Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #44 üzenetére

    Nem erre utaltam, hanem arra, hogy nem jársz utána mi miért történt.
    Nem akarlak meggyőzni, csak mondtam, hogy ha nem tudod, hogy mi mitől van, akkor nem lehet kijelenteni, hogy x dologért y a felelős.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #42 üzenetére

    Képzeld nekünk mennyi tapasztalatunk van egy rakás hardverrel. ;)
    Rengeteg elhamarkodott kijelentést teszel, de nem érted, hogy a problémád mögött mi húzódott.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #35 üzenetére

    Mert nem érted, hogy mi miért van. A Bulletstormhoz patchek kellettek, és nem driver. Ráadásul minden termék érintett volt. Például a 16:10-es képarány felezte a 16:9-es képarányban elért fps-t. Máig nem tudjuk, hogy miért, de 1920x1080-ban jóval több volt az fps-ed, mint 1680x1050-ben. [link] Van is ennek topikja. Amikor rájöttem erre, szétröhögtem magam. :) Ilyen port után mi is az elvárás más hibákkal szemben?
    A Rage dettó. Nem a VGA számít. Ezt már ezerszer leírtam. A probléma a processzor oldaláról jön. Kétmagos processzor egyszerűen kevés neki. Esetenként még a három magos is, vagy az alacsonyabb órajelen üzemelő négymagos, de ezek úgy ahogy rendben vannak. A VGA oldaláról a játék igénye nagyjából a Trinity IGP-je szintjén mozog. Ezzel kapcsolatban marha nagy poén, hogy A10-4600M-en jobban fut, mint bármelyik kétmagos mobil masinán dedikált GPU-val. Ergo nem a grafikus erő hiányzott neki, hanem egyszerűen csak a processzor oldaláról nem volt elég gyors a rendszer kikódolni a textúrákat, majd azokat bemásolni a VRAM-ba. Ez a megatextúrázás majd akkor fog tökéletesen működni, ha a processzor és a mellette lévő IGP teljesen koherens memóriát oszt meg. Ezzel elkerülhetsz rengeteg felesleges másolgatást, amit manapság meg kell ejteni. Esetleg a Trinity-vel már megoldható egy alap elérés a CPU memóriájára a HSA-MMU-val, de ezt be kell építeni. Ehhez kell egy új patch, és meg kell várni a Windows 8-at, illetve az új SP-t a Win 7-re, mert erre az OS oldalon is kell támogatás.
    A GTA4 motorjával kapcsolatban megint nem vagy tisztában a működéssel. A R.A.G.E. motor minden termékre intelligensen paraméterezte a grafikát. Volt olyan dolog, amit be tudtál állítani, de például az env. map méretét már egyénileg döntötte el, és még számos dologról nem kérdezett, hanem beállította azt amit jónak tartott. Jellemzően persze a sebességre gyúrt. Az adott gép tehát megkaphatta a legjobb minőséget, de lehet, hogy nem kapta meg. Ezeket a beleegyezésed, vagy az engedélyed nélkül lőtte be, te pedig nem tudtad megváltoztatni sehogy sem. Ezért nem került bele ez a program sosem a tesztjeinkbe, mert nem tudtuk a grafikát minden oldalról befolyásolni a csudaintelligens motornak köszönhetően. Természetes, hogy ha a motor az egyik kártyán magas szintet állít be, míg a másikon alacsonyabbat, akkor az sebességben eltérést von maga után. Ugye, hogy milyen jó ez a motor ... :)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #27 üzenetére

    Azért érzed így, mert a szintetikus körülményeket teremtő teszteket nézed, de figyelmen kívül hagyod azt, hogy a GCN-es Radeonok tesszellátora a Crysis 2-ben, vagyis egy erősen mesterséges tesszellálást alkalmazó játékban a leggyorsabb. [link] - Látható, hogy a setup teljesítménye alapján áll be az egész, vagyis a leggyorsabb termék a leggyorsabb setuppal rendelkezik, ebben az esetben a HD 7870 az 1 GHz-es órajellel. A második a 925 MHz-es órajel, a harmadik a 860 MHz-es, míg a negyedik a 800 MHz-es. Látható, hogy az órajelek arányaiban megfelelően skálázódnak a HD 7000-es termékek ugyanolyan setup résszel. Ezért is hagytuk ár ezt a programot, mert irtózatosan torzít ez a fajta terhelés. Csak az ilyen mesterséges körülmények között lehet gyorsabb a HD 7950 és 7970-nél a HD 7870.
    A tesszellálás erőltetésével az NV már nem ér el eredményt, mert extrém terhelés mellett gyorsabb az AMD megoldása. Más helyeken kell keresni, ha az a cél, hogy dráma legyen. Olyasmit esetleg, mint ami a Lost Planet 2-ben van. Egy feltételes elágazással kell a vendor ID-t kizárni az optimalizációból.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés