- Megvan a Honor 200 startdátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Eleglide C1 - a középérték
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Creative997
őstag
válasz sagesz93 #22924 üzenetére
Evo és WRX kb egy szinten van, nem sok különbség van a 2 között. WRXet használtam először nagyon sokáig aztán elbaszták az irányítását, de szerencsére lett evo-m és most is azt használom, de a WRX megint nagyon jó. Tehát végülis mindegy melyik, én ezt a 2t szeretem a legjobban class5-ben. Az RX-7 is jó, ha felgyorsul simán felveszi a versenyt és driftre (sim drift) ez a legjobb autó véleményem szerint.
1500APból meg vagy egy Corolla és 2000GT vagy egy class4. Abból S2000 vagy MR-2 a jó. S2000re nehéz a balance választás, hosszas tesztelgetés után meg lehet találni és piszok gyors kis gép lesz belőle. MR-2 is jó választás, gyors csak kicsit nehezen kanyarodik de tökéletes driftre. Ott van még az RX-8 de szerintem az a leggyengébb, a leglassabb összességében, de a leggyorsabb a kanyarokban és uaz mint az RX-7 csak kevesebb pacival.
Röviden[ Szerkesztve ]
Project Torque 4ever! http://www.youtube.com/watch?v=mZFd76UmplE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen