Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Poco X6 Pro - ötös alá
PROHARDVER! témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
joey04
titán
válasz elekreg #1018 üzenetére
Igen, most jönnének a "de, ha nem kapcsol be, akkor minden esetben kérik a számlát" szöveg. NEM! Ezt az alaplap cserélgetők, okoskodók miatt hozták be. Az utóbbi hónapokban enyhítettek ezen, mivel, ha valami gyanús a szerviztechnikusnak, akkor kiküldi az Apple szerviz központjába, ahol jóval felkészültebben tudják átvizsgálni a készüléket, az esetleges visszaélések miatt. Ez több hetet is igénybe vehet, tehát nem pár nap alatt cserélik a készüléket.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest