Hirdetés
- Yettel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- MIUI / HyperOS topik
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 6s - Nyomás utána!
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #28596 üzenetére
70-nel,
minden holmindenhol -
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28596 üzenetére
Elugrasz felém is? Kéne egy hordónyi gázolaj.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28593 üzenetére
Tudok olcsón Cavintont!
-
FoBCRaistlin
őstag
Tegnap este megnéztem a korábban említett szakaszt... tényleg 90-es tábla van kint. De nekem az rémlik, hogy régebben nem volt.
-
Morris
veterán
ez nagyon jó!
Azért érdemes vigyázni a szélvédővel, főleg ilyen nagy melegben, mert ismerősöm asszonya kocsit akart mosni még anno és a napon felhevült autót nyakon öntötte egy nagy vödör hideg vízzel. A szélvédő tökéletesen berepedt!
Szóval csak óvatosan.
Főleg a IV-es golféval. Ez olyannyira meg van feszítve, hogy egy kisebb kavicstól is berepedhet! -
TaaT
nagyúr
macska letakarítás a kocsiról
-
Octi
aktív tag
válasz
FoBCRaistlin #28555 üzenetére
Acél.
2 ember kell a levételhez, és a felrakáshoz -
Balupapa
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #28575 üzenetére
esztrás bicikli
-
Morris
veterán
válasz
FoBCRaistlin #28571 üzenetére
Ehh, a burzsuj autótulajok...még hőmérőre is fussa a vasban...
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #28571 üzenetére
Asztat bárki mondhassa.
Nesze, 45 fokos házipálé. -
tomcsi23
veterán
válasz
Balupapa #28541 üzenetére
Mióta rájöttem, hogy mi a téma a motortérben, azóta minden indulásnál benézek. Pont emiatt amúgy, de eddig csak a nyomokat találtam meg, ma viszont lebukott a rohadék.
Egyébként hamar pontot tehettem volna a végére, csak nem vagyok olyan..
Akik már régebb óta ismerik a kálváriát, tudják, mióta zajlik ez a történet. De most már lassan pont kerül a végére, remélem. Mindenesetre, rajta vagyok a témán.Ja, ma du:
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28565 üzenetére
Felhajtó.
Felhajtó előtt már 90. Amúgy 110.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
MunezXBK #28564 üzenetére
Az Auschan körforgalomtól ahogy ráhajtasz erre az elkerülőre, 100-as vagy 110-es tábla van kint egészen eddig a kereszteződésig, ahol szintén kint a 90. Majd a kereszteződés után megint 100/110. A jetta lefelé jött a dombon és még a kereszteződés előtt volt, ahol még nincs 90.
1: Én sosem mentem, és nem is fogok azzal a kocsival.
2: Rólam nem készült volna képPalota előtt ma kint volt egy új bézs Octi, félig az úton, félig a fűben kinyitott ajtókkal bekapcsolt elakadásjelzővel...
Benne meg az scs103
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28562 üzenetére
Te ide jársz hozzánk gyorshajtani?
Rossz hírem van, ott 90-es a limit.
Plusz folyamat mérnek. Van mikor híd lábánál, szemből!
-
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28562 üzenetére
sztem sose jártam még itt... a 90-es korlátozás a felüljáróra vonatkozik mind2 oldalt igaz?
mert akkor a jetta a 90-es korlátozás alatt haladt az én meglátásom szerint
-
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28559 üzenetére
havernál volt házszám is a koordináták mellett szal elég pontosan be lehetett lőni a rendőrautó helyét...
ki kell deríteni hogy hol volt a "gyorshajtó" autó amikor a kép készült mert el lehet ezt rendezni ha vétlen volt, bár nem egyszerű...
-
t1
veterán
válasz
FoBCRaistlin #28557 üzenetére
Csóri elkerülő?
-
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28557 üzenetére
haver is kapott 30.000-s csekket 68km/h-ról hetvenes táblánál...
-
FoBCRaistlin
őstag
7-8 sz. elkerülő út 1km+600 msz. Ez mennyire pontos meghatározás gyorshajtás esetén?
Nem, nem én voltam. De érdekes, mert a képek alapján simán lehet, hogy a 110-es szakaszon lett bünti 109-nél. -
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28555 üzenetére
acél, sokan dicsérik ezt a márkát
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor lenne gond, ha nem működnének a venik a hűtőn. De akkor hiába vennéd le a takaró elemet, úgy is túlmelegedne. Most lehetne tesztelni.
Jó meleg van. Ilyenkor én klímázok, ebben az esetben mindkét veni teljes sebességgel forog és szépen hűt mindent. Presze 3-400km autópálya után pihenőn megállva nyomja a meleget kegyetlenül, nem is szabad rögtön leállítani, de ezt a benzineseknél sem ajánlom ilyen körülmények között. Az az egy perc járatás nem öl meg senkit.
-
Mágus2
Közösségépítő
Pontosan erre akartalak kérni, nyugtasd meg a kollégákat, h nem lesz semmi gond, ha letakarják a motort teljesen. A felfüggesztés és a kormánymű mellett még marad bőven hely, ott fog elmenni a meleg. Annyira nem nagy a hely, h az állatok felmásszanak, de a levegőnek elég.
-
Oracle
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #28539 üzenetére
Ezt értem, csak most keresgéltem és benzinesre mindenhol a kicsit adják, dízelre meg a nagyot. Tuti nincs különbség a rögzítési pontokban, meg nem ütközik bele a benzinesen valamibe? Ha jó rá biztos beszerzek egyet csak nem tudom honnan érdemes
tomcsi23: anyós suzukijának motorterét meg egerek telehordják dióval
-
Octi
aktív tag
válasz
FoBCRaistlin #28539 üzenetére
Nekem ez van alatta.
Egy párszor már megmentette a kartert -
tomcsi23
veterán
Reggel nézem, tele van macska lábnyomokkal a tető, benyitok a motortérbe, kismacska ott fekszik a motoron, s értetlenkedik, hogy mi van.
Megzavartam az álmában. -
Morris
veterán
Tudom, hogy nem VW, de érdemes elolvasni. Érdekes történet...
Romok és motortörmelék -
AMD Power
titán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #28525 üzenetére
1J0825237M Ez a teljes kód.
3 fajtánál csak annyi a különbség, h a belső fele teljesen sima-e vagy vannak rajta levegővel töltött kitüremkedések a még jobb zajszigetelés érdekében.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28516 üzenetére
Az baj, ha csúszott. Ugyanis a bőrnek mattnak kell lennie, ebből eredően nem is csúszhat.
Enyém folyamatosan van kezelve bőrápolóval és nem csúszik. (...egyszer csúszott csak, mikor az idióta mosós "ápolta" műanyagápolóval...
)
-
rob210
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28521 üzenetére
Hidd el, hogy tényleg nem.
Nem vagyok az az előzgetős típus.
Nekem sose volt 3000ccm-es rakétahajtóműves kocsim.
Vezettem már nem egy nem két erős autót de azokban sem kapott el a vezérhangya.
Ha valakinek ode kell vágni akkor szét tudom pörgetni ezt is, előzésbe nem megyek bele, úgy hogy az nem biztos.
Elhiszem, hogy jó az erős meg fürge gép, de én nekem a vezetési stílusom is családi nem csak a kocsimNéha még így is szól az asszony, hogy ne vadulj.
Ez kábé 70es tempó a 60-as táblánál. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
tomcsi23 #28517 üzenetére
Na jó legyen.
Természetesen üzemanyag nem lesz benneCsak bürrögni lehet, meg tekergetni a kormányt
AMD Power: Ok, bár én tuti elraknám. Nem csak a csúcsértékek a lényegesek, hanem, hogy milyen a görbe.
rob210: Okok, de ha hosszabb ideig nálad lenne, tuti nem 20% gázzal közlekednél.
Kicsit más lenne az "ezt még meg tudom előzni" határ is. -
rob210
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28516 üzenetére
Semmit nem művelnék luigival.
Volt már a seggem alatt a főnököm BMW-je amikor haza kellett hozni a reptérről.
Az is egy állat folyton basztatott, hogy nyomjam neki, ez nem a meganeMeg ültem már astra kupás 20-25 litert fogyasztó versenygépben is, na mondjuk az tetszett mert konkrétan 0-6000-ig folyamatosan húz
De nem is éri be 20liter alatt. -
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #28516 üzenetére
Megkérdezem a tesómat. De nem hiszem ,hogy ő ilyeneket megőriz. Nem az a típus.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #28516 üzenetére
Igen, a Luigi-nap része lehetne az ilyen tesztkör.
Kell majd rá egy pénzbedobós automata az oldalára, 2 perc 500,- Ft. Na?rob, hát ja, ezt elfogadom. Ennek ellenére sosem baj, ha van ló (biztonsági tartalék) a segged alatt. Akárhogy is nézzük.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
rob210 #28512 üzenetére
Jogos, a te verziódat is tudom értékelni.
Nem beszólás, de megnézném mit művelnél Luigivel ha megkapnád egy időre...Mágus2: Igen, már néztem, hogy van vagy 3 verzió a 1749ből.
1756VK vagy mi amit el tudok képzelni majd utódnak.AMD Power: Ha meg tudnád szerezni a mérés papírját annak örülnék. Kíváncsi vagyok a görbére.
Amint lesz lehetőségem, én is akarok egy papírt a mostani állapotról.
MunezXBKHa fullos kocsim lesz 1 valami tuti kimarad majd belőle... a bőrülés. Eddig akármennyi bőrös gépben ültem folyton csak csúszkáltam az ülésben.
-
AMD Power
titán
válasz
FoBCRaistlin #28510 üzenetére
Igen. 150Le és ha jól emlékszem 300-320Nm körül volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #28509 üzenetére
Garett GT 1749VA a garett megfelelője a tiédnek, az kicsit nagyobb, nekem GT 1749V van. Ebből a VB simán elhúz 180 pacit. A másik variáns valami KKK.
rob210: vígasztaljon a tudat, h ami nincs a kocsiban, az el sem romolhat.
-
rob210
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28510 üzenetére
Persze már kaptak róla csekket
Ja nem a végsebesség annyi
Én ennek a lóerő és nyomaték hajhászásnak nem vagyok a híve.
Elhiszem, hogy öröm, élvezet az élményautózás.De a 75 lóval ugyan oda jutok, mint ti a csoda turbós csodaerős gépeitekkel.
-
siti
őstag
válasz
VR6-Fan #28427 üzenetére
hát az ajánlott vagy kerülendő válaszra azért jó volt. kétlem hogy sorozatban gyártanának golfba olyan motort, amire egyértelműen ki lehet jelenteni, hogy ilyet tilos venni. pláne 2 évesen, kevés km-rel. van akinek az 1.2 szívó elég (helyi pap nálunk azzal jár), van aki meg vr6 alá nem adná soha. ég és föld a kettő, de szerintem mindegyik jó, amire kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #28496 üzenetére
Az ASV-n (110 lovas adagolós) 1749V van gyárilag.
Amit chippel ki lehet belőle hozni, az kb 130 paci. E fölé már az adagolót, csúcsokat, filter boxot is piszkálni kell.
A 130 lóval meg sem izzad a csiga, ennyi tartalék bőven van benne, ez tartós 1,2 bar hozza. Így lesz 130 paci és 300Nm.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest