- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hőmérséklettől, illetve jobban mondva az egész környezettől függ az elérhető órajel. Ezzel az AVFS rendszerrel ha veszel egy VGA-t és azt elviszed a hűvös Norvégiába, majd átruccansz a meleg Indiába, akkor hiába ugyanaz a termék a két teszt között akár 6-8% teljesítménykülönbség is lehet Norvégia javára. Ez a lényege a rendszernek, hogy alkalmazkodjon a körülményekhez a feszültségskálázás. Ezért adnak meg neki magas Powertune órajelet, hogy ha olyan a körülmény, akkor azt el is érhesse.
A DVFS ugye ettől annyiban különbözik, hogy a teljesítmény fél óra után Norvégiában és Indiában ugyanaz lesz. Az eltérés csupán annyi, hogy Indiában már egy perc futás is elég, hogy leessen a turbó, míg Norvégiában lehet, hogy bírja 3-4 percig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak pályafüggő a teljesítmény, mert a pályák között nagy különbség lehet. Például ebből a szempontból a játék eleje eléggé lightos, míg a közepe és a vége jóval nagyobb terhelést jelent. DX12 alatt a játék elején semmi sem fut CPU-limitbe, míg a közepe után a GeForce folyamatosan enyhe CPU-limitbe fut, mert ezeknek a hardvereknek a bekötés a Radeonokkal ellentétben nem ingyenes. Ezeket az extrém helyzeteket (multi) mérte például a TweakTown. [link] - itt még DX11-ben is kicsit az AMD-nél van az előny a sok rajzolási parancs miatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy van. A játéknak csupán 20%-a lightos, ahol a DX12 a DX11-hez képest nem tud előnyt hozni. De a maradék 80%-ában jelentős előnyt hoz, mert ott bőven túlmegy a terhelés annál, amit a DX11 elbír. Főleg a multiplayer mód. Láthatod, hogy a TweakTown tesztjében, ami egy extrém terhelést mér, az RX 480 DX11-ben 99 fps-t tud, míg DX12-ben 113 fps-t, és az aszinkron compute miatt még a késleltetés is kisebb. Ezekért az előnyökért építették be. Ugyanebben a mérésben a GTX 1060 DX11-ben 92 fps-t hoz, míg DX12-ben 87 fps-t. Igazából nem sokkal rosszabb, amikor a terhelés extrém, de a Pascalra nagyon nem ideális a Frostbite DX12 kódja, mert olyan UAV formátumokat használ, amiket lehetetlen úgy bekötni, hogy az az NV-nek jó legyen, illetve nagyon sok a compute pipeline, és az NV-nél egy extra memóriamásolás kell a fast path elérésére, ami időnként előny, időnként hátrány. Ettől a memóriamásolástól lehetnek az NV-nek a gyenge minimumai DX12-ben. Az AMD-nek erre nincs szükséges, mert minden pufferelérés ugyanolyan gyors.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább az aszinkron compute késleltetéselőnye lehet értékes. Egyre több játék használja ezt a funkciót a késleltetés csökkentésére. Nagyon helyesen.
(#69) Departed: Mert sajnos fingjuk sincs a DX12 követelményeiről, és PresentMonnal mérnek. Azért rossz a DX12 minimum. Ezerszer leírtam itt, de szerintem nekik is ezerszer elmondták a gyártók, hogy a PresentMon nem mindenhol tud pontosan mérni, így teljesen fals értékeket is közölhet. DX12-ben nem szabad olyan külső mérőprogramot használni, ami presenteket mér, mert nagyon nem pontosak. Kimenetre mérő külső programot is csak akkor szabad igénybe venni, ha a meghajtók támogatják a DirectFlipet.
A Fraps-hoz hasonló mérőprogramoknak a multi-engine-es DX12/Vulkan API-val vége. Csak a játék beépített modulja képes mostantól megmondani, hogy mi a pontos sebesség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- 1080ti ichill x4
- SAPPHIRE Radeon RX 6950 XT OC NITRO+ 16GB GDDR6 - ÚJ - Beszámítás: OK
- Eladó AMD ASUS Radeon HD7770 2 GB PCI-E videokártya
- -Keresek- Nvidia 40 vagy 30 RTX kártyát X-box Series X beszámítással. Természetesen ráfizetéssel.
- -Keresek- Nvidia RTX kártyát X-box Series X beszámítással és ráfizetéssel és csak személyesen.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest