Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
A többi dolgot én se vitatom el tőle, igazából a megfelelő árszinten ez egy jó kártya (lesz, megfelelő hűtővel).
De csak annak, aki 2070S alatti kategóriában gondolkodik. Ami kb a vízválasztó a 4K60 stabilan tartásához.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van fizikai alapja neki, csak abban a kivitelezésben, amiben csinálják, inkább hangyafasznyi az előnye. Azért nem mindegy, hogy mennyire horpasztod be. Viszont, ahogy írod így is megéri, mert erről beszélnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kansas
addikt
Az általad linkelt tesztben ott a magyarázat is: nem akarták, hogy az olcsójánosok vegyenek non-XT kártyát és felhúzzák XT teljesítményre. A két kari közt a különbség egy gyári OC-val nagyjából megegyező... lehet, hogy az XT-t nem igazán lehet tovább húzni?
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
BReal
addikt
Nem tudtam, hogy véleményt csak úgy lehet megfogalmazni, ha rendelkezem is a termékkel, de akkor légy szíves oktass ki mindenki mást, egyben magadat is. Arról meg nem tehetek, hogy az AMD így adja meg az értékeket ahogy, és utólag olyan szinten lehet kozmetikázni az eredményeket, hogy az ember az arcába temeti a kezét, hogy "miért nem lehetett gyárilag így csinálni, AMD?" Az viszont tény, hogy az AMD-ket az NV-hez képest sokkal jobban lehet finomhangolni, fogyasztás csökkentés mellett jelentősen lehet növelni a teljesítményt. Értem én, hogy te 2080 Ti SLI-vel (vagy mit tudom én mivel) nyomatod most, de ha megengeded, leírom a véleményemet ugyanúgy, ahogy az egyébként 1070 tulaj, tehát RX 5700-at nem látó Locutus. Gondolom szerinted a mostani Ryzenek is egy kalap fekáliával egyenlőek. Szégyellnivalóm itt nem nekem van (tekintve, hogy még mindig Intel CPU-m és NV GPU-m van), hanem neked a te elfogultságoddal. És lehetőleg többet ne szólj hozzám, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
BReal
addikt
Mondd már el, hogy milyen szempontból védtem őket. Én se írtam, hogy a referencia jó, mert elég meleg és különösképpen nagyon hangos. Vagy a racionálisan érvelés (felsorolom több nagy tesztoldal eredményét és azokból vonok le következtetéseket) védésnek számít? És még egyszer, én Intel-NV tulajként emelem ki az AMD pozitívumait, te pedig Intel (legalábbis gondolom az van)-NV tulajként hordod le az AMD-t. Feel the difference. Értem én, hogy pár ember akkor sem látja meg a pozitívumot az AMD termékekben, amikor már a vakoknak is feltűnik, de azért nem kéne túltolni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyorsulás mértéke jelenleg megjósolhatatlan, mert sosem volt még olyan architektúra, ami kétféle módban is képes volt működni. Ezzel azért bekerült egy olyan kérdés a képletbe, hogy a shadert melyik módra érdemes fordítani. Na ez azért erősen gyakorlati jellegű probléma, amit az AMD is csak tesztelgetéssel tud megfejteni. Ez jelentheti azt, hogy a mostani fordító is hatékony, de azt is, hogy nem az. Az év végén fog kiderülni az igazság.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek semmi köze ahhoz, hogy milyen shadert futtatsz. Az maximum a hardverállapot szempontjából lényeges. De eleve az van, hogy a modernebb játékokban a pipeline-ok majdnem fele már compute.
A GCN-re van egy kiforrott háttér a meghajtóban. Azt nem nagyon kell babusgatni. Emellett ugye a DX12/Vulkan API-ra írt programok eleve nagyon sok dolgot átvesznek a meghajtótól, tehát csökken a gyártók feladata. A shader fordító persze így is az övék, de az is egyszerűbben kezelhető a shader modell 6.0-tól, illetve a SPIR-V subgrouptól kezdve.
Az RDNA körül csak azért van több kérdés, mert régen olyan architektúrákat csinált az AMD és az NV, amelyek fix waveméretet futtattak. Egyszerűen a fordítónak elég volt arra működnie. Az RDNA viszont két waveméretet is tud. Az egyik rendkívül magas IPC/munkaelem teljesítményt garantál (a Vega négyszeresét, illetve a Turing kétszeresét), míg a másik nagyon jól le tudja fedni késleltetés problémáját. Mindmáig a fordítókat az utóbbira optimalizálták, mert a hardverek egyszerűen nem működtek jól, ha egy szálra levetített munkateljesítmény kellett, de az RDNA már erre épít dizájnból, és így bizonyos shadereket érdemes erre a módra fordítani, mert sokszorosára javulhat a teljesítmény, illetve ebben a módban széles hit ablak is, amiben a korábbi architektúrák mind nagyon szarok voltak a kevés cache és a késleltetés átlapolására irányuló dizájn miatt. Nagyon nehéz még csak megjósolni is, hogy ebben mennyi van. Még az AMD sem ment bele, ugyanis túl sok lehetőség adódik az optimalizálásra, amit még aktívan vizsgálnak, és ezek együttes hatásai nehezen felmérhetők, elvégre soha senki nem csinált még ennyire magas IPC/munkaelemű teljesítményt biztosító SIMT GPU-t, tehát tapasztalat sincs róla.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.