- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
"Azokat a játékokat már messze lelépték a maiak. Az Uncharted 4 még jobban lelépi őket."
Hol? Tudsz mutatni egy olyan videót, ahol a játék fizikája brillírozik és amit még soha nem láthattunk PC-n?
A Road Hog Engine első verziója már nagyon jól használta az akkori Havok motort, ennek kéne lennie ma a minimumnak fizika szinten, de ezt a mai AAA címek meg sem közelítik. A Hard Reset óta a FWH még tovább fejlesztette a Road Hog-ot.
Most komolyan, melyik konzolos címben látni olyat, hogy egy robbanásveszélyes túlnyomásos tartály erőhatás hatására a nyomásnak megfelelően lekezd vadul repülni és a robbanáskor sok tereptárgy szétlökődik? Én eddig ilyet kizárólag a FWH játékaiban láttam.
Nos én eddig csak a Far Cry 2-nél láttam olyat, hogy ha eldobunk egy gránátot, akkor a közelében lévő összes növény reagál a lökéshullámra (talán még a Crysis 1-ben volt ilyen, bár ebben nem vagyok annyira biztos). A Far Cry 3-ban teljes mértékben kiherélték a fizikát, semmi nem maradt belőle (hála a konzoloknak). A 4. részbe úgy látom ismét visszakerült a fizika, mert itt már sokkal erősebbek a célkonzolok.
Szóval, amit a PC tudott 2008-ban, azt most a konzolok már tudják 2014-ben. Szóval ha majd a híres Uncharted 4 a maga 30 FPS korlátjával látványosan túlszárnyalja fizika téren mind a Far Cry 2-t, mind a Hard Reset-et (értsd: tudja mindazt amit a másik kettő együtt), akkor esetleg talán van valami abban amit írsz róla, de még akkor is nevetséges a 30 FPS korlát.
Eddig az egyetlen konzolos játék, amire azt mondom, hogy "Ez igen, nem semmi, ilyet még nem láttunk PC-n!", az a Driveclub, abból szívesen látnék egy PC portot.
-
#52815360
törölt tag
-
goodboy007
senior tag
Szerintem úgy érti, hogy mikor anno 1024x768, esetleg 1280x1024 volt az elterjedt PC-n és kijött a 720p-s Motorstorm, meg az Uncharted, kb. összefostuk a bokánkat, most meg a 960p-n sem kell meglepődni.
Aztán kijött a folytatás, God of War III és a "csúcs" éra, 2013-2014, a Forza 4, GTA V, Uncharted 3, Forza Horizon, Beyond Two Souls, Gran Turismo 6.A Forza 6 is istenítve van a Gamepod cikkben, de mikor kipróbáltam az MM-ben a demoját vagy 1 percig töltött és tiszta recés -AA nuku-, számomra ez nem "next gen", hanem egy nagyon lassú élmény, olyan grafikával, ami néhány éve PC-n lazán elérhető.
Mire ezekkel az új SDK-kal elkészül valami új húzócím, megint a határban sem lesznek grafikailag.
Az új Uncharted lenne a MINIMUM, amit meg kellene üssenek a next gen játékok, hogy tényleg next gennek lehessen hívni. Persze ezt sem úgy, hogy egy "csőben" megyünk végig.
Az eddigi címeket tekintve -és azt, hogy eltelt 2 év a launch óta-, egyszerűen nem látszik, hogy miként fognak ezek a gépek szintet lépni 2-3 éves viszonylatban.
Mert amíg anno az elején mondjuk kihasználták a hardver 50%-át, aztán ez nőtt 75, majd 100%-ra, olyan, mintha már most 100%-on pörögne a hardver, a betöltési időt/felbontást/élsimítást/megjelenített terület nagyságát tekintve. -
huskydog17
addikt
Uncharted 4? Ez még viccnek is rossz a 30 FPS lock-kal. Pedig korábban hogy be volt harangozva, hogy most a Naughty Dog mindent kihoz a PS4-ből és megmutatja, hogyan kell azt használni: nesze nektek 30 FPS!
Régen a Monolith (F.E.A.R.) és az Ubi (Far Cry 2) kiváló fizikát alkalmazott, manapság pedig csak a Flying Wild Hog-nál látok ilyet, na persze ott van még a Red Faction széria is, ami brutál jó fizika szempontból.
-
Loha
veterán
Xbox One-nak szüksége van exkluzív címekre, amelyek más platformon sosem jelennek meg.
Exkluzív middleware-ekre nem lehet szüksége?
De a Havok egy middleware, amely licencelhető, és a Sony például egy licencelő.
De most már nem az Intel a góré, hanem az MS, akinek a SONY például egy konkurense.
Raysen623:
Nyilván a konzolok esetében kompromisszumokat kellett kötni, nem lehetett egyszerre erős a GPU és a CPU, de PC-n mindkettő rendelkezésre áll. Konzolokon a fix hardver miatt, ha nem elég a CPU teljesítménye vmihez, akkor vagy átírod GPU-ra vagy kihagyod a játékból. -
rocket
nagyúr
-
huskydog17
addikt
LOL
Majd ha lesz olyan multiplatform játék, amiben a fizika látványosan jobb lesz konzolon, mint PC-n, akkor majd talán elhiszem a dolgot, bár ekkor még mindig könnyen előfordulhat, hogy a PC port lett trehányul összehányva, ahogy ez manapság szokás.
Konzol exkluzív játéknál hiába mondják, PC-n is lehet olyan dolgokat csinálni, ami konzolon nem elérhető. Én is mondhatnám, hogy konzolon ezt meg ezt nem lehet megcsinálni, de amíg nincs kézzel fogható, valós bizonyíték (valós multiplatformjáték a gyakorlatban), addig számomra ezek csak üres szavak.
Én csak azt látom, hogy a régebbi és néhány újabb PC exkluzív címek még a mai napig alaposan elp*csázzák fizika téren a mai AAA sz*rokat.
#8: Áhá!
Na most adtál egy ötletet a német Astragon-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- BANKMENTES részletfizetés ASUS TUF F16 FX607JV-QT212 Tesztvideó a leírásban Nézd meg működés közben
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- Erő és sebesség? Most az Öné lehet! Ráadásul kamatmentes rèszletre is!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest