- Google Pixel topik
- Nem nyílnak a Foldok?
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Új hozzászólás Aktív témák
-
RayMckurt
csendes tag
Arra azért kíváncsi lennék hogy milyen eredményeket ér el majd a GTX 512-es változata
( http://prohardver.hu/c.php?mod=10&id=16432 )Sli-ben a Cf ellenében..
Azért a be kellett volna még venni a GTX-et is az SLI tesztbe... -
rudi
nagyúr
Sjana az ATI-nál azt sem lehet tudni, hogy éppen milyen módot használ. A két végéről indulva összeérés a mostani Crossfirevel lehetetlen, mert a két GPU nem kommunikál egymással ilyen szinten (persze komunikálhatna a buszon eresztül) és maga az összerakó áramkör sem ennyire okos, nem tud dinamikusan váltogatni.
-
lenox
veterán
Nyilvan nvidia kartyara kerdeztem, hogy mennyi kell hozza... A veget nem ertem. O(1) mihez kepest? Pl. van 10 millio haromszogol alo onyolult, konkav testem, ami mozog, egyik kepen az egesz kepet betolti, masik kepen a felso feleben van, ebbol hogy szamolom O(1) vagyis konstans ido alatt? Mi van, ha csak 1 millio haromszog, akkor is ugyanannyi ido alatt tudom kiszamolni?
-
lenox
veterán
Termeszetesen a tile uzemmodban erdekes a texturaba rendereles. En a 3., AFR uzemmodra irtam, hogy szerintem az altalaban nem okoz lassulast, ritkan kell motion blurre kihegyezni a rendszert. Ha megis az a legynagyobb eroforrasigenyes prolema, akkor masik uzemmodot kell valasztani.
A split frame-nel meg arra lettem volna kivancsi, hogy esetleg konkret meresi eredmenyetek van-e, hogy mennyit foglal a cpu-bol a szamitas. Amugy en ezt ugy csinalnam a helyukben, hogy egyik kartya felulrol, masik alulrol renderelne (pl. 32x32-es tile-okat), es mikor osszeernek, kesz van, igy nem kene szamolni, automatikusan egyenloen osztanak el a feladatot. -
Az FPGA nem felületprogramozott áramkör, hanem egy olyan mátrix, amelynek elemei logikai kapuk, az elemek működése és összeköttetése pedig konfigurálható - de a felületprogramozottnak semmi köze sem az angol szóhoz, sem a működéshez.
A képek összeillesztéséhez ezek távolról sem a legjobb eszközök, a használatuk arra utal, hogy az ATI-nak nem volt ideje/pénze kifejleszteni egy, direkt erre a célra alkalmas eszközt, emiatt használt FPGA-t. Meg lehet, hogy a jelenlegi felépítés annyira átmeneti, hogy így jobban megérte pénzügyileg. -
McCoy
tag
válasz
Firestormhun #23 üzenetére
Lehet, de ennek oka lehet az is, hogy a mostaniaknál bikább procit kéne alá tenni
-
Sanya
nagyúr
számomra leszűrődő lényeg: feleslegesek a 2 kártyás rendszerek, úgyis a mai játékok processzorlimitáltak...
-
rudi
nagyúr
Ha mondjuk egy tükörre kell a környezet képét rávetíteni és a két VGA sakktáblaszerűen (vagy akár felezve) számolja a képeket, akkor nem lehet tudni, hogy a tükörben megjelenő képrész melyiknél is van pontosan. Ezért kell felosztós módszernél ilyen esetben mindkét kártyának a kép.
A blur postprocessz effekt, több egymás utáni képkocka framebufferét értékelné. De mivel csak egy framebuffer van, így a korábbi képek textúrában vannak, ami AFR esetében lehet a másik kártyánál, szóval ismét vissza kellene tolni.
Split frame rendering fix osztásnál nem terhel, nem fix osztásnál viszont a CPU-nak kell a kép komplexitásának elemzése alapján kiszámolnia, hogy hol érdemes meghúzni az osztóvonalat. Ehhez talán elegendő a kép részein végzett polygonszám elemzés (ez elég gyors lehet), bár a geomotriai és komplex shaderes pixel számolás gyakran nincs arányban egymással. -
orbano
félisten
Nem terheli a procit, mivel a cikk is irta, nincs predikció, fix osztási arányok vannak. A játékokhoz profilok töltődnek be, gondolom be van állítva ez az arány is. De mindenesetre runtime már nem állítódik... Bár szerintem igazán megcsinálhatnák a köv.gen. karikban dinamikusra, hardveresen, hogy ne a procinak kelljen.... bár nem hiszem, hogy két renderelési idő összehasonlítása, időben átlagosítva, és ez alapján egy arányállító függvény meghívása komoly leterhelést jelentene a procinak egy neuronháló és egy oktális AABB fa kiszámolása között
Azt sem tudom elképzelni, hogy az nVidia driver ezzel teljesítménycsökkenést okoz. Írtam már ilyen terheléselosztást fizikai és grafikai renderelés között (a frameratehez és az objektumok numerikus igényeihez igazítottam a fizikai szimuláció felbontását és nem okozott teljesítménycsökkenést...O(1)-es műveletről lévén szó... -
lenox
veterán
Csa!
Sztem a texturaba rendereles igen keves esetben szol arrol, hogy elozo illetve kovetkezo frameket akarunk elerni, mint pl. a motion blur peldadnal. Altalaban az egymas utani framek fuggetlenul szamolhatok, igy az AFR uzemmod igen ritkan okoz teljesitmenycsokkenest texturaba rendereles miatt...
Amugy mekkora terheles az a CPU-nak, hogy a Split Frame renderingnel szamolja az osztas aranyat? Gondolnam tok kicsi, de meg nem probaltam, nektek van tapasztalatotok?
[Szerkesztve] -
erdoke
titán
válasz
Adrian Mole #68 üzenetére
X1600(XT) CF még beleférhet, az már 24 pipe.
-
Adrian Mole
senior tag
Grat a cikkhez!
Szerintem olyan ez a CF, mint annak idején a NV Nforce 1 chipset: lesz még jobb is. Nagyon érdekes és előremutató újítások vannak benne. Várom a fejleményeket, bár nem tudom, hogy az egyszerű földi halandóknak (mint én) mikor - ha egyáltalán - lesz létjogultsága. -
orbano
félisten
Riddick: ok, nem szállok ebben vitába, nézőpont kérdése az egész.
HL2: itt nem ezzel van a bajom, hanem hogy szerintem itt is jól teljesített a generácijához képest. A 7800-ak meg ugye fejlettebb karik, még jó hogy gyorsabb szűrőket alkamaztak bennük... persze erre is lehet mondani, hogy kit érdekel, az Ati baja, de szvsz szerint nem árt megmaradni a teszteknél a ''tudományos'' hozzáállásnál... -
rudi
nagyúr
Riddick:
Majd ha az ATI előáll egy Riddickben jobban teljesítő driverrel, akkor megírjuk. Láthatóan a CF gyorsított, de egyszerűen kevés az ATI kártyák tudása ebben a játékban. Hogy ez a driver vagy a hardver hibája, az érdektelen. Megjegyezném, hogy a Doom 3 mellett a Riddick az egyetlen, ami masszív OpenGL shadereket használ, szóval inkább az ATI OpenGL hanyagolása látszik. Maguk is többször bevallották (lásd CrossFire Supertile mód) hogy a DirectX-re fókuszálnak.
HL2:
Szerinted ezeket a kártyákat érdemes szűrők nélkül használni? Szerinted ha a szűrős és szűrő nélküli eredményben jelentős eltérés van, míg az ugyanolyan árú konkurensnél szinte semmi, az nem bizonytalankodás? Szerinted miért kellene egy régebbi kártyához hasonlítani, ha annak már van utódja, áradásul árban még kedvezőbb is? -
orbano
félisten
A bencsmark eredmények magyarázásakor. Beidézek 2-t ami megmaradt bennem...
Egyik:
Utolsó OpenGL tesztünk megmutatta, hogy ki az úr az összetett OpenGL shaderek világában. A Radeon és a CrossFire is csúfos vereséget szenvedett
Szvsz kicsit elhamarkodott következtetés egy 99%-os valószínűségi driver hiba miatt. De ha mégsem az, akkor meg valami nagyon kemény nVidiára optimalizált trükk...
Másik:
Half Life 2-ben visszavágtak a vörösök. A Crossfire mindkét felbontásban és minőségi beállításban győzedelmeskedett, a szóló Radeon viszont szűrőkkel bizonytalankodott.
Bizonytlankodott? Mihez képest? A riválisát, a 6800 ultrát verte, bár ez erős, inkább hozta. A 7800-akhoz meg ugyanmá' kicsit elnézőbben hasonlítsuk.
Amúgy no offense, építő jellegű kritikának szántam
[Szerkesztve] -
orbano
félisten
Rudi azért volt már ennél jobb cikked is
Kicsit pártosnak érzem a cikket az nVidia felé. A legtöbb tesztben igen szépen szerepelt a crossfire a 7800-as SLI-hez képest. A botlásokat te mégis úgy állítod be, mint a crossfire gyengeségét. Azt viszont elfelejted említeni, hogy egy generációbeli különbség azért van az x800-ak és a 7800-ak között...
És ha ezt figyelmebe vesszük, igen szép eredmény az Atitól ez a cumó, főleg, hogy még nem véglegesek a drverek. A tomb radieres és a ridickes bukta meg valszeg szintén driver hiba...
Amúgy félreértés ne essék, elég szkeptikus vagyok mindkét dual megoldással szemben, valahogy egyik sem tűnik túl felhasználóbarátnak. Elvégre ha saját kábellal van összekötve, akkor mi a fene köze van az alaplaphoz a crossfirenek? Rühellem az ilyen szarrágást, remélem kicsit rugalmasabbá válik a rendszer idővel.... -
Most annyival lettem okosabb, hogy eladom az SLi lapom, és veszek egy 6800GT-t.
Kiválóan jó cikk, régen láttam ennyire jót. -
NX8800 Ultra-k a konfigurációs táblában. Vad cucc lehet.
-
erdoke
titán
Mindenekelőtt közlöm, hogy a hozzászólásokat még nem olvastam, bocs ha mindenki ugyanezt írta.
Szóval. ELőször is gratulálnék ahhoz, hogy végül beadtátok a derrrekatokat, és a többnyire valóban értelmetlen munka ellenére mégis végigteszteltétek a kártyákat 1280x1024-ben. Az átlagember úgyis azt akarja tudni, hogy az általa használt felbontásnál mit tudnak, és lusta extrapolálni/következtetni.
Másodsorban javaslom a grafikonok színezésének átgondolását, ugyanis eléggé megtévesztő a fent középen megadott színektől eltérő sávszín az aktuális kártyáknál. Én a kártya nevét jelölném rikító színnel, az adatsávokat pedig a grafikon fölött jelzett színekkel. Tehát legyen inkább narancs színű az X850XT CrossFire felirat, ne az elért érték. -
válasz
(Kolombusz) #55 üzenetére
Kár hogy 9-kor nem leszek a gépnél, pont akkor lesz nulla a timer...
-
bullseye
addikt
válasz
(Kolombusz) #51 üzenetére
új generációs játékhoz őj generációs kártya dukál, de nagyon hamarosan itt az Ati-é is
-
válasz
(Kolombusz) #51 üzenetére
Ami meglepett, az a doom3 alatti radeon győzelem.
Hát igen, pedig a kármákk megmonta, hogy Radeonos lesz a D3!/még a fejlesztés elején!!/
-
(Kolombusz)
veterán
Nem rossz a cf, de új generációs játékokhoz, az sli jobb választás.
Azért a riddick-ben enyhén szólva legyalázták a geforce-ok a radeonokat.
Ami meglepett, az a doom3 alatti radeon győzelem.
Jó cikk lett! -
hobizoli
nagyúr
Az a baj ezzel a CF megoldassal, hogy kell hozza egy Master, a CF is kepes zsuga is, ami dragabb, az nvidia SLI-s zsugai pedig onmagukban kepesek ra, csak a ket tokegyforma aru kartya kell es kesz.
Ez az off-chip osszekotes meg LOL, probalkozak mar annak idejen a Voodoo Rush-nal is, de idovel kiderult, hogy ez igy szopi, jobb az ha mar on-die megy mar, az ijen oda-vissza alakitgatas hagyjal mar kategoria, 96-97ben volt ez igy meg a 3Dfx Voodoo1-2-vel...most visszafejlodunk vagy mi van?
hobizoli -
rudi
nagyúr
Az R300 jellegű összekötés sokkal komolyabb rendszerek készült, mint a nyavályás kis DirectX. Azokban teljesen más hatások működnek valószínűleg render to texture sincsen.
A CrossFire egy olyan etchnika, amivel a világ bármelyik videokártyáján találkozhatnánk, teljesen független a VGA-tól. Az a Xilinx chip, ami a lelke, egy prá dolláros alkatrész és a fejlesztőkörnyezete sem drágább pár ezer dollárnál. Nem egy hazai egyetemen használnak ilyet. Bárki, aki hozzáfér egy VGA driveréhez és konyít az FPGA-khoz, meg tudna csinálni egy CF jellegű összeköttetést, nem kell ugyanazon a kártyán sem lennie, sőt kártyának sem kell lennie. Pusztán arról van szó, hogy két digitálsi jelet kell összeboronálni és a drivernek szabályoznia kell tudni, hogy melyik kártya melyik képrésszel foglalkozzon.
Ami bonyolítja a témát az a render to texture és a hasonló, képrészek vagy képkockák közötti kommunikációt igényló fícsörök. No ebben sokkal jobb az SLI a saját összeköttetésével, az ATI kénytelen a PCI Expresst terhelni, aminek a sávszélessége nem feltétlenül elegendő 1600x1200-as felbontáshoz.
A megjelenési ütemezések egyértelműen az ATI házon belüli kavarását jelentik, világosan látszik, hogy ők nem így gondolták - még ha ezt hangoztatnák is. Tavasszal lett volna értelme az X850 XT CF-nek, most nemsokkal az R5xx előtt már nincs.
Ráadásként ott a tény, hogy nincs elérhető termék, azaz 4 hónap alatt alig sikerült valamire jutni a CrossFireval. Persze a holnapi nappal ez a kérdéskör már a kutyát sem fogja érdekelni -
rocket
nagyúr
Igy van, szerintem ez igy csak ''parasztvakitas'' lenne ha nagyon eroltetnek a x8x0 crossfire-t, arrol a korrol lemaradt az ati, de itt a kovetkezo, lehet bizonyitani.
Ezt persze 1-2 hw oldal szepen felis fujta megint, hogy nem lehet xpress 200 chipes lapot/x8x0 master kartyakat kapni 1 hettel se a launch utan, de nem fognak roskadozni a polcok az x8x0 master kartyaktol. -
rocket
nagyúr
Ez nem egeszen igy volt, emlekeim szerint, csak annyit mondtak amikor az sli kijott, hogy meg nem idoszeru a desktop piacon bevetni, nem ok talaltak fel az biztos, mint ahogy nem is az nv. (tudom ez az sli nem a 3dfx fele sli, de ez a tenyen nem valtoztat.)
Regota alkalmaznak mar r3xx chipeket osszekapcsolva repuloszimulatorokhoz, valoszinuleg az ott mas elven mukodik, kulonben nem lett volna ennyi gond a cf kiadasa korul, vagy az r4xx szeriahoz nem igazan tudtak parositani, ez arra utal, hogy utolag otlott fel bennuk, hogy r4xx szeria ala megjelentessek a cf kartyakat.
Itt szerintem hibaztak, hagyni kellett volna mar es az rx5xx szeriarnal a cf-re koncentralni, lehet ugy terveztek, hogy meg rx5xx elott kiadjak es igy mire jon az rx5xx mar a gyerekbetegsegeken tul lesz a rendszer, de nem sikerult kiadni idoben (elso launch ugye majus vegen volt), es kozben az ido csak eltelt, most meg mar az ajtoban kopogtat az rx5xx szeria
Az biztosnak tunik az elozetes infok alapjan, hogy az rx5xx szeria ala mar jopar ''bugot'' kijavitottak. -
rudi
nagyúr
válasz
Alkarcsont #42 üzenetére
Nekem nem tűnt föl semmi, bár 1600x1200-ban a 60 Hz nem éppen a képminőség vizsgálatara való frekvencia. Hangsúlyozom, hogy az X8xx CrossFire inkább csak demo termék, az X18xx CF már átgondoltabb lesz nagyobb digitális sávszélességgel stb.
-
rudi
nagyúr
FEART még minden bizonnyal nem is meri a driver és így Scissort használ, és a rohadtsok spéci effekt miatt sok átadás van a két kártya között PCI Expressen. Nektek nem szórt baromira a FEAR teszt? Nekünk azonos beállítások mellett 20%-os eltérések is voltak két tesztkör között, és ez nem az első kesselős és az utána következő között volt hanem több tesztkör egyermények között. Ezért is maradt ki úgy mint a BF2.
-
anulu
félisten
ja, azt még elfelejtettem, h a Master-Slave felállást hülyeségnek tartom. tudom, vmit piacra akartak dobni, de bár ne tették volna ennyivel az R5xx előtt. pakolják bele abba, de ez így szerintem enyhén szánalmas.
-
joshua7
veterán
Olyan furcsa ez a teszt. Egyszer a sima x850xt gyorsabb mint a 7800gt sli, másszor az x850xt cf lassabb mint 1 6800U.
-
rudi
nagyúr
Kicsit nehézkes lett a fogalmazás. A +15% azért van, mert a Radeon XPRESS platform jobban teljesített, amúgy limites mindkét rendszer, ugyanis minden felbontásban és képminőségnél ugyanazt a sebességet hozza. Egyedül a szűrőkkel maradt le a single X850XT, ott tényleg nem limites. TRAOD-ban talán a vízfelület visszaverődéses render to texture miatt nem gyorsít a CF, majd legközelebb megnézzük.
A legközelebb minden bizonnyal csak R5xx alapú kártya lesz, mert ez az R4xx CF inkább csak bemutató volt, kétlem, hogy túl sokféle tényleges termék jelenne meg. -
anulu
félisten
nos. a cikk jó, grat rudi!
első gonosz kérdés: CRT-n tesztelted az 1600x1200-at? szemed hogy érzi magát?
külföldi tesztekben valóban benne volt GTX. anno vmelyik topicban felajánlottam, hogy ha gondoljátok, kölcsönadom a GTX-em az akkor még leendő CF teszthez. no response. pedig jó lett volna itt is látni, hogy a CF nem veszi fel a versenyt a GTX-el.
amúgy meg kicsit vicces, hogy játék progilt nem lehet hozzáadni driverben...
tovább is van, mondjam még?... -
Badb0y
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #7 üzenetére
Hát nem is tom. TTS-sel beszélhetsz, mert már az árlistáján láttam dfi-t vagy 65-ért
Egyébként ebbe a lapba akkor egy PCIX-es x850xt belefér egy cf-es x850xt-vel
Vagyis ha vkinek már van egy, márcsak egy cf-et kell vegyen és minden faja -
czappa
aktív tag
A cikk tetszett, de egypró ''stilisztikai'' hibára hívnám fel a figyelmet.
Az utolsó ''értékelés'' oldalon a grafikon ''kéttkártyás rendszer előnye az egykártyással szemben'' nem létezhet, mert:
pl a doom3 és far cry között nincs ''átjárás'', az az nem lehet folytonos vonallal összekötni őket. Ez most szörszálhasogatásnak tűnik, de ez így nem csak, hogy nem szép, de értelmezhetelen is (függetlenül attól, hogy mindneki tudja miről van szó - ha a Zertéel klubbon valaki getto style-ban olvasná a híreket azt is megértenénk, mégsem lehet az illető bemondó) -
CocooN-z
őstag
Jó a cikk!!!
fél_off: Tejóég mik lesznek még itt? eddig a 2x16 pipás 6800 as rendszerektől is padlót fogtam, és most kijött a 7800GTX 2x24 pipájával, és most meg ez ami ''iszonyat'' teljesít joez a Krósszfájör....
És még a java hátravan: r520 2x32 pipa uristen az már 64...ien nincs...
[Szerkesztve] -
McCoy
tag
Én még mindig úgy fogom fel, hogy nvidia 7800GTX SLI verhetetlen
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #7 üzenetére
Nem csak itt, máshol se... Ebből most jó kis botrány van.
-
erdey_a
addikt
Hihetetlen, mennyire nincs létjogosultsága ezeknek a kütyüknek.
Tudom, fejlesztés meg technika, örülök is, hogy lehet ilyet, csak ugye minek, ha nem lehet gyakorlatilag rendesen kihasználni.
Megjegyzem szerintem már gyűszűnyi telefont is ki tudnk fejleszteni, mégsem kéne, mert nem tudnám nyomkodni a nagy kezemmel a gombokat.
Ezek a kártyák és megoldások kiállításra valók. A koncepció jó, de én köszönöm nem kérem. -
bullseye
addikt
7800-t nem néztük külön most (a GTX ittjártakor, meg még nem volt kéznél BF2), a GT SLIben 1600x1200, HQ, 4AA/8AF 119,96-t ment. (X850XT egymagában 69,86-t, az még megduplázva is csak 140... na de generációs különbség, stb.)
A másik kérdésre meg (2 ugyanolyan gyors mint egy) kis felbontáson a procilimitáltság az ok, nagy felbontáson ált. a driveroptimalizálás folyik c. mondat bátoríthat mindenkit... -
szicsu
őstag
Hi!
Miért van az hogy,a 7800gt és a 7800gt sli némely játéktesztben szinte azonosat teljesít
Talán az hogy a proci nem tudja elég adattal ellátni a két 7800 gt
A játékok közül kiccsit hiányolom a BF-2 t Kíváncsi lettem volna rá mit produkálnak a kártyák,hiszen elég új játék -
Colin 5 tesztnél:
A ralizás eleinte jobban ment Radeonnal, de nagyobb részletességnél a szóló kártya lemaradt. A második kártya gyorsító hatása itt is elhanyagolható.
Rudi, ezt nézd át! 1280*1024-ben szűrőkkel 142 (CF) vs. 82 (single) fps az eredmény, és szerintem 72% különbség egyáltalán nem elhanyagolható! -
LittleG
tag
Nem értem, hogy miért nem újabb játékokkal tesztelnek(chaos theory, stb...), ez a sok proci limit elég zavaró. Ha be tudják szerezni a legújabb hardvereket egy-egy teszt erejéig, akkor a játékot miért nem tudják valahogy?
-
bolondember
MODERÁTOR
szvsz elég jól szerepelt, sokkal obban, mint vártam...
Kicsit elég sokat késett, de nem rossz...
Most már 2 kártyánál is van alternatíva hardkór gémereknek... -
Scream007
őstag
máma meg a közeljövőben sem lesz még egyenlőre foganatja ilyne szintü karik kettős használatának.
amellett hogy nincsenek kihatjva, a teljesítményükből sem kamatozik semmi.
viszont az ati megoldása erősebbnek tűnik jelen pillanatban, hisz a 7xxxes széria lenne a x1xxxes széria ellenfele, dehát az x850xt elöző szériás ati is ott van ahol a mostani nv.
persze ehhez több és alaposabb tesztek kellenek, újabb és ujabb driverekkel/gémekkel, és ennél piszokul erősebb konfiggal. -
Alvin_ti4200
félisten
Jó cikk
Csak kár, hogy kishazánkban beszerezhetetlen egy Crossfire-képes alaplap és egy Crossfire-ös VGA
-
Alkarcsont
senior tag
Jó cikk, de még nem tudott meggyőzni a se az SLi se a CrossFire.
Lenne egy olyan kérdésem: hogy ez a kábelösszekötözé ez okozott-e valamiféle képminőségbeli romlást?
Ezt a tesztet érdemes lenne majd +1x végigcsinálni késöbb, de már az új Radeonokkal! -
sequator
senior tag
a tesztkonfignál van egy elírás: ''2 x MSI NX 8 800 Ultra-T2D256''
egyébként jó a cikk, de azért van még mit javítani a CF-en az ATInak.
Sautia
[Szerkesztve] -
rocket
nagyúr
''Végezetül a régi jó Unreal Tournament 2004-et is megjárattuk a kártyákkal. Az öregecske motorral futó lövöldözés végig processzorlimites volt,''
Ezt most nem ertem, azt irod procilimites megis a x850xt cf kb15%-al gyorsabb.
''mindkét platformon minden felbontásnál és minden kártyánál ugyanazokat az eredményeket mértük. Az ATI valamivel jobbnak bizonyult.''
Most vagy a tablazat rossz, vagy az alatta levo iras, de +15% nem nevezheto ugyanannak az eredmenynek.
Tomb raiderben driver bugnak tunik, hogy a cf alig gyorsabb mint egy sima x850xt, de errol emlitest se latok
Rudi Igaz, hogy az x1xxx kartyaknal mar nem kell kulso osszekoto kabel, es master kartya se a crossfire-hoz? vagy varjak holnapig az ilyen kerdesekkel?
[Szerkesztve] -
McCoy
tag
Az Ati hülyeségnek tartotta az SLI-t, vagy csak ő akarta megvalósítani elöbb (ez nem jött össze neki)! Amugy szerintem sokkal hülyébb megoldás az Ati Crossfire (kábel így, kábel úgy, ennyi dugó, annyi dugó tiszta 3Dfx, annál volt ilyen megoldás, de a 3Dfx azért még kártya volt!) mint az Nvidia módszere! Nvidia POWA!!!!
[Szerkesztve] -
Obi-1
őstag
A THG-n pont ugyanezt a címet adták a cikküknek, persze ez eléggé ziccer.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP OMEN 16 Brutális teljesítmény gamereknek és profiknak!
- ÁRCSÖKKENTÉS TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest