Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35798 üzenetére
Még nem, ez az első próba. Elméletileg a cseh tesztekben megverte a TDA-t ezért ezzel kezdem.
Még az olajjal kellene valamit kezdnem, mert az első 5 másodpercben hidegindítás után olyan hangja van, mintha egy pléh vedérben ráznál 70 csavart, vagy egy vas polc bukfencezne a lépcsőn.Amint ezt elhasználom, TDA következik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
VIF diesel adalék bekeverve. 100km után szinte semmit nem tapasztaltam(szinte )
Nem húz jobban, nem fogyaszt kevesebbet, viszont csenesebb a motor Többen állítják, mivel sikerült több helyen meglepetést okoznom, amikor benyitottam az ajtón. Eddig a TDI mindig 'becsengetett' helyettem. -
RohamDroid
aktív tag
Skoda melody CD-s Octavia 2ből mentett fejegység nem érdekel valakit ? Kollégámé csak elvitte a bank a kocsit. Kódja nincs meg elvileg azt mondta hogy tud embert aki 5ért kiolvassa.
5ért adná a fejegységet.
Üdv.: Csaba
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerencsére semmilyen.
Van bennnük egy zsák elektromos fojtószelep, amik ha megkergülnek, akkor a tulajnak nem kis fejfájást és kiadást tudnak okozni. A turbó nyomás(reguláció) is elektromotorral van vezérelve, nem vákummal, mint a régi jól bevált konstrukciókon. Szóval, csak óvatosan az olcsó példányokkal. -
-
VR6-Fan
veterán
válasz RohamDroid #35786 üzenetére
köszi, de van egy Nemesis-em (hifonics nx880)
viszont ha amit árulsz 10e körül van 2 csatis hidalható jobb cucc jöhet egy link róla.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #35579 üzenetére
A hibakódomat csak ezzel a gyári programmal lehet kiolvasni ? Egy szerelő haverom vett valamilyen hibakód olvasó programot ami ha jól tudom nem gyári specifikus, hanem általános. Tehát több autó tipushoz is tudja használni.Ma ránézett a kocsimra és nem talált benne hibakódot. Most vagy megjavult a vasam, vagy csak ez a program nem látja. Azt mondta több autón törölt már ezzel a programmal hibakódot, tehát nem valami humbuk szoftver....
-
Mágus2
Közösségépítő
Lássuk csak: a bal elején minden karosszéria elem más színű, beleértve a bal hátsó ajtót is. A motorháztető kissé hormonzavaros, elől télen a cserélendő alkatrészek közé rögtön feliratkozik az IC. Fogszabályzó sem ártana az arcának, km-ismeretlen szerintem a tulajnak is, belső kép hiányzik.
[ Szerkesztve ]
-
ESP
őstag
-
rob210
nagyúr
Hát ez kurv@ ronda.
Az a morcosításnak csúfolt foscsík amúgy sem tetszik, de egy ilyen zsebrakétán
Egyébként ennek a kocsinak ez a szín alapból sem áll jól.
Van olyan kocsi amin mutatós a sárga de az nem ez a kocsiTechnikailag meg szerintem olyan mint Luigi megy mint az állat a kis kasznival.
Renault power
-
ESP
őstag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
natë
nagyúr
Mit hallottatok a Seat gyárak bezárásáról? Autóiparban dolgozom és ehhez hasonló híreket csiripelnek a digitális madarak...
-
TaaT
nagyúr
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #35745 üzenetére
Hy!
Volt anno egy gyerek a "milyen autót vegyek " totyikba is annak is csak azt válaszoltam nem kell leragadni egy-egy mondatnál.Volt ilyen fogyim Szfvár-Veszprém-Szfvár vonalon ahol nagypapis tempoval kevesett evett.
Nem írtam és sosem állítottam olyant ,hogy nem megyek 80-90km/h felett.
Ha sztrádán megyek akkor a 140-150km/h az átlag ahol a kresztábla nem korlátozza.Lehet jaszkarizni a városban felőllem mehet az ökör 100km/h de ha meg büntetik akkor ne sírjon a forumokon.Fizesen mint a katonatiszt.Anno nekem ez az autó tetszett ha 140le lett volna de fr felszereltséggel akkor most olyanom lenne.Sajnos nem volt így maradt a 170LE versio.
Falunkban van egy 2007-es ford fiesta RS 2.0benya azt sajnos én sem tudtam megfogni.De ez csak 1-2 alkalom és akkor tuti nem 5liitert evett az autóm.
-
dJ Peer
aktív tag
Ma mentem 120 km-t a Bogárral. Eszméletlen jó menni vele. Semmi elektronika, semmi rásegítés. <3
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35767 üzenetére
Rendes TDI elől-hátul kormos. A tiéd rendes? A ferodo koszolja a felnit rendesen(textar-al nincs tapasztalat), a gyári erre még rátesz egy lapáttal, mert puhább az anyaga, de nem főzi a tárcsát, és nem kenődik el. Valamit valamiért.
Az EBC sem lesz kompromisszum mentes.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35761 üzenetére
Ha nincs zseton kísérletezni, tedd fel a fabia 1 RS gyári fékbetéteit(audi, vw logós). Garantáltan nem lesz vele gond.Kicsit niga lesz az első kerék, moshatod minden héten, de nem melegszik el, a tárcsád is maradhat hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #35761 üzenetére
nem hajtottam még, ill azt hiszem a környékemen senkinek nincs, lehet hogy bírni fogja, de hűtés szempontjából a furkáltak jobbak, bár azok állítólag hajszál repednek...
azt tudom mondani hogy ki kell próbálni, ha nem lesz jó össze koptatás után még mindig cserélhetsz tárcsát.
Fékmestérenél stb keresgélni, hát ha használ valaki olyan kombot amit te szeretnél.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #35757 üzenetére
akkor hallgasd 2 hónapig tovább a cincegést, igaza van Rob-nak racsing betétek eszik a tárcsát, jó esetbe, rossz esetbe vetemedik, még rosszabb esettbe törik.
Zimmermann sportot én ajánlani tudom, igaz én utcai betétekkel használom, de amit nálam kapott...
emlékeim szerint valamelyik ismerősőm használta sport/verseny betétekkel, nem panaszkodott, max annyit hogy hidegen néha meg szólalatt."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #35752 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb megvenni a tárcsát és a hozzá való betétet?
Amikor a Brembot vetted akkor is ezt kérdeztem, hogy miért nem szettet veszel?
Azok a hülye gyári mérnökök nem véletlen tesztelnek annyit.Trabantba se tesznek V12-es motort mert széttépné a kasznit.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez már megint eladó. Szépséges.
Van egy kis képzavar a beltérben meg a külcsíny sem 100%. Egy octi, egy ET, egy Leon keverék.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Vatta új díszrács és ledes index behackelve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35752 üzenetére
A kiválasztott betétednek elég nagy a hőtermelése, kopni és csavarodni is fog a brembo, de majd meglátod. Az a baj, h ha megmelegíted a betétet és visszahűl, akkor mehetsz tovább, de ha a tárcsát melegíted meg és elgörbül, mint a kifli, akkor következő fékezésnél kiveszi a kezedből a kormányt.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #35748 üzenetére
Enyém is narancsos lenne már.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35747 üzenetére
Jobb lenne az ementáli tárcsa, mert a brembo max el fog égni. Valami zimmermann sport.
-
FoBCRaistlin
őstag
Kíváncsi lennék mennyi narancs/piros gumis X5 lenne az utakon
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #35744 üzenetére
Sima gyári tárcsához sok lenne a red/yellow, max green. Nem azt írtad, hogy az is csere? Vagy akkor most mivan Hova menne a stuff?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #35723 üzenetére
Van egy haverom, van neki egy Fiesta ST-je.
Rengeteget megy vele, pályán is. (2 literes szívó benzin)
Büszke rá, hogy mióta megvan neki 7 liter körül van neki a fogyija... mert 90-el megy pályán is, hogy ne fogyasszon sokat.
Akkor mi a f@szomnak a 150 lovas hot hatch?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
-
ESP
őstag
-
ESP
őstag
Seat-VW vajon miért van ebbe ilyen kormány
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
#00809728
törölt tag
***HELP***
Szóval adott ez a moci 1966
Gazdája gyűjtő és rámbizza a szinösszeállítást.
Multkor vaj-bordo metal lett.Nagyon bejőtt.Most vaj-és porshce barna aranymetalra gondoltam most a 2képen.
Akinek van jó őtlete az kérem küldje el priviben mert holnap kinyomtatom és leteszem az asztalára.
KöszönömTudom más totyik de hátha több segitséget kapok itt mint a vespa forumban.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Mágus2 #35720 üzenetére
Nem ezek elég jók ott született a kocsim oda hordtam és engem még nem vágtak át.Remélem.
Minden specko rögzítő cuccuk meg van hozzá szóval nem sufni tuning.Én elhiszem,hogy minden kakában lehet találni csomot de azért valami bizalmat azért kell adni...Ha azt eljátszák akkor nem hiszem,hogy sok melojuk lesz.
Én egyszerű fényező vagyok 2 éve kezdtem el itthon festegetni ill. polírozgatni.Karácsony és szilveszter közt is nyomtam pedig van rendes főállásom ami nem rossz.Ezt csak úgy csinálgatom mert szeretem.
Megint hoztak egy ilyen kis remekművet.Multkor vaj-bordó metal volt az összeállítás.Most vaj-metal kék lesz -
Mágus2
Közösségépítő
-
#00809728
törölt tag
Na cseréltetem a vezérlést.
Remélem minden flottul megy. -
latyak17
tag
nah holnap meglesem a leendő alufelni, remélem szépen mutat, ha megveszem lesznek képek .. /azonnal/
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #35691 üzenetére
Nincs vele tapasztalatom, de az eddig beszerzett visszajelzések alapján Red helyett tuti Yellow-t vennék. Fékmester írta azt kérdésemre, hogy hidegen is úgy fog, mint egy gyári, nem kell melegíteni, mint pl a Red-et. Bemelegedve meg iszonyat durva, viszont normál tárcsa szóba se jöhet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest