- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S20 Ultra 5G - nagy ügy
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
válasz
#86973952 #28 üzenetére
Tegyük fel, hogy a Xiaomi annyi készüléket ad el, mint a Huawei. A kiadásaik közel sem azonosak, mert a Huawei 50 országban tolja a reklámokat, a Xiaomi meg 3 -ban. Ez csak egy sarkított példa, de ennél jobbra most nem futja.
Akkor így magasabb lesz a Huawei kiadása, mint a Xiaomi -nak. Tehát nem tudja annyiért adni.
-
#86973952
törölt tag
válasz
#86973952 #25 üzenetére
Látom fáradok. A lényeg az lett volna, hogy nagy valószínűséggel nagyobb cégnek a jobb beszállítói kapcsolatok és nagyobb darabszám miatt kevesebbe kerülnek az alkatrészek, de mellé nagyobb kiadás társul. Ezt viszont ellensúlyozza a többi kiadási tényezőt, ami az össz. reklám-, működési-, humánerő-...stb. költség.
Szerk.:
A két dolog nincs arányban egymással. HA egyik oldalon global bevételt nézel, akkor ahhoz global kiadás kell. -
#16820480
törölt tag
válasz
#86973952 #25 üzenetére
Oké, és akkor X cégnek van mondjuk 5 forint bevétele Kínában és 9 forint a többi országban, Y cégnek meg van 5 forint bevétele Kínában és 80 forint más országokban.
Kopi31415: Oké, de ezeket értékesítik is máshol egyrészt (kivéve talán a SoC, most, hogy a Meizu is kezd leszokni róla), másrészt szerintem nem is feltétlen egy részleghez tartozik a mobil alkatrész k&f.
A Huawei is fejleszt magának dolgokat, mégis olcsóbb a Samsungnál (igaz nem sokkal, de ez szerintem inkább presztízs kérdés, ezzel akarnak jónak tűnni, hogy drágák).
-
#16820480
törölt tag
válasz
#86973952 #22 üzenetére
Ebben akkor lenne igazad, ha a Samsung mondjuk globális reklámkampányokat pénzelne, de emellett csak egy Kína méretű piacról lenne bevétele. Erről viszont szó nincs. Nézzük meg mondjuk csak azt a piacot, ahol mindketten jelen vannak. Kínában a hazaiak is költenek, és a Samsung is. Mégis olcsóbbak jóval a kínai márkák, még a nevesebbek is. Az teljesen mindegy, hogy mellette a Samsung mondjuk Argentínában is reklámoz, mert azt az ottani piacnak megfelelően teszi, és ott is van cserébe bevétele.
-
#16820480
törölt tag
válasz
#86973952 #20 üzenetére
Ez nem teljesen így van azért. Kínában a kínaiak is (Oppo, Vivo, Meizu, Xiaomi...) reklámoznak rengeteget, a lifttől kezdve az óriásplakátokig, meg ilyen cheerleaderes bohócos köztéri műsorig minden van. Vannak helyi képviseleteik is, nagyon korrekt szervizhálózatuk, és egyéb dolgokra is költenek, mint például szponzori szerződések. 2-3 éve a Voice of China tehetségkutatót is például az Oppo szponzorálta.
Az egy dolog, hogy itt nálunk nem költenek semmire, de hivatalosan nincsenek is jelen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest