Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HThomas

    őstag

    válasz sghc_toma #3648 üzenetére

    Köszi szépen!

    Hasonlóval próbálkoztam én is az msdn alapján, de asszem a "PSSetConstantBuffers" kimaradt, és ezért (vagy nem (csak?) ezért :) ) a Map invalid arg-gal tért vissza.

    Némi szenvedés után megoldottam a dolgot még aznap, úgy, hogy áttértem shader resource-ra, (CreateBuffer, D3D10_BIND_SHADER_RESOURCE a desc-ben), és az fx-ben meg Buffer<float4>-et használva. A Map-et végül nem is használtam, mert a CreateBuffer / pInitData működött.

    Igazából fogalmam sincs ez így most mennyivel jobb vagy rosszabb... Asszem nem ártana elolvasnom rendesen valami HLSL-es könyvet / doksit, csak hát ugye sok az egyéb tanulás, meló és haladni is kéne a laborral... Nem tudsz valami jó online anyagot a témában?

    Ma éjjel vagy holnap asszem kipróbálom akkor a rendes cbufferes megoldást, hátha az info alapján már menni fog rendesen...

Új hozzászólás Aktív témák