-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
válasz
HThomas #3647 üzenetére
Hello!
Először is létrehozod a buffert:
ID3D10Buffer * g_pCBuffer;
// Fill a buffer description structure
D3D10_BUFFER_DESC cbDesc;
cbDesc.BindFlags = D3D10_BIND_CONSTANT_BUFFER;
cbDesc.ByteWidth = sizeof(D3DXVECTOR4) * 100;
cbDesc.CPUAccessFlags = D3D10_CPU_ACCESS_WRITE;
cbDesc.MiscFlags = 0;
cbDesc.Usage = D3D10_USAGE_DYNAMIC;
// Create the buffer
g_pd3dDevice->CreateBuffer(&cbDesc, NULL, &g_pCBuffer);
// Tell the device that we want to use the buffer
g_pd3dDevice->PSSetConstantBuffers(0, 1, &g_pCBuffer);Aztán az .fx fájlban (vagy ha nem használod az effekt frameworkot akkor értelemszerűen a pixel shader-ed forrásában) létrehozol egy konstans buffer változót:
cbuffer MyConstantBuffer
{
float4 Coordinates[100];
};A buffer adatait a shader-ből simán a Coordinates változót használva éred el.
A CPU-ról a bufferbe így tudsz másolni:
D3DXVECTOR4 * data;
// Map buffer to system memory
g_pCBuffer->Map(D3D10_MAP_WRITE_DISCARD, NULL, (void **)&data);
// Fill the buffer
for (int i = 0; i < 100; ++i)
{
data[i].x = 1.0f;
data[i].y = 0.0f;
data[i].z = 1.0f;
data[i].w = 0.0f
}
// Unmap buffer
g_pCBuffer->Unmap();Természetesen a for ciklus helyett úgy töltöd fel a tömböt, ahogy csak akarod (memcpy, például).
Remélem tudtam segíteni. Ja, még valami, amire figyelned kell: egy konstans buffer-ben max 4096db 4*32 bites vektor lehet, és a pixel shader-hez max 14 db cbuffer-t köthetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1
- EAFC 25
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest