Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • total90

    veterán

    Hali

    A cégben váltani kell több okból kifolyólag az új Outlookra. Ha nem lenne muszály, nem lenne váltás.

    Az új Outlook mint ismert, több sebből vérzik és beleütköztem egy problémába, amit egyszerűen nem tudok megoldani. Sajnos erről a neten sem találok információt, gondoltam megkérdezem itt.

    Az Outlook Classicban simán lehetett a naptárba egy csoportot hozzáadni. Pl. a cég összes dolgozója, vagy egy adott részlegben dolgozó személyek...
    Na most új Outlookban ezt az opciót nem találom, illetve nem működik. A Microsoft Docs-ban lévő leírásban csak az Outlook Classic van feltüntetve :))
    Ha az Outlookban egy új naptárat akarok hozzáadni, akkor ugyan irja, hogy "személy, csoport vagy forrást" hozzá tudok adni, de ha a csoportot hozzáadom, akkor úgy jelenik meg, mint egy személy. Nem listaként a csoportban található személyekkel, ahogyan a Classicban. Valakinek ötlet?

  • total90

    veterán

    Hali,

    Lenne egy kérdésem a keresés funkcióval kapcsolatban.

    A bővített keresést alkalmazom, ahol rákeresek egy bizonyos szóra, majd kilistázza, hogy melyik mappában van az a levél, azzal a szóval, amit kerestem.
    Eddig okés, de van kismillió mappa, rá lehet a konkrét elérési útra valahogy találni? Pl. felhsaználó/bejövő/egyik mappa/másik mappa...Mert, hogy csak az adott mappa nevét írja, így nem nagyon jutok előre.

Új hozzászólás Aktív témák