-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Daffni2 #36302 üzenetére
"Vagyis csak a termék hibája esetén kell cserélni. Ha a hibajelenséget nem gyártás vagy anyaghiba okozta (pl. szakszerűtlen használat, túlterhelés, stb.) nem vonatkozik rá a jótállási törvény. Ezt eldöntheti a kereskedő is, de a 19/2014. (IV. 29) NGM rendelet 4.§ (5) bekezdés értelmében 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy álláspontját közölje:
„Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.”Az 5 munkanap elegendő arra, hogy a kérdéses készüléket eljuttassák a garanciális szervizhez, azt a szerviz megvizsgálja, és álláspontját továbbítsa. Ezért, ha nem egyértelmű hogy a hiba már az eladás pillanatában is benne volt a készülékben, javasolt kikérni a márkaszerviz véleményét. Amennyiben, ilyen esetben a szerviz vizsgálata nélkül cserélik ki a készüléket, a felelősség a kiskereskedőt terheli."
"Aki ad,az nyer"
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amazon Kindle
- PlayStation 5
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest