- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Érkezik a Now Bar a Galaxy órákra is
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Jobb hajlítható kijelzőt gyárt a Samsung
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ja, én is erre gondoltam, amikor írják, hogy:
elképzelhető, hogy sok ügyfél – mint ahogy ezt olvasónk is jelezte – egyszerűen átmegy másik bankhoz, mert elhiszi azt, amit a hirdetményben lát.
Persze, mert a tipikus OTP ügyfél - akinek nem inge, ne vegye magára, legyen minél több kivétel - olvasta valaha is bármelyik hirdetményt...A bank nem fél ettől. Nem érzékeltek az ügyfelek részéről növekvő érdeklődést ezzel kapcsolatban. szerintük a banki ügyfél-tájékoztatás mellett szerepe lehet ebben a hitelintézeti törvény módosításáról, illetve a Magatartási Kódex bevezetéséről szóló részletes sajtóbeszámolóknak is.
Naná, hogy nem fél, hiszen még mindig van egy rakat ügyfelük, aki úgyse olvassa el a hirdetményeket, de hallott arról a tévében, hogy van egy ilyen kódex, és most már csudijó lesz úgyis minden.mod: Nálam meg volt először a megyeszékhely legnagyobb fiókja, ahol a főfő bankkártyás ügyintéző nem tudta megmondani, mi a különbség MC és Visa között, én mutattam meg neki a saját prospektusukban.
Ezután 3x kellett bemennem fiókba, hogy új telebank kódot adjanak, mert a régit elfelejtettem. Ezt is úgy, hogy szüleim a saját telebankjukon át megkérdezték az ügyintézőtől, hogy egész pontosan mit mondjak a fiókban, hogy végre megértsék, mit akarok, de így is szájat húzva, kb. fél óra alatt sikerült megoldaniuk...
Ezt követően pedig a lakáskasszánál a kiutaláshoz általam megjelölt bankszámláról szóló papírt nem akarták elvenni tőlem, mondván úgyis más ügyintéző lesz majd akkor, és nehogy elvesszen (!). Később pedig közölték, hogy OTP-s számlára át tudják utalni, de más bankbelire nem. Három fiókban három különböző infót adtak (ja egyikben ügyintézés közben felvette az ügyintéző a privát mobilját (!), és azon csacsogott vagy öt percet), plusz telefonon is kétfélét legalább, végül kiutalták a más banki számlámra, de azóta sem kaptam egyetlen fecnit sem arról, hogy ez megtörtént.
Emlékeim szerint ezt követően szüntettem meg véglegesen a számlámat náluk, sőt még a következő lakáskasszám is Fundamentás, nehogy kapcsolatba kelljen kerülnöm velük.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Escape from Tarkov
- Call of Duty: Black Ops 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Túra és kirándulás topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest