Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz anulu #40 üzenetére

    PC-n ezt jobban megtehetik, lényegesen könnyebben elérnek a peccsek a felhasználóhoz, konzolon régebben egyáltalán nem volt mód az utólagos javítgatásokra, vinyó nélküli, vagy netre nem kötött gépeknél most sem nagyon lehet ilyet, tehát vagy megcsinálják jól, vagy úgy marad ahogy van. Szvsz azért eleve sokkal kevesebb a hibalehetőség egy konzolnál, egy adott hardver és szoftver környezetre kell megírni a cuccost, PC-n sokmindennel összeakadhat a játék, és bármi gebasz van, a játék lesz a hibás.(meg a windóz ;] ) De mondom, azért nem annyira borzalmas a helyzet, simán akadnak olyan játékok amelyekhez nem csináltak a javítást mert nem kellett hozzá, illetve konzolon is simán lehet hibás a játék, legfeljebb még javítás sem lesz hozzá. :D
    Illetve PC-n nem csak tákolásra van a patch intézménye használva, hanem jobb helyeken ingyenes plusz tartalmak(konzolos generációnak: ingyé DLC :U ) is szoknak benne foglaltatni. Valamint, mondjuk egy stratégiai játéknál, mikor állítgatják az erőegyensúlyt(mondjuk egy plusz ingyé egység után), az most debugnak, vagy fejlesztésnek minősül? Vagy mikor optimalizációt, esetleg új fícsöröket(pl DX10 részek DX9-es játékba) raknak bele, vagy mikor ugyan csak patch formájában mod eszközöket, dedikált szerver részt, vagy pályaszerkesztőt adnak a játékhoz? Ilyenek elő sem fordulhatnak konzoloknál ugye(meg persze az ingyenes plusz tartalom is ritka mint a fehér olló ;] ).

  • cskamacska

    addikt

    válasz anulu #36 üzenetére

    Általában 2-3 hónap plusz dubuggolással, és utolsó simítások elvégzésével, "be lehetne fejezni" a játékokat. Ezt szokták a kiadók megspórolni, új anyag egyébként sem kerülne a játékba, a bugokat meg majd jól orvosolják pár tucat patch-el.(feltéve hogy a játék nem bukik, mert akkor a cucc úgy marad, ahogy kijött :( ) A Kedves Vevő meg bétatesztel. :DDD

    Persze nem olyan komor a helyzet mint írod, a legtöbb játékban marad pár hiba, de általában semmi világvégét okozó, amely játék pedig mégis feltűnően bugos, vagy épp tényleg befejezetlen, az általában nagyot bukik a pénztáraknál és keményen megbosszúlja magát a kishitűség.
    Pölö a nem olyan régen megjelent Alpha Protocol tök jó játék, viszont ténylegesen nem fejezték be, utolsó pár hónap fejlesztési időt lecsípte a kiadó. Viszont ennek az is a következménye, hogy épp most egy nagyobbacskát bukik a játék, és a kiadónak veszteséges lesz. Ebben az a szomorú, hogy egy igen ígéretes játék volt, aminek így se folytatása nem lesz, se hasonlóval nem fog senki próbálkozni ez után :(((

  • cskamacska

    addikt

    válasz N3ST1C #35 üzenetére

    Szokták mondani a kopaszodást a padló állítja meg, na most a kalózkodást meg majd a játékok hiánya. ;] Olvastam egy helyen, hogy PC játékot ma csak jó esetben lehet nullszaldósra kiadni, miközben konzolra fejleszteni szinte garantált nyereséggel lehet. Ezek után örüljünk, hogy ha "egyre gagyibb" is a felhozatal(ami szvsz nem igaz), de legalább még van PC-re viszonylag sok játék.

  • cskamacska

    addikt

    válasz aram01 #12 üzenetére

    Mielött kitörne a parasztlázadás, azért megemlíteném, hogy ez a pali feltalálta a spanyolviaszt(a marhája :U ), egy ideje a játékok egy részészénél már így védekeznek a kalóztámadások ellen. Lásd Bioshock 2/Dragon Age/Mass Effect 2/Borderlands/Fallout 3/Just Cause 2 és a többi DLC-s marhaságot felvonultató játék.

    Az tény hogy a warezzel kell kezdeni valamit, mert a PC-s játékpiac haldoklik, a DRM pedig jelenleg semmit nem ér, leszámítva a becsületes vásárlók szivítását. :( De örömködnék, ha nem félkész játékok megjelentetése lenne a megoldás..

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés