Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz b. #13 üzenetére

    Azért nem mindenki csodálkozik ezen. Viszont az RT őrületből jól látható, hogy nem tudott hova fejleszteni az Nvidia ezért nyúlhattak ehhez az eszközhöz. Bízom benne, hogy a másik gyártó is mihamarabb belép a klubba, ami a tartalomkészítők hathatós támogatásával akár még érhet is valamit még a mi életünkben. ;) Szarkazmus off.
    Ugyanakkor annak nem örülök, hogy megint a saját zárt szabványukat erőltetik, ahelyett, hogy beállnának egy nyílt és mindenki számára használható megoldás mögé, ami jelentősen gyorsítaná a technológia terjedését és elfogadottságát. :(

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz b. #17 üzenetére

    Az igaz, hogy nyitott, de az is, hogy nem eléggé, bár a kevés is több, mint a semmi. Ezek az "effektek" akkor tudnak jól terjedni, ha van szabvány hozzájuk és ennek megfelelő az implementáció. Mire gondolok? Arra, hogy ha egy effekt megvalósításához gyártóspecifikus megoldás kell, akkor az lesz leprogramozva, miért fizetnek, viszont ez lassítja a technológia terjedését. Az RT-nél ez alapvetően rendben van, de a DLSS megvalósítása -vagy ezzel egyenértékű megoldásé- is ilyennek kellene, hogy legyen. Láttuk mi lett a Hairworkssel, vagy a Physx-el (a másik oldalon szintén a hajas móka pl.). Alig használják, mert kötött megoldás, csak bizonyos hardvereken működik, azokon is csak a gyártótól kapott változatban. A piacnak -nekünk- az a jó, ha az ilyenek minden hardveren futnak -jól- és mihamarabb vagy általánossá tid válni, vagy a játékmechanika szerves részét tudja képezni.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák