- A HMD visszalép az USA piacáról
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cacasz02
aktív tag
válasz
Menthirist #23 üzenetére
A rókázásnak ez esetben semmi köze (vagyis nem sok) a hangzáshoz, sokkal inkább az egyensúly érzékeléshez. Ha a látott kép és az egyensúly nincs együtt a szervezet mérgezés gyanúja miatt megpróbálja üríteni a tartalmat (lásd tengeribetegség). Van akire hat van akire nem. A hangal csak a készítők tapasztalatai alapján foglalkoznak. De szerintem mikor az Elite-ben bolygó landolás közben fejre fordítom a hajót, én lehánynám a szélvédőt akár milyen a hang.
-
válasz
Menthirist #27 üzenetére
Na az Elite, az is zsír lehet. SC-ben mondjuk még nagyobb potenciál van így. Meglátjuk.
-
válasz
Menthirist #23 üzenetére
Star Citizent tolod VR-ban? Durva lehet
-
#06658560
törölt tag
válasz
Menthirist #23 üzenetére
"Szóval nem igaz hogy enélkül feltétlen jön a róka. "
De mer az áemdé meg a zoculus aszondta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #20 üzenetére
Nem. Attól leszel rosszul, hogy az agyad mást lát, mint hall. Persze az, hogy mikor más kérdés, de idővel mindenki rókázni fog. Valaki percek alatt, valaki pár óra múlva.
Az OpenVR runtime is rendelkezik térhangzást generáló modullal 5.1-ből szimulálva. Ott is kötelező egyébként bineurális hangzással szállítani a játékot. Ez elhagyhatatlan tényező.
Egyébként az Oculus csomagja ebből a szempontból moduláris, tehát az is lehetséges, hogy az Oculus térhangzásán menjen a játék az OpenVR runtime-mal. Az OpenVR csomagja már nem szállítható. Ezért kvázi mindenki az Oculus csomagját használja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #18 üzenetére
1. Úgy tudom a 0.7-tól vagy korábbról. De ez a része a rendszernek folyamatosan fejlődött.
2. Technikailag működik úgy is, nem nézi a kimenetet, csak a külső hangszóró fix, tehát nem tudja lekövetni a fejmozgásod. Nyilván ilyenkor drasztikusan megnő az esélye annak, hogy az agyad nem tudja összerakni a látottakat a hallott tartalommal. Utóbbi okozza alapvetően a problémát. Máshonnan jön a hang, mint ahonnan várnád, és emiatt nem lehet szállítani VR játékot bineurális térhangzás nélkül.
3. A számítás mindenképpen megtörténik, a hangerő mindegy. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #13 üzenetére
Éppenséggel az Oculus runtime szimulál 3D-s hangzást. Ha mást nem, akkor egy virtuális 5.1-es hangzásból. De ez egyáltalán nem ideális. Ezért a megjelent VR játékoknál már eleve a bineurális hangzás működik, ami alapból, állandóan aktívra van beépítve. Ez már elég, hogy ne jöjjön a róka, néha az 5.1 szimuláció is, de az rizikós. A TrueAudio Nextnek nem ez, hanem a fizikailag korrekt hangzás a célja, ami egy rakás sugárkövetéses számítás alapján történik majd meg. Ezt is támogatja az Oculus PC SDK (Impulsonic), de csak a VR filmekhez használják, és előre számolt minták készülnek, mert real-time a sugárkövetés miatt jó 100-300 GFLOPS számítási teljesítmény kell hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest