- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha 30-cal, vagy 20-szal számolsz, akkor pont nincs gond, mert osztható vele a 60. így minden képkocka 2-szer vagy 3-szor lesz kirajzolva, ami egyenletes mozgást jelent.
De, ha mondjuk 47 az fps, akkor egy ideig (néhány tized másodpercig) jó lesz, de egyszer eljut oda, hogy két 60Hz-es frissítési ciklus ugyanazt a képet fogja kitenni kétszer. Ez apró akadásban nyilvánul meg. Ezután megint egy ideig jó, és megint egy röccenés, stb. Ha változik az FPS, mint ahogy minden játékban, akkor váltakózó időközönként lesz egy-egy röccenés.
-
Rossz irányból közelíted meg. Ez a játékosk egyik nagy vesszőparipája. Egy jó játékban színvonalasabb grafikai beállítások mellett nem fogsz 100-200 fps-t látni IGP-vel
Ott nagyon tipikus a 40-60 fps, ahol erősen előjön ez a probléma. A Vsync pedig input lagot csinál, ami az 1 ms válaszidejű monitorokkal és 1GHz letapogatási frekvenciájú egerekkel operáló HC gamereknek egy halál. Erre jelent tökéletes megoldást a GPU-hoz alkalmazkodó monitorfrissítés. De ha nem hc gamer vagy, akkor is zavaró tud lenni, ha meg-megáll a kép, mert nem fogsz komolyabb grafikával rendelkező programoknál 200 körüli fps-t látni. -
Azért lett így felkapva, mert ez is egy újabb háborús front lett az nV G-Sync miatt.
Ha arról lenne szó, hogy az egyik VGA gyártó nagy csinnadrattával bejelentené, hogy az XY technológiájú ellenállások miatt 1,7%-kal stabilabb a GPU áramellátása, és erre a másik előjönne az YX technológiájú ellenállásokkal, akkor ezen menne a hiszti, akkor is, ha mindkét technikát 50 éve használja az ipar komolyabbik része.
Annyi a különbség, hogy ez a mostani újdonság valóban hasznos - még akkor is, ha nem ér anniyt, mint amekkora a hiszi körülötte.ui.: Én néha szoktam régi játékokkal is játszani 6800K-val, és pl. az UT3-ban nagy területeken minimális röccenéseket látok V-sync-kel, ha meg kikapcsolom, akkor meg tearing van elég gyakran.
Előbbi ritka eset, de azért komoly harc közben zavaró tud lenni. Ugyanez szintén gáz autózás közben: épp a célegyenes elötti kanyarban bejön mellém egy másik kocsi, amitől 60 alá esik az fps, és elkezd akadni.
A pálya elején még nem zavar, mert apró akadásokról van szó, de a vége felé, amikor 30. körben végre első vagyok egy fél kocsihosszal, akkor már igen. -
Az a baj ezzel, hogy válaszhatok a 60fps alatti apró akadások és a tearing között. Pedig egy játék esetén gyaroki, hogy néha 60fps felett megy, néha meg beesik az alá. Játék közben meg csak nem kellene kapcsolgatni.
Emellett állítólag még energiatakarékosabb is, ami megint csak előny.mod: Én sem fogok emiatt monitort váltani, de nem is mondja senki, hogy ezt kellene tenni. Később (évek múlva), amikor majd úgyis cserélek, akkor már úgyis ilyen lesz az összes monitor, meg VGA. Nem árt senkinek, hogy ezt is tudja egy monitor. Régóta jelen lévő probléma, amit nagyon ideje volt megoldani. Szerintem nem olyan nagy baj, ha fejlődik a világ.
A lényeg az, hogy nem kötelező.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- BANKMENTES részletfizetés ASUS TUF F16 FX607JV-QT212 Tesztvideó a leírásban Nézd meg működés közben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest