Új hozzászólás Aktív témák
-
ABee
tag
"idegesít a folyamatos vörös-oldali csodavárás az itteni cikkekben (lehetne tanulni pl. a loldozer-es arcraesésből, meg volt még pár hasonló példa az utóbbi évek történéseiben, ha nem is feltétlenül termékek vonatkozásában)."
PH Fórum - Ki itt belépsz hagyj fel minden reménnyel...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj, hogy nem sok van. Azért néz ki a BF4 ilyen csodálatosan, mert Repi egy zseni. Nem elég, hogy szarráinstancingeli, de még a particle rendszert is berakja a tiled lighting fázisba. Egyszerűen zseniális ötletei vannak, de eközben ő is érzi, hogy hónapokat küzd azért, hogy ez legalább ennyire működjön, mint most.
Ezért mondta el, hogy lehet, hogy a Mantle-t nehezebb implementálni, de sokkal hamarabb eléred a performance targetet, mert az API teljesítménye jól meghatározható előre. A DirectX-re ez már nem igaz.Az egyetlen dolog, ami érthetetlen, hogy erre a Microsoft miért nem figyel. Repi nem szeptemberben beszélt először, hogy elégedetlen, hanem legalább öt éve folyamatosan ezt mondja mindenhol. És nem a gyártóknál kezdett a low-level API-ra való igényének leadásával.
-
rudi
nagyúr
Igen, erre gondoltam én is. A 10 nagy szám, ha 5-öt helyezünk kilátásba, de ha 20-at hirdetünk, akkor csalódás. Ha nincs validator meg térden áll csak össze az API, akkor még talán korai nagyokat ígérni és még koraibb nagy elvárásokat támasztani (kvázi bedőlni az ígéreteknek), mert csalódás lehet belőle még akkor is, ha egyébként a korábbinál mégis csak valamivel használhatóbb dolgot kapunk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen mindegy az API felhasználói megítélése. A fejlesztők kérték a fejlesztők használják. Ők tudják, hogy miért igényelték ezt. Tudják, hogy az MS sajnos leállt a DX hardver közelibbé tételével, és azt is, hogy a Longs Peak kódnevű OpenGL projekt jó eséllyel már nem fut. Tehát a választás az volt, hogy butítják a PC-s játékokat, vagy kilobbiznak egy low-level API-t valamelyik gyártótól.
Az a legfőbb gond, hogy a DX10 megjelenésével nagy előrelépésnek számított, hogy az API tudott framenként ~2000 rajzolási parancsot egy komplex játékban eléggé hatékonyan. Eltelt 5 év, a CPU-k tempója nőtt, és a DX11.2 tud ~2000 rajzolási parancsot framenként egy komplex játékban. Láthatod tök jól lépdelünk előre.És a PS4/X1 tud 60-70k-t is, de akár elmehetnek 90k-ig.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha rosszul csinálod, akkor lehetséges, hiszen még nincs teljesen kész a kódvalidátor. Ezt a verziót csak az éri el, aki részt vett az API fejlesztésében, mert ez még nem "hülyebiztos" rendszer. Majd a publikus verziónál már teljes lesz a kódvalidátor, így nagyon nagy hatékonysággal meg tudja mondani a fejlesztőkörnyezet, hogy az adott kód csinál-e olyat, amit nem szabadna.
Például ma még simán megsemmisíti a program a GPU által aktuálisan használt erőforrásokat, ha ezt kéred tőle, és talán a validátor nem is jelzi, hogy ez egy gond. Na erre figyelni kell. -
VaniliásRönk
nagyúr
Ezzel kapcsolatban vannak történések, mégis mi a frászkarikáról írjon a PH? A chipdesignerek szerelmi életéről? Baj az neked ha pofára esés lesz? Nem. Nem jöhetsz majd az énelőretudtammal? Dehogynem. Akkor hol a hiba?
#20 rudi: Ha a Rebellion fejlesztői elbaltázzák a Mantle támogatást, ellenben (tegyük fel) maga a Mantle jó, és ezt más játékokban bizonyítja, akkor a Rebellion magát járatja le, szerencsétlen "négert" meg valószínűleg jól "felszabadítják".
Egyébként biztosan lesznek kevésbé jól sikerült implementációk (DX-re sem csak makulátlan programok készülnek), az a Mantle hibája lesz? Nem. Szóval nem értem miért akarod ráverni a balhét emiatt. Csak mert az AMD áll mögötte és ha mást nem is tudsz, egy töketlen fejlesztő bagázs silány munkáját mindenképpen le akarod verni rajtuk? Komolyan nem értem a gondolatmenetedet. -
VaniliásRönk
nagyúr
Majd meglátjuk pontosan mit tud a gyakorlatban. Lebőgéshez viszont nem adná a nevét ennyi nagy kiadó, úgyhogy valamit csak tud a DX11-hez képest.
Szerintem az, hogy mennyi a különbség a DX11 és a Mantle sebessége között főleg attól függ, hogy mennyire optimalizálnak az egyikre vagy a másikra. Ha direkt olyasmire építenek, amiben mondjuk a DX nagyon gyenge, ellenben a Mantle jó, akkor brutális különbségek jöhetnek ki. De szerintem ez senkinek sem érdeke, még neked sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- Macska topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Filmvilág
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Bomba ár! HP ProBook 450 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- OnePlus 13 - Black Eclipse - Használt, karcmentes
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest