- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Azért az is hozzá tartozik, hogy az asztali fronton eléggé túl vannak feszelve a Polarisok (pont mint az FX-ek). Enyém pl. 1,1V-on tudja a referencia órajelet meghaladó, gyártói tuningot (lehet, hogy 1,075V is elég neki, de ez még nincs kitesztelve rendesen).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Petykemano
veterán
Ez azt jelenti, mintha egy belsőégésű motoros autóra raknék fogyasztáslimitet, mondjuk 6l/100km és érzékeli, hogy ha továbbra is úgy nyomom a gázt, ahogy, akkor ezt túl fogja lépni, ezért nem enged bizonyos értéknél többet befecskendezni, amikor rálépek a gázpedálra. Természetesen ezt maximalizálja, hogy mennyi az a legnagyobb fröccs, amivel még a fogyasztási limit alatt maradok, de nem fog úgy gyorsulni a kocsi, mint ami a prospektusban szerepelt.
Jól értem, hogy csodálatos dolog ez a powertune, de nem az átlagfelhasználónak hasznos, hanem a gyártónak, aki a TDP keret állításával különböző célterületekre könnyedén tudja benyomni ugyanazt a terméket? Ennek persze az az ára, hogy adott esetben nagyobb lapkát kell felhasználni, mint ami ideális lenne, de legalább nem kell olyan sok lapkát tervezni. Ugye?
Tehát ha a másik irányból nézzük, akkor a 95W-os Polarisnak kéne lennie az ideális polarisnak és ezek a 150W-os szutykok már gyárilag húzott (nem, vagy nem csak frekvenciában, mert azt ugyebár a powertune megoldja, hogy adott TDP kereten belül a lehető legmaximálisabb legyen, hanem főleg TDP-ben) modellek. Ugye?
Lefordítva a 980Ti nyelvezetére, amelyek jellemzően jól húzhatók voltak. Valójában a Polaris egy 900-1000Mhz-es chip, ahogy a 980Ti is annyi volt, amennyi, csak míg a 980Ti megbízhatatlanul volt húzható 1500Mhz-re, mert volt olyan példány, amelyik nem tudta volna. Ehhez képest polaris sokkal-sokkal megbízhatóbban húzható 1266-ra.
Köszönjük.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak pályafüggő a teljesítmény, mert a pályák között nagy különbség lehet. Például ebből a szempontból a játék eleje eléggé lightos, míg a közepe és a vége jóval nagyobb terhelést jelent. DX12 alatt a játék elején semmi sem fut CPU-limitbe, míg a közepe után a GeForce folyamatosan enyhe CPU-limitbe fut, mert ezeknek a hardvereknek a bekötés a Radeonokkal ellentétben nem ingyenes. Ezeket az extrém helyzeteket (multi) mérte például a TweakTown. [link] - itt még DX11-ben is kicsit az AMD-nél van az előny a sok rajzolási parancs miatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy van. A játéknak csupán 20%-a lightos, ahol a DX12 a DX11-hez képest nem tud előnyt hozni. De a maradék 80%-ában jelentős előnyt hoz, mert ott bőven túlmegy a terhelés annál, amit a DX11 elbír. Főleg a multiplayer mód. Láthatod, hogy a TweakTown tesztjében, ami egy extrém terhelést mér, az RX 480 DX11-ben 99 fps-t tud, míg DX12-ben 113 fps-t, és az aszinkron compute miatt még a késleltetés is kisebb. Ezekért az előnyökért építették be. Ugyanebben a mérésben a GTX 1060 DX11-ben 92 fps-t hoz, míg DX12-ben 87 fps-t. Igazából nem sokkal rosszabb, amikor a terhelés extrém, de a Pascalra nagyon nem ideális a Frostbite DX12 kódja, mert olyan UAV formátumokat használ, amiket lehetetlen úgy bekötni, hogy az az NV-nek jó legyen, illetve nagyon sok a compute pipeline, és az NV-nél egy extra memóriamásolás kell a fast path elérésére, ami időnként előny, időnként hátrány. Ettől a memóriamásolástól lehetnek az NV-nek a gyenge minimumai DX12-ben. Az AMD-nek erre nincs szükséges, mert minden pufferelérés ugyanolyan gyors.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább az aszinkron compute késleltetéselőnye lehet értékes. Egyre több játék használja ezt a funkciót a késleltetés csökkentésére. Nagyon helyesen.
(#69) Departed: Mert sajnos fingjuk sincs a DX12 követelményeiről, és PresentMonnal mérnek. Azért rossz a DX12 minimum. Ezerszer leírtam itt, de szerintem nekik is ezerszer elmondták a gyártók, hogy a PresentMon nem mindenhol tud pontosan mérni, így teljesen fals értékeket is közölhet. DX12-ben nem szabad olyan külső mérőprogramot használni, ami presenteket mér, mert nagyon nem pontosak. Kimenetre mérő külső programot is csak akkor szabad igénybe venni, ha a meghajtók támogatják a DirectFlipet.
A Fraps-hoz hasonló mérőprogramoknak a multi-engine-es DX12/Vulkan API-val vége. Csak a játék beépített modulja képes mostantól megmondani, hogy mi a pontos sebesség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gyúrósok ide!
- Debian GNU/Linux
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stellar Blade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen