Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajos001

    aktív tag

    válasz scar07 #825 üzenetére

    Nos, a marám jelenleg 75-ös szint közelében jár.
    Igyekeztem minél több életet összeszedni, így most az 4830-as. Kiraktam a Res. Teq-et, a Blood Mag.-ot az Unwavering Stance-ot, Diamond Flesh-t, Steel Skin-t, a Sentinel-t, a Path o. War.-t, hogy csak a legfontosabbakat említsem.
    Az élettel párhuzamosan igyekeztem a páncélzatot is növelni. Sajnos a cuccaim csak az előző karakterem mapozásai során összegyűjtött elég silány holmik, így csak 4258 armourt hoztam össze, ami 35 % fizikai sebzés csökkentést ad. Gránit flaskával ez az érték 14195-re nő (68 % csökkentés).

    Spellek:
    Sapka: Portal, End. cry, Leap s., Melee ph. dam. - ezek csak azért, hogy húzzam őket (kivéve a Portalt),
    Amulet: Carnage Heart 10 % life leech, 47 all atr., 17 all. res.
    Testpáncél: 1032 arm., 66 life, fire + lightn. res.; CWDT + End. Cry + Molten Sh. + Decoy T. az összes kövem 17-es.
    Kesztyű: egy cserére váró Deshret's Vise unique; Molt. Sh. + Temp. Ch. + Red. M. + Determ. ezekről majd mindjárt írok.
    Cipő: 30 % movm. speed, 54 life, fire res. 172 arm.; Heavy Str. + Multistr. + Fast. Att. + Melee Ph. Dam.
    Öv: fizikai sebzés növelő + 72 life, 55 armour 42 str.
    Gyűrűk: mindkettő lif-os összesen 192 life, aztán dex., all el. res. és az egyik 2 % mana leech.
    Fegyver: 273-439 dam., ATS 1,33, +15-32 phis. dam, 7 % fire res. Ground Sl. + Multistr. + Fast. Att. + Melee Ph. Dam. + Add. Fire Dam. ezek mind össze vannak kötve.
    A GS. dam. 6382 DPS, HS. 9125 DPS.
    Ezt a fegyvert tegnap vettem aminek nagyon örülök, mert az előző fegyverem után megdupláztam a sebzésemet.
    Eddig is nagyon szépen haladtam, csak partyban nagyon alacsonynak tűnt a sebzésem.
    Az amulet, a passzív pont, és egy unique gyűrű adta 14 % L. leechnek köszönhetően szinte használnom sem kellett a life flaskákat. Igaz voltak váratlan halálok, amikor azt hittem, hogy merci Vaal buzogányának csapását kibírom és nem ugrottam félre :N , aztán hordam egy ideig egy unique sapkát ami low life-on nem engedett leechelni, így merci Kole is megfektetett. Ezek mind az én figyelmetlenségem miatt.
    Aztán cruel Dominál a segédjei is kinyírtak, viszont semmi gondom nem volt Domi második formájával, alig karcolt meg. Még nem mentem be merci Domihoz, de már nem tartok tőle annyira, mint a dualtotemes varázslómmal. :K
    Amint látod elég ellentmondásos a kesztyűmben lévő aura spell és az egyik mana leeches gyűrűm a Blood M.-kal.
    Ez azért van, mert tegnap úgy döntöttem, hogy visszatérek mana használathoz. Összesen 384 manám van, abból 162-t lefoglal a Det. aura. A maradékból próbálok harcolni a 2 % mana leech felhasználásával.
    Mit mondhatnék....idegesít. Rettenetesen frusztrál, hogy figyelnem kell a manára. Eddig lazán mentem, most viszont nagyon kell koncentrálnom, ez nem nekem való. Azt hiszem vissza fogok állni BM-re, így veszítek 2 pontot és egy csomó armourt, de ez van. (Bármilyen segítő javaslatot szívesen fogadok.)
    Elkezdtem tegnap egy partyval mapozgatni, aztán a 3. mapon elhaltam. Épp egy unique dögöt vertem egyedül és pillanatok alatt elhaltam, mert a manára koncentráltam és lehet, hogy a reflect végzett velem. Nem tudom. A reflect számomra teljesen új dolog mivel eddig a varázslómmal csak annyiban érintett, hogy sűrűbben kellett a totemeket állítgatnom.
    Szóval most elég vegyes érzéseim vannak. Mikor kezdett sikerélményem lenni a nehezen összekuporgatott 10,5 Ex árán megvásárolt fegyverem miatt, mindjárt beütött a mana mizéria. Talán túl sokat változtattam egyszerre.... :F
    Minden esetre inkább arra hajlok, hogy visszatérek a BM-hez.

    Röviden ennyit a karakteremről. :)

  • lajos001

    aktív tag

    válasz scar07 #791 üzenetére

    Nagyon szívesen.
    Én standardon vagyok, így sajnos nem tudunk együtt menni.

  • lajos001

    aktív tag

    válasz scar07 #788 üzenetére

    Az endurance charge tudtommal nem növeli a sebzést, az védekező charge. Vagyis chargeonként kapsz 4% elem. rest és a fizikális sebzést csökkenti 4 %-kal. Esetedben kapsz 20 % all elemental resist-et, és 20 % kal kevesebb fizikai sebzést amíg a chargeok aktívak.
    Mivel a kesztyűd ad 12 % attac speedet, vagyis növeli a DPS-t (damage per secund, azaz a másodpercenkénti sebzés) ezért látod azt, hogy nő a sebzésed, ha használod.
    A játék mechanikáról (nem tudok jobb szót talán működés?) itt találsz többet.

  • lajos001

    aktív tag

    válasz scar07 #745 üzenetére

    Nem tudom, hogy béta óta változott-e, de akkor a passziv blood magicra váltás után a mana nem adódott hozzá a life-hoz. Volt akkor egy marám és én is reménykedtem, hogy hozzáadódik, de nem.

  • lajos001

    aktív tag

    válasz scar07 #735 üzenetére

    Igen a chaos ellenállásom sajnos -60.
    Párszor már jártam azon a mapon, végeztem is vele néhányszor, ő is velem néhányszor....talán én nyertem többször. :-D
    Köszönöm a felajánlást, addig leverem még néhányszor. :-D (vagy ő engem).

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz scar07 #733 üzenetére

    Nem teljesíthetetlen a 8 órás cruel a3...a trükk annyi, hogy legyen olyan ismerősöd, aki gyorsban leöli neked a bossokat(bár általában csak dominus illetve piety szokott kelleni), meg ad 1-2 wp-t(pl solaris). Hc-n mi a guildben így szoktuk egymást felrángatni, egyrészt mert egyszerű, másrészt mert könnyebb, harmadrészt, mert nem kell heteket várni arra, hogy megint mapozni tudj másokkal.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz scar07 #731 üzenetére

    nem kell hozzá napi 10 óra...csak ésszel kell csinálni. Nem kell kidobálni a levelingezéshez használt geareket, és akkor nem lesz új karakternél gear probléma, onnantól meg, ha van geared, csak az általad használt skillektől, illetve az ügyességedtől függ. Sőt jobbat mondok partyban még hamarabb megvan minden. Két haver partyban a múltkor délután 3kor kezdtek új karit(egyszerre feküdtek ki egy mapon), este 11re már cruel a3-at tolták mindketten. És ez nem napi 10 óra, csak egy délután... :U

    Én pl egyedül szoktam levelingezni, és nekem kb 4-5 nap...de komolyan ez napi 5-6 óra játékot jelent. Egyesek itt softcore-on 1 hét alatt jutnak cruelre...aztán lehet engem kövekkel dobálni.

    Szerinted én hogy reagáltam februárban mire az első hc karim mapozni tudott, és rögtön a 3. mapján meghalt(igen 1 hónap kellett mire hc-n mapra jutottam)? tartottam 1 hét szünetet és nekiugrottam újra. Kb ez mind azon múlik, milyen könnyen adod fel.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz scar07 #727 üzenetére

    Jajj, hagyjuk már...ez azért elég bullshit, már bocsi. Kb. március óta nem haltam hc-n ilyen kis szinten. A desyncre fogni azt, hogy ezért nem hc-zok egy hülyeség. Ha valaki meghal lvl 19en az vagy azért van, mert nem volt megfelelő gearje, vagy belevitte a karit egy lehetetlen helyzetbe, amibe desync nélkül is belehal( én az előbbire tippelnék). Ha eleget gyakorol az ember, akkor igenis nem fog kis szinten meghalni. És igen, ez sem megy elsőre,mint ahogy semmi más sem az életben.

  • acu

    csendes tag

    válasz scar07 #701 üzenetére

    elöljáróban, az utolsó 20-30 pontot felesleges is szétosztogatni, mire odaérsz lvl70-80 környékére teljesen megváltozik az eredeti elképzelésed, ráadásul iszonyat belassul a szintlépés.
    Maga a build teljeséggel használhatatlannak tűnik. Csak egyszerűen kirakni összes damage meg sword passzívot semmit sem ér, már cruelen csak esnél kelnél.
    Még abban is kételkednék lenne-e elég dexterity-d a passzívokból kardot használni (bár ezt a legkönnyebb helyrehozni)... vagy hogy honnan lenne minimális használható mennyiségü manád.

    Nordic: Sokkal kisebb build különbségek van soft és hc között magasabb szinten mint az egyesek gondolnák. Leginkább hozzáállás, elővigyázatosság ami más.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz scar07 #701 üzenetére

    Először is...softcore vagy hardcore? Csak mert softcore-hoz nem konyítok, hogy mi az a határ ami még elég a kevés halálhoz, viszont HC-hez ez kuka. Ha hc-re tervezted, akkor később ki is fejtem, hogy miért.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés