Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • polika

    senior tag

    válasz polika #27 üzenetére

    Inkább azt várnám ettől, ha vannak mikro akadások mert bizonyos dolgokat a jelenlegi API-val serial módon csinálnak és az lockolja a képkocka rajzolást az adott feladatban, akkor ezeket a mikro akadásokat lehet kivégezni azzal, hogy paralell asszinkron módban intézik az ilyen extra számolásos dolgokat. Ergo nem a max FPS fog megnőni, hanem a minimum FPS nem fog leesni, és a játékmenet lehet simább.

  • polika

    senior tag

    Nekem mindig az ilyen 10-40%-os gyorsulástól az jut eszembe, hogy ha most thermal throttling miatt limitált sokszor a GPU teljesítmény akkor hogy gondolja a cikk írója rálisnak azt, hogy 10-40%-al több számítás 0 energia növekedést jelent, és a valóságban 10-40%-os gyorsulás várható... nincs ingyen teljesítmény, papíron lehet hogy még jobban ki lehet hajtani a hardvert de a valóságban ez bizony több hő termeléssel is jár, és a kártya hőleadó képesség nem fog változni az API meg szoftveres javítások mellett.

    Persze ha üres járatban nem teljes kihasználtság mellett van javítás az más tészta, de ez csak at jelenti, hogy tipikusan a gyorsulások nem a compute igényes játékmenet/akció közepette várhatók amikor amúgy is szét van terhelve a GPU, hanem eseteg a 2 pálya betöltés között, ha olyan hülyén van megírva a szoftver, hogy vmi serial típusú számolás ami nem használja ki a GPU-t lockolja a további egyébként ettől független folyamatok (ergo párhuzamosan is futtatható cuccok) végrehajtását. Szal 10-40%-al több FPS-t szerintem nem várhatunk.

Új hozzászólás Aktív témák