- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nem nyílnak a Foldok?
- iOS alkalmazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeLucZ
addikt
Osztom én is, nagyon elégedett vagyok! Minden szép stabil és ez a végleges, kiforrott driveres FXAA csodákat művel itt-ott!
Végre szemrevaló lett az nfs run is nálam főleg igy peccs után fps limit feloldva és az fxaa gyönyörűen működik driverből ráerőltetve és kb 0 teljesítményvesztéssel!
Csak ilyen drivert szabadna kiadni! -
zapok
aktív tag
Ez a driver jó lett!
-
eight
senior tag
Egyébként ha belegondolsz a józan paraszti logika is azt diktálja hogy elöbb megnézi van e az adott alkalmazásnak profilja (általában van), és azzal inicializál fel, és ha nincs csakk akkor tölti be a dolgokat a (global) profilból.
Inkább számomra az a rejtély hogy valaki miért kapcsol be globálisan egy olyan shader alapú effektet mint az FXAA. Ez számomra kicsit olyan mintha az asszony minden este szépen elővenné és kikészítene a nagyestélyit és utánna csak azokon a ritka reggeleken nem rakná vissza a szekrénybe amikor szüksége lesz rá
Na mindegy, a lényeg hogy elég jól el van látva az NV meghajtó profilokkal, és a játékok mellett van ott még a Photoshoptól a Mayán keresztül mindennek saját cucca, még a Messengernek is (csak a live-os exé-t is hozzá kell adni).
-
freemanone
addikt
herélt vga-kat nem szeressem a teljesítményt pedig nem az asztalikhoz mérem.
egyébként nézegettem fps-eket jelenleg D3 van csak fent így azzal és annyi javulást tapasztalni itt is, hogy nem esett 40fps alá egy helyen sem a játék kb 2óra lefolyása alatt. Valamint vsyc mellett stabil a 30fps nem 28-30 között ingázik folyamatosan. -
Paul119
addikt
válasz
freemanone #63 üzenetére
mobil vga sosem ugyan az hiába az a neve a gtx560m "more on par with the older desktop GeForce GTS 450." de gondolom neked az asus féle 560m van ami ki lett herélve szóval sok javulásra ne számíts
{Zodiac}: ja nekem is össze vissza ugrálnak a betűk,de ha restartolom a gépet utána jó
-
eight
senior tag
"Azt úgy nem lehet, mert az általános engedélyezés az mindenre vonatkozik. Tiltani profil szintjén egy általános beállítást nem lehet. Fordítva már ok, vagyis egy-egy programra engedélyezni."
Biztos az? Egyrész miért kapcsolja be valaki a "global" profilban mindenre az FXAA-t, és utánna miért ne lehetne azt lokális profilban felülírni?
Lehet hogy félreértettem valamit és akkor elnézést kérek (), de én szinte napi szinten szoktam ezt megtenni már évek óta minden probléma nélkül.
Egyébként Inspectort javaslok mindenkinek, szvsz ezerszer jobb mint a Nvidia vezérlő panelje.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze. Erre szükség van. Jó, hogy vannak ilyenek a driverben. Mindenki eldöntheti, hogy használja vagy sem.
A programon belül kell triple buffer támogatás DX-re. OpenGL-re lehet erőltetni driverből is, de DX-re nem.
Az adaptív vsync az nem teljes értékű vsync. Utóbbinak az a lényege, hogy nem törhet meg a kép, de az adaptív megoldással ez megtörténhet, mert pont úgy működik, hogy a vsync csak bizonyos feltétel mellett aktív, és ha ez nem teljesül, akkor inaktív. Ezért jobb a TB, mert az meg garantálja, hogy a vsync mindig aktív. Persze a VRAM igény az magasabb, de nem jelentősen. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez ilyen, mert a Live mail és a messenger GPU-val gyorsított felületet használ. Erre találták ki a driverekben a profilozást. Az ilyen post-process AA-k a gyorsított tartalmakra állandó hatást adnak. Ha van egy játék, akkor rá rakod profilban és onnantól használja, amíg ezt felül nem bírálod.
(#71) ProciVettel: Azt úgy nem lehet, mert az általános engedélyezés az mindenre vonatkozik. Tiltani profil szintjén egy általános beállítást nem lehet. Fordítva már ok, vagyis egy-egy programra engedélyezni.
(#72) Löncsi: Az is így működik. Annyi a különbség, hogy az MLAA 2.0 kisebb elmosást eredményez, de a post-process lefut.
-
{Zodiac}
senior tag
live messengerben is...
-
{Zodiac}
senior tag
sovány vigasz...
-
{Zodiac}
senior tag
el van rontva... ha fxaa be van kapcsolva, akkor windows live mail-ben elmosódnak a betűk...
-
mzso
veterán
Érdemes 302.59 Beta-ról erre áttérni? Teljesképernyős youtube rendszerfagyás miatt raktam fel a bétát.
-
Dagidög
senior tag
Na igen, erre nem gondoltam, hogy melyiknek ki az atyja. Lehet, hogy nem csodaszer, de a fejlesztők lustasága miatt szerintem nagyszerű opció, akkor is ha ez így nem a legoptimálisabb.
Lehet, hogy lemaradtam, de bármiféle külső segédprogram nélkül, mint az ATT, aktiválható a triple buffering DirectX alatt?A TB VRAM éhsége miatt szimpatikusabbnak tűnik az Nvidia megoldása, bár az adaptive vsync meg nem tudom, hogy menet közben mennyire tesz jót az FPS-nek.
(#60) freemanone: Ha minden flottul, megy hátrányod biztos nem lesz belőle.
-
eight
senior tag
Megint nekifutottam és megtaláltam a probláma forrását. Ha valakinek esetleg szintén problémái vannak/voltak ezzel a driverrel, vagy csak érdekli
Arról van szó, hogy nem szabad semmilyen túlhúzásnak aktívnak lenni amikor telepiti az emberfia ezt a meghajtót (tehát órajeleket, meg mindent alaphelyzetbe kell állítani, és MSI afterburnert meg hasonlókat ki kell kapcsolni). Telepítés után lehet szépen visszakapcsolni a túlhúzásokat (akár az újraindítás alatti opcióval együtt). -
freemanone
addikt
Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban: "Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.12.0213-es verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-ok támogatását az NVIDIA most is külön meghajtóval oldja meg."
GTX560M karim van és már kérte is a frissítést, amit fel is tettem, de nem nézegettem fps-eket még. [OFF]Diablo 3 túlzottam leköt, hogy a sarokban még egy számot is figyeljek
Szóval ennél a karinál akkor van valami előnye a drivernek vagy nincs? A PhysX driver nem frissült egyedül arra hivatkozva, hogy újabb vagy egyező van fent. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az FXAA az NVIDIA fejlesztése, logikus, hogy erre építenek. Az SMAA az Jimenez fejlesztése. Ha subpixel pozíciót figyelembe vevő MLAA kell, akkor az AMD-nél az új MLAA 2.0 a driverből ilyen. Amúgy a legtöbb játékba valamelyik úgyis be lesz építve. A driveres megoldás nem csodaszer egyik oldalon sem.
Az AMD szerint adaptív vsync-re nincs szükség, mert ott a triple buffer hagyományos vsync-cel, ami ugyanerre a problémára jó, és még a kép sem törhet meg vele. Azt nem mondták, hogy nem fontolják meg, de egyelőre GPGPU élvez prioritást. -
Dagidög
senior tag
Íme egy szövegrészlet, ebből az derül ki, hogy ezeken a kártyákon mérték a változásokat, magyarul nem csak ezek gyorsulhattak: "A cég a GeForce GTX 580, 570, 560 Ti és 560 termékek esetében az alábbi programoknál ki is mérte a változásokat..." Egyébként meg kis utánajárással pontosan tudhatod, hogy mit kapsz a pénzedért, a gyorsulást senki nem garantálja.
Az adaptive vsync ígéretesen hangzik, az FXAA helyett (vagy mellett) miért nem SMAA került be? Ugyan bizonyos recéket meghagy, de legalább egyáltalán nem keni el a képet (bár ez lehet, hogy csak személyes preferencia). Radeonoknál lesz hasonló vsync?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem foglalkoznak ezzel. Itt nem arról van szó, hogy előveszik a játékot és javítják. A rutinokat optimalizálják, és az több játékra jó hatással lehet (értelemszerűen azokra, amelyek használják). Ezek optimalizálása szándékos, míg a Far Cry 2 esetében a sebességnövekedés ennek szimplán a következménye.
-
HaZsolt
őstag
Far Cry 2 (SLI) – akár +14% Ilyennel még foglalkoznak? Ez már nem mai játék (mindjárt itt a 3)
-
dahneey
tag
végre kiadták. notira feltoltam a 301.24 bétát fxaa miatt, de azzal vmiért 15-20 fokkal magasabban ment a gpu, úgyhogy visszaraktam a 296.10et. remélem most nem lesz ilyen probléma.
egyébként vki tudja mi a különbség a sima adaptive vsync és a második intervallumos között? azon kívül hogy utóbbi nem 60ra hanem 30ra limitálta a max fpst.
-
eight
senior tag
Nálam arra "gyúrt" rá a Fermimnél hogy a kártya egyfolytában P(erformace)1 módban volt, se nem ment vissza P0-ra, sem nem ment fel P2-re amikor kellett volna, szóval minden tetü lassan futott és zabált a gép mint állat.
Mondtam neki egy gg-t, és visszaraktam 301.34-est a hackolt inflel, azt kész
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
peterm711 #45 üzenetére
A Rage nem mehet gyorsabban vagy lassabban 60 fps-nél. A motor szinkronja erre van beállítva. Ha megvan a 60 fps, akkor megvan a szinkron. Ha nincs meg, akkor a belép az Intel Dynamic Resolution Rendering technológiája, vagyis csökkenti a felbontást, hogy meglegyen a szinkron. A motor arra törekszik, hogy mindig 60 fps legyen bármi is a hardver, és ezért még a felbontáson is állít önhatalmúlag. Ha ez nem elég, akkor természetesen kisebb lesz a sebesség, és ez problémákat is jelenthet, főleg a fizikai interakcióra gondolva, illetve a textúrák frissítésére. Persze ez annyira nem súlyos, de láthatóan az a cél, hogy állandó legyen a 60 fps.
Ha a processzorral van gond, akkor a jellemzően 2-3 fps-t kapsz, szóval nálad ez nem áll fent.
Az apróbb akadások általánosak ennél a játéknál, mert a rendszermemóriából át kell másolni a VRAM-ba a kikódolt textúrákat. Így működik a rendszer. A processzor felel lényegében a textúrák előállításáért, majd az kerül át a VRAM-ba. Ezért írtam, hogy erre a játékra olyan rendszer kell, ahol a processzor és az IGP koherens memóriát oszt meg.
Esetleg jó lehet az AMD PRT-je is ide a GCN architektúrához, de az más méretű tile-okkal dolgozik, vagyis a Rage-hez nem jó. Carmack írta is a Twitteren, hogy a Doom 4-et már úgy csinálja, hogy megfeleljen az AMD PRT-jének. Gyakorlatilag a Doom 4-ben tudjuk meg, hogy mit is tud ez az ID Tech 5, mert a Rage-nél nagyon sok kompromisszum került elő. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert nem érted, hogy mi miért van. A Bulletstormhoz patchek kellettek, és nem driver. Ráadásul minden termék érintett volt. Például a 16:10-es képarány felezte a 16:9-es képarányban elért fps-t. Máig nem tudjuk, hogy miért, de 1920x1080-ban jóval több volt az fps-ed, mint 1680x1050-ben. [link] Van is ennek topikja. Amikor rájöttem erre, szétröhögtem magam.
Ilyen port után mi is az elvárás más hibákkal szemben?
A Rage dettó. Nem a VGA számít. Ezt már ezerszer leírtam. A probléma a processzor oldaláról jön. Kétmagos processzor egyszerűen kevés neki. Esetenként még a három magos is, vagy az alacsonyabb órajelen üzemelő négymagos, de ezek úgy ahogy rendben vannak. A VGA oldaláról a játék igénye nagyjából a Trinity IGP-je szintjén mozog. Ezzel kapcsolatban marha nagy poén, hogy A10-4600M-en jobban fut, mint bármelyik kétmagos mobil masinán dedikált GPU-val. Ergo nem a grafikus erő hiányzott neki, hanem egyszerűen csak a processzor oldaláról nem volt elég gyors a rendszer kikódolni a textúrákat, majd azokat bemásolni a VRAM-ba. Ez a megatextúrázás majd akkor fog tökéletesen működni, ha a processzor és a mellette lévő IGP teljesen koherens memóriát oszt meg. Ezzel elkerülhetsz rengeteg felesleges másolgatást, amit manapság meg kell ejteni. Esetleg a Trinity-vel már megoldható egy alap elérés a CPU memóriájára a HSA-MMU-val, de ezt be kell építeni. Ehhez kell egy új patch, és meg kell várni a Windows 8-at, illetve az új SP-t a Win 7-re, mert erre az OS oldalon is kell támogatás.
A GTA4 motorjával kapcsolatban megint nem vagy tisztában a működéssel. A R.A.G.E. motor minden termékre intelligensen paraméterezte a grafikát. Volt olyan dolog, amit be tudtál állítani, de például az env. map méretét már egyénileg döntötte el, és még számos dologról nem kérdezett, hanem beállította azt amit jónak tartott. Jellemzően persze a sebességre gyúrt. Az adott gép tehát megkaphatta a legjobb minőséget, de lehet, hogy nem kapta meg. Ezeket a beleegyezésed, vagy az engedélyed nélkül lőtte be, te pedig nem tudtad megváltoztatni sehogy sem. Ezért nem került bele ez a program sosem a tesztjeinkbe, mert nem tudtuk a grafikát minden oldalról befolyásolni a csudaintelligens motornak köszönhetően. Természetes, hogy ha a motor az egyik kártyán magas szintet állít be, míg a másikon alacsonyabbat, akkor az sebességben eltérést von maga után. Ugye, hogy milyen jó ez a motor ... -
M107
addikt
Testvérem I7
Vendégem vagy egy fél liter páleszre.
Sírok egy jó kaliberű I7 értGrafikus motor függő, anno az mondtákpl a mostni kártyámra irodai mert csak 128 bit és a mai napig játszom 1028*1024 max 2 X szűrés medium graf a legújabb játékok.
De cserélek idén szept-okt proci video carda Re6 miatt
-
KvPt
tag
De biztos gyorsulnak az alsóbbkategóriás 500-asok is, de mivel leginkább ezek számítanak jelengleg játékravaló kártyának, ezért ezeken mérik le a változást, ez érdekli a legtöbb játékost.
Én is sírhatnék, hogy 8800 GT-vel mérnem csinálnak ilyet, de hát logikus, hogy az aktuális szériára gyúrnak. Egyébként olyan is szokott lenni, hogy általános javulás van egy játékban, ami több szériát is érint.
És mégegyszer mondom minden szériával addig foglalkoznak ilyen szinten amíg friss, tehát valszeg amit lehet kihoztak a régebbi szériákból már korábbi driverekkel. -
Pete55555
addikt
"És a többi 1-2 osztállyal lejebb nem gyorsul..."
A felső kategóriás kártyák gyorsulnak. A fórumban 1-2 ember írta, hogy a többi kártya is gyorsul, én leírtam, a saját példámban, hogy gyorsult az MSI N240GT kártyám.
Ennél világosabban nem lehet leírni.
De egyébként, ha radeon kártyád van, akkor ez most így -
Löncsi
őstag
Itt nem a tesszellációról van csak szó. Az nV ehhez a játékhoz támogatást ad, és nekem ilyenkor nem volt jó tapasztalatom ATI-n (Rage,Bulletstorm stb.). Plusz állítólag a GTA-s motor lesz a játék alatt ami szintén simább Geforce-on, szóval itt sok minden van, de várjuk ki a hónap végét a megjelenéssel.
-
M107
addikt
NVIDIA GeForce GTX 580 és 570:
Just Cause 2 (SLI) – akár +23%
The Elder Scrolls V: Skyrim – akár +21%
StarCraft 2 (SLI) – akár +17%
Far Cry 2 (SLI) – akár +14%
Bulletstorm – akár +9%
Civilization V – akár +7%
Deus Ex: Human Revolution (SLI) – akár +6%
Dragon Age 2 (SLI) – akár +6%
Metro 2033 (SLI) – akár +5%
Total War: Shogun 2 – akár +5%NVIDIA GeForce GTX 560 Ti és 560:
The Elder Scrolls V: Skyrim – akár +20%
Just Cause 2 (SLI) – akár +15%
Far Cry 2 (SLI) – akár +13%
Bulletstorm – akár +12%
Civilization V – akár +11%
StarCraft 2 (SLI) – akár +10%
Batman: Arkham City – akár +9%
Deus Ex: Human Revolution (SLI) – akár +4%
Dragon Age 2 (SLI) – akár +4%
Metro 2033 (SLI) – akár +4%
Total War: Shogun 2 – akár +4%És a többi 1-2 osztállyal lejebb nem gyorsul vagy dobjuk ki tudjuk kapitalista világ van
Vedd meg az újat mer az a jó.Pont ezért vettem magamnak egy 4.5 CRT 19" most perr pill 2.5 HD 5670 Card van de majd bővítem a Re6 miatt de csak is miatta egy kicsivel jobbra
Max 1200*1024 85 hz amennyit én játszok meg amikel arra bőven elég
(CSAK Minőségi Game)Nálam a z agyon dicsér BF3 10-4 es nem teszik személy szerint elnézést ha megbántottam valakit.
-
KvPt
tag
A driver gf6-tól mindent támogat.
Teljesítményjavulást meg a frissebb kártyákon szoktak eszközölni új driverekkel, legalábbis azokon mérik ki, ettől persze lehet régebbi szériák is gyorsulnak, de nyilván az újabbakban van csak igazi potenciál driver szinten, hiszen a régebbi kártyákat már régebbi driverekkel ugyanígy optimalizálták, szóval nics ebben semmi szemétség. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért érzed így, mert a szintetikus körülményeket teremtő teszteket nézed, de figyelmen kívül hagyod azt, hogy a GCN-es Radeonok tesszellátora a Crysis 2-ben, vagyis egy erősen mesterséges tesszellálást alkalmazó játékban a leggyorsabb. [link] - Látható, hogy a setup teljesítménye alapján áll be az egész, vagyis a leggyorsabb termék a leggyorsabb setuppal rendelkezik, ebben az esetben a HD 7870 az 1 GHz-es órajellel. A második a 925 MHz-es órajel, a harmadik a 860 MHz-es, míg a negyedik a 800 MHz-es. Látható, hogy az órajelek arányaiban megfelelően skálázódnak a HD 7000-es termékek ugyanolyan setup résszel. Ezért is hagytuk ár ezt a programot, mert irtózatosan torzít ez a fajta terhelés. Csak az ilyen mesterséges körülmények között lehet gyorsabb a HD 7950 és 7970-nél a HD 7870.
A tesszellálás erőltetésével az NV már nem ér el eredményt, mert extrém terhelés mellett gyorsabb az AMD megoldása. Más helyeken kell keresni, ha az a cél, hogy dráma legyen. Olyasmit esetleg, mint ami a Lost Planet 2-ben van. Egy feltételes elágazással kell a vendor ID-t kizárni az optimalizációból. -
Recon666
Közösségépítő
Köszi, töltöm is.
-
Paul119
addikt
gtx260m et meg sem merem kínálni a max payne 3al,bár bf3at highon viszi szépen
-
Pete55555
addikt
-
ProciVettel
tag
Nem ugy volt, hogy BF3-nál is lesz teljesítmény javulás? Vagy ennyire jó a game, hogy már nincs mit változtatni. Valaki azt írta jön júniusban is driver. Ez a driver inkább csak régi széria + 600 széria egységes driverének tűnik.
-
M107
addikt
"Installing grafikus illesztőprogram"
Amúgy csak ezeken a kártyákon van valami ?
A többit hagyjuk a fenébe ?Gratulálok Nvidia
A tervezők driver írok kapjanak több pénz s több prostit hátha eszükbe jut hogy honnan jöttek, és nem csak ezek a kártyák vannak.
SZÉGYEN
Ezért vagyok én ATI-s S maradok is még ha középkategóriás kártyát is veszek.
A régebbi cuccok azok elfejtődnek csak GTX 560 sorozat meg felfelé több nincs minek is az
-
Pete55555
addikt
"Installing grafikus illesztőprogram"
De szeretem az ilyen mondatokat -
zazahoho
őstag
20% feletti teljesítmény javulás kicsit soknak tűnik
-
Pete55555
addikt
285.62 van a kis 240GT-m alatt.
Na lássuk ez mit produkál(#9) visz963 Azért annyira nem rossz a helyzet, 2 éve vettem ezt a kártyát, ha jól emlékszem, nekem nem fagyott le egyszer sem, pedig húzva is van, BF3/Crysis2 alatt fel is ment szépen 100 fokra, de kilépett a játékból, úgyhogy megoldotta a dolgot, nem fagyott a gép.
(100 fokra akkor ment fel, mikor teszteltem, hogy mennyire bírom felvenni a graf-ot)
-
varydave
tag
Remélem ezáltal megszűnnek a fagyásaim. Előző drivernél nekem napi szinten produkálta azt, hogyha teljes képernyőn néztem youtube videót, akkor meghalt a VGA illesztőprogram, ill. a BF3 HUD is elég rondán el tudott mosódni. Így 1 óra után nem jelentkezett ez a probléma játék alatt.
-
Mostly Harmless
tag
Na végre! Az eddigi whql driver hihetetlen fagyásokat bírt produkálni, ha véletlenül egyszerre próbáltam Cudával kódolni és lejátszani...
-
SZKEBE75
senior tag
-akár+
-
vanhalen
senior tag
Nem mondjátok hogy az FXAA is megérkezett
-
lorincmate
tag
már töltöm is le
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Asztalos klub
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- OpenWRT topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB WIN
- Samsung Galaxy S24 Ultra / Kártyafüggetlen / 12/1024GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest