- Májusi bemutató, júliusi piacra kerülés, áremelés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- One mobilszolgáltatások
- One UI zápor szórta meg Európát
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nem lesz One UI Watch 7
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saskakas18
tag
válasz
CsabaSteel #49 üzenetére
Hogy sikerült megoldani?
-
CsabaSteel
aktív tag
Köszönöm a semmit mondó segítsèget, de közbe meg lett oldva.
-
CsabaSteel
aktív tag
Sziasztok olyan gondom van, a hyundai i30 kocsim nem veszi a jelet a tàvirànyitó kulcsal csak nèha de új elem van benne. Mi lehet a gond?
-
CsabaSteel
aktív tag
Nekem személy szerint nincs problémám az i30-al igaz régebbi kiadás 2008-as és szépen megy semmi baj vele.
-
Lejárt a 15 nap "kinyitottam" a telefont. Mondom úgy is újra össze kell párosítani a kocsival, ha már lent voltam megnézem az aa-t hátha, erre simán ment felismerte meg minden működik egy sima ugreen kábellel ami 1,85 dollár volt... érdekes... köszi a segítséget... úton van egy baseus kábel ami hosszabb remélem az is jó.
-
fatal`
titán
Google által ajánlott kábelek, ezek közül itthon én egyiket sem találtam. Rendelek majd ankert.
Ellenben érdekes módon a legstabilabb nekem egy gagyi noname kábellel. A sony headsethez kapott kábellel minden úton 1x eldobta a teló a kapcsolatot.
-
válasz
Hieronymus #41 üzenetére
Be tudnátok linkelni, vagy leírni mi az ajánlott kábel?
-
fatal`
titán
válasz
Hieronymus #41 üzenetére
Ez így van.
-
fatal`
titán
válasz
Hieronymus #39 üzenetére
"Az USB kapcsolat módját kézzel kell beállítani. Ha csak töltésre van beállítva, nem fog felépülni a kapcsolat.A kábelt illetve a telefont, a jármű leállított állapotában kell összekötni. Áramellátás nélkül."Gondolom ezt erre az autóra írtad. Ha nem, akkor téves.Csak töltés módban is gyönyörűen üzemel és tökmindegy mikor dugod rá, amikor bedugod elindul az AA magától.Későn néztem mire ment a válasz, Vitaraban lehet, hogy így van. Az ajánlott kábel stimmel, bár elképzelhető, hogy mással is működik.
-
Hieronymus
veterán
A teljesen biztos kapcsolathoz használj ajánlott adatkábelt.
Nekem is voltak gondjaim. Az Am@zonról rendelt kábel megoldotta a dolgot. (Ajánlott kábelek listája az app leírásában.)A BT párosítást érdemes elvégezni az első USB összekötés előtt.
Lehet, hogy szükséges az Android Auto engedélyezése a járműben.
Az első próbálkozás előtt, érdemes leállítani a felesleges appokat illetve újra indítani a telefont.
Az USB kapcsolat módját kézzel kell beállítani. Ha csak töltésre van beállítva, nem fog felépülni a kapcsolat.A kábelt illetve a telefont, a jármű leállított állapotában kell összekötni. Áramellátás nélkül.
Az utóbbi néhány app változatnak voltak gondjai az újra csatlakozással. Ezt javították kb. az utolsó változatban. -
norbi93
senior tag
A navi helytelenül szerepel a cikkben, tudomásom szerint Here navi van benne. Minden nap használom, Pest belvárosban is. Nem állítom hogy egy waze, de sosem hibázott még, gyakorlatilag minden út helyesen van rajta és kényelmesebb 8 colos kijelzőn nézni. Forgalmi real time információkat ugyanúgy tudja mint a waze. Streaming service-ként Apple musicot használok, ezt semmi sem támogatja jobban, mint az apple carplay, ami szintén benne van. Siri-telefonhívás kormányról is megy, menüben navigálós gombok szintén kormányon. Nem gondolnám, hogy ennél kényelmesebb a 3rd party fejegység használata. Ezen kívül az i30N telemetriai adatokat is megjelenít, illetve az összes erőátvitel-futómű beállítás is az infotainment rendszeren fut, ezt ugye pedig nem lehet máson megcsinálni.
Szóval ez nekem pont jó, pont elég, nem igényelt megszokást és hosszas menüben turkálást. A tolatókamera képe és a táblafelismerő rendszer által megjelenített adatok pedig csak hab a tortánEzek mellett nem érzem, hogy fel kéne valahova mountolnom egy második eszközt, de meg tudom érteni, ha valaki inkább a natív telefon/tablet képernyőjét használja
-
bambano
titán
válasz
hülyegyerek #27 üzenetére
"Jelen. Az előző autóimban nem volt se kijelző, se AA, se egy nyamvadt tolatóradar, ezért fontos volt, hogy az újabbakban már legyen minden, amit még ki tudok fizetni.": motort vettél-e bele?
-
bambano
titán
szeretnélek megrendíteni abban a hitedben, hogy a teló meg a 30 ezres fejegység tud annyit, mint egy ilyenből a rendesebb darabok.
(#7) altecsóka "Találkozott már valaki olyan autóvásárlóval aki a fedélzeti rendszer alapján választott?": szerintem a vevők csomagok alapján vásárolnak. kiválasztják azt a néhány funkciót, amihez ragaszkodnak, amiket az autógyártók okosan szétszórtak mindenféle "vezetéssegítő csomag {1,2,3}"-ba, és azt x-elik be. így lehet, hogy azért vesz nagy hifit, mert rendes ledmátrixot akart.
-
bambano
titán
nem szép, de legalább ronda, mint a lóharapás.
az elmúlt bő egy hónapban szerzett saját tapasztalatok alapján az a véleményem, hogy egy nagy parasztvakítás az egész. ez a "nagyon kéne már valami újat kitalálni, de nincs egy értelmes ötletem" típusú erőlködés eredménye.
-
hülyegyerek
addikt
A Civicem telefonnal összedugva tudja azt, hogy közvetlenül a műszerfalra teszi ki a navi utasításait. Nem beszélve a tolatókamera képéről, ami az általad emlegetett utólagos fejegységhez ugye nem jár.
Teljesen korrekt, hogy a Hondánál van lehetőség arra, hogy a vevő nem fizeti ki a gyári navi többletköltségét, viszont megkapja a komplett rendszert, amit AA-val hibátlanul lehet használni. -
K0vasz
aktív tag
lehet, hogy egérmozi (bár egy 6"-os kijelzőt annak nevezni már talán túlzás), viszont - ahogy az a tesztből is kiderül - a navijuk egy hulladék, sehol sincs mondjuk egy wazéhoz képest
a zenelejátszás szintén: bár arról nem esik szó, hogy melyik streaming szolgáltatást támogatja natívan (ha egyáltalán), de telefonon ugye meg ott van az összes, és egy fapados fejegységről ugyanúgy lehet vezérelni a telefonon keresztüli lejátszást, tehát itt sem ad semmi pluszt az infotainment rendszerszóval arra lennék kíváncsi, hogy mi az a plusz, amit egy ilyen gyári rendszer nyújtani tud egy fapados fejegység+telefon kombóhoz képest (a pár collal nagyobb kijelzőn kívül, bár ha az ember nagyon akarja, akkor ugye akár SIM-kártyás tabletet is használhat, és akkor a nagyobb kijelző mint előny sincs már sehol)
-
hülyegyerek
addikt
Az általam eddig kipróbált rendszerek közül messze a legjobb. Ugyan nálunk egy Ceed van a családban, de a rendszer ugyanez. Baromi egyszerű a kezelése, minden működik benne, és nem csatlakozik szét se a bt, se az AA. Nagyon sok pluszt tud hozzáadni az autó értékéhez.
-
nuke7
veterán
az első képen kicsit mazda 3 feelingem van... csak nekem?
(ha jól látom amúgy az 1.4 turbót se az örökkévalóságnak tervezték...)
norbi93 (#18): lehet, hogy nem jó telefont használtál..
(nekem egy aux kábellel tökéletes infotainmentem van egy 10-20 ezer közötti fejegységgel... )
-
-
benczeb
aktív tag
Az i30 egy középkategóriás autó?? Nem alsó-közép?
-
fatal`
titán
+1, szintén Focus, de nekem az USB melletti rekeszben van a teló, mert épp elfér (OnePlus X)
Szerintem fontos az infotainment rendszer, egy új autónál elvárom, hogy legyen android auto és tudjak waze-zel navigálni az autó kijelzőjén.
(#9) INGJOKE: Próbáld meg másik kábellel, érzékeny a kábel minőségére az android auto.
