Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Nothing Ear és Ear (a) - hallgattak a hallgatóságra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
válasz Vertigo18 #37923 üzenetére
Mondjuk azt, hogy ha egyértelműen hulladék amit küldött és ez a képeken is látszik akkor ne kelljen még postázgatni. De még abban is benne lettem volna, hogy elviszem óráshoz és ránéz, hogy mennyi lenne a javítás. És kifizeti az eladó. De nem gondolnám, hogy az normális, hogy 2 hét alatt baszott bármit is válaszolni. Abszolút nem akart megegyezni. Mondom ezt úgy, hogy már 300 vásárlásom volt 6 év alatt paypal-al és reklamáció meg kb 4-5 de mindig megtudtuk oldani.
Az meg hogy fizeti a visszaküldést a paypal sehol nem volt leírva az emailben és a reklamációnál se. De olyan kommenteket már olvastam, hogy visszaküldésnél az eladó cseszett átvenni vagy azt mondta, hogy nem is az volt benne és a paypal az eladónak adott igazat. -
Topikgazda
válasz Vertigo18 #37398 üzenetére
Tudom én is. Egyébként nehéz bizonyítani hogy "feltörték a fiókot" és nem én küldtem el a pénzt ha az ip cím tartomány beleesik az addig használtakba.
Ha nincs a két-három lépcsős belépési védelem aktiválva, akkor meg én sem tettem meg mindent annak érdekében hogy védve legyek. Az én bankom megoldotta minden kártyámra aktiválta az sms fizetési jóváhagyást, mert hogy szeptembertől kötelező ezt használni Internetes vásárlások esetén.
Mondjuk az EU- kívüli elfogadó helyek esetén nem tudom mivel tudnák kényszeríteni őket erre, de lehet hogy a PayPal is bevezet valamit a fizetési jóváhagyásokhoz, aztán így tényleg védve lesznek a fizetéseink +ba.
Bár az sms vagy app azonosítós belépési védelem esetén csak mi tudunk vásárolni, vagy az aki minden eszközünkhöz hozzáfér, de ez utóbbi már csak utópia.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #37196 üzenetére
A dispute elsőként mindig az eladóhoz kerül, ha nem reagál rá úgy 7 napon belül azután célszerű a PayPal döntését kérni. Azért van valamennyi idő, hogy ilyenkor még az eladó önként teljesítheti azt amit a vevő kért, a claim az amikor a PayPal belép a folyamatba.
Ezt a BG egy másik részleg intézi, nem az akivel előzőleg csevegtél. Lehet hogy simán rendezik a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #36195 üzenetére
A vásárlói védelem biztosítása miatt van, mivel ez vásárlás ellenértékeként jött, 21 napig nem férsz hozzá. A magyar nyelvű felületen nem írja ki.
Ez az oldal kerülne elő és onnan a magyarázat egy és magyarázat kettő hogy miként kapnád meg hamarabb, de ez nálad nem müxik.
Vagy van amikor ez help jönne elő, ua.[ Szerkesztve ]
-
lupus_l
aktív tag
válasz Vertigo18 #23031 üzenetére
Összefoglalóból:
Kérdés: Paypal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen? Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 3-5 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés –refund- ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor a kártyához tartozó bankszámlára.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest