- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ahenobarbus
tag
üdv,
Van a barátomnak egy 1996-os Volkswagen Polo-ja, és benne az ablakmosó szivattyúja berohadt, kicseréltem.
Ami a kérdésem lenne, szedett mar szét valaki ilyet, hogy működik? Sajnos a rosszat már eldobtam, nem tudom én szétkapni.
Interneten kerestem leírást, robbantott rajzot, de nem került érdemi találat, pedig több modellbe szerelték a csoporton belül...
Úgy sejtem a szivattyú forgásiránya változik és van egy egyirányú szelep benne hogy hol előre, hol hátra nyomjon, igaz?uff, ocs.
[ Szerkesztve ]
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, 1.8 benzin-gáz.
Olcsóért hagytam magamat rábeszélni egy 7Jx16 ET37-es alufelni szettre, esküdöztek jó lesz a Passatra, ami igaz is, csak már a következő generációra, a B5.5-re való.
Erre igazából ET45-s kellene, szóval ezekkel oldalanként 8mm-el szélesebb lenne a nyomtáv.
Valakinek van ezzel tapasztalata, zavaró/veszélyes? Vagy csak túlparázom a dolgot, gumit rá és használni kell?
Előre is köszönöm.uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, 1.8 benzin-gáz, kombi.
Van szerelve egy ORIS vontatóhorog az autó alá, de a levehető horog hiányzik.
Valakinek van ilyenje hogy a megmérje/lefényképezze, hátha horogra akad egy horog a bontókban (bocs).
Előre is köszönöm.uff, ocs.
[ Szerkesztve ]
-
ahenobarbus
tag
válasz macilaci78 #170147 üzenetére
-
ahenobarbus
tag
válasz molnarpeter #170148 üzenetére
udv,
az ötlet jó, de egyelőre marad a bontók, jófogás, olx, mert nincs facebook-om...
uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
válasz macilaci78 #170152 üzenetére
üdv,
ha már botor módon felajánlottad, rákérdezek
sikerült levenni a méreteket?uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
válasz macilaci78 #170268 üzenetére
üdv,
a képek zseniálisak. nagyon szépen köszönöm.
ahogy nézem ez gyári tartozék, amit a westfalia gyártott, de iránymutatásnak tökéletes.uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, 1.8 benzin-gáz, kombi.
Kellene egy új hátsó dob, ahonnan venném van az olcsóbb asso és bosal, a kettő között 3000 forintnyi árkülönbség. Az asso-val van valakinek tapasztalata vagy maradjak a bosal-nál?
Előre is köszönöm.uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, kombi, 1.8 benzin-gáz, ADR motorkód.
Mostanában azt csinálja, ritkán és rapszodikusan, hogy menet közben pár másodpercre elmegy a motorerő, aztán minden vissza a normális mederbe. A szerelő szerint légtömegmérő hiba lesz. Ahogy belekerestem a fórumba, ebből kifejezetten a gyárit ajánljátok vagy esetleg a takarítást. Jól szűrtem le az információkat? Esetleg okozhatja más is?
A gyári alkatrész az olyan 50k körül mozog?
Előre is köszönöm.
uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
válasz macilaci78 #193770 üzenetére
üdv,
gáz/benzin független, mindkét üzemben produkálja magát.
uff, ocs
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, kombi, 1.8 benzin-gáz, ADR motorkód.
Tegnap fogta magát és beindítás után elkezdte fosni magából az olajat. Alánéztünk, valahol az olajszűrő környékén ömlik.
A haverom szerint belefagyott valahol a képződött hab, és a karternyomás kilökött egy o-gyűrűt valahol.
Látott már valaki ilyet? Van valami jó robbantott ábra ahol lehetne látni mi van azon a részen?
Hogy lehet hozzáférni a legkönnyebben, alulról kiszedni a féltengelyt vagy felülről lebontani a szívóoldalt?
Előre is köszönöm.uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, kombi, 1.8 benzin-gáz, ADR motorkód.
Télen fogta a hőcserélő tömítése megadta magát az olajszűrő és a blokk között.
Azt kicseréltük, de lett egy olyan tünet hogy véletlenszerűen a pirosan égő kanna megjelenik pár másodpercre aztán eltűnik, és meg se jelenik megint jó ideig. A szerelő megnézte az olajnyomást, rendben volt, kicserélte a szenzort, és azóta ritkábban csinálja, de azért idegesítő...
Mi lehet még az oka?
Előre is köszönöm.uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
Üdv.
Adott egy VW Passat B5-s, 1999, kombi, 1.8 benzin-gáz, ADR motorkód.
Télen fogta a hőcserélő tömítése megadta magát az olajszűrő és a blokk között, azt kicseréltük.
Viszont lett egy olyan tünet hogy az elégtelen olajnyomást jelző pirosan égő kanna megjelenik amikor a fordulatszám 1600 körülre esik, és erőt kell kifejtsen a motor, guruláskor, alapjáraton minden rendben. Olajnyomást mértek rajta, rendben volt persze álló helyzetben mérték...
Panaszkodtam már ([link]), de akkor még nem tudtam beazonosítani miért történik, de most már akkor tudom előidézni amikor akarom, vagy vigyázok hogy ne essen a fordulatszám 1800 alá és akkor nem csipog.
Érzem nem egészséges ez, meg kéne nézni az okot az olajszivattyúnál vagy az olajkörben máshol, szóval pontosabban hol kellene elkezdenem a hibakeresést?
Vagy szarjam le és ne engedjem leesni a fordulatszámot?
Előre is köszönöm.
uff, ocs. -
ahenobarbus
tag
válasz molnarpeter #210463 üzenetére
Üdv.
Kicserélte a szerelő a olajnyomás szenzort de nem segített...
Gondolkodtam utólagos óra beépítésén, tudsz ajánlani egyet?
Előre is köszönöm.
uff, ocs.
-
ahenobarbus
tag
válasz molnarpeter #210711 üzenetére
üdv,
engem is érdekelne az olajnyomás.
> van belőlük elektromos is ha az könnyebben megoldható, csak akkor feszültség ingadozás miatt csalhat.
az rendben hogy csalhat, de ha mondjuk egy ilyet szerelnék be, óra, akkor ez helyettesíti a gyári olajgombát, vagy azt a szálat leföldelem/kap 12V-t, vagy folyamatosan hibát jelez a műszerfalon? Esetleg egy T idommal mindkettőt bekötni, ha van hely?
Mit szoktatok ilyenkor csinálni?uff, ocs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest