- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone 17 Pro prototípus a vadonban
- Megjelentek az iOS, iPadOS és watchOS 26 nyilvános bétái
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dptrsk #109389 üzenetére
Elég ha véletlenül 4es helyett 7est mondasz, mert arra emlékszel...
Ez kizárt, mivel minden adatot tud egyeztetni, aki végzi az egyeztetést, személyesen voltam ott és gondolom ha az én nevemmel van regisztrálva a SIM, akkor azt is csak egyezteti az ember. Ha nem, akkor tényleg gond lehet. Tehát én bemondok egy rossz számot látja, hogy nem az enyém, bemondok nem megfelelő adatomat, azt is látja, hogy nem jó. Az oldalon van egy ellenőrző BM-es webcím, ott nem csekkolják le, azt mondod? Amúgy előfizetésem webes regisztrálásakor is minden adat igencsak le lett csekkolva, azt meg csak megnézik, nem?
-
válasz
4Grider #109387 üzenetére
ne az állítólagos használóra rúgja rá a TEK az ajtót, hanem a tényleges használóra.
Ajtórugás mobiltelefon esetén? Értem.
Másrészt ez sántít egy kicsit, ha már objektíve én felelek az eszközért. De mindegy. Amikor még nálam volt a SIM, akkor meg gondolom szintén valami olyan oka volt, hogy telefonon nem sikerült egyeztetnem, ami miatt szintén én lehetek a hibás. Mivel netes felületen nem sikerült napokig, gondoltam T-nél menni fog, de gyanítom ott se ment, csak rám hagyták, hogy jó, sikerült. Abból is sejthető ez, hogy nem igazán figyeltek, hogy 10 perc adatbediktálás és nehézkesen értelmezés után azt mondja a jóember, hogy bocsi, de elsorolnám még egyszer az adataimat........ Nem szeretik csinálni, én ezt megértem, de ha valaki így leszarja az ügyfelet, akkor takarodjon onnan a fenébe. A munkájának a nevében ugyanis az ügyfél kiszolgálása szerepel.
-
válasz
dptrsk #109383 üzenetére
ha az adategyeztetés járt le, akkor felfüggesztésre kerültél, ha a SIM jár le az más.
Lejár a SIM? Ha felfüggesztenek és x ideig nem tudom/akarom aktiválni adategyeztetéssel, akkor is lejár, nem? Írod ugyan, hogy az más, de nekem nem jön le a különbség. A kérdező is írta, hogy még feltöltené lejárat előtt, emiatt zavaros most már nekem nagyon ez. Ha lejárt, akkor lejárt, de eszerint nála még lejárat előtt van.......
Mi adja a kettő különbségét? (remélem érthető valamennyire, miről hadoválok)
Ja sejtem már, a pénzzel való feltöltöttség idejéről van szó, az zavart meg, hogy nálam a kettő ugyanaz volt, emiatt is csináltam meg több módon az egyeztetést és töltöttem is fel a lejárati dátum előtt.
Azt se értem, miért nem egyeztethet valaki a saját nevén lévő kártyával kapcsolatban, ha nincs nála a kártya. Ez az egész hajcihő a felelősség vállalásáról szól, azt én a megjelenésemmel és okmányaimmal biztosítottam.
-
válasz
anglergab #109378 üzenetére
Nekem egyik kártyám többszöri egyeztetési kísérlet ellenére is lejárt(még szerencse, hogy ez már külföldön derült csak ki), még az 1GB ajándék és Maraton is volt rajta, valahogyan csak sikerült megoldani* az egyeztetést és minden megmaradt. Mondjuk fura is lenne, ha előtte 5 nappal feltöltöm a Maraton adatot és csak úgy elveszne.
*ebben az a szép, hogy totál mást mondott majd az összes ÜSZ-es a boltos majom(úgy viselkedett, csak azért említem így) arról, hogyan lehet/nem lehet megoldani így, hogy külföldön van a SIM és nem nálam.
Utóbbit csak azért írom, mert nálam így történt, de nálad akár történhet bárhogyan is, elvégre örök tesztidőszakba lépett egy ideje T barátunk.
-
válasz
norbertoth #109281 üzenetére
Nekem a Next M díjcsomagból volt még 109 nap hűség és engedte váltani Mobil M-re múlt évben, pedig ott 11 eft helyett 4 eft-re csökkent az összeg. Ha engedi a rendszer, válts nyugodtan.
-
válasz
4Grider #109266 üzenetére
Egyértelmű így, köszönöm! Valószínű, hogy még a fejemben a régebbi 15ezres pár MB kiszámlázása maradt, pedig olvastam, hogy itt EU-ban kitétel szerepelt. Talán rebootolni kéne már a saját memóriámat...)
(#109265) kalanchoe
Pár órája nálam is 3GB volt. 9.42.2 verzió (most újra megnéztem, ugyanaz még)
-
válasz
szabogabor10 #109257 üzenetére
1,4458Ft
Telón láttam ezt az imént és elég zavaró ez a szám, ha valaki csak ezt látja egy papíron, nehezen tudná, mennyi is ez!? Ez 1,5 ft lenne?
Mondjuk a kérdés is elég ravasz volt.
Dominora tippelek persze.....
-
válasz
enginev3.0 #109178 üzenetére
-
válasz
Dexter68 #109132 üzenetére
Ha jól értem, mire gondolsz, ezek a linkek jók lesznek:
GSM Bands information by country (May 20, 2019)*
vagy a spectrummonitoring -
válasz
4Grider #109117 üzenetére
Régen nem küldött a T sem papíralapút, anno lemondtam a netet vonalassal együtt náluk, helyszínen kifizettem mindent, azt mondták, ha minimális összeg felmerül majd, azt email-ben kapom meg! Na igen.....azt se mondta nyomoronc, hogy azért az emailcímem már inaktív lesz, mire hazaérek.
elfelejtettem a dolgot és pár év múlva elkezdett hívogatni, SMS-t küldeni, etc. a követeléskezelő. A tetüként eljáró T persze már semmit nem mondott, milyen összeggel vagyok elmaradva, pedig telón még náluk vagyok azóta is.
Két év múltán kaptam az első olyan levelet a követeléskezelőtől, amiben egyáltalán benne volt, miről van szó! 2003 ft(!) 6 évvel azelőtti összeg volt. Ha anno levélben kapom ezt meg, simán kifizetem. Biztosan van nyomoroncabban eljáró cég a T-nél is ilyen esetekre, de ez igen tetü dolog volt tőlük.
-
válasz
Top cat #109089 üzenetére
Nekem meg egyiken nulla forint volt és most is annyi van!
Mindegy, a most aktívon van 680eft.Ha viszont ezeket valami idióta lenullázza, talán hetekig nem látja viszont senki a valós egyenlegét.
Olvastam, hogy vannak pár hetes informatikai gyorstalpaló tanfolyamok és egyből állást is tudnak adni a végén. Sejthető, ki szippantja fel ezeket a népeket.
-
válasz
#08205312 #109077 üzenetére
Aham, ez jó 5let, kár, hogy a képről egyből látszik a sérülés jellege. Olyan lesz majd ez bemutatáskor, mint amikor valakinek rákérdeznek a szeme alatti monoklijára és azt mondja, leestem e lépcsőn. Udvariasságból nem vonod kétségbe.....de vajon mennyire udvarias/hülye a biztosító?
Ugye ne tippeljek?
-
válasz
Barthezz2 #109002 üzenetére
Szia!
Nekem is ilyen csomagom volt és valóban nem volt benne hálózaton kívül semmi. Mostanában megújításkor 3 havi kedvezményeket adnak, lehet valami ilyet kaptál a megújítás miatt, ami mostanra lejárt.
Örülj neki szerintem!
De ahogy a kolléga mondja, finoman átverve nem is a régi díjcsomagot újították meg, nézd meg a webkapon vagy a számlán, hogy mi a csomag neve. De ettől függetlenül a régihez sem járt semmi hálózaton kívül.
Az újnak S-nek kéne lennie, mert az M-ben ez van:
Hívás és SMS, ha egy EU-s országban vagy:
A 90 percet vagy SMS-t az EU-ban is felhasználhatod. Ezt követően a díj egységesen 35 Ft/perc és 35 Ft/SMS bármely magyar hálózatba, alapdíjas irányba. -
Értelek, azt hittem ez általános. Germany-ban nekünk nem kapcsolta be. Igaz ez a SIM kicsit rendhagyóan lett kezelve. 😑
Viszont megjavult a Dominohoz adott 80 perc kijelzése!
-
válasz
Indiant #108248 üzenetére
Ezt csak külföldön kell bekapcsolni? Nem lehet előre?
Nekem a legutóbbi kálváriám után azt mondták, ez a kód nem is működik külföldről, amiatt ahogy említette is neked a fórumtárs, itthon kell bekapcsolni, de csak kiutazás előtt.
(#108253) dragon1993
Ha kaosz szolgáltató lenne, nem lenne nála jobb!
23:49 1414: Rendszerhiba történt kikapcsolják.
Kár, hogy a hetek óta folyamatos rendszerhibát nem kapcsolják már ki.
-
válasz
#77646080 #108214 üzenetére
Finoman szólva igen kaotikus a helyzet jó ideje a T-nél, de sajnos nem csak az App/weboldal változékony múködésében érhető ez tetten. A két külön Domino-s kálváriám miatt jó pár ÜSZ-os dolgozóval beszéltem és olyan totál ellentmondó információkkal rendelkeznek, amiből sejteni lehet, bizony más területeken sem jobb a helyzet!
A család összes számát én kezelem
Ez lassan igen komoly kihívássá válik.
3 főnek kezelem én is a családból, ebből egy főnél még nem volt anomália......
(#108213) -secret-
Örülök, hogy sikerült és így legalább látszik, hogy nem beszéltem félre!
-
válasz
-secret- #108208 üzenetére
Én is csak az App-ban láttam, de ez folyamatosan változik, de ott most lehet aktiválni.
German_TD
Úgy kezdődött a kérdés, hogy előfizetéses.....arra is válaszoltam.
Ugyanott van a bekapcsolás, de nem a lista alján, hanem a lista tetején a free 50MB felett. Bekapcsolható adat/Egyszeri szolgáltatások. Mindkét előfizetés tipust megnéztem.(#108211) German_TD
Sajnos én csak a saját számaim között tudok garázdálkodni.
-
válasz
Lackooo84 #108169 üzenetére
Ezen már nem volt ajándék, hiszen lejárt az egy év is, emiatt is volt ez a 8 napon keresztüli adategyeztetési horror. Annyit megállapítottam, hogy szinte mindenki, akivel kommunikáltam, mást mondott.
Amiben egyöntetű véleményük volt, az az volt, hogy a rendszer sajnos......
A vicces az volt az egészben, hogy akkor jött meg 7. napon az SMS az érintett telószámra, hogy sikeres az adategyeztetés, mikor már lemondtam róla és egy másik Domino-t feltöltöttem pénzzel, hogy kiküldöm a másik helyett futárral.
Na meg találkoztam a Pólusban egy ránézésre is arrogáns nyegle tapló faszi ügyintézővel, aki nem is figyelt, csak a saját nyavajgását adta elő, hogy őt kirúghatják....
- ha így ügyfelezik, előbb-utóbb ki is fogják, nem véletlen ez jár a fejében. -
válasz
fornettisuti #108164 üzenetére
Sorry, korán van még, ez nem válasz akart volna lenni, hanem kérdés!
EU-ban lévő Domino-s telóra megérkezett az adategyeztető SMS a Telekomtól, előtte már 3-án lejárt, kikapcsolták. Abban segítsetek, hogy ilyenkor visszaáll valami alapállapotba, kell rajta állítani valamit, mert még mindig nem hívható és hívni sem tudnak vele!?
A Telekom Appban már megjelent minden választható opció, sajnos a weboldalon nem tudok semmit megnézni, mert nincs belépési lehetőség.köszi előre is!
-
válasz
csako #108153 üzenetére
Nem vettem még 400-ast (4gigásat már vettem), úgy értem, hogy nem egyértelmű, ha a kolléga által berakott képpel összevetjük, meg amúgy sem az. Szerintem menj végig rajta és nézd külön a szavak jelentését is. Aki már használja egy ideje azt az x dolgot, annak egyértelmű egy olyan leírás is, ami első olvasatra fejvakarást okoz. Igazából utóbbiaknak lenne fontos a leírás....
Mondjuk én már eléggé ferde szemmel nézek rájuk, mióta a tökéletesen átutalt összeg nem érkezett meg a számra és azt mondta az idióta valami, hogy vesz fel panaszt! Azzal kezdtem amúgy neki, hogy most indulnék Németo-ba, azért kéne a feltöltés, ezért nekem ne emlegesse a 30 napon belüli kivizsgálást. Azt sem volt képes felfogni, hogy vissza lett igazolva a Telekom által a feltöltés, ahol látszik a telefonszám is. Még vagy 5x megkérdezte, hogy nem küldtem-e más számra az utalást. A második eset mondjuk sokkal durvább volt, az adategyeztetés. Sajnos azt kell mondanom, hogy nagyon sok munkakör van és akik kommunikációs beosztásokba raknak félidiótákat, azt be kéne dobni egy hétre majmok közé, hátha tanulna valamit.
-
válasz
Indiant #108148 üzenetére
Sajnos jól látod, nem tudnak magyarul, én is erre a következtetésre jutottam az utóbbi napok írásban! történő kommunikációja alatt! Konkrétan a postai válaszlevelükben olyan kérdésre válaszolnak, amit fel sem tettem. Amire kérdeztem, arra nem írtak semmit, bár kikövetkeztethető a válaszból.
A te témádra ez a kép a válasz szerintem:
Sajnos a jobb oldali szöveg sem egyértelmű, de lassan ehhez kell hozzászoknunk!
-
Nekem a hivatalos telefonszámon sikerült 2x is, mármint azt mondták, hogy sikerült, szerintem ugyanazt a rendszert használják. Aztán majd kiderül, hogy a 2. valóban sikerült-e. Szerencsére az egyeztetés folyamatára két teljesen különböző választ kaptam két ÜSZ-es hölgytől. A második viszont valóban kedves és segítőkész volt. Rajta nem múlik a végeredmény.
Itt is a születési hely volt a főmumus meg a személyim, mindig rákérdeznek, nem járt-e le....egyébként, ha a folyamat befejeztével ők úgy látják, hogy sikerült, akkor nem értem miért nem sikerül mégsem a valóságban.
Azért pár személyes adatot megadni nem annyira rettenetesen ördöngős dolog.Ha holnap reggelre nem lesz működő a szám, be kell mennem személyesen egyeztetni, viszek magammal kaját, mert addig nem jövök el, míg meg nem oldják.
-
válasz
ubyegon2 #108095 üzenetére
Gyakorlatilag hiába egyeztettem az adatokat időben, bármikor kikapcsolhatják azt a számot.
Most megcsörgettem és tényleg ki is kapcsolták! Direkt 5 nappal lejárat előtt megcsináltam, 3 napja kiment a párom azzal a kártyával Eu-ba és most így nagyon klassz lett a dolog!
Segítsetek nekem ebben, mit lehet ilyenkor csinálni? Nem nálam van a teló most csak az előfizetéses.
-
Nálam is így volt, képtelen voltam megcsinálni, aztán a chat által megadott számon nagy nehezen sikerült, az App írja is, hogy minden OK, kiírja, hogy 359 napig érvényes, a webes felületen meg ott a sárga csík, mint ha nem is egyeztettünk volna. Az ÜSZ csak nyekergett, hogy sajnos a rendszer kicsit mostanában használhatatlan!
Másik Dominomat külföldre menet előtt feltöltöttem, hogy tudjak adatot venni, ha elfogy, visszaigazolta a Tkom, de az összeg sehol! Többszöri megkeresésemre is hülyének néztek, hogy biztosan rossz számot írtam be! Végül emailben csatoltam a képet a saját visszaigazolásukról és kértem, hogy derítsék ki hol az összeg! Nemsoká kaptam egy levelet, hogy a rossz számra utalt összeget visszaküldték a számlámra!
Egyszóval annyira idióták, hogy hiába nem írtam azt, hogy én rossz számot adtam meg, ott a kép is erről, mégis úgy kezelték a reklamációmat, mintha úgy lenne, ahogy ők próbálják rám erőltetni, hogy én vagyok hülye.
Valami nagyon komoly gond van a Tnél minden szinten.
Gyakorlatilag hiába egyeztettem az adatokat időben, bármikor kikapcsolhatják azt a számot.
-
Valóban, félreértettelek, sorry! És tényleg, még áprilisban is megvolt ez a 3x2000 ft díjkedvezmény. Az viszont, hogy megszűnt mindenféle hűségajánlat csak díjcsomagokra, kifejezetten jó nekünk ügyfeleknek.
Engem akkor áprilisban ezzel hívhatott kb 5 alkalommal a hűségcsoport, igaz egyszer sem tudtam felvenni, 3 csörgést vártak ki csak, nem sok motiváció lehetett már a hívásuk mögött. -
válasz
lubrinczerik #107229 üzenetére
A honlapon lehetséges azt állítani, hogy én készülék nélkül szeretnék új hűséget vállalni(Meglévőre)
Ezt ugye nem komolyan írtad? Mi a nyamvadt egérfüléért vállalnál hűséget készülék nélkül? Nincs semmilyen kedvezmény! Emiatt nincs már ilyen készülék nélküli opció!
Az hogy lehetséges, hogy tegnap tudtam úgy díjcsomagot váltani, hogy írta, hogy a díjcsomag váltással nem kell új hűséget vállalnom.
Ha eltűnt a lehetőség, akkor várd meg, míg ez a hónap is eltűnik.
(#107230) kali
Meglévő előfizetőnek én 1 évet sem látok, de fentiekre hivatkozva kérdem én, minek is lenne? Mi a ló*t adnának nekem, ha vállalnék hűséget? Megkapom ugyanazt a csomagot, mint aki most lép be?
Deqrvajó, én talán 10 évet is vállalok rögvest.
-
válasz
kalanchoe #107198 üzenetére
Háááát én inkább nem mondok semmit, imént is lehurrogtak.......de annyit érdemes tudni, hogy egy szolgáltató nem az ügyféllel foglalkozik, az csak a fejősbirka neki. Akire igazán fidel, az a többi szolgáltató. Ez csak saját kútfőből agyalás, de a Most opció kivárós.....ahogy kampeca lesz a Digimobilnak, a Most opció is elkezd szép lassan kivezetődni. Mondjuk egy hónapot kap.
Nagy megnyugvás lenne, ha most senki nem magyarázná el, mi hogyan megy Romániában, mert engem az rohadtul nem érdekel......közgazdasági okítások azok jöhetnek!
Ez a kalanchoe a legújabb reinkarnációd? (ha nem az exAlper vagy, akkor bocsi...)
-
Domino Most opcióhoz, már csak a szép neve miatt is szintén oda lehetne biggyeszteni megjegyzésnek a
ha még akkor lesz.
....kitételt! -
válasz
StLui #107182 üzenetére
Digis srác volt és rákérdeztem, mi a helyzet a több, mint egy éve villanyóra mellé behúzott optikával, lesz-e abból valami idén. Nem az anyaországi Digiről van szó, itt nem úgy múködik minden, de ne legyen úgy, ahogy a srác mondta. Eléggé ki volt bukva valamin, beszélgettünk, de nem látom értelmét részletekbe bocsájtkozni itt, mert közel sem akarok meggyőzni senkit semmiről. Belekötni meg betonba is bele tudtok, ahhoz feleslegesek a tények.
(#107183) gzbotii
Kösz a közgazdasági ismereteket.
(eddig azt hittem, előbb beszedik a milliárdokat az ügyfelektől és csak utána ruháznak be....)
Ha szerinted itt nálunk a könyv szerint megy minden a Diginél, akkor le vagy maradva sok-sok infóról. -
válasz
gzbotii #107180 üzenetére
Linkelni? Mert szerinted ezt megírják majd valahol? Autentikus forrás van csak, de abszolút hihető volt, amit mondott a srác. Gondolj bele, mióta kifizették a frekvencia díját, mennyi beruházást kellett eszközölniük, aztán itt a giganet is, ebbe is csak temetik a pénzt régóta.
-
válasz
Ádyka #107173 üzenetére
Azért erre a Digis mobilra túlzottan nem építenék a helyedben, az is csoda lesz, ha el tudnak indulni. Lassan belefulladnak a túlvállalásaikba. Ezzel szerintem a T is tökéletesen tisztában van, azért is nyom kicsit nagyobbat az előfizetők arcába.
Már a giganetbe is kezdenek belefulladni, a mobil bevállalás csak hab a tortán......
-
-
Igen ez volt az a kedvezmény nálam is, már emlékszem, először fel sem túnt, csak a nagy magenta színű számokat láttam és mivel be voltam lépve a fiókba, gondoltam, hogy ez nekem elérhető díjcsomag. Kb az ügyfelek 100%-a erre jutott volna, na most egy számomra felajánlott díjcsomagot elfogadva szerződtünk a kiírt áron. Nekem igazából az ott ajánlott árat kéne ettől kezdve fizetnem, mert nem kell tudnom, hogy a szolgáltató a háttérben hibázott valamit. Mint ahogy a boltban sem kell tudnom, hogy rossz árcédula van kirakva a termék alá. Nincs igazam?
(#106852) g0dl
Az egyik a szemfüleseknek van.
-
válasz
Keem1 #106848 üzenetére
Ez sajna ilyen, én ma érdeklődtem díjcsomagváltással kapcsolatban, de a majomgyerek egyetlen szóval nem említette, hogy holnaptól új díjcsomagok lesznek, vegyem azokat is számításba. Csak össze-vissza mismásolt a kérdéseimre, mintha nem azért tartanák.....épp csak azt nem mondta, hogy ne fárasszam már a hülye kérdéseimmel. Lassan úgy néz ki, Vanda hasznosabb lesz, mint ezek a léhútők.
Amúgy, ha nincs a félrevezető hamis csomaginformáció az oldalon, nem is váltottam volna, így azzal nem nyertem semmit, viszont most meg nem tudok kedvezőbb csomagra váltani emiatt.
Lehet nem is kéne ezt annyiban hagynom.......
-
válasz
#81524480 #106828 üzenetére
Maga a mondat eldöntendő szószerkezteket tartalmazott, így mindegy a pont a végén.
Amúgy szerintem ilyenkor mindenki összezavarodik, még a látók is, mint a példa mutatja.
Nekem a vonalas teló berakása tűnik zseniálisnak, ez elég rétegigény lehet, de elsőre van, akinek mégis vonzó lenne?
Amúgy, ha nem teszel semmit, marad a régi csomagod, míg ki nem vezetik.
-
válasz
#81524480 #106826 üzenetére
Most még M lenne, de amúgy én is pont ezen gondolkodtam, viszont a mostani M az a díjszabás alapján M
2017, így ha bejön az új M, akkor lehet kiírná a weboldal az évszámot a csomag mellé. Másként nem nagyon lehet. Mi alapján rakna ár S-be? Új M meg más kondíciókkal bír.Más
Megnéztem milyen ajánlatok vannak bejelentkezve, ha lejárt a 20+ éves elúfizumra a hűség, aztán megnéztem a teljesen új belépőnek adott kedvezménnyel is.....jó persze, írták már sokan, hogy csak a hozzám hasonló idióta ügyfelek értelmezik hűségnek a hűség szót. Szerintem meg az az idióta, aki leidiótázza azt, aki a magyar szó elfogadott kijelentését érti egy leírt kifejezés alatt.
-
válasz
dptrsk #106819 üzenetére
Az nagyon jó! Nekem is oda belépve írta az aktuális csomagárakat, amiről persze kiderült, hogy ja persze, az nem annyi, valami tévedés történt.
Persze ez a hivatalos oldal, nem tudsz mást ajánlani, de célszerű lenne megjegyzésben odaírnod, hogy az árak esetlegesek a honlapon. (esetleg tényleg annyi, amennyire ki van írva)
-
Én épp ma váltottam ugyanarra, amiben voltam, 800 forinttal olcsóbb lett! Aztán valahogy mégsem, hanem a régi árat mutatta minden felület. Aztán az ÜSZ-es koma azt mondta, hogy ja ott valami hiba van biztosan.......mondtam is neki, hogy koma, ha az ügyfél bejelentkezik és kap egy csomagárat és arra rákattintva kvázi szerződik, akkor az elég barátságtalan, ha mégsem azon az áron kap szolgáltatást!
Szerintetek ilyenkor mi van? Az ügyfelet kell érdekelje, hogy ki tolja el a honlapon a dolgokat, ha ő szerződni tud valamire?
Ez nem olyan, mint a boltban, ha kinn felejtenek egy alacsonyabb árról árcimkét, akkor azon az áron kell, hogy adják a vevőnek az árut! Ez szolgáltatások esetén nincs így? -
válasz
Fox Mulder #106701 üzenetére
Dehogy, nem lesz semmi! Megunták.
-
Telekom fon az nem mobilokhoz van szerintem, egyik telómmal sem tudtam soha semmilyen beállításokkal elérni, hogy a kapcsolódáson kívül net is működjön, pár hónapja Digi karbantartás miatt öreg HP8570p-nek beírtam a Fon jelszópárost és úgy hasított benne a wifi egész nap stabilan, hogy csak néztem.
(#106679) clon
Ügyfélnek valóban semmi köze egy szolgáltatást végző cég dolgozóinak előtanulmányaihoz, kizárólag egy cég felelőssége, hogy odaülteti-e a dolgozót x pozícióba vagy sem, ha odaülteti, azzal quasi jelzi az ügyfél felé, hogy az az alkalmazott megfelelő szaktudás birtokában fogja az ügyeket elintézni. Ennyi lenne ez.
-
válasz
4Grider #106606 üzenetére
Jutalék nélküli munka esetén te sem erőltetnéd meg magad, amikor a munkaadód azért ad neked minimálbért, mert azt a jutalékkal ki tudod egészíteni.
Ezt ugye nem azért írod, mert engem vagy a többi ügyfelet akarsz meggyőzni arról, hogy inkább ne akarjuk ezt, hanem alapból úgy menjünk be egy szolgáltatóhoz, hogy kérdezzünk rá, kap-e ezért külön pénzt, mert ha nem akkor én kérek elnézést és már itt sem vagyok!
Amúgy ha az ismert feltételekkel is elvállalja a munkát, akkor már kötelessége normálisan végezni. De mehet máshová is, persze az ilyen üldögélős kényelmes meló az sokaknak tetszik.
Ha ég a házad, téged fog érdekelni, hogy a tűzoltó nem kap több pénzt akkor sem, ha bemegy az égő házba, mint akkor ha csak üldögél a laktanyában?
(#106608) dptrsk
olyan nincs, hogy itt egy domino SIM erre kérem ezt a számot.
Köszi neked is az infót. Eszem ágában nem volt csak úgy odamenni, hogy itt egy SIM, csak felmerült, ha már arra kell készülni, hogy alapból elhajtják az embert esetleg még úgy is, hogy belehazudnak a képembe, hogy nincs SIM...... Gyanítom, hogy ha hozott anyagból kéne dolgoznia, még többet kéne pötyögni a pici ujjacskájával, jaj dehogy terhelném én le ennyire, különben is fene a pofámat, hogy variálok itt össze-vissza! Ha már egyszer előfizettem, fizessem életem végéig, ne szegény ügyintézőket akadályozzam social media tesztelés közben!
-
még azt is divat csinálni és mondani, hogy nincs náluk készleten Domino SIM - pedig a váltáshoz muszáj annak megfelelő SIM kártyára cserélni
Én is olvastam milyen kálváriával jár az előfizetés Dominosítása, épp lejárt a hűségem, de csak bemegyek valamelyik nap elintézni. Lehet, hogy teljesen marha ötlet, de ha nincs nekik Domino SIM és nekem van egy felesleges még aktív és azt adom oda, hogy itt van egy, azzal is meg tudják csinálni elméletileg?
Van technikai akadálya ennek, mert azt persze sejtem, hogy ott mit fognak mondani, de remélem hatékony hangulatban leszek majd, akkor addig el nem jövök, míg nincs elintézve valami módon. Gondolom hivatalos Telekom üzletben célszerű ezt intézni, már ha egyáltalán tudhatom, melyek azok.....weboldalon ez kiderül?
-
válasz
Vangelis #106574 üzenetére
Neked előfizetéses SIM-ed van, Alper kolléga ezt nem látta és ajánlott neked nagyszerű Domino-s opciót!
Alper kollégát továbbképzésre utalom a Látóasszony topikba, mivel azt sem látta, hogy Ukrajna nem EU tagállam.
Szegény megfosztott kolléga majdnem megszívta az ukrán mobilnet-tel!
-
válasz
thomas77 #106526 üzenetére
Gazdaságos valóban, én is egy családtaggal beszélek már csak így, minden mást netes kommunikációval el tudok intézni, azt is jórészt wifi-ről, szóval a mobilnet lényeges inkább, amit az előfizetésnél sokszor tizedére sem fogyasztok le, ezért a Maraton sokkal előnyösebb lenne. Van két Domino-m másik telóban, de a régi számom 20 éve megvan, így szeretném megtartani. Ha nagyon akadékoskodnak, akkor marad a megszüntetés és a fontosabb számok kiírtesítése, de nnek meg az a hátránya, hogy azok is felhívnak, akik amúgy nem szoktak, csak, hogy jujdejó, hogy te még élsz!
Na erre sem vágyom.
Tuti+ se rossz, de Voda-s kártyámat kidobtam az idióta ügyintézésük miatt.
-
válasz
thomas77 #106524 üzenetére
Igen köszi! Épp olvastam az éveleji kálváriádat ezzel, azért is tőled kérdeztem elsősorban. Picit barátságtalan csak.
.....hajlandók megcsinálni!
Ha aktiválod, 168 órára lesz aktív. Viszon amelyik nap lejárt, aznap nem tudod újra rendelni, csak éjfél után.
Erre gondoltam, hogy figyelni kell rá!
-
Ma nem ugrott fel a Domino Day értesítés, de bemenve a beállításokba, ugyanúgy választható mind a 3 opció, mint előző héten.
social media orrvérzésig
1GB net
100 perc blabla24h aktiválástól
(#106512) thomas77
Neked végül hogyan sikerült megoldanod a Dominora váltást? A héten lejár nekem is a hűség, átviszem a számom, 12. a napja, meg kell várni vagy előtte kell bemenni, azt olvastam, hogy személyesen lehet csak.
A 600/7napos opció bekapcsolása körül volt az elején valami gikszer, az kiküszöbölődött már? Ha lejárt, nem lehetett csak később újra aktiválni, valami ilyesmi gond volt.
Ezt fogom használni én is 4GB Maraton nettel. Gondolom parkolás meg egyéb mobilfizetéssel nem lesz gond Domino-n sem. -
válasz
#08205312 #106284 üzenetére
biztos okkal történt.
Múlt év volt a beetetés éve Dominonál.......horgásznyelven szólva.
Az előfizetéses számomon folyamatosan hívogat a T ajánlatokkal operáló csoportja, csörög vagy 3-at max, még egyszer nem sikerült odaérnem, hogy fel tudjam venni.....gondolom ők sem hiszik, hogy túl jó ajánlattal keresnek, na mindegy, 2 hét múlva pedig lejár a hűségem.
-
Hát ez az! Akkor az ehhez képest elenyésző forgalmat generáló chat kikerülése miatt meg kár aggódni.
Igaz nem tudom mekkora forgalom keletkezik, ha valaki egész nap chatel, de ha van ilyen, azt furcsa ingyenesen elvárni...... bár akár fizethetne is érte a T.Hát hogyne......
-
-
Tisztánlátás miatt kérdeném, hogy ha a Viber chat kerül ki az ingyenesség alól x csomagoknál, akkor a Viberes hanghívás hogyan jön most képbe? Elég sok hsz ezt fejtegeti ugyanis. Jól tudom, hogy utóbbi nem volt eddig sem a social free része?
-
válasz
ubyegon2 #106177 üzenetére
Mit jelent a Partnerkártya kedvezmény?
Ha legalább két új mobil előfizetésed van azonos folyószámlán, akkor egy - a legmagasabb havi díjú mobil hang- vagy adatcsomag - kivételével minden előfizetés havi díját 20%-kal csökkentjük.
Fene se érti ezt a kedvezményt, nekem egyetlen előfizetésem van és 3 Dominom, így a legmagasabb havidíjú az a meglévő egyetlen, ami a fenti mondat alapján kivételt képez.
Ha ilyenekkel csalogatnak hűségidő hosszabbításra, ami nem is igaz......
Utóbbi majd egy év alatt a Domino-t kedvezőbbnek látom.
-
válasz
#81524480 #106173 üzenetére
Szerintem már sehol, úgy gondolták, nem azért kaptad, hogy nézegesd! (vagy Látóasszony topik)
Cserébe a hasznos válaszomért, mondjátok meg nekem, mi az a
Partnerkártya kedvezmény
?Hűségidő hosszabbítás-ra akar rávenni a honlap és szerepel egy ilyen sor is 20% a kalkulált havidíjban! (az 1110 .- készülékkedvezmény mellett)
Domino kártyáim vannak az előfizetéses mellett, ez lehetne a partnerkártya....?
-
válasz
Donki Hóte #105934 üzenetére
Jó néha olvasni ilyen ősi barbár népszokásokról.....csak sajnos te ezt válasznak szántad.
-
válasz
#81733120 #105869 üzenetére
Köszönöm, sajnos az ÜSZ szavai...hogy is mondjam....?
Viszont, ha nem működik az eszközben, akkor más a helyzet mindjárt!De mobilról simán tudsz netet osztani.
Ez mondjuk valóban igaz!
Nem is érdemes olyan SIM-et keresnem, ami a HP-ben is akarna működni? Drágább jóval vagy nincs is olyan?
-
válasz
#81733120 #105866 üzenetére
&(#105867) German_TD
nektek a választ!
Hívásban, SMS-ben korlátozott. - no én ezt láttam már az előbb is leírva!
A net meg korlátlan, de kikötés, hogy csak mobilban lehet használni a SIM-et.
Ezt a kört Kali szakival már próbáltuk lefutni és itt kapcsolódik German_TD válasza is, ha utazom EU-ban és jön velem egy mobil eszköz, akkor az akár a HP 8570p is lehet!
(ha csak azóta nem került pontosításra ez a rész az ÁSZF-ben)
German_TD - láthatóan neked helyed lenne a Látóasszonyok topikjában..... (EU-ra ráéreztél)
-
válasz
enginev3.0 #105864 üzenetére
Úgy érted, ha korlátlan kell a kérdezőnek, elég-e a korlátolt is? kértem helpet amúgy
Telenor is szolgáltat Telekom mobil szolgáltatást?
(#105863) Roaming
Mobil S+ korlátlan az valóban korlátlan, vagy azért nem mindenben? Mert Mobil S-em van, nemsokára lejár és nem tudom még mit kéne helyette.... Domino mondjuk! A használati profil elég változó lehet, vagyis ruganyos.
-
-
válasz
anonymus89 #105599 üzenetére
30 nap. Rossz helyről olvastam bocsi, 14 mégis.
Ezt se sokan tudják így, sajnos eljátszák, hogy még nem érkezett be a raktárukba:
A vételár visszatérítése
"A kereskedőnek a vásárlástól való elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell fizetnie Önnek a vételárat, amennyiben kézhez kapta a visszaküldött árut vagy az igazolást arról, hogy Ön visszaküldte azt.
Ha Ön szállítási költséget is fizetett a vásárláskor, a kereskedőnek a vételáron felül azt is meg kell térítenie. Abban az esetben azonban, ha Ön nem szokványos postai kézbesítést (hanem pl. gyorsfutár-szolgáltatást) kért, a kereskedőnek jogában áll ennek a költségét felszámolni. "
-
-
válasz
#77646080 #105514 üzenetére
3x rendeltem 1 éven belül. Két munkanap alatt mindhárom kezemben volt.
Csakhogy árnyaljuk a képet.
Ezt írtam, 3 SIM kártya ez, azt a mondatot, amit ezek után írtam, ne is vedd figyelembe.
Remélem így témába vágónak ítéled.
A ma érkezett tartozékot le is fogom tagadni.
-
válasz
csaba1203 #105508 üzenetére
Én még gyakran éjjel is felkelek, hogy megnézzem lesz-e valami jó akció, amire lecsapok holnap!
Amúgy meg nem figyelem, mert nem is kell, látom én ezeket úgyis!
Ja igen, ahogy a kolléga említi, kb fél évig tartották kinn a honlapon ezt a +10GB-ot, így akinek van valami T-s dolga, biztosan észrevette.
-
válasz
Bferibörs #105505 üzenetére
3x rendeltem 1 éven belül. Két munkanap alatt mindhárom kezemben volt.
Csakhogy árnyaljuk a képet.
Tegnapelőtt du rendeltem akciós headset-et, ma délelőtt itt volt.(#105504) csaba1203
Megéri online rendelni, múlt évben még +10GB adat is volt hozzá x hónapig élt ugyan, de akkor is.....
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Interactive Brokers társalgó
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mobil flották
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - 2020 MacBook Air 13" / M1 / 16GB RAM / 1TB SSD / Asztroszürke / Garancia
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- ÚJ Bontatlan Apple iPad 11 (A16) 128GB Silver ! aktiválástól 1Év nemzetközi APPLE GARANCiA
- MacSzerez.com - 2024 MacBook Air 15" M3 / 16GB / 256GB SSD / Ezüst / Új termék! / Apple Garancia!
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával