- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Vezérlést még jó sokáig nem kell cserélni mivel láncos ráadásul a jobbik fajtából (nem VW féle budilánc). De ha majd kompletten cseréltetni kéne 45e az egész készlet tokkal vonóval. A gyári kuplung elmegy 120ezret vagy még többet. Most van benne 65e tehát nagyjából az élettartama felénél járhat. Az évi 4e vidéken leautózott kilométerükkel számolva előreláthatóan ~13év múlva kell majd megkuplungozni. A kuplung készlet 45e. Féktárcsa 9e fékbetét 7e /oldal. Ez egy Suzuki. A kopó fogyó alkatrészek aprópénzbe kerülnek hozzá egy mai fiatalabb modernebb autóhoz képest. 4000 kilométer alatt kb ~200 liter üzemanyagot autóznak el évente. Az semmi. Ha 1000 forint lenne literje az akkor is csak két kiló lenne/év. Szóval egyáltalán nem vészes a helyzet sőt ez volt a legracionálisabb választás a számukra. Ez az újszerű makulátlan kisautó több millió forinttal olcsóbb volt mint az általuk nézegetett elektromos autók. Szóval hiába fogtak volna ennyit vagy annyit a fenntartáson az elektromos autó soha nem dolgozta volna le a többmillió forintos vételár különbözetet. Ennyire alacsony futáshoz pénzkidobás elektromost venni, megkockáztatom még használtan is.