- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rive
veterán
Azt eddig is tudtuk, hogy se olvasni, se értelmezni nem erősséged, de muszáj ezt folyton hirdetni
Ha a böhöncök puszta jelenléte szimpla életösztön folytán a többi közlekedőt is erőforráspazarlásra ösztökéli (mer' kisebb kocsiban mind pszichológiailag mind tényszerűen emelt veszélyben vannak közlekedés során) akkor ~ tökmindegy, mennyi a böhönc saját lábnyoma, érett a korlátozásra.
-
Kbali
nagyúr
Gondolatébresztőnek, ha azt hiszed, annyival jobb a BEV, mint a hagyományos. És nem, nem próbálom védeni/támadni egyiket sem, de amit itt olvasok, az kb. hitvita. A hittel pedig nem lehet vitatkozni.
Egy idézet a cikkből:
"Az azonban elég egyértelmű, hogy a BEV-gépjárművek kibocsátásai a teljes életciklus alatt nagyjából egy nagyságrendbe esnek a modern hagyományos gépjárművekével. Kétségtelen, hogy a belső égésű motoros gépjárművek közvetlen kibocsátásainak nagy része koncentráltan jelenik meg a városi környezetben, míg az erőművek képesek nagy területen eloszlatni a szennyezőanyagaikat, de az összes kibocsátást tekintve nem igazán jelentenek jelentős előrelépést a BEV-ek."
Plusz érdekesség, akik a hatótávot feszegetik:
"...paradox módon jelenleg minél kisebb a hatótávolság, annál nagyobb az esély, hogy az elektromos autó használat közben behozza a gyártásából adódó hátrányokat. Előnyük jelenleg nagyrészt abban áll, hogy a sűrűn lakott városközpontokból a szennyezés áthelyeződik a városoktól gyakran távol elhelyezkedő és a szennyezést nagy magasságban kibocsátó erőművekhez, illetve más országokba." -
brumi1024
veterán
Azért mert nektek örömet okoz a füstölés meg a környezetrombolás attól még ne mást támadjatok.
Mert a villanyauto (foleg a cikkben emlitett 3.5+ tonnas szornyeteg) a kornyezetvedelem netovabbja.
Egyszer majd az lesz, jelenleg nem igazan a sok orszagban. Es akkor arrol meg nem is beszeltunk, hogy a tobbletsuly miatt a gumi es fekpor mennyi lokalis szennyezest ad.
#133 kpbendeguz: Elkepzelheto, hogy lenne kereslet, de valoszinuleg minimalis.
-
btprg
senior tag
Felemelik az élelmiszer áfáját 400%-ra, egy kenyér 5000 forint lesz, de a kutyatáp az olcsó. Miért lenne kényszerítés arra hogy kutyatápot egyél? Oldd meg hogy kutyatáppal is életben tudj maradni! Ja, hogy a szervezeted bekrepál tőle egy idő után, meg hányingered lesz minden evéskor, hát ez a technológia problémája. Nevetséges balkáni tulok akinek ez nem tetszik, éljen a Purina táp!
-
8th
addikt
"Miért lenne kényszerítés az hogy ..."
Aha, oké. Egy átlagos családi ház téli kifűtése fatüzelés esetén többet szennyez mint az adott család egész éves gépkocsi használata. Ennyi erővel mondhatnák azt is a döntéshozók, hogy ja kérem ezután csak abban az esetben engedélyezik, hogy továbbra is vegyes tüzeléssel fűtsenek az emberek ha a földgázzal való fűtés szintjére le tudják szorítani az emisszióját. Mi nem kényszerítünk senkit hogy magát hatalmas költségekbe verve álljon át gáztüzelésre, és nem tiltjuk be a vegyes tüzelést mert nem vagyunk szar arcok. Tőlünk aztán nyugodtan fűtsön mindenki amivel csak akar de meg kell felelnie az általunk szabott hasra ütésre kitalált határértéknek. Hiszen miért is lenne kényszerítés az, hogy nyilvánvalóan teljesíthetetlen feltételeket szabunk meg?
Na pontosan ez megy egy ideje az autóiparban. Innen is gratulálok a villanylobbi által zsebre vágott bábúként rángatott döntéshozóknak. Tesznek ezek a lobbista bürokraták magasról a környezetvédelemre csupán a másik oldal zsebében pihenni már egy jóval jövedelmezőbb vállalkozás a számukra és közben látványosan jóemberkedhetnek is mint elkötelezett környezetvédők. Konkrétan hánynom kell ettől.
-
-
vicze
félisten
"Nincs semmiféle kényszerítés."
Hogy mi nincsen?Tehát nem ott van magas EV arány ahol az állam finanszírozza? Nem ott lendül be, ahol az állam 2030 környékére rakta az ICE forgalmazás megszüntetését vagy valamilyen korlátozását, stb. Komolyan ez már azért elég nevetséges
Meséld el mér nekem, hogy ki az az épeszű ember aki önmagától venne egy 50% drágább járművet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Véget vetne a hibrid magdizájnnak az Intel?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Iqos cigaretta
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Asztalos klub
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- ÚJ! Intel Core Ultra 9 285K 24-Core 3.7GHz LGA1851
- Makulátlan MacBook Air M1 92%-os Akkuval + Extra Tokkal
- X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Kezdő Gamer PC MSI RTX 2060 OC / i3-10100F / 16GB DDR4 / Új MSI ház
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Corsair Dominator Platinum 2x32GB (64GB) Kit 5200MHZ DDR5
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S3 DeepCool 850W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest