Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Valaki esetleg találkozott már 6 sebességes, csapágyas DSG váltóval? Sajnos az enyém 5. sebességben 1500-2000 fordulatszám tartományban eléggé egyértelmű csapágy hangot ad ki. Kicsit jobban utána olvasva a külföldi fórumokon sajnos nem egyedi eset az enyém.
A javítás módjával esetleg van valakinek tapasztalata?Köszönöm előre is a válaszokat!
(GOLF VII GTI az alany) -
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az alábbi videón található hangot egy Volkswagen Golf VII GTI esetén hallom, DSG fokozat kiválasztás során. Az autóban ~105e km van, viszont kevesebb, mint 5e km-rel ezelőtt komplett, gyári kuplung/kettőstömegű csere volt rajta. Mechatronika is szintén ki lett cserélve rajta, egy keveset futott bontott került a helyére.
Normális ez a hang, vagy megint kezdhetek el aggódni?
[link]Köszönöm szépen előre is!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az alany egy GOLF VII GTI DSG lenne. Egyik percről a másikra 3-ból 2-be visszaváltáskor 2-ben elkezdett rángatni az autó, azonban, ha a rángatás alatt kirakjuk manual módba az autót, megszűnik a hiba. Mindezek mellett P-ből D-be való kapcsoláskor üt az autó. Gyári diagnosztikával kiolvasva eltárolt hiba nincs. A kuplung vissza lett állítva alaphelyzetbe, a helyzet még rosszabb lett, alig akart elindulni az autó, folyamatosan le akart fulladni. A fenti műveletek márkaszervizben történtek.
Volt esetleg már valakinek tapasztalata hasonló hibával? Esetleg valami tipp, hogy mi lehet a hibás?
Köszönöm előre is a válaszokat!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy 2016-os VW UP, ami nem rendelkezik központi zárral. Sajnos az ajtózárak bowdenes megoldással vannak szerelve, és nem elektromos zárral, a tudomásom szerint.
Szeretnénk bele központi zárat szereltetni, viszont amiket néztem univerzális szetteket, ha jól láttam csak elektromos zárakhoz vannak.
Van valami megoldás esetleg a központi zár beépítésére?Köszönöm előre is!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
1.2TSI (105le) Polo kevesebb, mint 20.000km-rel vezérlés csere után a videón hallható módon csörög hidegen alapjáraton. Indításkor van, amikor hidegen is hibátlanul lánc csörgés nélkül indul, van amikor pár km megtétele után történt újraindítás esetén is csörög.
Most akkor megint vezérlés csere előtt állok?
[link]Előre is köszönöm a segítséget!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok,
ismerősömnek van egy 1.2.-es (BME) Polo-ja, amivel a következő történt. Eleinte 3000rpm-nél letiltott az autó, majd elvitte egy szervizbe, ahol megállapították, hogy holtpont jeladót kell cserélni, kicserélték, nem oldódott meg a probléma. Következő nap már be sem indult az autó, majd ezután megállapították, nincs kompresszió a hengerekben. Szerintetek átugrott vagy csak elcsúszott a vezérlés?
Ilyenkor mivel kell számolni szerintetek, teljes hengerfej felújítás, dugattyúk, szelepek cseréje? Vagy, ha szerencséje van, csak 1-2 foggal elcsúszott a vezérlés, és egy láncszett csere megoldja a problémát?
Ja, 120e valós km van az autóban.
Előre is köszönöm a segítségeteket! -
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy a 239le-s 3.0tdi mikortól lett EU5-ös?
-
Vincsaba
csendes tag
válasz MunezXBK #162372 üzenetére
Az egyik ismerősömnek segítek árulni a Passat CC-jét, mert neki nincs ideje vele foglalkozni. Tegnap előtt hív egy férfi, mindent ledumáltunk jön másnap megnézni az autót. Már éppen rakjuk le a telefont, mikor jön az utolsó kérdése:
Vezérlés le lett cserélve, így eladás előtt? Hàt mondom nem. Ja akkor így tárgytalan. Mondom magamban ez így most mi . Ő nem szeretné 100-120ezerért vezérlést cserélgetni.
Ehhez mit szóljon az ember ? Nem akartam neki mondani, akkor te a 4-500 ezres kategóriában keresgélj autót, ne a 3 milliósban. Mi lett volna, ha tönkremegy nála a DSG, a magasnyomású, elbontja az egészet? -
Vincsaba
csendes tag
válasz CharlieDrop #162280 üzenetére
2.0CR 170le QUATTRO
-
Vincsaba
csendes tag
válasz CharlieDrop #162277 üzenetére
Én most pont 8PA faceliftről váltanék
-
Vincsaba
csendes tag
válasz CharlieDrop #162270 üzenetére
Hát igen, 6 jól bevált VAG termék után, nem tudom, hogy bemerjem-e vállalni a BMW-t. De egyébként az A5-öt csak coupeban venném, gyerek még nincs, nem is lesz az elkövetkezendő 2-3 évben szóval még szeretném kiélvezni a coupe forma szépségét.
(#162274) máyköl
Igen, ahogy olvasom a 3.0tdi viszonylag megbízhatónak számít, meg olyan sok típushibát sem olvasok erről a típusról.(#162275) zzz03
Az igen, akkor mindenféleképpen kell egy ülést próbálnom előtte, mert én még tőled is magasabb vagyok 10cm-rel. -
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Először is boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Egy kicsit érdekes kérdéssel fordulnék felétek. Ti melyiket választanátok inkább 3.5-4m között?
-Audi A5 3.0Tdi
-BMW E92 325d/330dIgen, tudom ez egy VAG fórum, de mégis kíváncsi lennék a Ti véleményetekre!
Egyébként esetleg valakinek van valamilyen jó/rossz tapasztalata az A5-tel kapcsolatban? -
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy 2.0CRTDI A3-om főleg hidegen, de olykor melegen is 1200rpm körül ilyen csörgős/morgós lesz a hangja. Sajnos ezt nem tudom szebben megfogalmazni . Gyorsításokkor, és motorfékkel való lassításokkor is hallom ezt a hangot. Linkelek is egy videót, amiben valamennyire talán lehet hallani, hogy amikor tartom a fordulatszámot 1200rpm-en akkor olyan furcsa a hangja.
Tudom, hogy nehéz így videó alapján bármit is mondani, de mégis mi lehet ez? Volt, aki már olyannal is riogatott, hogy valamelyik injektor lesz az.
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
VW Discover Media fejegységet szeretnék vásárolni. Az eladónak nincs meg hozzá a kódja. Valahogy ezt ki lehet kérni a márkaszervízben vagy esetleg kiüttetni valahogy?
Előre is köszönöm!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
1.4TSI CAV gyorsításokkor meg-meg torpan, gépre raktuk és a P2279-es hibakódot dobta.
Mivel lenne érdemes kezdeni a hibafeltárást?Előre is köszönöm !
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
1.4TSi vezérműlánc csere hány munkaórát emészt fel?
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
VW Scirocco 1.4TSI (160le-CAV) a következő “hibát” produkálja. Alapjáraton mintha finoman kihagyna a motor, 2000rpm alatt szintén, ha tartom a fordulatszámot és nem gyorsítok. Tehát, ha haladok mondjuk városban 4.ben 60-nal és forog 1700rpm (igen, csak nagyon ritkán kínzom a motort ilyen alacsony fordulaton) körül lehet érezni finom rángatást. Ha viszont akár 1500rpm-ről már finoman gyorsítok semmi nem érződik.
Na már most, ha rákapcsolom a klímát ezekből minden hiba megszűnik.Szerintetek mi okozhatja ezt?
Elõre is köszönöm!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az egyik barátom Skoda Octavia RS-eket (MK3) nézeget. Találtunk is egy szépet, viszont az benne a furcsa, hogy a váltó előtti gombsorról hiányzik a VRS feliratú módválasztó gomb.
Ez így szerintetek hogy lehetséges? Adtak el a módválasztó nélkül RS Octaviát? -
Vincsaba
csendes tag
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm otthon sikeresen nekiállt programozgatni a VCDS-sel, amit nem kellett volna… 2002-es A4 B6-nál be akarta állítani azt, hogy lezárjon automatikusan a centrálzár 15km/h-nál. Be is ment a long coding-ba és bepipálta ezt a funkciót. Ezután jött a próbakör, hogy kipróbálja, erre nemhogy nem zárt le, még a km óra sem mér.
Esetleg valakinek valami ötlet, hogy mit csináljon? (A km óra lenne a fontosabb probléma )
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Végre megérkeztem a 40db HD képpel amikell remélem felvételt nyerhetek a klubtagok közé!
Ha lehetséges, az utolsó képet kérném az összefoglalóba. VW EOS 2008 2.0PDTDI (BMM) -
Vincsaba
csendes tag
válasz SzlobiG #154641 üzenetére
Ezt a behozatalosdit úgy számold, hogyha autóval mentek ki 210L üa. ami durván 80k (3x1150km Bp-től számolva), erre pályakártya + piros export rendszám ami tartományonként függő, de kb 90k + kaja, pia esetleg még valahol meg is kellene aludni. Innentől kezded el forgalomba helyezni, ami 190-200k.
-
Vincsaba
csendes tag
válasz SzlobiG #154632 üzenetére
Focvis jól írja, szerintem is ez egy sima alapszín, ami egyébként nem metál (Urano grau-li7f). Egyébként ez régóta itt áll a kereskedésben.
Ez egy elég nagy autóháznál van amit linkeltél, szerintem azok nem engednek 1000€-kat. De nyilván függ attól is, hogy mióta áll ott.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Ha már a LED-nél tartunk… Esetleg valaki nem tud biztos forrást jó minőségű, tartós T10-es LED helyzetjelzőhöz?
Ha esetleg valaki rendszámtábla világításra lennek szüksége bátran ajánlom ezt tudom, hogy nem olcsó, de tényleg szép fénye van. -
Vincsaba
csendes tag
válasz freaghill #154050 üzenetére
Teljesen változó. Németből 1 éve érkezett 2007-es Audi A3 mindkét első sárvédő alján szépen volt már rozsda (gyári festékréteg volt pedig rajta). Ellenben 2008-as szintén német VW EOS gyári fényezésén sehol egy rozsda pötty, pedig ez is napi használatú autó volt. Ehhez hozzátartozik az is, hogy az előző tulaj elmondta, hogy minden évben leszedte a dobbetét elől, és kitakarította az eldugult vízelvezetőt, ezért nem lett belőle baj.
Ha ezt valaki rendszeresen megcsinálja szerintem nem érheti meglepetés, legalábbis az első sárvédőnél nem. -
Vincsaba
csendes tag
Mágus
Tudnál nekem mondani valamit a DPF állapotára ezekből az értékekből?
-
Vincsaba
csendes tag
válasz molnarpeter #153948 üzenetére
Nem, csak 2 hét mulva kaptam időpontot a kpm-nél a német műszaki a honosítasára
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Reggie0 #153944 üzenetére
Nekem a 2.0 Skyactive Mazda 6 150-nél 3000-et forog. Igen, ez egy benzines autó rendesen kell pakolgatni, mikor 130-ról vagy esetleg még kevesebbről előzni akarok.
Más
Amennyiben lehetséges, szeretnék tagságit kérni ezzel a szépséggel. Sajnos több képen nincs egyenlőre, várakozok a műszaki honosításra.
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
VW Eos-ról van valakinek tapasztalata?
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Motion_Blur #153211 üzenetére
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Van itt esetleg VW EOS tulaj? Vagy esetleg olyan, akinek volt már tapasztalata ilyen autóval...
[ Szerkesztve ]
-
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Audi A3 1.9PDTDI (BLS) kb 5/3 alkalommal azt csinálja, hogy amikor üzemi hőfok körül van a víz, beindítás után 30-40 másodpercre beindul a hűtőventillátor.
Szerintetek ez mitől lehet?
-
Vincsaba
csendes tag
Nyilván nem 100%os biztonság, de mégis kisebb az esély mint ugyanazzal a rendszámmal.
-
Vincsaba
csendes tag
válasz molnarpeter #152894 üzenetére
Persze ezt egy kicsi iróniával írtam . Ismerősömnek is volt olyan, hogy itt helyben vett egy Toledot de csak 1 kulcsot kapott hozzá és inkább átrendszámozta, nehogy egyszer eltűnjön az autó a ház elől.
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Mágus2 #151923 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy 4motion, de nem hiszem, hogy ez ennyivel megdobnám, de ki tudja. Ez városi fogyasztás. Egy Miskolc-Bp. oda-vissza 120 körüli tempóval volt neki 7.5l. Szerintem tudja azt a 101le-t, füst egyébként 0.
Másik ismerősömnek A4 B7 quattro (1.9PD 131le) városban eljár most 7.5, max 8. És az állandóan hajt hátul, nem úgy mint a golf 4motion.[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az egyik barátom IV-es Golf-ján (1.9PD ATD) a következő a hibajelenség:
Hidegen 1000 rpm felett van az alapjárat, melegem se megy 960 alá. VCDS-sel kiolvastam ma, erre vonatkozó hibakód nem volt, viszont az élő adatoknál láttam, hogy a hűtőfolyadék hőmérséklete 36fok volt (20km-es menet után), természetesen a műszerfalon teljesen 90fokon állt a mutató. Utána mentünk egy kört eléggé intenzív tempóban, a VCDS utána is még csak 44fokot írt a hűtőfolyadékra.
Gondolom, hogy ezért olyan magas az alapjárat, mert folyton azt érzékeli, hogy hideg a motor, és a fogyasztás is ezèrt van 9l felett, mert folyamatosan dúsítja.Szerintetek mivel lehet a gond?
Előre is köszönöm!
-
Vincsaba
csendes tag
Szerintetek a tegnapi német döntés milyen hatással lesz a magyar dízel autó piacra? Érdemes lenne kiszállni még most a dízelből vagy még ráér? Én attól félek, hogy a sok német behozott, olcsón megvásàrolt dízel miatt nagyon telített lesz a piac itthon és ebből következően szépen csökken majd az áruk is.
-
Vincsaba
csendes tag
válasz molnarpeter #151414 üzenetére
focvis
Köszi
-
Vincsaba
csendes tag
válasz focvis #151382 üzenetére
Értem, és még lenne egy kérdésem hozzád, mint többszörös tsi tulajhoz.
1.4tsi-ben csak úgy minden előjel nélkül szokott szakadni a lánc? Vagy azt már a beindításnàl hallható csörgéssel jelzi, ha szakadni akar? Egyébként 170 ezer van a kinézett autóban, a mostani tulajnál 125 ezer óta van, ő még nem cserélt láncot. -
Vincsaba
csendes tag
válasz szilchi #151355 üzenetére
Nem mondom, hogy nem lehet kifogni, de a kínálat alsó 5-10%-ból venni elég nagy orosz rulett. Én mikor 1.5 éve vettem, elindultam viszonylag kínálat aljáról, egy 3.2m-s keretből, és az 5.-6. megnézett CC után rájöttem, hogy ez így reménytelen. Sorra estek ki az autók a km lekérdezés után. Végül több, mint 500 ezret kellett rádobni az kiindulási kerethez, mire talàltam egy normálisat.
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
3.0 tdi (ASB) motornak a fent említett lánc cserén kívűl vannak még nagyobb problémái? A triptonic váltó mennyire problémás ennél a motornál? A triptonicnál van kötelező olajcsere intervallum, mint pl. az olajos DSG-nél a 60k km?
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Runner_fxr #150787 üzenetére
Tényleg nagyon finomak ezek a váltók, anno ilyen volt nekünk 6n2 Polo-ban. Meg is lepődtem rajta, hogy már abba az alsó kategóriába is milyen finomra hangolták.
Szerintem ami még fontos D-ben és R-ben is, hogy amikor lelépsz a fékről, finoman kezdjen el kúszni, és akkor se rántson/ugorjon. -
Vincsaba
csendes tag
A kiírt 280.000Ft-hoz még számold hozzá a következőket is:
-Egyedi forgalombahelyezés (műszaki, mert ugye ezeknek a 600€-s autókon nincsen): 40.000Ft
-Reg.adó: 111.000Ft
-Eredetvizsga: 20.000Ft
-Vagyonszerzési illeték: 61.000Ft (ha 150le-s, ha 180le-s akkor nyilván több)
-Okmányiroda: 20.000FtEgy így összesen 252.000Ft - máris megduplázódott az autó ára.
-
Vincsaba
csendes tag
válasz molnarpeter #150199 üzenetére
Így van sokan azt mondják - és igazuk van - , hogy a tuningot mindig a fékekkel kezdjük.
Jó, nyilván a sportlégszűrő szintű tuningnál -
Vincsaba
csendes tag
“2 éve hoztam be németországból, ott már nem kaptam hozzà szervízkönyvet”- na itt fel is röhögtem magamba, az LLT-s rendszám miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Aki esetleg Golf VI vásárlásán töri a fejét, az ne ezt válassza
[link][ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Mágus2 #150043 üzenetére
Nem tudom hogy mikor regenerál . Nem emeli meg a fordulatszámot sose 950-1000 körülre, pedig nagyon szoktam figyelni az ilyenre! Piktogram sem mutatja, hogy mikor csinálja.
Ezt kérdeztem is már a múltkor hogy az mitől lehet hogy látszatra nem regenerál. A 2.0cr-nél mindig észreveszem a fordulatszám emelésből a regenerálást, de ennél nincs ilyen -
Vincsaba
csendes tag
Mágus
A3 1.9 PDTDI BLS mióta nálam van 4x csinálta azt (4-500km-enként egyébként), hogy megyek vele a városban 1500 körüli fordulatszámon (alatta is) és mintha így szaggatna-rángatna-lüktetne az autó. Minél magasabb a fordulatszám, annál kevésbé érződik. Azt is megfigyeltem legutóbb, hogy, ha ezután a szaggatás utána megállok mondjuk pirosnál és üresben tartom az 1500 körüli fordulatszámot akkor nem érződik semmi, utána elindulok és megint előjön a hiba. Ezt egyébként csinálja kb. 5-10 km-en keresztül és utána semmi.
Így látatlanba mit mondasz, mi lehet a hiba?
Szerk: a kettőstömegűre gyanakodni nagyon nagy hiba lenne? Melegem van már egy kicsit hangja!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest