- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Bemutatta a Huawei a Band 10 okoskarkötőt
- Apple Watch
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #20 üzenetére
Nem. Attól leszel rosszul, hogy az agyad mást lát, mint hall. Persze az, hogy mikor más kérdés, de idővel mindenki rókázni fog. Valaki percek alatt, valaki pár óra múlva.
Az OpenVR runtime is rendelkezik térhangzást generáló modullal 5.1-ből szimulálva. Ott is kötelező egyébként bineurális hangzással szállítani a játékot. Ez elhagyhatatlan tényező.
Egyébként az Oculus csomagja ebből a szempontból moduláris, tehát az is lehetséges, hogy az Oculus térhangzásán menjen a játék az OpenVR runtime-mal. Az OpenVR csomagja már nem szállítható. Ezért kvázi mindenki az Oculus csomagját használja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #18 üzenetére
1. Úgy tudom a 0.7-tól vagy korábbról. De ez a része a rendszernek folyamatosan fejlődött.
2. Technikailag működik úgy is, nem nézi a kimenetet, csak a külső hangszóró fix, tehát nem tudja lekövetni a fejmozgásod. Nyilván ilyenkor drasztikusan megnő az esélye annak, hogy az agyad nem tudja összerakni a látottakat a hallott tartalommal. Utóbbi okozza alapvetően a problémát. Máshonnan jön a hang, mint ahonnan várnád, és emiatt nem lehet szállítani VR játékot bineurális térhangzás nélkül.
3. A számítás mindenképpen megtörténik, a hangerő mindegy. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #13 üzenetére
Éppenséggel az Oculus runtime szimulál 3D-s hangzást. Ha mást nem, akkor egy virtuális 5.1-es hangzásból. De ez egyáltalán nem ideális. Ezért a megjelent VR játékoknál már eleve a bineurális hangzás működik, ami alapból, állandóan aktívra van beépítve. Ez már elég, hogy ne jöjjön a róka, néha az 5.1 szimuláció is, de az rizikós. A TrueAudio Nextnek nem ez, hanem a fizikailag korrekt hangzás a célja, ami egy rakás sugárkövetéses számítás alapján történik majd meg. Ezt is támogatja az Oculus PC SDK (Impulsonic), de csak a VR filmekhez használják, és előre számolt minták készülnek, mert real-time a sugárkövetés miatt jó 100-300 GFLOPS számítási teljesítmény kell hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Bemutatta a Huawei a Band 10 okoskarkötőt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Autós topik
- Gitáros topic
- Parfüm topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Gyúrósok ide!
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- LENOVO ThinkSystem NVIDIA Quadro RTX 6000 24GB PCIe Passive GPU
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest