- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agro
senior tag
válasz Laybee #17398 üzenetére
Feltételezem a magyarázat erre az, hogy éjszaka sokkal jobban le van terhelve a hálózat. De ÁSZF-ben vállalja a szolgáltató, hogy HSDPA/HSUPA lefedettségü területeken minimum 2100 kbps-t biztosít (csomagban foglalt kereten belül) tehát nem működik megfelelően. Érdemes panaszt rögzíteni 3-5 időpontot írj fel amikor azt tapasztalod, hogy nagyon lassú. Speedtesten mérd le és küld el a pontos időpontot és sebességet az ügyfélszolgálatnak (természetesen telefonszám is fog kelleni )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)