálra lőni az első adandó alkalommal? Vagy, hogy az írók annyira lusták voltak, hogy nem építettek fel rendes karakter motivációkat, és egy drogok hatása alatt álló jósnő mondja meg, merre kell menned a'la Mama Murphy (csak erre tudok gondolni, mivel a koncepcióra soha többé nem építettek). Vagy arra esetleg, hogy semmiféle érdekes dolgot nem tudsz csinálni a sztorival? Választhatsz egyet a 4 frakció közül és egy kivételével mindegyiket ki KELL irtanod? Esetleg azt minőségi történetmesélési megoldásnak tartod , hogy ha nem haverkodsz össze dogmeattel Nick füttyent egyet neki Diamond City-ből és az szó szerint a fél (játék)világon át hallatszik egészen a Red Rocket-ig? Sorolni tudnám ezeket.
Még szembetűnőbb, ha összenézem a Witcher 3-mal, ami szintén abban az évben jött ki, és voilá: lehet jó open world story driven RPG-t készíteni, csak munka és kitartás kell hozzá. Nem tökéletes a CDPR alkotása de lehet látni rajta a könnyeket és az akaratot legalább, és ez meg is hálálta magát, minden díjat elvitt a Fallout 4 elől.
sqpp
A Fallout 1-2-t a valaha volt legjobb RPG-k között tartják számon. A Fallout 3-at sokan szerették/ szeretik de nem igazán maradt fenn game designer (GDC, gamasutra, developer forums) körökben. Utóbbiban azt mondjuk szerettem, hogy sokkal érdekesebb, látványosabb volt a map mint a New Vegas esetében (volt hangulata na) de mint RPG szerintem elég "buta" volt (pl. Megaton ok nélküli felrobbantása valószínűleg csak azért került a játékba, mert jól nézett ki, illetve amennyiben felrobbantod Moira túléli az atomrobbanást, mert a fejlesztők sok időt öltek a questjeibe, így a játékos szempontjából a város felrobbantása semmiféle hátránnyal nem jár).
Nincs azzal baj, hogy tetszik valakinek a Bethesda (EA, Ubi stb.) játéka, felőlem mindenki arra a sz@rra adja ki a pénzét amire akarja, de amikor ezt a degradációt jónak állítják be az már zavaró számomra. Valamiféle alapvető igényességgel ütközve a fejlesztőknek is meg kéne dolgozniuk a pénzükért.
Komolyan mondom nevetnem kell annyira egyszerű sok játékos, hogy amikor a Bethesda készít egy poszt apokaliptikus játékot ahol a Földön egy atomháború az emberiség nagyobbik részét kiírtotta, az állatokat rémálombeli szörnyetegekké változtatta, "It just works" Todd Howard pedig kitalálja, hogy az alapvető motivációt az adja, hogy atombombával ferobbantsák egymást, és ennek tapsolnak meg védik a terméket.
-
KovátsAti
csendes tag
válasz
maszekember #71 üzenetére
Ha a sztorit képes vagy mélyebben és nyitottabban befogadni, nem olyan rossz, mint amilyennek beállítják.
-
sqpp
őstag
válasz
maszekember #72 üzenetére
Ez mind szép és jó. A Fallout 1 -2 részénél dolgozott ez a srác, végül jött Todd a 3. részével, amit a mai napig sokan szeretnek.
Én nem sokat játszottam a 1-2 vel, de asszem pontrendszeres a haladás is benne.
Mindenesetre a széria közti részeket hasonlítani sem lehet. Valakinek az 1 & 2 tetszett, aztán van akinek a 3, van akinek a New Vegas és van akinek a 4 is.
Nekem speciel mind. A részeket egyébként alapból hasonlítani sem lehet, de ez nem meglepő, mivel kb mindnél más dolgozott, a 3-4 kivételével.
Azt is nefelejtsük el, hogy manapság, a legtöbb ember nem akar gondolkodni sem, értem én mire célzol én is jobban bírom a Morrowindot, ahol még nem mutatja a map, hogy hová menj. De ettől függetlenül az új részek sem rosszak, azok is királyak, csupán manapság nagy a sötétség.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz
cskamacska #76 üzenetére
Hat, fenykorukban (nyilvan fizikailag faj leirni ezt, de igy van) ezeket az embereket (a ket szelsot, illetve a kozepso idiotat is) milliok neztek estenkent. A teveknek csak ez volt fontos, SHR es az abbol szarmaztatott aktualis reklambevetel.
Nyilvan tudtak, hogy a musorokat nem azert nezik az emberek, mert az minoseget kepviseltek, nem azert, mert tanult vagy muveltebb lett tole az ember (LOL), hanem mert akkoriban ez a fajta trash volt a mainstream.
Aztan eltelt par ev, valtozott az igeny, az izles, a tevezesi szokas es elerheto valt rengeteg alternativa, igy ezek a degeneral..oppardon, teveszereplo urak eltuntek (sajnos nem vegleg), es a tevek is valtottak. Jott helyettuk rakas aldokureality meg fassetudja milyen import teves vacak - nem lett jobb a helyzet, csak masabb.
Jelenleg a jatekiparban is ez van es meg nem jott el a valtozas (es nem biztos, hogy jo iranyba fog valtozni). Amig az egyszerusitett casual rendszerekkel rendelkezo openworld jatekokkal szazmilliokat lehet keresni, nem is fog valtozni semmi, sot, most mar az is ezeket gyart, aki eddig sosem gondolt ra. Csak erdekessegkeppen, az idei E3-on bemutatott jatek prezinel vajon mennyinel hangzott el, hogy "openworld gameplay"
-
cskamacska
addikt
válasz
Piszkos-Fred #75 üzenetére
Akkor azt mondod itt az ideje az Ide Illő Képnek?
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz
maszekember #72 üzenetére
> Sokan nem veszik észre, de a Bethesda ugyan az a copy paste, franchise herélő, játékosokat hülyének néző corporate fejlesztő lett, mint a Ubi vagy az EA...
De, amig szorakoztat es kikapcsol egy-egy produktumuk, addig nem is lesz valtozas, mert ennyi eleg sok embernek. Akinek nem eleg, az vagy lesz*rja es keres mast (van alternativa), vagy gyomorfekelyig idegesiti magat minden kapcsolodo bejelentes es hir komment szekciojaban
Mindketto jarhato ut, egyeni dontes kerdese.
Valtozni nem fog a dolog, a regi komplex rendszer nem fog visszaterni. Sot...
-
gyimger
őstag
válasz
maszekember #72 üzenetére
Hát szomorú. Eljutottunk a morális problémák megoldásától odáig, hogy egy shoot 'em up lett belőle. És ebben a "spinoff" részben még annyi történetre sem kell számítani, mint a negyedikben, mert itt "talált" küldetések lesznek, meg "daily eventek". Lesz PvP, bokáig járunk a lootban, lesz építkezés...
Ez a széria halott. -
Dyingsoul
veterán
válasz
maszekember #72 üzenetére
Ez a megközelítés még mindig megvan a játékok felé a fejlesztőktől, de csak az indié berkekben. Ezért is szeretem az indié játékokat
-
maszekember
aktív tag
Én meg tudom érteni a kolléga problémáját. A Fo4 önmagában is egy primitív shoot'em up játék volt, de rosszabb a helyzet ha belegondolunk, hogy a Fallout szériát anno egy pár fejlesztő kezdte el készíteni szabadidejében, fizetés nélkül. Elkezdtek azon gondolkozni, hogy milyen morális problémákkal szembesülhetne a világ egy apokalipszis esetén, és ezt akarták kifejezni a játékkal. Nem a játékosok fejése volt a céljuk, a Fallout csak közegként szolgált víziójuk közlésére.
Maga Tim Cain (a széria atyja) nyilatkozta, hogy "My idea is to explore more of the world and more of the ethics of a post-nuclear world, not to make a better plasma gun." hasonlítsuk ezt össze azzal, amit a Bethesda művel a sorozattal... Semmiféle művészi integritás, képzelőerő nem maradt a játékban, nem célja, hogy gondolkozzon a játékos. Menjen, lövöldözzön egy sz@r, unalmas sztori mentén, ne erőltesse meg a szürkeállományát csak lövöldözzön random szétszórt névtelen enemyk tömegére ész nélkül.Sokan nem veszik észre, de a Bethesda ugyan az a copy paste, franchise herélő, játékosokat hülyének néző corporate fejlesztő lett, mint a Ubi vagy az EA...
-
Ryder62
őstag
-
gyimger
őstag
válasz
gyantaszuz #64 üzenetére
Legalább ezúttal biztosan tudom, hogy nem kell rá költeni. A négyet az előző részek után gondolkodás nélkül rendeltem elő (a Túléőkalauz könyvvel együtt), nem volt elég beszédes az a sok lövölde a videókon. Ahogy most is, csak egy-egy mutánst látni a kihalt városrészekben, a játékmenetek videókon egymást ölik a játékosok, jó sok lövölde és semmi, de semmi biztatót nem látni. Ez a dialogue-wheel is micsoda?
-
bunfi
őstag
válasz
gyantaszuz #64 üzenetére
Igen, a béta és az abból szerzett tapasztalatok alapján lenne célszerű minkét tábornak döntenie (tudatos fogyasztói magatartás vs. elzárkózás és vak gyűlölet). Remélem spinoff is marad, és nem fognak út közben úgy dönteni, hogy ebben nagyobb lóvé van és akkor maradjon ez. Volt már rá példa.
De szerencséjükre a bugokra mindig vannak modderek, akik összeállítanak olyan nagyszerű dolgokat, mint az Unofficial Fallout 3 Patch. Viszont az már más kérdés, hogy véleményes húzás volt kiadni a Skyrimet Switchre a PC-s változat day1 hibáival...
-
gyantaszuz
aktív tag
Szerintem az emberek kizsebelesere specializalodott (lol) EA teljesen mas teszta, tok mas a piaci poziciojuk es strategiajuk. Ennek ellenere teljesen jogos a meglatasod. De pont ezert felesleges temetni vagy felulni a hype vonatra. A beta utan, ami a megjelenest tekintve nem lehet tul messze, mar nagyjabol mindenki el tudja donteni, hogy invesztal-e a termekbe vagy sem.
Azert ha a szivunkre tesszuk a kezunket, batran kijelenthetjuk, hogy a bethesda nagyjabol jo termekeket tesz az asztalra (na jo, azert egy kis QA raferne a jatekaikra, mert rem bugosak tudnak lenni). Mas kerdes, hogy mindenki egy kemenyvonalas akcio rpg-t var fallout folytataskent. Lehet ugy erdemes gondolni erre, mint a shelterre, egyfajta spinoffra. -
bunfi
őstag
válasz
gyantaszuz #57 üzenetére
Igen, a Battlefront II előtt is elvégezték ezeket a kutatásokat. Aztán szerencsére mégsem jött össze, igaz csak 1 millióval maradtak a tervezett eladás szám alatt, de talán lesz valami kézzelfogható eredménye azon kívül, az EA épp kukázni készül a játékot (ékes bizonyítékát adva, hogy mennyi torokbaszarják a kedves rajongógárdát).
Szóval nagyon jó ez a biztos értenek hozzá, meg azért van így, mert így van érvelések. De volt már példa az ellentétére is. Kérdezd meg az Ataris srácokat, hogy jó volt az ET játék karácsonyra...
-
braker
tag
Hát majd kiderül mi lesz megjelenés után maga a koncepció érdekes ez tény hogy ilyet meglépnek vagy nagyon jó lesz vagy elsüllyed 1-2 éven belül és a fanok tartják majd fent.Adja a jó isten hogy jó legyen mert akkor megveszi az ember de,minimális esélyt látom ennek én személy szerint.
-
braker
tag
Elég egyszerű dinamikája van éld túl és közben építkezni is lehet mint pl fortnite ezt bárki megtudja csinálni. Viszont nincs akkora kihívás sem mint pl egy wasteland 2-ben ezért mondom hogy szerintem a fiataloknak próbálnak imponálni most főleg.Egyébként szerintem sem volt a 4 olyan rossz része a szériának mai napig játszik vele az ember.
-
gyantaszuz
aktív tag
Egyebkent pont ezt irtam, mar minden "rajongo" tisztaban van a jatek 100%-aval, annak ellenere, hogy a nagyerdemu nem tud rola semmit.
Az emberek ugy allnak hozza, mintha kotelezo lenne megvenni a jatekot. Szerintem eleg komoly direkt es indirekt piackutatast vegeznek a kiadok es teljesen tisztaban vannak vele, hogy a jelen jatekosbazis 80%-at kielegitik a koncepcioval. A maradek 20% forrongo emberbol is mondjuk 10% fog invesztalni a jatekba, mig ha maradnak az eredeti, FO3 koncepcional, lehet kevesebb eladassal szamolhatnak.
Szerintem ez teljesen ertheto lepes. Egyebkent is, ha olyan lenne a 76, mint a 4 elotti reszek, akkor meg az lenne a baj. El kell fogadni vagy el kell engedni.Mar miert lenne battle royal? Miert 10 eveseknek keszul? Tudni akarom en is az informacio forrasat.
-
braker
tag
válasz
gyantaszuz #51 üzenetére
Jó de azt is vegyük figyelembe az online game-t csinálni nehéz hogy életképes legyen sokáig és a fanoknak jó legyen, egyébként egy kicsit azért van jog alapja a dolognak hiszen ahogy leírtad te is megvásároltad a fallout széria egyes darabjait. Tehát fizettél érte ezért valami elvárása lehet az embernek pl hogy singel game legyen jó story-val. Sajnos itt is a fiatalokat probálják megcélozni a 10 éveseket hiszen ez az új divat most a battle royal gamek ebben van a nagy pénz ami lefog csengeni pár év alatt ahogy a zombis mánia is annó.
-
braker
tag
Nem szoktam modokat használni egyik fallout game-hez sem tudom hogy van sok meg jó modok is de nekem jó így is.Azóta kiderült lesznek privát szerverek is ami vicces mert ha én troll lennék direkt oda mennék a haverokkal.Egyébként ez pont elég fantázia ha már játszol hogy eltudod képzelni a story-t mint ha egy könyvet olvasna az ember.
-
gyantaszuz
aktív tag
Nyugi, no offense.
Ez inkabb azoknak szol (mint ahogy korabban is irtam), akik egy nyulfarknyi gameplay alapjan hozongenek, hogy "Uristen, a legrosszabb fallout. Uristen, biztos nem veszem meg!!!44!! OMG, csalodas, elvesztett a beth. Uristen, multiplayer, SOT Epitkezes, nagyon gaz lesz!".Ahogy tobb kollega is irta, majd lehet sirni (vagy nem) miutan megjelent es kiprobaltuk.
Minden resz megvan, az elso resz kiegette a retinam a jo oreg katodsugaras monitoron, de a 4. reszt elveztem eddig a legjobban. Valamint ezt is nagyon varom. Minden csak nyitottsag kerdese. -
gyimger
őstag
válasz
gyantaszuz #48 üzenetére
Én ezt a "hater" dolgot nem értem egészen. Hater lennék, mert jó okkal nem értek egyet ezzel az iránnyal? Ez nem "haterkedés", hanem jogos aggodalom.
-
gyantaszuz
aktív tag
Fallout 76 margojara:
-
sqpp
őstag
válasz
GypsFulvus2 #46 üzenetére
Nem kell bejelentés, nézz visza az előző szériák, miképpen lettek kiadva.
-
bunfi
őstag
válasz
cskamacska #43 üzenetére
Én szívesen kipróbálnám a 76-ot, de nem úgy, hogy mások kapzsiságból, unalomból, trollkodásból elronthassák a játékomat. Részemről ezt tartom egy elég komoly problémának a Divisonben és GTA: Onlineban szerzett tapasztalataim alapján.
-
gyimger
őstag
Viszont csomó más előnye lehet egy online játéknak. Például nem kell a buta, külsős nexust használni modokért, hanem alig pár dollárért igénybe lehet venni a Creation Clubot! És ezúttal még a dialogue system se lesz elrontva, hiszen nem is lesz! Sőt, a karakter képes lesz a játékos saját hangján megszólalni! Lakott települések nélkül hagyatkozhatsz a saját fantáziádra, létrehozva a saját történetedet! Hát nem remek?
-
bunfi
őstag
Nem rinyálok, a nem tetszésemet fejezem ki. A Fallout 3 kiadása után 2 évvel megjelent a New Vegas. Azután 5 évig szünetet tartottak. A sok szempontból kifogásolható 4 rész (mert vastagon volt benne mit kritizálni) októberben lesz 3 éves.
Az új ip, a FO76 és a TES6 mellett kétlem, hogy lenne kapacitásuk egy ötödik részre, de még ha lenne is és most kezdenének hozzá, akkor minimum 2 év. De ha bejön ez az online akkor meg fogják tenni ugyanazt, mint a Rockstar, bejelentik, hogy lesz két egyjátékos dlc a GTA V-höz, majd miután már nem tudják hová pakolni a sok pénzt, amit a játékosok beleöntöttek a Shark cardokba, véletlenül elfelejtik.
-
braker
tag
Azért a 4-ik rész lassan 3 éve jelent meg az nem kevés idő.Nagyon sok játékos nem online game-t vár ebből a szériából hiszen tudják mi a hátránya az online game-nek,sok a troll, nem lehet fejlődni mert kifarmolják előled az itemeket, vagy a mobokat, lagg, lootbox ami fizetős esetleg pay to win lehet a game-ből ezáltal stb.Egyébként ahogy nézte az ember sok dolgot az előző részekből vettek át tehát nem a 0-ról indultak pl a építgetős részt mikor mutatta akkor volt ismerős elem a 4-ből vagy a tűzoltó fejsze a New Vegas-ból.
-
sqpp
őstag
válasz
Dyingsoul #31 üzenetére
Rinyál mindenki, mintha innentől kezdve Online lenne a Fallout és úgy vannak, hogy ők abbahagyják a Falloutot, de oda sem figyeltek. Ez egy külön rész, ami Online, ennyi. Ettől ugyan úgy lesz Fallout 5 a TES6 után, nem tudom mi ezen olyan bonyolult...
Különben is gyors lett volna a Fallout 4 és DLCi után egy full új rész.
-
Dyingsoul
veterán
"...we don't want to be griefy, but we wanna have some drama there..." Ez a mondat így folytatódik:
"...we don't want to be griefy, but we wanna have some drama there without them ruining your game."
Ha te mint vásárló nem szereted az online játékokat, akkor nem veszed meg. Ez ilyen egyszerű, nem tudom mit pörögsz ezen. Megnéztem a videót és nem mondja ki egyértelműen, hogy milyen lesz a PvP, de tudsz dönteni a PvP-ről valamilyen formában. Lehet, hogy raider lesz belőled ha sokat griefelsz és random szörnyek fognak rád rontani a semmiből lépten-nyomon amíg meg nem döglesz amolyan punishmentként. Vagy egyszerűen mások már a bűzödet érzik mikor közelítesz ezért hamarabb észrevesznek.
Az interjúból csak az derült ki, hogy még náluk sem teljesen kerek, hogy hogy lesz ez a pvp dolog.
De mondom még egyszer: ha nem szereted az online játékokat, akkor hagyd ki, biztosan lesz még single player Fallout is.
-
bunfi
őstag
válasz
Dyingsoul #28 üzenetére
Belinkeltem a videót. Nyugodtan nézd meg.
(#29) Kisgépkezelő
Leírtam az idézetet, hogy ők hogyan gondolkodnak. Ők azt akarják, hogy a pvp része legyen a játéknak, függetlenül attól, hogy te, mint vásárló, szeretnéd-e. Tizen-huszonpár játékost szerverenként pedig abszolút nem neveznék MMO-nak.Emellett megemlítették, hogy lehet költözködni más szerverre ismerősökhöz. Namost ha teszemazt lesznek kezdő szerverek és te, mint "full-gear" csatlakozol a kezdő ismerősödhöz egy olyan szerverre, ahol kezdők vannak leginkább, akkor az jó lesz vajon a többi kezdőnek?
Elmondta Todd bácsi (Mr. Just Works), hogy nagyon béta lesz, nagyon tesztelnék, hogy mi hogy működik. De amit szét lehet griefelni, azt szét is fogják. The Division. GTA: O. CS:GO smurf. Köszönöm én a Fallout élményemet nem így képzelem el, még ha szerintük most kurvára ez a trend.
A hozzáértés címszó alatt pedig elég csak a Destiny 2-re gondolni. Ahol konkrétan még az első részhez képest is sikerült vérlázítóan degeneráltan kiadni. A Bethesda sem garancia semmire, lásd. párbeszédopciók és történet a 4-ben.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Gondolom így két évtizeddel az MMO-k hajnala után, talán nem kell tartani attól, hogy ilyen amatőr balfékséget csinálnak, főleg úgy, hogy egyébként házon belül van már egy viszonylag sikeres MMORPG-jük, így gondolom nem okoz nekik gondot olyan gamedesignereket találni akik legfeljebb csak egy kicsit értenek kevésbbé a szakmájukhoz, mint egy átlagos fórumozó.
-
Dyingsoul
veterán
Game Experience May Change During Online Play.
Keress rá google-ben, elég sok találat van rá (403,000,000). Ezt kb minden online játékra ráaggasztják. Kb olyan, mint a 16 éven aluli nézőinknek nagykorú felügyelete mellett ajánlott...
Egyébként a solo-t szerintem csak solo-nak lehet érteni. Te találtál más forrást ahol azt írják, hogy akkor is vadidegenekkel leszel egy sessionben?
-
bunfi
őstag
Variety-n olvastam a kommenteket, amely nem kifejezetten hardcore gamer site, kb. faszba ezzel az online szarral volt a megnyilatkozás.
Egyébként elmondta az interjúban is:[link]
"...we don't want to be griefy, but we wanna have some drama there..."Igen, marha jó lesz, amikor épp egyedül vagy társakkal épp egy legendary enemyt próbálsz legyepálni, egyszer csak kiköszön az agyad az arcod helyén, mert valaki épp arra kószált egy ötvenes-távcsöves véleménykifejező eszközzel. Vagy amikor a napok óta épített bázisodat valakik, véletlenül megküldik egy atommal. Tényleg igazuk van. Ez jó lesz...
-
frame>24
addikt
Hát igen, kb. ezekre lehet számítani a multi+online miatt:
Level / skill / item grind (loot run),
"ideális" karakter buildek, ---> balancing: félévente átvariált skillek/perkek, "to promote character variability"
núb vagy, ha nem azzal mégy,
núb vagy, ha más a véleményed, stb.Már csak annyit mondanék, hogy mivel magát a műfajt ezzel kukázták, illene legalább valami trial periódust, demo verziót kiadni, ha esetleg 1-2 határon mozgót ezzel meg akarnak tartani, de alapvetően ez már az új nemzedéknek készülő alkotás.
Érdemes az arcokat (+chatet) nézegetni a felfedés közben, hát nem átütő az ujjongás.
-
bunfi
őstag
válasz
Dyingsoul #22 üzenetére
Viszont ott a solo opció, lehet táposodni akár egyedül is és becsatlakozni később ha megerősödünk, de remélem lehet majd csak barátokkal játszani, idegenek nélkül.
A solo opció annyit jelent, hogy nincsenek emberek veled egy csapatban, a szerveren ugyanúgy vannak játékosok. Nem, a custom moddolt sessionök (ha lesz egyáltalán ilyen; plusz mégis milyen modokat engednek majd egy online keretű játékban az számomra nagy kérdés) megérkezéséig ugyanúgy a szerencsére van bízva, hogy normális emberekkel vagy nyomorult szemétládákkal kerültél egy szerverre. Ott van régóta a játékok dobozain (már ha van nekik), hogy Game Experience May Change During Online Play . De biztos, csak én vagyok idejétmúlt hülye, hogy nem szeretem a vagy szivatnak vagy nem tényállást.
-
braker
tag
A nagy kérdés még mindig az hogy menyire lesz pvp orientált a game mivel gondolom senkinek nem okés az hogy új játékos kikerül a vaultból és 20 szintel nagyobb játékos farmolja az emberünket állandóan és nem lehet játszani tőle.Sok troll vérpistike van akinek az élvezet hogy a másikat le campeli.
-
Béééla
őstag
Az építgetés miatt én is húzom a számat (pedig a fegyverpatkolás és powerarmor-tuning tök jól sikerült), az igen-szarkasztikus igen-kérdezek-majd később igen "dialógusrendszer" és az állandó "egy újabb szarkupacnak van szüksége a segítségedre" küldetéspótlékok nyújtotta trauma miatt félek csak, pedig igazából tényleg annak kéne jönnie, amire rengetegen várnak: Fallout Online! A fenébe is, rakjanak a seggünk alá egy orbitális pályát sok, változatos loottal, választható frakciót frakció hátán és a nerdgasm garantált!
Csak várható, hogy úgy elszúrja a Bethesda, ahogy illik. A 4 is milyen ígéretesnek indult... -
Dyingsoul
veterán
Tátom a számat, hogy jobbnál jobb játékok jönnek az E3-on és még így is sokan vannak akik már egy trailer alapján eldöntik, hogy szar -szívük joga.
Én a magam részéről a Fallout 1-et, Fallout 2-t, Fallout Tactics-ot is többször végigvittem megjelenésükkor és azóta is játszom velük. A Fallout egyik kukázott verziójának demoja (Van Buren) még mindig megvan az egyik PC Gurus cd-n ha jól emlékszem. A Fallout 3-at, New Vegas-t is végigtoltam, a Fallout 4 végigjátszása idő hiányában még folyamatban van (A sima is megvan de áttértem a VR-ra amivel kicsit több idő megcsodálni a dolgokat...). Van Fallout-os monopoly is a családban, bátyám a 4-et Collectorsban vette meg.
Szóval mondhatni keményvonalas Fallout rajongó vagyok és nekem furamód tetszik a Fallout 76 mármint az amit eddig lehet róla tudni. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy akkor mindenkinek tetszenie kell, mert nyilván különbözőek vagyunk és ami tetszik az egyiknek a másiknak nem biztos, hogy bejön. Viszont azok, akik szintén régi vágású Fallout rajongók ne kezdjék el azt a szöveget, hogy "a régi falloutok nem ilyenek voltak, aki pedig játszotta a régebbi részeket annak ez nem jön be".
Én még emlékszem azokra az időkre amikor az Interplay és a Black Isle évekig töketlenkedett a folytatásokkal a rajongók meg már úgy voltak vele, mint a Duke Nukem Foreverrel. Arra is emlékszem amikor a Fallout 2-höz kiadták a modderek az FOnline-t és full bugos volt az egész de olyan szinten, hogy néha mozogni sem lehetett benne, kifagyott és minden kínja volt.
A Rustos baromkodás nekem sem jött be. Hogy belépek a szerverre pucéron és azonnal kinyírnak automata fegyverekkel, majd a páncélos srác még azért odajön lootolni úgy, hogy nálam semmi nincs... Viszont ott a solo opció, lehet táposodni akár egyedül is és becsatlakozni később ha megerősödünk, de remélem lehet majd csak barátokkal játszani, idegenek nélkül. A másik dolog pedig, hogy a prezentációban elmondták, csak tucatnyian lesznek egy szerveren egyszerre, nem pedig százan-ezren. Amilyen nagy a világ, valószínűleg nem fogunk játékosokba botlani percenként - hacsak nem valami jól frekventált helyre megyünk.
Sok régi Falloutos vár már régóta egy online Falloutra és ezért remélem fogok találkozni hozzám hasonlókkal akik nem shoot first ask questions later stílusban nyomják hanem igazi poszt apokaliptikus RPG-ként tekintenek majd az online részére is.
Akiknek nem tetszik az online, lehet soloban is nyomni, elmondták a prezentáció. Akiknek az építkezés nem tetszik, meg lehet lenni anélkül is ahogy mondták előttem is. Annyit látok a dologból, hogy talán a story emiatt még rövidebb lehet, mint az eddigiekben de szerintem mellékküldetésekből itt sem lesz hiány. Jah és akinek nem tetszik így sem, nem kötelező megvenni. Ott a Fallout 2 GoG-on, fel lehet telepíteni. Én idén tavasszal is kipörgettem sokadjára. De szvsz az összes eddigi Fallout játék többször újrajátszható. Ha a Fallout 3 tetszett akkor fel kell tenni és újra végigpörgetni és nem egy Fallout 3-2-ért siránkozni.
-
ReFleXx
addikt
Kivancsi vagyok mit hoznak ki belole, nekem az online több játékos megoldás tetszene. Solo jatekokba hamarabb beleunok sajna, de tarsakkal haladva lehet jobban le fog kötni.
-
sqpp
őstag
Lol, nyugi már srácok, ez nem Fallout 5, nem kell egyből félni, a Fallout igazi új része még odébb van, ez csak amolyan spin-off. Most amúgy is a TES6 jön, de tudjátok.
-
gyimger
őstag
válasz
KovátsAti #18 üzenetére
Lerágott csont ez a vita. A Fallout 3-ban minden helyszín egy új élmény volt, új karakterekkel és lehetőségekkel, addig a Fallout 4-ben minden városban... volt sok szörny, amiket lelőhettél. És lehetett lootolni. És fel lehetett venni a küldetést, amiben lőhettél sok szörnyre és lehetett lootolni. De mindegy, lerágott csont.
-
KovátsAti
csendes tag
Azért a FO3 se volt annyira telenyomva fosztogatható helyekkel, hogy kiheréltnek lehessen mondani a 4-et. Sőt a 4-ben gyak. több fosztogatási lehetőség van. A 3-ban pedig az a néhány "város" 3-4 házból állt..
Az igen/nem/kérdés/igen opció meg nem teljesen fedi a valóságot. Én örültem, hogy csak nagy vonalakban volt vázolva az opció és nem 2-3 sornyi szöveget kell végigolvasni (hogy aztán a karaktertől meg is hallgathassuk..).
Az építkezés pedig pontosan beleillik egy ilyen játékba, hiszen egy ilyen katasztrófa után nem csak a fosztogatásról szól, hanem az újrakezdésről, amelynek elengedhetetlen eleme.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mondjuk én már a 3-ban szívesen láttam volna multit. Tök jó mapeditor volt hozzá, szerintem rengeteg fantáziadús mapot össze lehetett volna hozni, kisebb hentelősektől kezdve egész összetett játékmódokig ahol mindenféle NPC is szerepet kap. A 4-ben pedig az összes építgetős, fegyver/páncél customizálós hülyeségnek értelmet adott volna, ha lett volna valami multiplayer. Mondjuk egy jó bázisostromlós, bombarakós, PvP, vagy CO-OP hordamód. Én nem tartom kizártnak, hogy valami nagyon jó sül ki a dologból.
-
Ryder62
őstag
Egyébként ez baromi jól is kisülhetne ...
De a büdös életben nem fog, ha megszakad a Beth akkor sem.
Mert a játékos társadalom egy gyökér alfaja mindig ott lesz.
Pedig mekkora lenne ha taktikázva támadna 2 coop játékosra egy 5 fős banda akik szintén játékosok.De ahogy minden online játékban ebben is ugra bugra megy majd meg persze az eszetlen lövölde
-
gyimger
őstag
Ugye csak hülyéskedtek, b+? No NPCs?
-
gyimger
őstag
válasz
KovátsAti #11 üzenetére
Akkor eddig Te vagy az első, akinek tetszett az igen-igen-kérdés-nem (de talán igen) párbeszédrendszer.
Amúgy persze, nem muszáj építkezni, csak épp a FO4 térképe bánta, hogy vannak városok a fosztogatók/ghoulok/mutánsok számára, meg az, amit te húzol fel. Szóval kaptunk egy kiherélt Fallout 3-at, ahol neked kell megépíteni a város térképét, hurrá!Városok nélkül meg nincs sztori, nincs karakter, nincs küldetés. Szóval nem kötelező, csak de. És ez a játék miről fog szólni? Építkezésről.
-
KovátsAti
csendes tag
Nem kötelező építgetni. Akinek nem tetszik nem csinálja, ilyen egyszerű.. A negyedik részben is max vagy hat quest volt amiben kellett építeni valamit, de az se tartott tovább pár fél percnél.
Nekem így elsőre nagyon bejövős ez az újítás. Ha meg a negyedik ugyanolyan játék jönne mint a fallout 3 mindenki azon sírna.. 🙄 Pedig az sem volt tökéletes. Egy átláthatatlan katyvasz volt az egész (interface) és engem spec. a dialogue system is iszonyatosan zavart. Örülök, hogy a 4-ben attól a hulladéktól is sikerült megszabadulni.
-
keIdor
titán
válasz
gyantaszuz #7 üzenetére
Azért érthető a szkepticizmus, én is az vagyok, eleve az építgetés senkinek nem tetszett a Fallout 4-ben, az online-t sem mindenki szereti, sőt.
Én azt mondom majd kiderül, gameplay-t YouTube-on én is fogok majd nézni ha megjelent, de megvenni nem fogom. Én egy Fallout 3 féle folytatásnak örültem volna, ahol építkezni sem kell. -
gyantaszuz
aktív tag
Istenem, lement 3 percnyi gameplay es mindenki sir, hogy milyen *gaz* lesz. Ez a trend, el kell fogadni. Biztos remek jatek lesz a maga formajaban. Kivancsian varom mit raknak ossze (csak lehessen Thomas-szal csapatni, mint a Skyrimben).
-
Ryder62
őstag
válasz
GypsFulvus2 #4 üzenetére
Inkább újra játszom a Vegast.
-
elithun
őstag
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből, bár még nekem a 4 is hátra van...
-
poncso6
tag
Megnéztem a bejelentés videóit és ez valami borzalom lesz. Online, pvp, atomcsapás másokra, modding felejtős, boss fight és történetről se volt szó. Elvileg lesz solo ami szintén online és valószínűleg játszhatsz egy kihalt üres szerveren.
-
batman91
őstag
Kíváncsian várom mi sül ki belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó számítógép
- XPS 15 9520 15.6" FHD+ IPS i7-12700H RTX 3050Ti 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX8 - prémium garanciával!
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- ThinkPad L13 Gen5 13.3" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest