Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fele annyit ér az iPhone Air, mint amennyibe pár hete került
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ForRedGlory
#98664
üzenetére
Helyben panasz?
Ritkán járok személyes üfsz-re, többnyire, ha telefonos csatorna irányít oda, párszor már próbálkoztam személyes panaszfelvétellel:
-szájhúzás, direkt lassan gépelés (amit otthon megírtam volna 5 perc alatt, az ügyintézőnek 15-20 perc volt és nem azért, mert nem ment volna gyorsabban, csak látszott rajta, hogy nincs kedve ezzel foglalkozni...)
-írjam le papírra, bescannelve továbbítja, ő addig mással tud foglalkozni.
(persze volt pozitiv tapasztalatom is...)A dupla panasz egy modern rendszerben nem okoz gondot, ha a személyesen továbbított és e-mailes panasz is egyértelműen beazonosítja az ügyfelet. A második panasz elolvasásakor és ügyfélhez rendeléskor össze lehetne vonni a 2 panaszt, persze, ehhez olyan rendszer kell, ami ezt támogatja.
A fórumtárs pedig azért ment be személyesen, mert nem érdeklődni akart, hanem helyrehozni azt, amit a (bevezetés óta bughalmaz) honlap elcseszett, másrészt nem 30 napos megoldást remélt, hanem azonnalit.
Ha nem lehet hosszabbítani flottát online miért engedi a rendszer vagy miért nem figyelmeztet, hogy csomagváltásra készül? Bár azt nem tudom mire, mert a korlátlan+korlátlan csomag 18900, a 21000 forint semmire sem passzol. -
Soulfly842
addikt
válasz
ForRedGlory
#98664
üzenetére
Részben csatlakozva, részben válaszolva.
Bodrik,Bornie127
Arról nem is beszélve, hogy a leírtak alapján ez is olyan flotta, ahol a flottába való belépéskor aláírta belépési nyilatkozat formájában, hogy minden hűségidőhosszabbítással együtt járó készülékvásárlást munkáltatóival/szolgálattevői igazolással/céges igazolvánnyal kell igazolni, hogy még jogosult rá... És hát ugyebár ott az online csatorna még erre nem alkalmas a flották majd egészénél. A futár meg soha nem is lesz alkalmas rá, hogy ezeket a dokumentumokat kezelje. Így nem csoda, hogy a díjcsomagváltást ajánlotta fel a webshop a folyamatban

Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

dptrsk

