-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roaminggal kapcsolatos kérdés: olyan díjcsomagom van, ami már EU roamingos, mind adat mind beszéd tekintetében. De elvileg ha belépek a T felületére, akkor megjelennek a travel & surf csomagok, jelenleg inaktívak. Akkor ez azt jelenti, hogy a roaming csak június 15-től van ingyen a csomagomban, vagy csak hiba hogy ott megjelenik?
-
válasz
MittuDomain_ #85827 üzenetére
Úgy emlékszem több mint 1 hete egyeztettem 2 számot, egyikre se jött meg még, hogy rendben van. Sajnos egyszerűen csak várni kell. Mást nem nagyon tudsz tenni sajnos.
-
válasz
azigazimoris #85797 üzenetére
Nekem is napokig tartott, míg jóváhagyásra vár volt a rendelésem státusza, aztán egyszer csak átváltott "szállítás alatt"-ba. Szerintem ki kell várni. Könnyű mondani persze, előtte én is türelmetlen voltam.
-
Szeged: GSM hívás se ki, se be, 4G adat tökéletesen van.
iMessage, facetime audio és whatsapp hívás hibátlanul működik, browsercalls, olcsomobilhivas.hu szintén minden gond nélkül, tehát 4G adat van, GSM nincs.Lehet, hogy most élesítik a volte hálózatot? Vagy egyszerűen csak lehalt.
-
válasz
gianone #85462 üzenetére
Elég sok helyen és netes regisztrációnál van több rovat. Nem jártál még olyan regisztrációs oldalon, ahol volt "middle name"?
Többiek: én is csináltam egy screenshotot arról, hogy sikeres volt az egyeztetés, csak attól tartok, hogy ez max arra lesz jó, hogy legyen alapom a hónapokig tartó vitatkozásra. Már előre érzem, hogy csomó időt, energiát elvesz és csomó bosszúságot fok okozni.
Csak azt nem értem, hogy mi a francra várunk most. Kiírta, hogy sikeres, akkor most mi van? Ezt még egy emberi ügyintézőnek le kell okézni, vagy mi?
-
válasz
St3ven #85459 üzenetére
Nem lepődtem meg, csak írtam, hogy annak ellenére, hogy csak egy keresztnév rovat van, be kell írni mind a kettőt. Ha kettő rovat lenne, sokkal egyértelműbb lenne a dolog.
Egyébként mikor gondolják megküldeni az igazolást? Amit egyeztettem szám az céges, nem szeretnék azzal bohóckodni a telekommal a határidő után, hogy egyeztettünk, de nem egyeztettünk, de egyeztettünk stb és 5-6 levélváltást lenyomni hogy kérjük vissza a számunkat és az egyenlegünket.
-
Ma megcsináltam az egyik dominós számunkon az online adategyeztetést. Párszor kidobta, hogy nem egyezik a központi adatokkal, aztán rájöttem, hogy nem elég a családnevet és a keresztnevet beírni (bár csak ez a két rovat van), hanem ha valakinek 2 keresztneve van, akkor mind a kettőt be kell írni, így simán elfogadta.
Azt írta ki, hogy majd küldenek egy sms-t, ha minden oké, egyelőre csak kiírta, hogy az adategyeztetés sikeres volt.
Mennyi idő múlva küldik az sms-t? -
válasz
szabogabor10 #85343 üzenetére
Köszi, akkor szerintem arra jó lesz a dominós egyenlegem.
(#85351) MK VII
Biztos vannak rossz tapasztalatok is az ügyfélszolgálattal, akkor én írok egy jót. Tegnap vagy tegnapelőtt beszéltem egy hölggyel mert segítségre volt szükségem, kedves volt, türelmes, hozzáértő és segítőkész. Mire a hívásnak vége lett, meg is oldódott a problémám. Maximálisan csak jót tudok róla mondani. -
Sima normál hanghívásra (is) használható SIM működik modemben? Azaz mifiben, wi-fi hotspotban.
-
válasz
szabogabor10 #85278 üzenetére
Így is van! Akkor minden rendben, köszi.
-
válasz
szabogabor10 #85253 üzenetére
Igen, azt írja. Akkor rendben van?
-
válasz
szabogabor10 #85250 üzenetére
És tényleg, köszi. Egy pillanatra a frissítésre nyomás után ledobta a térerőt, majd visszaállt, gondolom frissített akkor. Viszont nekem megmaradt a hang/adat lehetőség a 4G beállításokban, mások azt írták, hogy ez eltűnt. Akkor lehet hogy nálam még nem elérhető egyáltalán a volte lehetőség? Nem Bp.
-
Ti csináltatok valamit hogy megérkezett telekomos szifonra ez a hálózati frissítés? Mondjuk telefon újraindítás? Mert nálam még semmi. Igaz nem indítottam újra az utolsó ios frissítés óta.
-
válasz
Donki Hóte #85231 üzenetére
Hm, köszi, alapvetően ez az opció is több mint a semmi. Ez jó lesz B tervnek. Kitalálom rövid időn belül hogy hogy legyen.
A tervnek arra gondoltam, hogy átrakom a kártyát egy mifibe vagy netmegosztást tudó másodlagos mobilba, veszek a pénzből egy 4 gigás maratont és lenetezem laptopon, erre nálam úgyis szükség lesz, 1 év alatt tutira elfogy, utána hagyom megszűnni a kártyát.
-
Biztos nagyon stupid dolgot kérdezek, de olyat lehet csinálni, hogy egyik dominó kártyámról áttranszferálom az egyenleget egy másikra? Az a helyzet hogy feltöltöttem egy kártyámat mint utóbb kiderült tök feleslegesen, és most vagy ellottózok 4000 Ft-ot vagy átadom családon belül. Valószínűnek tartom mielőtt lehülyéznétek, hogy nem lehet ilyet csinálni, de azért gondoltam rákérdezek. Mind a két kártya az én nevemen van ha érdekes.
-
válasz
TheMarci #85207 üzenetére
Én is így jártam mint te. Kaptam egy ajánlatot, ami árban nem volt jó. Nemet mondtam rá, és 2-3 hét múlva jött egy jó ajánlat. Minden korlátlan belföldön, plusz korlátlan az euban és 1 giga net. Ugyanez a nóta, árat nem küldenek de feltételeket igen emailben. Az új ajánlat szerintem már jó.
-
-
válasz
Soulfly842 #85122 üzenetére
Oké, de valahogy akkor is furcsa.
Ha a 10k-t osztom 3 szolgáltatóval, 3333 kártya per szolgáltató.
Osztom 10 évvel, 333 kártya per év.
Elméletileg minden nyitvatartási napra esik egy értékesítés minden egyes szolgáltatónál 10 éven keresztül. Továbbra sem értem ezt az egészet, hogy ennek szolgáltatói oldalon hogy nincs semmilyen felelőse. -
Tényleg, érdekes hogy az is mennyire elsikkadt, hogy hogy került valakinek a nevére 10.000 SIM. Megkockáztatom hogy ha arányosan elosztva vett volna az összes mobilos ügyintézőnél simet az illető, akkor minden mobilszolgáltató minden egyes értékesítő kollégájával többször kellett volna személyesen találkoznia, mégsincs valahogy felelőse az ügynek.
-
válasz
poli27 #85117 üzenetére
Elvileg igen. A gyakorlatban pedig volt egy vitám egy másik hazai szolgáltatóval ebben, talán 2x vagy 3x kértem írásban hogy szeretném meghallgatni a hangfelvételt, mivel biztosan tudtam hogy milyen tájékoztatás hangzott el, de mintha nem is olvasták volna, még csak reakció sem volt erre a felvetésre. Aztán kaptam egy levelet hogy az igényem nem jogos, két nap múlva egy másikat hogy jogos. Lehet hogy valaki meghallgatta a felvételt. De nekem nem adták oda.
-
-
válasz
radio100jozs #84842 üzenetére
Illetve annak is lehet hatása, hogy egy jelentős számú dolgozó korú ember elment külföldre, az ő simjeik, szerződéseik is lejártak.
-
válasz
[P]laci #84531 üzenetére
Mennyiben fröcsögtem? Pláne ok nélkül?
Nem érzem annak. A jelenleg ismert tényekből levontam a következtetést. Persze, az egyszer-majd-talán-akkor-ha alapon majd egyszer talán máskor más lesz a véleményem.
Fröcsögésnek nem nevezném, inkább röhögtem egyet magamban a szolgáltatón. Ezt meg azért megtehetem, nem? -
Körülbelül!
Ez a fajta volte bevezetés így nagyon gyenge. Mondhatni nyomi. Csak Samsung, csak szolgáltatónál vásárolt telefon, kb innentől fogva nem érdekel, mivel egyik körbe sem fogok beletartozni. Ha a szolgáltató bármikor úgy látja hogy az én készülékemen is elérhető lesz, hajrá, ha nem, az se ráz meg különösebben. Például a 3G-s HD hang is több éves, mégis elvétve találkozok vele.
Szifonon nem lesz elérhető? Gáz.
Na majd ha máshol már 6G-n zajlik az összes beszélgetés, akkor nálunk talán elérhető lesz széles körben, ha a sima HD hang elterjedését vesszük.
-
válasz
[P]laci #84206 üzenetére
Szerintem azért a telekomnál kellene érdeklődni, mert 1. ugye most már a telekom szerződött ügyfele, 2. Telekom szerint "cseréljem azért ki a kártyát mert a rendszerük szerint megtörtént a váltás".
Mivel telekom ügyfél és nem Vodafone, így szerintem neki személy szerint semmi tennivalója a vodafonnal. A telekom majd lemeccseli a vodafonnal a dolgot.
-
válasz
ForRedGlory #83924 üzenetére
Pár dologban tévedsz szerintem. Az ügyfél fizet a szolgáltatónak, és nem fordítva. Ezért szerintem illik normálisan bánni vele, és nem átverni.
Az pedig, hogy a szolgáltatót nem érdekli pár ügyfél, szerintem nagy hiba. Pár elégedetlen ügyfél sokkal rosszabb reklám, mint 1000 elégedett, mert ők nem hangoskodnak. Az ilyen viselkedéssel a szolgáltató csinál maga ellen egy hatékony, az ügyfélnek semmibe nem kerülő negatív reklámot.Én az illető helyében még írnék egyet a fogyasztóvédelemnek is, végül is nem szolgálták ki, amikor ki kellett volna. Ez se kerül semmibe neki.
Ezért is felesleges a szolgáltató részéről az ilyen húzás.
-
Persze, elhiszem.
Hozzáteszem hogy az adott üzletben az összes többi ott dolgozóról csak jót tudok mondani.
Egy másik ügyintézővel volt problémánk, aki mondott valamit adott időpontban, hogy jöjjünk vissza egy hónap múlva, visszamentünk egy hónap múlva (cég), akkor azt mondta, hogy egy hónappal előtte kellett volna. Írtunk egy panaszt, rendben volt. -
válasz
enginev3.0 #83901 üzenetére
Egyik helyi üzletben vidéken van egy hölgyike, egy jelenség ahogy felsőbbrendűnek képzeli magát. Az az arc, az a járás, az az affektáló hang, az a tudálékos stílus... Mindig drukkolok hogy nehogy hozzá kerüljek ha valamit intézni kell.
-
Ha van egy jelenleg aktív dominó maratonom, 1 gigás, amiből még megvan egy része, ugye már most hozzá vehetem a következőt? Tehát összeadódik a kettő, ugye? Pl most van még 100 mega az előzőből, veszek hozzá egy 4 gigásat akkor nem nullázza le a 100 megát hanem 4.1 giga lesz?
-
válasz
tsteve #83610 üzenetére
Szerintem tévedsz abban a kérdésben, amiről szó van.
A leírtakból én úgy érzem hogy nyilvánvaló, hogy a meglevő díjcsomagok is lebeszélhetők lesznek roaming helyzetben június 15 után.
Én úgy érzem hogy a hibát abban követed el, hogy a mostani leírásokat, ÁSZF-eket (?) hasonlítod össze a jelenleg nem ingyenroamingos csomagok és a jelenleg már ingyenroamingos csomagok tekintetében, de én úgy látom hogy 06.15. után már mindegyik olyan lesz. -
Érdekes kérdés (na jó, lehet hogy csak nekem az) merült fel bennem.
Lehet egy előfizetőn belül kombinálni az egyéni és üzleti előfizetéseket?
Tehát adott egy cég, ami kkv. Egy olyan előfizetés-csomagunk van, amiben lakossági előfizetések vannak (még a régiek). Semmi különös, teljesen publikus díjcsomagok.
Ezek mellé lehet kötni (külön sim kártyára) üzleti mobilnet előfizetést? Tehát az üzleti mobilnet csomagokból valamelyiket. Így egy ügyfélszámlán lennének egyéni, és üzleti előfizetések is. Nem teljesen elméleti a kérdés, mert úgy számolom hogy 10 giga feletti csomagoknál jobban jönnénk ki üzleti netcsomaggal. -
válasz
#73820095 #83400 üzenetére
"A roamingdíjat kibírom, többórás beszélgetéseknél is, hívni meg arról hívok, ahol vagyok. Mit olyan nehéz ezen felfogni?"
Ezt biztos nem nekem szántad, én segíteni próbáltam, és nem erről beszéltem amit nekem írtál.
Egyébként azzal a számonkérő stílussal, hogy van-e itt valaki ott dolgozó és most álljon neki számodra supportot nyújtani a problémáddal, szerintem nem a kívánt hatást fogod elérni.
-
-
-
válasz
enginev3.0 #83171 üzenetére
Volt mostanában ilyen hívogatós kampányuk, szerintem reális.
-
Hűség alatt lehetséges a váltás?
1. Next S készülék nélkül -» Mobil L + 1 gb?
2. Next S készülék nélkül -» Mobil L + 400 mb?
3. Next S készülék nélkül -» Mobil M + 400 mb?Úgy értem, kötbérmentesen.
Ha kötbérrel, mennyi a kötbér? Valószínűleg nem sok, mert 1-2 hónapja lettek kötve, szóval nem sok még a kedvezmény.
-
válasz
#96302336 #82848 üzenetére
Nem az előfizetés árát számoltam bele a telefon árába, hanem csak azt az árkülönbözetet, amivel többe kerül ugyanaz a csomag, ha telefont veszel hozzá, ahhoz képest, ha nem veszel hozzá.
Megnézted egyáltalán, hogy hogy alakították ki az új csomagokat, vagy csak beugrottál oltani?
Segítek: van egy telefont veszek vagy kedvezményes havidíjat választok opció. Innen kisakkozod.És a végén utalnék arra, hogy a készüléket veszek "kedvezménnyel" lehetőség "kedvezményes" ára néhány esetben megegyezik a bolti független árral, míg írtam olyan példát is, amikor drágább (pl. kisebb csomagoknál).
-
Most röhögöm könnyesre magam!
Próbaképp ránéztem a telefonárakra. Szifon SE 16 gigás 2 éves előfizetéssel 1000 Ft differenciával annyi, mint amennyiért függetlenül a 32-est adja az Apple.
A 64 gigásat 160k-ért vettem kb 2 hónapja az edigital-ban, itt 177k 2 év hűséggel. Állati a humoruk!i7 Plus az apple store-ban 378k, itt 2 év hűséggel 376.5k 2 év hűséggel. Na mindjárt nézek egy erősebb díjcsomagot. Havi 14k-s előfizetéssel 340? Hoppá. Amiben 4000 Ft a felár a készülék nélküli havidíjhoz képest. Akkor számoljunk, 340 + (24x4000) = 436.000.-
Oké, csak szifon árakat hasonlítottam össze, más készülék árait nem igazán ismerem / figyelem, gondolom másra is hasonló mértékű "kedvezményt" adnak. Kiváló.
Remélem ez komoly, mert viccnek elég durva. -
válasz
dedike #82742 üzenetére
Ezt nem figyeltem, lehet, hogy új csomagok miatt új készülékárakkal is kijönnek.
Jól emlékszem amúgy, hogy első nap még az volt kiírva, hogy 23-án x órától 24-én y óráig nem fog menni a weblap? Mert most meg már az van kiírva, hogy 23-ától és kész. Szóval meghatározatlan ideig.
-
válasz
bedibazsa #82735 üzenetére
Köszi az infót, én tavaly év végén kérdeztem, mármint bent egy telenor képviseleten, és akkor azt mondták, hogy ideiglenesen így marad, de nem tudják megmondani, hogy meddig. Kb azt szűrtem le, hogy jófejségből adják, de bármikor visszavehetik.
Voltam már telenoros, csináltak már trükkös dolgokat, bízni nem bízok bennük. -
válasz
r3dsnake #82706 üzenetére
Azt ne felejtsük el, hogy azok a telenoros csomagok homenet csomagok, és benne van az ászf-jükben, hogy helyhez kötöttek, tehát előre megadott címen (cellában) működnek, csak ezt "átmenetileg nem nézik". Egyszer ha úgy döntenek, hogy mostantól de, akkor nem szólhatsz ellene semmit, lesz egy plusz otthoni neted. És a telenor, az telenor, csinált már érdekes dolgokat.
-
válasz
kovakovi77 #82619 üzenetére
Jó munkahelyed van. Dolgozni nem kell?
-
Felkészülendő, mekkora macera előfizetésről dominóra váltani? Még mindig SIM cserével jár?
-
válasz
dptrsk #82366 üzenetére
Jelenleg úgy van ahogy mondod, de júniustól ez megszűnik. Belföldi irányba korlátlan a next m, júniustól ezek szerint magyarországi irányba eu-ból is korlátlanul telefonálhatok magyarországi irányba, és az adat is leforgalmazható. Tehát amit írtam, még mindig igaz lesz júniustól szerintem.
-
válasz
Soulfly842 #82340 üzenetére
Mint ahogy a régiek is azzá válnak júniustól.
Tehát ha nem jönnek ki új díjcsomagokkal, akkor a régieket kellett volna az eu-n belül leforgalmazhatóvá tenni ingyen.
Szóval azért ettől az eu-kompatibilitástól ne ájuljunk el azért, ez nem valamiféle telekom-adomány, hanem kötelező júniustól.
-
válasz
WhiteWalker #82302 üzenetére
Első nekifutásra drágának tűntek a csomagok, de aztán utánaszámolva kiderül, hogy nem rosszak ezek.
Pár dolog persze nem úgy igaz, ahogy elsőre olvastam, de nem vészes.
Például, egyik családtagomnak tökéletes lenne a szabad variálhatóság, egyáltalán nem netezik (butatelója van, nem is akar mást), de hálón belül korlátlan kellene neki. De nem kérhet net nélküli csomagot, csak hálón belül korlátlan + 400 mega neteset. Viszont, ugyanezzel a csomaggal még mindig jobban kijön, mint a mostanival, mert most a next s van neki, abban 1 giga net van, ugyanúgy feleslegesen, de ezzel az új csomaggal kb havi 1500-zal kevesebbre jön ki.
Én pl jövőre meggondolom, hogy kell-e nekem a teljesen korlátlan csomag, vagy elég a hálón belül korlátlan, mert eddig volt a társkártya, így havi 3500-zal került többe nekem a teljesen korlátlan, de most hogy az nincs, hálón belül korlátlan +1 giga net 6000 Ft, ugyanez teljesen korlátlanban 11000. 6k-ért benne van 150 perc, ha belegondolok hogy a kettő közötti különbség 5000 Ft, azt meg kell nézni hogy mekkora percdíjjal beszélem le, így kb mennyi plusz beszélgetés van "benne" a többlet 5k-ért. Szerintem így már jobban meg fogja érni a csak hálón belül korlátlan.
Jók lesznek ezek, csak jobban át kell gondolni a csomagokat.
Ja, és készüléket még kevésbé éri meg venni a szolgáltatótól, mint előtte.
-
Megnézed a teljesen nyilvános árjegyzéket. Mittudomén, adott előfizetéssel valami 78.900.- Ft. Akkor ahhoz, hogy azt megvedd az adott előfizetéssel, 78900 pontodnak kell lenni, annyiba kerül.
Tehát bármi amit veszel a szolgáltatónál készülék vagy tartozék, 1 pont = 1 Ft áron vehető meg pontokért. Ha 5000 pontod van, akkor 5000 Ft értékben válthatod be vásárláskor. -
válasz
Soulfly842 #82093 üzenetére
Jó, de Nyíregyháza ebből a szempontból nem ér, ott van 300 megabites LTE-A háló.
-
válasz
Bferibörs #82039 üzenetére
Ezzel kapcsolatban egy érdekes kérdés. Egy barátom felvetette, hogy a szolgáltatók lehet hogy prioritást adnak a speedtest forgalomnak, tehát elsőbbséget kaphat, hogy jobb eredmények szülessenek. Nem tudom, hogy ebben van-e valami. Mindenesetre elkezdtem figyelgetni, hogy ha speedtestelek, akkor nagyon jó netsebességet mérek, míg egy valós felhasználás esetén azzal a sebességgel, amit a speedtest mutat, a valós adatforgalmamnak sokkal gyorsabbnak kellene lennie. Biztos, hogy ebben a különbségben benne van az eltérő szerverek eltérő sebessége is, de a különbség tényleg számottevő szokott lenni. Nem tudom mi ebben az igazság, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre.
-
-
-
válasz
horvathd #81875 üzenetére
Köszi, erről nem tudtam, csak egy a gond: az otthoni internetem nem a telekomnál van. Ezért egy különálló mobilinternetes csomag kellene.
(#81876) CineDOG1
Én a magam részéről tudok csak nyilatkozni, én a hsz-emben ha jobban megnézed, nem arra kérdeztem rá, hogy van-e valakinek belsős infója, hanem úgy kérdeztem, hogy "szerintetek". Tehát egyfajta közös spekulációra, elképzelésekre voltam kíváncsi, hogy hogy látjátok, mi a véleményetek erről. Tehát szó se volt nem publikus infóról, a hsz-ed meg szerintem egy kissé alpárira és lenézőre sikerült a fórum kb 99%-át kitevő "anonim józsikkal" szemben. Szerintem ez egy szakmai fórum, ahol a stílusra is lehetne esetleg adni egy kicsit. -
Tudom, hogy első nekifutásra kristálygömb-díjas a kérdésem, de azért felteszem persze.
Szerintetek, ezekkel a díjcsomag-lezárásokkal mennyire van realitása új mobilinternet-díjcsomagoknak? Értem ez alatt azt, hogy mind a két konkurens szolgáltatónál van valamilyen "home net" mobilinternet csomag, olyan 50-100 giga körüli adatforgalommal, LTE-n. Tudom, hogy a telekom forgalmaz vezetékes netet is, és lehet, hogy nem akar neki konkurenciát csinálni, de szívesebben szerződnék velük, mivel már van náluk pár előfizetésem, mint hogy most egy telenornál kössek szerződést.
-
válasz
enginev3.0 #81620 üzenetére
Látom, egy ember posztolgat dolgokat. De ismétlem, szerintem a beharangozott március 21-i indulás nem fog megtörténni a korábban sokak által elképzelt módon. Sőt szerintem az elképzelt módon később sem, ugyanis szerintem az általános jellegű terjeszkedés idegen a digi üzleti stratégiájától (csak paneles negyedekben láttam őket terjeszkedni ahol relatíve jó user/költség hányaddal lehet számolni). Meglepődnék ha mobilban másképp gondolkoznának. De ismétlem, önmagában azt is irreálisnak tartom ma már hogy egyáltalán elindul egy általános szolgáltatás március 21-én. Lássuk be, ennek semmi jele.
(#81630) gabor9991
Szerintem mondjuk azt hogy meglátjuk március 21-én. -
Möghótta magát a telekom app nálam. A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető. Globális jelenség lehet vagy helyi hiba?
-
Ők 21-re kérték, nem 24-re.
Jajj, aztán elolvastam a mai hsz-eket.
Már megint a Nagy Digivárás c. sláger megy. Jönadigi, majdadigi, stbstbstb.
Értsétek már meg, álmokat kergettek. Két hét múlva kéne indulni a szolgáltatásuknak, de egy reklámot nem láttunk sehol. Biztos titkolják, és nem akarnak ügyfeleket, mi? Ugyan már... Az elmúlt fél évben annyiszor olvastam már, hogy március 21-én bedurrant a digi, hogy már herótom van az egésztől. Gondolom most már, hogy látszik hogy nem lesz belőle semmi, a Digivárók kitalálnak valami új fiktív időpontot, amikor majd aztán hű meg ha. -
válasz
n@p@lm #81373 üzenetére
Oké, de valami reklám nem kéne? Mondjuk, ha én 3 hét múlva indítanék egy szolgáltatást, akkor már most későnek érezném a reklámot. És tök totál csönd van. Láttad a díjcsomagjaikat? [link] 6k 9 giga? 9 azaz kilenc megabiten? A telekomnál ezért 20 gigát kapok 300 megabiten. Remélem nem ezeket a csomagjaikat akarják terjeszteni majd, mert ez nem lesz elég.
De kitartok amellett, hogy - hangsúlyozom, sajnos - vagy nem lesz belőle olyan értelemben vett szolgáltatásindítás, ahogy itt mindenki várta, vagy pedig maximum valami olyan szintű elpöntyögés lesz, amiben semmi áttörés-jellegű dolog nem lesz. Ha nem így lenne, már a csapból is az új szolgáltatásuk reklámjának kellene folynia. Magáról a mobiltelefon-szolgáltatásuk állapotáról semmilyen infót nem írnak a weblapjukon. Vagy csak én nem találom.Sőt, álljunk csak meg, milyen 3 hét, az nmhh oldala szerint március 21. van írva, aszerint bő 2 hét és itt kéne lennie a szolgáltatásnak. Az oldal szerint nincs még ászf?
Szóval én az idők során digiszkeptikus lettem.
Amúgy kicsit furcsa az nmhh weblapja. A címben a dátumot átírva akár jövőbeni "állapotot" is le lehet kérdezni. :/ [link]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Brave
- Androidos tablet topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Automobilista 2
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- !!Újszerű!! AsRock RX 7700XT 12GB /Jótállással!/Szép állapotban!/Beszámítás! Posta ok!
- Xbox Series X - dobozos
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- PS Plus előfizetések
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro