- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skoda Superb 2015-ös évjárat, 2.0 CR TDI (150LE). Vezérléscsere történt a mai nap és azt az utasítást kaptam, hogy a következő 50 km-en kb. 3-szor ellenőrizzem a hűtőfolyadék szintjét, mert még 'szívhatnak' be belőle a csövek a hőtágulás miatt. Vagy valami hasonló.
Most a maximum felett van a szint, már mentem vele 18km-t de meg sem moccant. (Igaz, melegen van felette....még nem néztem full hideg motorral mióta hazahoztam).
Ha továbbra sem csökken a szint, hideg motor esetén sem a max. alá....akkor kell belőle leszívni? Azt hiszem azt olvastam valahol, hogy nem tesz jót ha maximum felett van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hdanesz #194704 üzenetére
Ez tágulási tartály, semmi baja nem lesz, ha max felett van. Én 10 éve minden TDI-vel max felett járok egy centivel. 18km? Legalább 40 kell, hogy minden levegőt kinyomjon a rendszer, de 40-45km, nem 3x15, tehát egyben kellene abszolválni. Majd az első hosszabb út alkalmával csökkenni fog a szint.
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #194688 üzenetére
Köszönöm a választ.
Még egy kérdés.
1.6AHL ugyebár az alany.
Megvettem a termosztátot tömítéssel.
Néztem neten videót (autodoc) a cseréről.
Kivették a generátort.Ahogy néztem az autón, generátor kivétele nélkül ki tudnám cserélni a termosztátot.
Te biztos cseréltél már nem is egyet. Mi a véleményed?
-
NoLF
addikt
válasz molnarpeter #194695 üzenetére
sajnos nem tudom, nem én mértem, hanem egy vevőjelölt (amikor még árultam) - ő meg ne mkötötte az orromra azon kívül, hogy map szenzor hiba.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
K Norbi
addikt
válasz Csabadi #194696 üzenetére
Kauffertól szoktam mindent rendelni.
Szűrőket, olaj, alkatrészek.
Tomcsi ezt ajánlotta, így nem volt kérdés.Színkód:
Forgalmival menj be egy VW Szalonba.
Ott megmondják pontosan.
De írhatsz e mailt is neki.
info@porschebuda.hu
info@porschem5.huSkoda octavia csoport facebook.
Ott tuti megmondják.[ Szerkesztve ]
-
-
simonjoe
senior tag
válasz K Norbi #194709 üzenetére
..neked szoktak válaszolni mail-ra?? Nagy urak, nem szokásuk, én még egyetlen levelemre sem olvastam választ tőlük. Sőt, a szerviz-értékesítés hétköznap 1/2 8-tól van papíron nyitva, de nyolc előtt nem foglalkoznak veled még személyesen sem. Egy nagyképű, nyegle társaság! (Porsche Buda Prielle)
Joe
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #194689 üzenetére
(Audi A6 4G, BiTDI, 320 LE) Nyolcadikban, 90-nél kb. 1100-at forog. 2000 fölé szinte csak gyorsításkor megy, de 1500 felett is ritkán látom a mutatót. (Erőlködés a 650 Nm miatt nyilván nincs.) Ilyenkor mi van? Húzzam S-be, vagy használjam manuálban, különben lekormolódik? Azaz rendeltetésszerű használatra nem alkalmas a váltó áttételezése?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
válasz Mágus2 #194705 üzenetére
Még egy kérdésem lenne: a vezérléscsere mellett főtengely szimering csere is volt. Most a kocsiban eléggé átható szag érezhető. Megszagoltam a hűtővizet...nem annak az illatát érezni. Nem is olaj, nem égett szag...inkább szúrós, vegyszerféle.
Ez megszokott dolog lenne?
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #194713 üzenetére
Persze elküldöm vagy 5 márkaszerviznek.
1 mindig megszánVolt nekem itt jó barátom a VW márkaszervizben a raktáros.
És segített bármiben.
Csak bezárt.
És azóta nem nagyon kap gyárit a golf.
Addig kaptam rá 40% kedvezményt a gyári lomokra, meg többet.
Most is tudnék intéztetni.. De horror ára lett a gyári alkatrészeknek.
Meg nem Passat B8 ez, hanem egy 20 éves Golf 4[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz newmoonlight #194715 üzenetére
Váltó vezérlőt lehet átírni, hogy később kapcsoljon következő fokozatba. Programozás kérdése, áttételeket ne bántsuk
-
Cetli
tag
Sziasztok.
Találkozót már valaki hasonlóval ? A többi menüvel nincs gond, az alany:. Audi Q5 3.0 TDI quattro S tronic 2009.[link]
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=850876388DF_E60E_49EF_BE4.jpeg][img]http://www.kepfeltoltes.eu/images/2021/11/12/850876388DF_E60E_49EF_BE4.jpeg[/img][/URL][ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz molnarpeter #194718 üzenetére
Isten ments, hogy bármibe is belepiszkáltassak. Az viszont tény, hogy a motor üzemszerűen (azaz a menetidő kb. 95%-ban) 1100 és 1600 közt forog. (A max. 650Nm-es nyomatékát 1400 és 2600 közt adja le, tehát kínlódásról nincs szó.) A turbó viszont ebben a fordulatszám-tartományban valóban nincs pörgetve. Azaz -elvileg- kormolódhat. A kérdés az, hogy ha ilyen alacsony a tervezett üzemi fordulatszám, akkor a mérnökök megoldották-e (és hogyan) a turbó optimális üzemelési feltételeit?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #194720 üzenetére
Persze. A gari elobb lejar, problema megoldva
-
Qru
MODERÁTOR
válasz newmoonlight #194715 üzenetére
A gyartonak az alacsony fogyi es alacsony karosanyag kibocsatas a lenyeg. Az hogy lekonyul a turbo a gari ido utan az nem erdkeli.
Dsg-s tdi-ben ugyanez varosban beveri 60-nal az 5./6. fokozatot aztan teker 1100 rpm-en. Hat marhara nem tesz jot ez a gepnek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
newmoonlight
senior tag
Ezt is értem (logikus is), ennek ellenére nem nagyon döglődnek a CVUA, CVUB motoros (320, 326 LE-s) A6 4G BiTDI-k turbói.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
macilaci78
nagyúr
válasz newmoonlight #194715 üzenetére
Az autót, így a váltót is környezetvédelmi szempontok szerint programozzák a gyárban, nem tartósságra. Meg kell íratni a váltó szoftverét.
Nincs is még 20 éves ez a technika.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
newmoonlight
senior tag
válasz macilaci78 #194724 üzenetére
OK, akkor számoljunk kicsit! Belepiszkáltatok a váltó elektronikájába, hogy magasabb üzemi fordulatot tartson, ami jó a turbónak. (Minden másnak rossz.) Legyen mondjuk +600 rpm. A fogyasztás kb. 1 literrel több lesz. Az 100 km-ként 500Ft. Olyat még nem nagyon hallottam, hogy 150-200e km előtt kidőlt volna egy CVUA (CVUB) turbója (akkor is csak a kicsi), tehát 150-200e km-en át pluszban pörgetem a motort (fordulatszám-arányosan jobban amortizálódik szinte minden), és pluszban beletankolok 8-900.000,-Ft-ot.
Amennyiért vehettem volna (ha szükséges egyáltalán) egy másik turbót.
Ha meg nem +1 liter a többlet fogyasztás, hanem 1,5, akkor 1,2-1,3M Ft a fogyasztási többlet. (Nem beszélve arról, ha a plusz fordulatszám miatt előbb cserés lesz a vezérlés, az ékszíjtárcsa, meg kb. minden.)
Szóval nem jön ki a matek.“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #194725 üzenetére
Miert lenne minden masnak rossz? A kettostomegunek is jot tesz, a reszecskeszuronek is jot tesz, a szivosornak,egr-nek is jot tesz, a gyertyaknak(akar izzitoknak) is jot tesz, az ekszijtarcsanak is, a vezerelt motortarto bakoknak is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz newmoonlight #194715 üzenetére
Ilyenkor semmi. A 320-s váltója emlékeim szerint tiptronic és ott nincs dupla kuplung, és alacsony fordulaton már az elektromos/kicsi turbó nyomja. Amíg a szívósor/befecskendező nem kezdni el a kormot nyomni nem lesz bajod vele. Rosszul emlékszem hogy lecserélted az A6.t?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
HUTCHDB
nagyúr
Nem értem én sem ezt az alacsony fordulatszámú problémát.
Az enyém 2.0 biTdi 240 le, 7 seb automata, 500 Nm.
A városban szintén ebben az 1.100-1.600 fordulatszám tartományban jár.Akkor ezeket az autókat nem lehet használni gyári váltó beállítással, mert szinte minden tönkremegy?
Egyszerűen nem használ az auto magasabb fordulatszámot csak akkor, ha túlnyomom a gázpedált.
De ez is egy ideig van így, mert ha elértem a sebességet, amit tartani akarok, azonnal felpakolja akar még 7-be is, mondjuk 70-nél.Azonnal adjam el a kocsit, vagy emeltessem fel a fordulatszámot, mert ha nem így teszek, az erőmű nagy része cserére szorul milliókért, vagy kidobhatom már most is az egyébként iszonyatosan komfortosan, szinte észrevehetetlenul, gyönyörűen működő motor-váltó kombinációt?
Nem nagyképűségből írom ezeket, és nem is vitázni szeretnék, hanem tényleg ez így halálra van ítélve idő nap előtt?
Én értem, hogy környezetvédelem, de pont azt mondjatok hogy épp ezen az alacsony fordulatszámon kormol jobban. Akkor, hogy hogy ezt így állítja be a német mérnök?
Pontosan fordítva kellene.
Ha magasabb fordulatszámon kevésbé “termelődik” korom, akkor környezetterhelés szempontjából pontosan feljebb kellene kalibrálniuk a fordulatszámot.
A másik dolog pedig a részecskeszűrő. Akkor az miért van benne?
Tudtommal az szinte semmilyen kormot nem enged át magán, így ismét nem értem, miért így kell a váltót hangolni?Egyebkent ezt valamilyen teszt, hosszútávú összehasonlító kutatás mutatta ki, hogy alacsony fordulatszámon több korom rakodik le ezekben a motor elemekben, vagy ez egy urban legend?
Tényleg nem értek hozzá, csak próbálok agyalni ezen, hogy ez miért is lehet, vagy nem lehet így…
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Reggie0
félisten
válasz HUTCHDB #194729 üzenetére
Egyszeru: ket dolog van ami szamit: a fordulatszam hatarozza meg a rezgesek alapharmonikusat. Minel nagyobb frekin razza a rendszert, az annal jobban csillapitja majdhogynem minden alkatresz, es a kilenges amplitudoja annal kisebb(es az erohatas is). Ezert a kettostomegunek, az ekszijtarcsanak, meg egyeb rezgescsillapitos elemeket kevesbe oregiti. Ezek fogyoeszkozok, csak azert neked se lesz mindegy, hogy (esetleg 150ezernel) vagy 220ezernel vagy 330ezernel kell cserelni. A kettostomegut akar elobb is.
A termelt korom tomege egy dolog, szamit a szemcseatmero, az aramlas sebessege(mennyire tud kialakul turbulens aramlas) es a lerakodas klaszterezodese(azaz milyen csomoban vagy texturaban rakodik le), ezektol fugg, hogy mennyire rakodik le az egyes alkatreszekben. Ha nagy a koromszemcse atmeroje nagyobb, akkor azt ugyis megfogja a reszecskeszuro, kevesbe szamit a kornyezetvedelmi meresnel, mert nem jut ki. Regeneralni gyakrabban kell tole, de majd ugy meretezik a reszecskeszuro kapacitasat, hogy ne kelljen tul surun, csak pont a gariig legyen jo a reszecskeszuro is. Alacsonyabb fordulaton nagyobb az atmero, emiatt jobban megdolgoztathatja a szurot.(Illetve a kipufogo homerseklet is alacsonyabb.)
A kerdes az, hogy mennyi km van benne, milyen korulmenyek kozott hasznalod es meddig akarod meg hasznalni.
Vannak ra kutatasok, pl. [link] vagy ugyanaz szerverrol: [link]
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Boldog Születésnapot Mágus
-
veterán
Jelentem megvolt a termosztátcsere a 2.0 CR-TDI B7 Passatomon, határozottan sokkal-sokkal hamarabb melegszik, 5 kilométer után középen a víz, eddig 30 után se állt be.
A márkaszervíz 267200 forintos ajánlatához képest nagynehezen bevállalták unokaöcsém munkahelyén, aki egy gyorsszervízben szerel, ott ilyen sok órás műveleteket nem szoktak vállani.
A vége 4óra x 10000 munkadíj, 18000 Gates nagytermosztát, 9000 Behr dsg termosztát, 5l x 1500 glikol, tehát 74500 lett.
Szerdán kész lett, de még valahol szivárgott, azt keresték (grátisz), egy bilincs picit máshogy volt mint kéne, este hozhattam el.
Kíváncsi leszek csökken-e a fogyasztás és mennyit.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #194727 üzenetére
bitpork, Reggie0:
Jaja, Tiptronic (ZF 8HP).Dehogy cseréltem, ugyanaz (2016-os, 320LE-s BiTDI). Az utána következő (C8) generáció nem tetszik, az ez után következő (többnyire elektromos) generációk meg -amilyen irányban haladunk:
-általános formavilág
-downsizing
-StartStop
-erőltetett "vezetéstámogató" rendszerek (pl. max. sebességkorlát)
-kamu kipufogóvég
-zongoralakk
-szivárványszínű (csillámpónis) ambient-világítások
-érintőpaneles (nem mechanikus) kapcsolók
-menüből előbányászható alapfunkciók
-digitális (nem analóg) kijelzők
-stb-stb.
még annyira sem. Ez már nem az én világom. (56 éves vagyok.)Nyilván ízlések és pofonok, de a C7-es A6 (technológiában, motorban, esztétikában) szerintem az utolsó mohikán. Ki kell élvezni, amíg lehet.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
yodamester10
őstag
válasz kungzi #194732 üzenetére
LUMENET szerint:
Autód ezen lámpája gyárilag LED chipekkel van szerelve, melyben nem tudod cserélni a fényforrást. Mivel a LED fényforrások rendkívül hosszú élettartamúak, valószínűtlen, hogy a fényforrás ment tönkre. Nézd meg a biztosítéktáblát első lépésként! Ha mégis úgy tűnik, hogy a fényforrással van gond, fordulj az autód gyártójának szakszervizéhez.
[link] -
98bja
senior tag
Sziasztok
Ma megyek megnézni egy 6-os golfot 1.4TSI-vel, (122 ló, CAXA) írnátok pár dolgot mire ügyeljek főként a vezérlésen kívül? Olvastam hogy szeretnek kokszosodni, ennek van valami jele egy nem hozzáértő számára? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz newmoonlight #194715 üzenetére
Az újabb konstrukciók felkészültek erre, főleg ha ilyen váltót akasztanak rá. Egr hűtőt cseréltesd azért, mert szeret kiolvadni a belseje és folyékony állapotba visszavezetve a hengerbe kimarja a hengerfalat. ;)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #194738 üzenetére
Köszi! Van valami előjele? Hány km környékén esedékes?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
kungzi
veterán
válasz yodamester10 #194736 üzenetére
Köszönöm szépen. Megnézem
-
grizlisandor
addikt
válasz 98bja #194737 üzenetére
Hibakódot fog dobni égéskimaradás miatt valamelyik hengerre. Tisztítás után olvastam, hogy jobban mennek az autók, kedvezőbb fogyasztásról is olvastam. Ha bővebben érdekel olvass bele a TFSI Hungary FB csoportba.
Jó minőségű benzinnel kell tankolni, gyújtógyertya cserére figyelni, mivel szeret kopogásosan égni.
0W30, esetleg 5W30 motorolaj, amit használatfüggően rendszeresen cserélve.
Járatni alapjáron elindulás előtt, hogy a turbó kenése rendben legyen és leállítás előtt is, hogy vissza tudjon hüllni a turbó. Meg hidegen nem taposni.Szerk.:
VAG betegség, első sárvédőívek és a dobbetétek között szeret megállni a levél/por/föld kombó, ha nincs takarítva felüti a rozsda a fejét sárvédőív csere. Csomagtérajtót nézd meg a rendszámtábla körül, ott is láttam már pár autónál fejét felütött rozsdát.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz newmoonlight #194725 üzenetére
Mágus leírta, hogy a kívánt 1500 rpm-en ugyanannyi a fogyasztás, mint az kellemetlen 1100-on.
Ha a fordulatszámot sajnálod, utazz tréleren...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #194734 üzenetére
Egyetertek. En is ezert hozom alaposan rendbe a mostani, minthogy csereljem.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #194742 üzenetére
Értem, amit írsz, de ezt hogyan lehet kivitelezni?
Csak a váltó átírásával.
De most piszkáljanak bele?[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
98bja
senior tag
válasz grizlisandor #194741 üzenetére
Köszönöm! Na megnéztem, sajnos elég pusztulat volt, így ott hagytam.
-
válasz HUTCHDB #194729 üzenetére
Konstrukció függő- az összes Stronic ilyen. Nem szeretik a parkolóházakat, az alacsony fordulatot és úgy általában a garancián túli létet. A tiptronic váltó még hagyományos folyadék váltó ami ha kap olajcserét rendesen teszi a dolgát, de pl az Stronichoz képest lassabban vált.
Olyan nincs hogy bszni is meg szűzen maradni, ez csak ámítás. A kisebb motorokkal is megpróbálják a brandek a nagyobb teljesítményt hozni, amihez valami kis turpisság kell. Gyorsabb és rövidebb váltó pl. Vagy a két turbó. Nem ok nélkül csak a csúcsteljesítményű modellekbe kerül a tiptronic. (ez alól a porsche kivétel de nézzünk szembe a ténnyel hogy akinek telik 100k€s autóra annak 1500€ nem jelent semmit ha javítani kell.
De ha nem tévedek a váltódon van egy S fokozat. Hetente egyszer használd egészséggel, egy olyan 50-100km-s távon és akkor mindent át fog járatni Viszont számolni kell a fogyasztás drasztikus növekedésével. Nekem Hansnál 3 liter alsó hangon a többlet fogyi viszont ugrik a mozgó helyrajzi számhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #194745 üzenetére
De az igen kenyelmetlen, hogy állandóan kiugrik az auto…
Tegnap óta az F1 kapcsolókat hasznalgatom, azzal meg tudom oldani az 1500 környéket egy ideig, de bizonyos idő után atvalt “sima”D-be.
Egyebkent ki foglalkozik ilyen dsg váltó “átírásával”, és mennyibe kerül?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
yodamester10
őstag
Egy cimbim nevében érdeklődnék,hogy van-e tapasztalata valakinek Amarok 2,0 dízel 2011-es évjárattól,hogy van e nyügje?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest