Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Vezérlést még jó sokáig nem kell cserélni mivel láncos ráadásul a jobbik fajtából (nem VW féle budilánc). De ha majd kompletten cseréltetni kéne 45e az egész készlet tokkal vonóval. A gyári kuplung elmegy 120ezret vagy még többet. Most van benne 65e tehát nagyjából az élettartama felénél járhat. Az évi 4e vidéken leautózott kilométerükkel számolva előreláthatóan ~13év múlva kell majd megkuplungozni. A kuplung készlet 45e. Féktárcsa 9e fékbetét 7e /oldal. Ez egy Suzuki. A kopó fogyó alkatrészek aprópénzbe kerülnek hozzá egy mai fiatalabb modernebb autóhoz képest. 4000 kilométer alatt kb ~200 liter üzemanyagot autóznak el évente. Az semmi. Ha 1000 forint lenne literje az akkor is csak két kiló lenne/év. Szóval egyáltalán nem vészes a helyzet sőt ez volt a legracionálisabb választás a számukra. Ez az újszerű makulátlan kisautó több millió forinttal olcsóbb volt mint az általuk nézegetett elektromos autók. Szóval hiába fogtak volna ennyit vagy annyit a fenntartáson az elektromos autó soha nem dolgozta volna le a többmillió forintos vételár különbözetet. Ennyire alacsony futáshoz pénzkidobás elektromost venni, megkockáztatom még használtan is.