-
A tető nem fed annyit, bárhová teheted a telefont, nem lesz műholdjel-veszteség. A Focusban nekem az ülés-elválasztó konzolon pihen, azt hiszem ilyen az i30-nál is van, vagy pedig oda teszed ahol a QI töltője van.
(#7) altecsóka: Nálam fontos pont volt, hogy a Focus Sync 3-as rendszere tudja az Android auto-t vagy az Apple Car Play-t. Néztem i30-at is, de összeségében az ára és az autó dizájnja nem jött be annyira, mint a Fordé. Plusz a Ford gyári navija jobb, mint a Tomtom-é.
-
dingdongkng
tag
Ezzel egyáltalán nem értek egyet. A legtöbb újautó vásárlónak szerintem igenis nagyon fontos a fedélzeti rendszer. Én is hülyeségnek tartom, de én eléggé benzinvérű vagyok. A legtöbb felhasználót nem az érdekli, hogy tudnak-e hátsó térlengőkarok passzív hátsókerék kormányzást, meg hogy milyen alakú töltőnyomás alatt a motor teljesítménygörbéje.
Mivel egy autó vásárlásánál felthetjük, hogy az anyagi keret viszonylag fix, emiatt igazából a fogyasztás praktikum után szerintem simán a harmadik helyen vannak az ilyen felszereltségi dolgok.
-
Peter.70
addikt
El lehet úgy helyezni az autóban a telefont, hogy lássa a műholdakat ( waze használata ) és ne essen le a vezető / utas lábához?
-
K0vasz
aktív tag
Elég szánalmas, hogy még mindig ott tartunk, hogy egy telefon+egy 30ezres fejegység (amin van BT, USB, AUX) még mindig sokkal jobb megoldás, mint amit ezek a többszázezres felárért kínált infotainment rendszerek tudnak...
-
-
altecsóka
tag
Találkozott már valaki olyan autóvásárlóval aki a fedélzeti rendszer alapján választott?
Ha akciós a kocsi ,megveszik szokol rádióval is..
Ha meg van lé bőven vesz egy B&O-t három millióért. -
Tomy Yayo
senior tag
Köszi a tesztet, jó lett! A kocsi is tetszik de csakis ferdehátúban, meg teszt alapján a rendszer is, nem bonyolították túl, és van CarPlay
Ha lehet pár javaslatom:
- a tesztekbe beleírhatnátok, hogy a konkrétan a tesztben látott rendszer milyen felszereltségi szinttől alap és/vagy mely szinttől kérhető pluszban és milyen felára van. Szerintem ez nagyon fontos szempont, mert lehet, hogy egy Renault Zoé rendszere buta és lassú ehhez képest, de lehet, hogy tizedannyiba is került
- Milyen változatai vannak a tesztelten kívül (én pl. naviért nem fizetnék, hisz ott a carplay. Lehet-e ugyanilyen rendszerem mínusz navi?)
- ha már elég "alapanyagot" teszteltetek, lehetnének táblázatos összehasonlítók más autók rendszereivel, mint a hardvereknél/mobiloknál (képernyőméret; van-e carplay/android autó; ár, stb.)
- esetleg értékelés a cikk végén (tetszett, ajánlott, stb.)?
-
Zoli133
addikt
Fél éve ezt a rendszert használom (kompakt i30ban), egyszerű de kénylemes és jó, a matt kijelző nálam hatalmas plusz pont volt.
-
BReal
addikt
"A klíma maradjon meg külön, ne bolondítsuk meg vele a rendszert, a különböző vezetést segítő extrák (sávtartás, start-stop, parkradar) pedig kapjanak külön gombot, hogy ne a menüben kelljen miattuk turkálni. "
Tökéletesen egyetértek Bog, bőven elég az, ha más vonja el a vezető figyelmét az útról, nem kell mindent a kijelzőről vezérelni. Őszintén szólva a jövőben ettől tartok is (idővel az alap kategória legkisebb vagy 2. felszereltségi szintje is megkapja az ilyen szintű infotainment rendszert), remélem alaptalan lesz végül a félelmem.
-
Bwin87
tag
Egy ilyen egység mennyibe kerülhet? 40-50e ft?
Új hozzászólás Aktív témák
ma Egy középkategóriás autóban is ma már elvárás egy jól működő fedélzeti rendszer. A Hyundai hozza az elvárásokat, de egy bittel sem többet.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zöld / Normál állapotban / 100 % AKKUMULÁTORRAL / 12 hónap jótállással
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest