- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Fusion - fúziós kínai konyha
- iOS alkalmazások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz molnarpeter #216945 üzenetére
Eddig nálunk/nekem a Mercariussal sem volt gond, meg előtte ALD-vel sem... most ezt adta...de megoldódik mire tényleg meleg lesz...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
bigrob
őstag
válasz 426os #216949 üzenetére
Hogy őszinte legyek még autó sincs..
Tegnap vitték el az autóm, eddig csak nézegettem mit kéne venni és próbálok felkészülni az ilyenekre2016 utáni, (lehetőleg) 100k km alatti rapid vagy fabia (lehetőleg kombi), 6 seb kézi váltó van a kiszemeltek közt. Motor nem tudom, hogy 1.0 tsi vagy 1.2 tsi lenne-e jobb, nem olvastam különösebb hibát ennél az évjáratnál egyikre sem.
Vagy esetleg mit ajánlanátok 3.5-4 misi környékén?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz rayoliviero #216954 üzenetére
Ezen nem kéne tudnia az AA-t sem.
-
rayoliviero
veterán
válasz MunezXBK #216955 üzenetére
Az előző tulaj azt mondta, hogy az működött, de ki tudja... Azt nem értem, ha a multimédiás fejegység ki lett cserélve, aktiválva az Appla Carplay stb, akkor miért nem cserélték már ki az USB aljzatot.
Tud valaki Nyíregyháza környékén valakit, akinek van ilyen raktáron és ki is cseréli? Kínából gondolom több hét mire ideér.
-
veterán
válasz rayoliviero #216956 üzenetére
1. Próbáljátok ki Androiddal, működik-e.
2. Márkaszerviz biztosan tud hozatni pár nap alatt.
3. Aliról 15 nap. -
Asbee
veterán
Első féknek mit raknátok fel?:
Ate powerdisc + ceramic betét 86k
Ebc alap tárcsa + red betét 110k
Gyári szett 283 euróKözbe közbe német pályán jó ha bírja 200 körülről a nagyobb fékezéseket. Kopottas alap zimmer tárcsa + betét már hajlamos ilyenkor elmelegedni , vibrálni, darálni.
-
veterán
válasz Asbee #216960 üzenetére
Mekkora jár a 2.0 TDI-hez, szintén a 312 mm-es?
Az enyémen ez a méret van, elől normál Zimmermann tárcsa + betét, csere óta ~53 ezer km, kb. 50%-os lehet. Alapvetően nincs rá panaszom: autópályán is fog, megáll vele az autó, nem vibrál, nem hangos. Egyedül fagypont környékén csikorog egy picit az első lassításokkor.
A lenti hármasból elsőként a gyári választanám amennyiben az nem az "economy" kivitel. Másodikként az EBC-t.
A mazdámon van EBC zöld (legalapabb a sportos vonalból) , de azon nagyon ergya a gyári betét, a zöld ebc picit jobb nála, viszont csikorog hidegen, akkor is ha menet közben hűlt ki. (Ez egy mx5-nek elnézhető, akár vicces tulajdonság, egy komolyabb autón annyira nem szeretném.)
-
-
Benny89
csendes tag
Sziasztok!
2008-as évjáratú 1.9 PD TDI, BXE motorkód, gázolaj a motorolajban.
Úgy kezdődött, hogy a tandempumpa és hengerfej között szivárgott a gázolaj, ezt egy tömítéscsere megoldotta, sok km után is szép száraz maradt az illesztés környéke.
Ezután vettem észre, hogy emelkedik az olajszint a motorban és kicsit gázolaj szaga is van. Kutakodásaim alapján ez vagy tandempumpa, vagy injektor tömítés probléma. A tandempumpát egyszerűbbnek találtam tél közepén a lakótelepi parkolóban cserélni (és eleve annak a környékén volt a nyavalya), ezért beszereztem egy bontottat, beépítettem, cseréltem olajat, tandem működik, nem szivárog, boldogság.
A boldogság mostanáig tartott, mert egyértelmű, hogy továbbra is "termeli" az olajat a drágaság...
Elkezdtem a PD elem tömítés gondjait kutatni. Nehéz hidegindítás: nincs ilyen, egyből indul. Füstölés: nyista. Gázolaj/kipufószag az utastérben: időnként minimálisan érződik valami, de nem vészes, ezt tudta egy régebbi, nem olajtermelő PD motoros autóm is. Egyenetlen alapjárat: nyista. Az injection quantity deviation kb. ez: 0.1; -0.1; 0.3; -0.3 mg/löket, ezt is megfelelőnek gondolom.
A helyemben mit tennétek? Görcsöljek tovább a tandempumpán vagy állnak neki kicserélni a PD elemek tömítéseit? Szeretném véglegesen megoldani ezt a problémát, mert a motornak nem jó a felhígult olaj, plusz elég idegesítő ez a móka, mert kell neki bőven idő és km, hogy kiderüljön, hogy sikerült-e a műtét vagy sem.Köszönöm!
-
enddav
aktív tag
'18 Skoda Karoq 2.0 tdi 150 le tartós 200-nál 130°C körül és kicsivel felette van az olaj hőmérséklete, fordulat 3500. Látszólag nem erőlködik, de inkább ne használjam így? ¯\_(ツ)_/¯
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Corsa02
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216978 üzenetére
Superb-nél 120 nagyon max 125 fok volt (2.0 tdi 190 ló). Mondjuk az földszintes.
#nincsbennetarcsi
-
Csak kérdem: milyen elfogadható ok van a 200km/h-s sebességre?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Paxker315
addikt
itt egyedül én vagyok neurotikus a 90-110 fok közti olajjal (jó, valójában 105 felé nagyon ritkán engedem) meg a 115-120 -as autópálya-tempóval? Nem tudom másképp, utóbbit főleg nem.
-
Asbee
veterán
Érdekes amúgy, még a fék témához vissza térve, mindenki az ATE Ceramic betéttől van elájulva, holott maga az Ate is inkább egy komfortosabb, csendesebb, kevésbé kopó, porzó betétnek írja. És a powerdischez nem is ajánlja.
The braking performance of this combination remains as good as with an ATE original or an OE brake pad. The way the two components work together, however, can result in an increase in braking noise. ATE Ceramic brake pads have been developed for drivers who want comfort. Basically, we recommend only combining ATE Ceramic brake pads with “normal”, i.e. smooth brake discs.
In contrast to conventional brake pads, ATE Ceramic brake pads contain mild abrasives and no steel components. ATE Ceramic brake pads are designed for drivers who demand comfort. Under these driving conditions, the brake pad offers longer brake pad and disc life, less noise and significantly reduced brake dust on the vehicle rims.
As a matter of principle, we do not recommend using the PowerDisc or perforated brake discs in combination with ATE Ceramic brake pads. -
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Adott: Skoda Octavia Combi 4
1.) Mit jelent a vonóhorog előkészítés?2.) A nem Vonóhorog előkészítessel rendelt és rendelkező gépjárművek esetében is lehetséges-e gyári szintű vonóhorog telepítése?
3.1.) Vonóhorog előkészítéssel Igen, Rendelkező gépjárművek esetében, milyen egyéb esetleges kiegészítők (fizikális), és kiegészítő szolgáltatások telepítése lehetséges?
3.2.) Ezek közül mi az, ami nem lehetőség, hanem kötelező?4.1.) Vonóhorog előkészítéssel NEM rendelkező gépjárművek esetében, milyen egyéb esetleges kiegészítők (fizikális), és kiegészítő szolgáltatások telepítése lehetséges?
4.2.) Ezek közül mi az, ami nem lehetőség, hanem kötelező?
Köszönettel várom szíves visszajelzésetek,
zsoltip
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest