Hirdetés
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Google Pixel topik
- EarFun Air Pro 4 - a cél a csúcs
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 11T Pro éjfélkor ébreszt probléma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
fulton
addikt
Ez egy saját email fiók, a web oldalam által. De beszéltem a szolgáltatómmal, és azt mondták a vodafone-nál kell kérnem egy kimenő levelekhez server adatokat. Csak a vodánál nem igazán értett a 2x éves csaj mit magyarzátam neki, egyfolytában a mail.vodamail.hu -t hajtotta. De azzal nem megy. Mivel nem vagyok regelve ott.
-
bopeti98
őstag
Jó, abban igazad van hogy a mobilnet még a mai állapotában nem tudja kiváltani a vezetékest ezért én sem mondanék le a jó kis kábelnetről de azt akkor is felháborítónak tartom hogy a Vodafone a reklámjaiba belevonja a másik két szolgáltatót és szépen le is húzza őket főleg úgy hogy a Vodafone-nak még egyetlen egy helyen sincs LTE hálózata. Na például ez a reklám:
Addig a Voda ne csináljon ilyen reklámokat amíg egy helyen sincs LTE hálózata. És ha nem tévedek szüntettek már be Vodafone reklámot mert csúnyán lehúzta a másik két szolgáltatót. Nem csodálkoznék ha ezért is megbüntetnék őket. Ennyi erővel a másik két szolgáltató is csinálhatna ilyen "öltözőfülkéket" a 4G hálózatról. Azt hiszem a Vodafone fülkébe senki sem öltözne át...
-
kavarc
aktív tag
A probléma pont az, hogy a lefedettségi térkép sem hazudik. Tehát a város egyes körzeteiben egyáltalán nincs UMTS lefedettség. Ilyenkor tudnék a flara mászni, amikor ömlik a reklám, hogy 9X %-os szupersebes internetes lefedettség van. Azért elég gáz 2012-ben, hogy egy városban nincs mindenhol 3G...
-
club1
veterán
-
janes1976
őstag
Csak egy apró dolog. Ha engem félretájékoztatnak meg elhallgatnak dolgokat amihez jogom lenne, az mi? A korrekt tájékoztatást az hol van? Ja és ha ez az első nap lett volna megértem, mármint hogy zavar van a gépezetben, de ez kb. 5 nap után történt, úgyhogy véleményem szerint nem lehet arra fogni. Bocsesz. Itt nem az adóval van a probléma, hanem azzal, hogy mást mondanak az ügyfélszolgálaton+facebookon, mint személyesen. Nem gondolnám hogy ennyi embernek lenne ilyen erős személyes varázsa, mármint hogy csak és kizárólag személyesen tudja a problémáját elintézni, mert a fennt említett 2 fórum totálisan alkalmatlan rá. Ők nem vodásak? Nem nekik dolgoznak?
Józsi bácsihoz visszatérve pedig alapból mér nem lehet az öreget korrektül tájékoztatni telefonon? Mér kel valótlant állítani, mért kell ügyeskedni. Tudod mit kellett volna mondani az ügyfélszolisnak: Józsi bá, menjen be az önhöz legközelebb lévő vodához és ott segítenek önnek. Ez olyan óriási kérés? Ha nem tudja, akkor legalább valótlant ne állítson, könyörgöm!
Jó a hazugság szót meg hogy át akar baszni nem használom többet, pedig nehéz lesz, mert dühös vagyok rájuk.
-
Atikusz
senior tag
Rendben, de egyébként azt is hozzátette az NMHH munkatársa, hogy bármilyen válasz is érkezik (pozitív vagy negatív), mindenképp érdemes panaszt tenni a szerződés tartalmi hiányosságaival kapcsolatban. Tehát ha az én helyzetem megoldódik, attól még mindenképp vizsgálódni kell függetlenül attól, hogy milyen válasz érkezik a Vodafone-tól.
-
Atikusz
senior tag
Értem, de erre milyen válasz jöhet? Bocsánat, technikai probléma adódott, adunk xy kompenzációt és csókolom! Ez nem csak az én érdekem, hanem a többi fogyasztóé is szerintem, hogy ne olyan szerződést adjanak ki ami kvázi megtévesztésre adhat okot és még csak nem is világos mit ír alá az ügyfél. Arról nem beszélve, hogy az ügyintézőnek sem az.
Kész, egyelőre hagyjuk ezt, várom a választ.szerk: a panaszomban a szerződés tartalmi hiányát is megemlítettem természetesen.
-
Atikusz
senior tag
Itt nem csak ezzel van probléma, hanem hiányzik a szerződésben a kötelező tartalmi elem (jelen esetben a szerződés időtartama). Ha elismerik, hogy valóban tévedtek, a szerződés attól még hibás marad. Ezt nyilván majd csak az arra illetékes hatóság fogja megvizsgálni, hogy valóban tartalmilag hiányos-e a szerződés és megtévesztésre adhat-e okot, ez nem a Vodafone és nem is az én hatásköröm eldönteni.
-
harry
veterán
No most sikerült ránézni a hívott telefonra - valahogy tiltólistára került a számom... nem tudjuk miért, vagy hogyan, próbálgattuk most a hívásokat, de ilyen opció nem igazán került elő, hogy szám tiltása, amire aztán esetleg véletlenül rányomhatott volna... Direkt meg persze, hogy nem lett beállítva. Ráadásul pár órával korábban még fel tudtam hívni.
Szóval nem tudom, hogy kerültem a listára, de kivéve, most megy rendesen. -
harry
veterán
Köszi a tippeket.
- Másik számról sikerült felhívni (saját céges telójáról próbálta a kérdéses számot, az ment), tehát elvileg ő tud hívást fogadni - csak az enyémet nem.
- átirányítás elvileg nem történt...
- én sem állítgattam semmitMajd ma lesz lehetőségem kicsit játszani a dologgal, meg akarom nézni az ő simjét egy másik telóban, illetve, ha a két simünk telefont cserél, lesz-e valami változás.
Beszéltem az ügyfélszolgálattal, de persze hirtelen ők sem tudtak mit mondani. -
Male
nagyúr
Lehet... én nem nagyon tudom ezt elképzelni, talán mert még soha nem volt szükségem rá, hogy valakinek így keressem meg a mobil számát.
Nekem könnyebb megjegyeznem a személyes adatait (mivel nyilván nem idegen, jóeséllyel eleve tudom), mint még egy 4-6 jegyű számot.
Igen, sok helyen kell, utálom is. -
Male
nagyúr
Értem, köszi!
club1: Ok. Most, hogy már tudom mennyi idő... így már úgyis mindegy.
Mondjuk nem értem miért kell ehhez olyan hihetetlenül komoly engedély/ellenőrzés... még ha valami pénzügyi részt érintene, akkor megérteném, de így
mukibuci:
Azért az egy cseppet más szint, mint az, hogy amiről hívom az ügyfélszolgálatot, azt a telefont vegyék ki a nyilvános telefonkönyvből.... -
Hmura
tag
1.
én speciel mindenhol ekkora balhét csinálok, főleg ha látszik a szándékosság
2.
ha azért kell panaszkodnom, mert kéretlen szolgáltatást kaptam, akkor szerintem
ott nem panaszkodni kell, hanem az asztalra csapni, de keményen
3.
az esetleges nevetséges "2000 Ft-ot jóváírunk a számládon kiskócsag" nem áll
arányban az okozott kellemetlenséggel
4.
de a bicikli nem szándékosan enged le azért, hogy nekem kárt okozzon
5.
kifejezett kérés ellenére történő visszakapcsolás eléggé nehezen nevezhető
egyrészt véletlennek, másrészt annak van felelőse, aki vagy rosszul írta
meg a programot vagy elrendeli a szándékos visszakapcsolást
Esetleg valakit (lehetőleg a felelőst) illene megtalálni ennyi idő után. -
Hmura
tag
A Tesco-s példa analógia, sajnálatos módon eléggé találó.
A helyzet a következő:
1.
kapsz egy kéretlen szolgáltatást, ami számodra a rosszabb választás
anyagilag, a szolgáltatónak egyértelműen előnyös.
2.
A kéretlen szolgáltatás neked kellemetlenséget okoz (felhúzod
magad a számlán, idegeskedsz, megy az időd a telefonálgatással),
neked kell KÉRNED azt, hogy a más hibáját korrigálják.
3.
Semmilyen kompenzációt nem kapsz az okozott kellemetlenségért.
4.
az egyszeri/átmeneti megoldás (jóváírás) nem garantálja, hogy
ismét ne kapcsolják be neked a kéretlen szolgáltatást
5.
kifejezett kérés ellenére is bekapcsoljákNem összeesküvés-elmélet, hanem tények. A tényekkel nehezebb
vitatkozni. -
Hmura
tag
Itt másról van szó. Egy évek óta folytatott sunyi gyakorlatról, amivel
jól megvágják az embereket. Ideje ennek véget vetni, ha a szolgáltató
nem hajlandó magától erre.Lehet tenni számlapanaszt, de legközelebb újra be fogja kapcsolni
a szolgáltató. Egy 50-100 milliós bírság talán leszoktatná erről.Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki.Ez ugyanaz, hogy bemész a Tesco-ba, nem figyelsz oda, az eladó
telepakolja a kosaradat méregdrága konyakkal és cigarettával, a
pénztárnál veszed észre, hogy mi is van a számládon.
Utána meg nem azt mondják, hogy az okozott kellemetlenségért
cserében ingyen elviheti a sunyi módon belepakolt árut, hanem
menjen az ügyfélszolgálathoz, és kérjen számlajóváírást.
Csak annyi a különbség, hogy a telefonálásnál nem tudod megtartani
a drága árut, max. jóváíratni tudsz.A Tesco esetén még tudod azt tenni, hogy ide többet nem jövök,
ellenben a telefonnál még köt a hűségszerződésed, és újra és
újra be kell menned vásárolni.A kellemetlenségért milyen kárpótlást kapsz a telefonos cég esetében?
Mondhatod azt, hogy akkor az okozott kellemetlenség miatt nem kívánok
a továbbiakban az Önök ügyfele maradni? IGEN<>NEM -
Hmura
tag
Azért egyből NMHH, mert már évek óta csinálják ezt a passport
bekapcsolgatást.Az a legszebb, amikor nincs bekapcsolva, kéred, hogy ne legyen,
aztán átmész a határon, ott meg jön az SMS, hogy örömmel értesítenek,
bekapcsolták neked.Neked kell telefonálgatnom meg rabolják az idődet, hogy újra
kikapcsolják. -
ubid
senior tag
Előfizus vagyok. Van valami tanári kedvezményes csomagom is , amivel nagyon olcsón tudok hívni is.
Kb csak email nézegetésre használnám. Meg max egy két oldal gyors böngészésére.
Olyan kellene amit nem tudnak túlszámlázni.gondolok itt arra, hogy mondjuk havi 1000 ft . X mb -nyi forgalom. és ha ez lement akkor nincs net és ennyi.
-
club1
veterán
Ezek a csomagok simán felismerhetőek és szűrhetőek. De megnyugtatlak, nem az itthoni szolgáltatók találták ki a mobilnet alatt a VoIP hívások akadályozását, az EU-ban és kívül is nem egy helyen találkoztam ezzel a nem túl etikus - bár az ő szempontjukból érthető - húzásukkal.
-
club1
veterán
A Skype és a Viber ip alapú hangátviteli (VoIP) alkalmazások. A hang a hálón pedig egy szolgáltató által nyújtott VoIP alapú hangátviteli szolgáltatás...
Logikusan az előzőt tilthatják (ha ezt leírják), utóbbit nem sok értelme van tiltani, hiszen a saját szolgáltatásuk... -
Hmura
tag
"sms-nél sem tárolja, hogy mit küldtél csak azt hogy kinek."
Ehhez képest a jelenleg folyó cigánygyilkossági perben az egyik
bizonyíték az SMS-ek, amit nem is tároltak és nem is rögzítettek.....
Mielőtt azzal jönnél, hogy megfigyelték őket, hát ezek az SMS-ek
még a megfigyelés előtti időszakból származnak, a szolgáltató utólag
adta ki. -
hackeeeee
Jómunkásember
Erről már volt itt szó, hogy ilyen esetben letilthatják a készüléket is.. Ha csak végig gondolod, ~100k-s telefont elhozol előfizuval 1Ft-t, nem fizeted a készüléket, letiltják az előfizetést.. Ebben a formában szerinted akkor ez kit érdekelne?
Ha csak az előfizetést tiltanák le, akkor ez "kiskapu" lenne..
-
Daffni2
addikt
Nem.
Nem szerződést bontasz, maradsz előfizető abban a díjcsomagban amiben eddig is voltál. Teljesen logikus is így és korrekt.Ha egy telefont olcsóbban kapsz meg nem a két szép szemedért, hanem azért mert a tarifában be fogja hozni a árát a szolgáltatónak.Mármint a külömbözetet amennyiért ők kapták és a neked számított ár között.
Ha függetlenited azzal nem rövidíted meg Őket mert úgyís maradsz előfizető. -
Akkor csak emlékezz vissza, hogy amikor a T elkezdte forgalmazni a blade-et, mennyit is vittek vissza mert szar volt az egész, átmenetileg szüneteltették a forgalmazását is
A statisztika pedig szép dolog: 500ból 10 ember vesz RIMet, és abból 1 elromlik, valamint vesz 490 ZTE-t, abból pedig 49db romlik el, akkor 10-10% a hibás készülékek aránya, azonban melyiknek lesz nagyobb visszhangja? -
hackeeeee
Jómunkásember
Azt hittem nyilvánvaló, hogy melyik hsz-edre válaszoltam.
Ugye kábeles szolgáltatásokról volt szó, ez ugye nem az.
Pl. a T-home-nál pl. ilyet adnak, vagy ennek a "kisebb" testvérét, van pl. 1 portos is, amit csak akkor adnak, ha csak IPTV-t, vagy csak netet igényelsz, de ugye ez attól függ milyen szolgáltatást igényelsz, így ebben a formában eleve megdőlt az, hogy otthon nem oszthatod meg, mert pl- ezen eleve van 4 utp port, és alapból wifi-s, és a gyári beállítás szerint eleve tudod használni a wifi-t, wpa titkosítással.
Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-12400F/14400F +RTX 4060 GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- MSI X570 Gaming Pro Carbon Wifi + Ryzen 7 5800X + AIO, RAM, SSD opcionalisan
- Sony A7 iii (3) - hibátlan, GARANCIÁVAL (26.01.15) 11500 expóval, dobozával, tartozékaival
- Eladó egy IBM XT Floppy Disk Controller - Gyűjtői darab!
- Eladó egy Western Digital Wd1002s-wx2 ISA 8 Bit MFM Hard Drive Controller - Gyűjtői darab!
- Eladó egy White shark shinobi model name gk-2022 billentyűzet
- Szürke Switch Lite - Atmosphere 1.8.0 / Nintendo FW 19.0.1)+ 256Gb SD kártya + töltő + tok
- iKing.Hu - Apple Macbook Pro 13 Touchbar M2 -2022 - Használt, karcmentes
- Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z590-E Gaming Wifi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest