- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
_Moriarty_ #70087 üzenetére
frankó, köszi a visszajelzést is!
-
válasz
_Moriarty_ #70080 üzenetére
akkor adott sony firmware verzió, vagy valamelyik azon lévő alkalmazás nem tetszik talán neki.
megpróbálhatod a rendszer gyári visszaállítását, ha nem túl nagy macera. -
válasz
_Moriarty_ #70074 üzenetére
próbáld meg úgy, hogy kényszerleállítod az alkalmazást, törlöd az adatait - először az ideiglenes, utána a normál -, aztán távolítod el és telepíted újra.
-
válasz
bajaki #70068 üzenetére
nem tudom, hogy a másik szolgáltatónál miért mondtak egy hetet, ők simán elindíthatták volna a számhordozást.
a te nevedet fogja kiírni majd a rendszer._Moriarty_; működik a telekom alkalmazás.
nálad maga az alkalmazás nem fut, vagy csak bejelentkezni nem enged?
próbáld meg eltávolítani, majd újratelepíteni, hátha...
milyen oprendszerrel használnád?
nincs már/most gyorsfizetés, csak bankkártyás van. -
válasz
vraghdash #70060 üzenetére
akkor pláne érdemes rákérdezni a telefonos ügyfélszolgálaton, bár előtte ajánlott szűkíteni a hibát, összenézni, hogy milyen hálózati módokról van szó, felcserélni a telefonokban a sim kártyákat...stb.
Headless; szia, hang alapú domino díjcsomaghoz aktiválható nincs olyan, legalábbis papíron, mert a gyakorlat ettől eltér néha, de erre garancia nincs.
-
válasz
troland26 #70052 üzenetére
neked minden esetben csak az alap, hálózaton belüli díjat kell fizetned - fogadáskor meg semmit -, nem kell tudnod, hogy ő épp hol tartózkodik, amikor hívod, vagy honnan hív, mind a két esetben őt terheli a roaming adta különbözet, hiszen ő használ a honos hálózattól eltérőt.
szapeti40; az újabb mobilinternetes adatcsomagok/opciók esetén a meglévőt kikapcsolja, ha egy újat aktiválsz, valami régebbi lehet esetleg beragadva a rendszerben, már ha volt korábban valamilyen aktiválva.
-
válasz
szapeti40 #70050 üzenetére
szia,
milyen díjcsomaghoz szeretnéd aktiválni?
az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#) nézz rá, hogy mit ír aktívnak - mindegyikre rányomsz és írja, hogy melyik aktív és melyik nem -, a téma összefoglalójában (a gyik részben) találsz elérési utat az alapra állításhoz is, utána ott is megpróbálhatod aktiválni a kívántat.szia,
amennyiben nem minden előfizetéssel van probléma azonos helyen, úgy nem feltétlenül hálózati hiba az ok, érdemes rákérdezni a problémára a telefonos ügyfélszolgálaton, hátha az előfizetésekkel van valamilyen gond.
-
válasz
csubuka #70042 üzenetére
- 1 vagy 2 év hűséget írsz alá
- csak az előfizetésre, vagy valamelyik díjcsomagra is aláírsz hűséget (már amelyik díjcsomagnál lehetséges, mert van olyan, amire nem lehet hűséget aláírni)
megnéztem a fun s díjcsomaggal a készülékeket, a legdrágább kategóriába sorolja a rendszer, csak az előfizetésre kell aláírni hűséget, a díjcsomagra nem.
nem kiemelt, illetve arany/platina kiemeltségű előfizetés esetén árban nem látok különbséget, ha ezeket kivéve azonos feltételek mellett nézem. -
válasz
csubuka #70037 üzenetére
szia,
a leírásból leszűrheted a lényeget;
A Like S díjcsomagok kizárólag új előfizetésként (akár számhordozással) vagy Dominóról számlás előfizetésre való áttérés esetén vagy Like, vagy Like 300 díjcsomagról Like S díjcsomagra történő váltással igényelhető azok részére, akik, érvényes magyar felsőoktatási diákigazolvánnyal, vagy amennyiben 18. életévüket már betöltötték, érvényes középiskolai diákigazolvánnyal rendelkeznek. Érvényes magyar felsőoktatási (vagy középiskolai) diákigazolvány hiányában a felsőoktatási intézmény (középiskola) által kiállított, a hallgatói státuszt igazoló igazolás is elfogadott. Ez esetben az Előfizető felelőssége, hogy a felsőoktatási (középiskolai) diákigazolványa megérkezését követően azt haladéktalanul bemutassa személyesen valamely Telekom vagy Telekom Partner üzletben. Amennyiben ezt elmulasztja, úgy a két év lejártával a Like S díjcsomag további igénybe vételére nem lesz jogosult. Az előfizető a díjcsomag választásával hozzájárul ahhoz, hogy felsőoktatási (középiskolai) diákigazolványának száma rögzítésre és kezelésre kerüljön a Magyar Telekom Nyrt. rendszereiben a szolgáltatás igénybevételének végétől számított egy év 30 napig, kizárólag a jogosultság ellenőrzése céljából, visszaélések elkerülése érdekében. A felsőoktatási (középiskolai) diákigazolvánnyal való visszaélés esetén a visszaélést elkövető Előfizető/Számlafizető a Move XS díjcsomagba kerül automatikusan átváltásra. Az Előfizető a díjcsomag aktiválásától számított 2 éves időtartamig jogosult a Like S díjcsomag használatára. Amennyiben az Előfizető ezen időtartam utolsó napját megelőző 30 napon belül bemutatja az érvényes felsőoktatási (középiskolai) diákigazolványát, úgy további 2 évre válik jogosulttá a díjcsomag használatára, vagy lehetősége van egyéb, számára elérhető díjcsomagba váltani.
forrás: link
a számhordozás másik szolgáltatótól áthozásra értendő.
amennyiben adott előfizetésen nincs hűség, úgy esetleg az megoldható, hogy először átmenni domino díjcsomagba (ez 2700 ft lesz, ami leforgalmazható), ott kivárni a 30 napot, majd utána lehet like s díjcsomagba átlépni. -
válasz
Jinxb1rd #70030 üzenetére
mint korábban is írtam, nem lehet kivédeni, legyen szó bármilyen webshop vagy telefonos rendelésről, távollévők között köttetett szerződés esetén csak utólag kerülnek ellenőrzésre az okmányok/dokumentumok, de adott esetben nem csak a más adataival megrendelő elkövető, hanem a futár/piack pack pont...stb. átadó is felelősségre lesz vonva rendesen.
-
válasz
SUPREME7 #70020 üzenetére
pont úgy el kell fogadni az útlevelet vagy a vezetői engedélyt is, mint a személyi igazolványt, de ezt a szolgáltató is írja a honlapján;
Új előfizetői szerződés megkötése
(1) Személyazonosságot igazoló okmány (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély)
...forrás: link
-
válasz
SUPREME7 #70013 üzenetére
volt nem egy ilyen ügyünk anno - amikor még a rendőrség sorait erősítettem -, konkrétan a telekom - illetve akkor még a korábbi nevén futott a szolgáltató - kapcsán is.
ahogy nézem, a konkrét eset kapcsán az még nem derült ki pontosan, hogy az elkövető maga vette át valahogy a más nevében rendelt készüléket, vagy csak megrendelte (amolyan kicseszésből) más adatival és utóbbinak szállították ki.
a második módozatban is feljelentést kell tenni, aztán mehet a nyomozás, hogy milyen, kinek az előfizetéséhez tartozó ip címről...stb. eszközölték a webshop vásárlást. -
válasz
Jinxb1rd #70006 üzenetére
azt elfelejtettem írni, hogy amúgy igen, nem csak a telekom, de bármilyen más webshop esetén vagy telefonon is bárki rendelhet más nevében, elég csak a "megfelelő" adatokat beírni vagy -mondani, hiszen azt webshop vagy telefon útján nem lehet ellenőrizni, hanem csak utólag, a kiszállításkor/átadáskor, így technikailag nem védhető ki a dolog előzetesen, hanem csak jogilag, hiszen az elkövető jogszabályt sért a más nevében jogtalanul leadott rendeléskor, tehát feljelentést lehet/kell tenni.
-
válasz
PainKiller13 #70003 üzenetére
-
válasz
Jinxb1rd #69998 üzenetére
szia,
feljelentést kell tenni, hatóságilag és a szolgáltató részéről is vizsgálják ki az ügyet, mert a részletek ismerete nélkül nehéz okosat mondani, bármi lehetséges.
honnan lehet tudni, hogy mindenféle személyazonosítás nélkül történt a szerződés megkötése?supreme7; arról már nem is beszélve, amikor létező személy valós adatival töltenek ki biankó okiratot, aztán mennek üzletről üzletre és vásárolnak, ami csak belefér...
-
nem tudom, hogy mennyire van összefüggés, de a csütörtöki hálózati probléma, illetve annak helyreállása óta jobb az lte térerő a lakásban, mint addig volt. (több készüléken nézve.)
szabogabor10; a a digi facebook oldalán rákérdeztem, mire azt írta a szolgáltató, hogy; Az applikáció további platformokon való elérésén folyamatosan dolgozunk.
-
válasz
#TOTTI #69985 üzenetére
nem mindegy, hogy milyen társkártyáról van szó, érdemes elolvasni ezzel kapcsolatban a szabályozást; link (8. 7.)
van rá amúgy egy ideje külön akció, hogy arany/platina kiemeltség nélkül is lehet társkártya, de úgy külön meghatározott feltételek alapján, ezért nem minden esetben megfelelő alternatíva.lugosi; előfizetés nélküli listaár és domino konstrukció esetén 15 e ft a hálózati korlátozás feloldásának a díja, ott nincs külön költség (az akció során igénybevett kedvezmény).
-
szia,
igen, amennyiben a főkártyás előfizetés megszűnik - adott esetben domino lesz -, úgy a társkártyás konstrukció bukó, mivel nem lesz mihez társulnia.
amikor lejár a like s jogosultság, akkor a legolcsóbb kategóriába tartozó move xs díjcsomagba tesznek át, az 1990 ft (e-pack). -
válasz
Dilikutya #69976 üzenetére
domino 5 esetén külön adatcsomag lehet csak.
nem változott az ár, csak nincs már netplusz arany és platina adatcsomag/bővítő, így akinek az volt korábban, annak a szintén 200 MB keretes netplusz s a már korábban írt eltérő árakon elérhető.
olyan is előfordulhatott, amikor még adott volt a netplusz arany és platina adatcsomag/bővítő, hogy az aktív volt, viszont az előfizetése közben elveszítette az arany/platina kiemeltséget, mert nem volt rajta elég forgalom, ilyen módon is változhatott az ár, hogy a meglévő adatcsomag/bővítő helyett csak a másik, de szintén 200 MB adatkeretes netplusz s adatcsomagot/bővítőt engedte aktiválni a rendszer.ANDROID???, a szolgáltatónál adott a rendszerben az átvétel időpontja, az alapján lehet intézkedni.
nekem mindig csak egy napról van/volt szó, mert egyik nap megrendelem a telefont, a következő napon meg átveszem, azzal az egy nappal pedig sosem foglalkoztam, de ha hosszabb intervallumról lenne szó, akkor biztos lépnék az ügyben. -
válasz
ANDROID??? #69970 üzenetére
a számlázásnak is vannak szabályai, abból is bajuk lenne/lehetne, ha túl későn eszközölnék.
Dilikutya; nem írtad korábban, hogy milyen domino díjcsomagról van szó, így fontos volt írni a domino suft konstrukcióját is, mivel domino esetén annál van eltérő árazás adott tekintetben, akinek az van és mellé netplusz s volt arany/platina változatban, az 100 ft különbözetet lát a netplusz s esetén, minden más domino díjcsomagnál viszont 500 ft-ot.
kovlaj122; mivel utóbbi éveket írtál, így helytelen a megállapításod, mert jó egy éve, 2014 végén is voltak leállások, illetve hálózati problémák a másik két szolgáltatónál is, nem is egyszer.
-
válasz
Dilikutya #69968 üzenetére
ahogy az összefoglalóban is olvasható - első a gyik-ben -, két kategória van, az egyik az olcsóbb bővítő - amikor alapban tartalmaz bármennyi adatkeretet a díjcsomag és ahhoz kerül aktiválására -, a másik az adatcsomag - amikor nem tartalmaz alapban adatkeret a díjcsomag -, a honlapon is lehet ennek megfelelően lehet választani a két kategória között; Még több netre van szükséged? vagy Nincs még net a díjcsomagodban?
domino esetén a surf díjcsomag az, ami alapban tartalmaz adatkeretet, így ahhoz az olcsóbb bővítő aktiválható, a többihez a drágább, külön adatcsomag; link
korábban volt arany/platina előfizetéshez az általad írt opció domino esetén is, de már/most nem látom a felsorolásban, a novemberi ászf-ben szerepel utoljára, decembertől nem. -
válasz
blackmajesty #69942 üzenetére
ez így nem igaz, vannak üzletek, ahol még most is adnak, találsz több kapcsolódó hozzászólást is a fórumon, ahol ezt gyakorlati tapasztalattal igazolják.
-
válasz
ANDROID??? #69902 üzenetére
akkor lehetne, ha olcsóbban szolgáltatna?
nem, ez nem így működik, a hiba az minden esetben hiba, bosszantó, de nem teljesen kivédhető, így ezzel kapcsolatban a szolgáltatások árazására hivatkozni, inkább csak hangulatkeltést eredményezhet.
a többi szolgáltatónál is volt már ilyen, vélhetően lesz is még mindegyiknél, mert a technika már csak ilyen, hogy időnként történnek meghibásodások, problémák...stb.
volt már példa nem egyszer a szolgáltatótól független hibára is; valahol elvág egy munkagép egy kábelt a földben, aztán az ország egy részén leáll az internet, mindenki a szolgáltatót szidja, holott nem tehet róla, de ez csak később/utólag derül ki, aminek persze már nem volt olyan nagy visszhangja...
várjuk ki a végét, hátha kiderül, hogy mi okozta a gondot. -
válasz
Tomtotom #69897 üzenetére
olyan hely is van, máshol meg a hívással egyáltalán nincs, illetve nem is volt gond, területe válogatja.
ahol én lakom, ott a hívással nem volt gond, többször is telefonáltam, miközben 4g/lte háló nem volt, a 3g és 2g hálókon pedig nem ment az adatforgalom, de 2 órán belül visszajött a 4g/lte is és azóta működik rendesen, máshol meg még mindig nem okés.
a páromnak budaörsön a mobilinternettel sem volt gond akkor sem, amikor nekem itt, illetve másoknak máshol igen, szóval elég változó (volt) terület függvényében a helyzet.ANDROID???; nincs összefüggés, bármi meghibásodhat, amiről a szolgáltató nem feltétlenül tehet, nem lát bele a vásárolt és működtetett eszközökbe, hogy melyik mikor akar/fogja eldobni magát...
-
válasz
zichie #69894 üzenetére
a hívással sok helyen nem is volt gond, a mobilinternet (volt) problémásabb, emiatt lehet, hogy ahol próbáltad, ott már nincs, vagy nem is volt gond a telefonálással más/telekom szolgáltatós előfizetéssel sem.
vagy azonos helyen és időben kipróbáltad telekom előfizetéssel is? -
válasz
#50751744 #69888 üzenetére
több oka is lehet, a hiba milyenségének függvényében.
előfordulhat, hogy a már leválasztott/ledobott eszközt nem engedi újra felcsatlakozni a hálózat, de ami még kapcsolódva van, azt nem dobja el, ez akár azonos hálózati módoknál is előfordulhat, de ha eltérőről van szó, akkor az is okozhatja. -
válasz
germinator66 #69843 üzenetére
szia,
amennyiben az előfizetés megszűnik a szolgáltatónál, úgy az ahhoz tartozó t-email fiók is.
domino esetén is adott a t-email, így havi díjas -> domino átváltás után is megmaradhat - a hívószám sem változik -, legalábbis nem találtam ellenkező rendelkezést az ászf-ben és a kapcsolódó mellékletekben - de azért érdemes rákérdezni a telefonos ügyfélszolgálaton -, bővített esetén látok csak különbséget, így az korlátozó tényező lehet, ha van olyan; havi díjas kontra domino -
szia,
arany kiemeltség esetén nem jellemző, hogy egyeztetni/kérdezni akarnának már előtte.
htc07; szia, hivatalosan kérik - a korábban említett okok miatt is, hogy ha rongált vagy eltűnt a szolgáltató tulajdonát képező sim kártya, akkor fizetős a csere/pótlás -, de a gyakorlatban valóban ügyintézője válogatja, nem minden esetben akarják látni a sim kártyát, megelégednek az előfizető beazonosításával és megfelelő jogosultság esetén anélkül is intézik.
-
válasz
Vangelis #69763 üzenetére
nem tudom, hogy milyen oldalakat szoktál látogatni, de én is belefutottam már olyanba - igaz, nem lassítás miatt, hanem például ha vidéken vagyunk és csak lassú 2g mobilinternet adott, de az közel azonos -, hogy húzósabb oldalak esetén semmi sem tölt be, néha semmi jelzés látszólag, máskor meg időtúllépéssel kidob, akár a prohardver is, de mobilos nézetben már betölti lassacskán.
próbáld meg ezt; link -
válasz
Misogi #69727 üzenetére
a szerződési feltételeket olvasva, a véletlenszerű károsodás/sérülés esetén feltétel, hogy az megakadályozza a készülék rendeltetésszerű működését, illetve párásodás/nedvesség estén is keletkezni kell meghibásodásnak, ezek kapcsán ellenőrizni kell a telefon minden funkcióját, hogy van ilyen vagy sem, mert sokszor csak egy (vagy néhány) apró működési problémában mutatkozik meg a keret/ház törése, illetve a kapott ütés - ami nem tetszik a kamerának, vibrának, különböző érzékelőnek és még lehetne sorolni -, a *#0*# kóddal sok hardver működését ellenőrizheted.
-
válasz
RaZroX #69720 üzenetére
szia,
nem hiszem, hogy ezt látatlanban lehet előre tudni, mert több tényező függvénye, de más gyártók esetén is volt már ilyen kihagyás, hogy egy ideig nem volt forgalmazott készüléket valamelyiktől a szolgáltató (kérdés, hogy a szolgáltatónak nem feleltek meg valamiért az aktuális típusok, vagy a gyártóval nem tudtak közös nevezőre jutni a szerződési feltételek kapcsán), aztán később megint képbe került a gyártó, akár több típusú készülékével is.
Misogi; a telekomos ügyintéző által mondottakkal nem kell foglalkozni, nem feltétlenül tudja látatlanban eldönteni, ahogy én vagy más sem, a szerviz mondása lesz a mérvadó, aztán az ő javítási árajánlatuk alapján eldönti a biztosító, hogy kijavítás lesz, vagy kicserélés.
-
válasz
Misogi #69718 üzenetére
a biztosító elküldi a készüléket a szerződött szervizbe, ahol ajánlatot adnak a javításra - már ha javítható -, a biztosító pedig az alapján eldönti, hogy megéri a javítás, vagy inkább kicserél(tet)i felújított vagy új készülékre.
a készülékbe jutott víz nem biztos, hogy azonnal okoz hibát a működésben, esetlegesen csak később, amikor a(z) (elektro)kémiai változások olyan/meghatározott szintre jutnak. -
válasz
MaxxDamage #69702 üzenetére
szia,
az alábbi feltétel adott?
Az igénybevétel feltétele: aktív, túlforgalmazási díjat nem tartalmazó havi/időszakidíjas mobilinternet szolgáltatás megléte, ami lehet a havi díjban bennefoglalt adatmennyiséget tartalmazó hang díjcsomag, a hang díjcsomag mellé aktivált adatdíjcsomag/adatopció, illetve mobilinternet-csomag.
domino esetén csak a surf tartalmaz alapban bennefoglalt adatmennyiséget, domino 5 esetén külön aktiválni kell valamilyen adatcsomagot a tematikus opció alá.
-
-
válasz
gyantaszuz #69653 üzenetére
lehet, hogy fejből mondta az 1000 ft-ot, amikor pedig kérted a számlát, akkor vette észre, hogy 1500 ft lenne a szerződés pótlása és azt már nem merte mondani, vagy ha a vásárlási számla pótlásáról volt szó és közben kiderült, hogy platina kiemeltségű az előfizetés, akkor az úgy valóban díjmentes.
ANDROID???; sok üzletben jelenleg is van pedig.
-
válasz
ANDROID??? #69650 üzenetére
az előfordulhat, hogy üzletben nincs (készleten) sim kártya adapter.
-
válasz
gyantaszuz #69648 üzenetére
nem olyan dolog, az ászf (megfelelő melléklete) tartalmazza, hogy a szerződés...stb. pótlása mennyibe kerül; link (arra nem lehet mit mondani, ha az ügyintézők egy része nem követi a változásokat és fejből mondja a régi összeget, holott az már nem annyi...)
a sim kártya esetén az (volt) a helyzet, hogy a korábbi fizetős csere amikor ingyenes lett, akkor először nem volt egyértelműen megfogalmazva a dolog, így valaki a régi szerint értette, mások meg az új verzióban, de szerencsére nem olyan régen beleírták azt, hogy lehet a készülék bárhol vásárolt, így már nem csak akkor díjmentes a méreti eltérés miatt cserélés, ha azt a szolgáltatónál vásárolt készülék indokolja; link
nem franchise - mindegyik az már. -
válasz
polonic #69643 üzenetére
a harmadik szekció a számla elején;
Ügyfélazonosítók / Customer ID. No. - Folyószámlaszám: xxxxxxx
ez a biztos, ez nem változó érték, a számla száma aktuálisan mindig más és más, bár ha (elektornikus) levélben kaptál értesítést az új számla elkészültéről, akkor abban az ahhoz tartozó számla száma is szerepel, az úgy okés befizetési infónak. -
válasz
polonic #69641 üzenetére
Amennyiben banki átutalással kívánja számláját kiegyenlíteni, kérjük a xxxxxxxxxxxxxxx számlaszámra hivatkozzon.
Csoportos beszedési megbízás felhatalmazásának benyújtása esetén a Jogosult xxxxxxxxxxxx és Fogyasztó azonosítóként, a xxxxxxx folyószámlaszámot használni szíveskedjék. -
válasz
Soulfly842 #69567 üzenetére
a vidékieknek nem néztem külön utána, de az árkád és a mammut esetén marad így is t-pont, de gondolom egy minimum kell is.
-
válasz
-=RelakS=- #69540 üzenetére
nekem így jól szokta betölteni pedig, olyan viszont előfordul néha, hogy ha készüléket akarok választani meglévő előfizetésre, akkor ha nem a megfelelő előfizetésemen áll, akkor ott hiába módosítom, nem lép érvénybe a módosítás, hanem visszadobja a korábbit - régebben jól működött ez is, jeleztem is már hibát a szolgáltató irányába, amikor pont feldobott egy kapcsolódó kérdőívet -, viszont ha a korábban írt módon csinálom, akkor okés.
-
válasz
-=RelakS=- #69532 üzenetére
én úgy szoktam, hogy az előfizetéseim listájában amelyikkel teendőm van, annak a végén nyomok az ügyintézésre.
Fred23; pedig úgy van, régebben én is kértem több telefonhoz akciósan + domino sim kártyát, 990 ft volt - külön használati díj nem volt mellé -, aztán adott volt hozzá 12 * 10 perc hálózaton belüli beszélgetés - nem ezért rendeltem persze, de lebeszélésre került, ha már biztosítottak ilyen lehetőséget.
-
válasz
hroberto #69503 üzenetére
amennyiben egyértelműen leszűkítve a probléma a szolgáltatóra - nem elöfizetés/készülék letiltás, vagy sim kártya, esetleg mobiltelefon meghibásodás -, úgy volt lehetőséged rákérdezni/bejelenteni az ügyfélszolgálaton?
nem mobiltelefonról, vagy más hálózatból a 0612659210 telefonszámon is megtehető. -
válasz
ANDROID??? #69498 üzenetére
SIM kártya cseréje/pótlása (pl. rongálódás, lopás miatti pótlás) 4500 Ft/alkalom/db
forrás: linka készülék imei alapján történő felfüggesztése/letiltása díjmentes, de rendőrségi jegyzőkönyv kell hozzá.
-
az előrehozott készülékcsere nem kimondottan a csak mobilinternetes előfizetésre lett anno kitalálva, hanem a hang alapúhoz, ott nincs ilyen gond, azért javasolták azt.
a magam részéről még azon is csodálkozom, hogy a csak mobilinternetes előfizetéssel lehet egyáltalán mobiltelefont vásárolni a hűség meghosszabbításával. -
válasz
SUPREME7 #69379 üzenetére
a szolgáltató azt teszi, amit a gyártó meghatároz.
hirtelen csak az apple és a samsung ugrik be, akik ezt jól kezelik, előbbi a jótállási időintervallumon belül bármikor, de 3 (munka)napon belül utóbbi is cseréli bármilyen pixelhiba esetén, nem kell annak elérni a kapcsolódó iso szabvány szerinti mértéket. -
válasz
#99546112 #69369 üzenetére
- rosszul tudja, nézzen utána a kapcsolódó jogszabálynak, teljesen újraindul a csere alkalmával a jótállás (arra nem, ami nem megfelelő hazai forrásból származik, például külföldről hozta be valaki, vagy olyan gsm és társai üzletben vette, ahol úgy szerezték be...stb.)
- nem gagyi, inkább egy refurbshed, mint a (szerződéses) szervizben javított
- az apple esetén, a csere alkalmával az új egyenlő a refurbished készülékkel, de az is olyan, mint az új, sokan észre sem veszik, ha nem ismerik a módit
- 6s-ből is van már régen refurbished
- apple apr esetén sem mindegy, hogy hol intézi az ember, azoknál van lassabb és gyorsabb ügyintézés, illetve ott sem mindegyik akarja/szokta megfelelően intézni a jótállási időt...stb., az iphone témában érdemes elolvasni a tapasztalatokat, hol kell többet várni és/vagy külön harcolni, vagy hol korrekt minden alapbanfrozzyZTE; azt igazán jelezhette volna időben (a készletben) a rendszer.
-
válasz
#99546112 #69362 üzenetére
szia,
küldik tovább a gyártói/szerződéses szervizbe, így akár 2 - 3 hét is lehet, érdemesebb direktben leadni apple apr-ben - már ha van rá lehetőség, tehát nem vidéki vagy, aki nem jár olyan helyen...stb. -, úgy gyorsabb, legalábbis a jobb helyeken.
nem nagyon javítanak a szervizben, hanem cserélik gyárilag felújított készülékre - apple üzletpolitika -, annyi, hogy mivel a szolgáltató is hivatalos forrásnak számít, így az egy év gyártói jótállásnak újra kell indulnia a cserélt készülékre, erre figyelj, mert szeretik elfelejteni - ez sokszor igaz az apr esetén is.anonymus89; szia, legtöbbször lepasszolnak vele az apple apr-ben, de volt már rá példa, hogy valakinek sikerült cseréltetni, viszont jellemzően harcolni kell érte rendesen.
a sima 6-os verziók képesek meghajolni - bár kell hozzá megfelelő fizikai ráhatás, ez lehet egyben a gariztatás buktatója is -, pláne a nagy 6 plus, nem véletlenül készültek az újabb "s" verziók (6s és 6s plus) sokkal erősebb, 7000-es alu ötvözetből, azokat már erőből sem lehet deformálni.Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
-
válasz
SUPREME7 #69344 üzenetére
ez akár a gls miatt is lehet, rosszul vitték fel, vagy ilyesmi.
az én esetemben is ezen gondolkodtam - és érdelkődtem ismerősnél - először a ppp tekintetében, de az csak az átvételt követő csúszásra fogható rá, az azt megelőző átvehetőség kapcsán elmaradt értestés másként működik állítólag.polonic; telefonálnék a helyedben.
iMagic7; többször kell néha próbálkozni.
frozzyZTE; szia, nem feltétlenül kell várni, ismételhetsz bármikor.
-
válasz
313313 #69328 üzenetére
nekem is úgy volt legutóbb a 6s plus rendelésekor, hogy az egyik nap rendeltem, a következő napra írták az átvételt, a ppp lekérdezés alapján átvehető is volt másnap 11 óra után kicsivel, el is ugrottam érte valamivel dél után, de a my telekom felület szerint még akkor sem volt átvehető - a szokásos átvehetőségi sms és e-mail sem jött a kellő időben -, aztán több nap kellett hozzá, hogy ott is realizálódjon, miszerint már átvéve.
tothferenc; amennyiben nincs netes elvárás, úgy felesleges a surf, hiszen azzal 30 naponta repül részint feleslegesen 890 ft.
ANDROID???; értesítést kaptál a sikeres rendelésről?
-
válasz
Lehiñito #69289 üzenetére
szia,
akkor csak otthoni szolgáltatás termékekre lehet beváltani, leírás itt; link
Sayuar; szia, amnyit tudok csak, amennyit a honlapon is kiírtak; link, még az ászf díjszabásos mellékletében sem szerepel, üzletben - vagy esetleg telefon - tudnak bővebb információval szolgálni.
a karácsony előtti rendeléssel és gyors kiszállítással kapcsolatban; akiknél nem volt szükség külön/komolyabb vizsgálatra a hitelképesség kapcsán, azok - ahogy olvastam a kapcsolódó hozzászólásokat -, tényleg gyorsan megkapták.
vwpolopg; utólag az 5s-t bánom kicsit, hogy kihagytam, nekem bejött anno, most vehettem volna családtagnak ajándékba, mert amennyire emlékszem, tetszett neki az enyém anno, de már késő, legalábbis a szolgáltatónál.
-
válasz
#04441088 #69282 üzenetére
a mobil előleg összege is több tényező függvénye, 10 e ft és a készülék adott konstrukciós közel teljes ára között bármennyi lehet.
néha még illetékese is válogatja, visszaolvasva találsz olyan hozzászólót, akitől az egyik üzletben x ft-ot akartak kérni, a másikban azonos készülékre és konstrukcióra jóval kevesebbet. -
válasz
Vangelis #69276 üzenetére
sok csillagos megjegyzés szerepelhet már a neved mellett...
migabi24; új és/vagy problémás előfizetőktől bekérnek mobil előleget, ha részletre vagy nagyon olcsón és magasabb tarifájú díjcsomaggal akarnak vásárolni, pláne drágább telefonok esetén.
annyi, hogy addig nem kell a számlákat fizetni, amíg az előleg ki nem fut.anderledani; szintén elállás, szerintem annyi karikával, hogy nem új számra, hanem a régire történő új hűséggel papírozzák le.
T_chris; nem csak samsungot, semmi ilyen megkötés nincs, az viszont igaz, hogy egy telefon korábbi ára lehet olyan magas, hogy későbbi jobb készülékhez felér, ezért is írtam én is úgy előzőleg, hogy több tényező függvénye, csak amiket itt kérdeznek, azokhoz nem adnak meg minden szükséges infót, hogy pontosan lehessen válaszolni, így sokszor csak hozzávetőlegesen lehet találgatni.
-
válasz
anderledani #69266 üzenetére
több tényező függvénye, de nem jellemző, hogy azonos kategória, samsung esetén is van olyan, de általában feljebb kell nézni.
staker; azt is a futárnak, de pont azért szoktak telefonon egyeztetni előtte, ha kérnek mobil előleget, hogy ne érjen váratlanul a dolog, hanem csak akkor továbbítják, ha telefonon elfogadtad az előleget, illetve annak összegét.
-
válasz
#04441088 #69256 üzenetére
telefonon vagy írásban panaszolnám meg a helyedben a dolgot, az üzlettel nem foglalkoznék pillanatnyilag.
telefonon ha azt mondták, hogy nem lesz előleg, annak nyoma van rögzített beszélgetés formájában, azt meg hozzáteszed majd, hogy azért nem vetted meg/át végül, mert ettől eltérően, nem online, hanem a drágább bolti áron és magas törlesztővel akarták csak adni. (netes/webshop rendelésnél, a drágább bolti árra terelés miatt fog kibújni esetlegesen a szög a zsákból, ha van/lesz minek...)anderledani; belső utasítás/rendelet alapján, van mindig aktuális listájuk a közel azonos árkategóriás készülékekről, amikből szeretnék, hogy válaszon az ügyfél, ahhoz nem kell rá- vagy visszafizetni a különbözetet, megfelelően lepapírozzák.
kaposznyak; megy, legfeljebb valamivel lassabban talál pozíciót, ha nincs rásegítés.
-
válasz
#04441088 #69249 üzenetére
a boltban szoktak érdekes dolgokat csinálni - anélkül, hogy általánosítanék a személyes ügyfélszolgálaton dolgozók kapcsán, illetve nem teljesen megyek most bele az anyagi érdekeltségbe, ami kapcsán nekik a netes rendelés átadása nem buli, de ha ő köt szerződést, akkor igen -, ezért kellene/lenne érdemes utánajárni a dolognak, hogy mi alapján történt úgy, ahogy, illetve mennyire fedi a valóságot az, amit neked az ügyintéző mondott.
a magam részéről, nem is szeretek személyes ügyfélszolgálaton intézni semmit, amíg nem muszáj - attól függetlenül sem, hogy nagyon korrekt tapasztalataim is vannak személyes ügyintézéssel kapcsolatban, amikor tényleg hozzáértő és segítőkész illetékessel volt dolgom, de belőlük nagyon kevés van, sajnos... -, legfeljebb csak a webshop útján rendelt készülék átvételét, de azt is inkább ppp útján intézem az utóbbi időben.ANDROID???; a szolgáltató helyében azért sem sietnék a rendelés után azonnal adni a kupont, mert sokan elállnak 14 napon belül a szerződéstől, de a kupont már nem lehet esetlegesen visszacsinálni, mert közben beváltotta az ügyfél.
kaposznyak; szia, amely a-gps rásegítés adatforgalmat igényel, az nem működik adatkapcsolat nélkül, mert nem tud kapcsolódó információkat küldeni és fogadni a készülék, ha nincs mobilinternet vagy wifi kapcsolat.
nem nagy adatforgalomról van amúgy szó, régebben nézegettem, jellemzően csak nagyon minimális, néhány kilobyte/10 kilobyte forgalom zajlik annak függvényében, hogy milyen és mikori információ adott. -
válasz
#04441088 #69247 üzenetére
szia,
hívogatnak ők mindenki telefonon idővel, csak gondolom a szokásos, a karácsony előtti nagy dömping, meg az akciós z5c amúgy is meglendítette a forgalmat.
valamit nem értek viszont, ha webshop útján rendeled és telefonon azt mondták, hogy nem kérnek be mobil előleget, akkor az üzletben nem találják ki csak úgy, hogy de mégis.
az otthoni előfizetésekkel kapcsolatban nem volt korábban problémás elmaradás a számlák befizetése tekintetében, ami a hitelképesség vizsgálatakor kiderülhetett utólag?
a z5c számlát volt lehetőséged megnézni, hogy azon mi szerepel?
itt és a z5c témában is láthatod, hogy a semmilyen tekintetben sem problémás előfizetőknek nem volt ilyen gondja a rendelést követően, illetve az átvételkor.
eladni valóban nem illik egy még át sem vett telefont, mert mint a példa is mutatja, bármi probléma adódhat - és ezt nem rosszindulatból írom, hanem csak az egyfajta korrekt üzletpolitika szellemiségében. -
válasz
MittuDomain_ #69210 üzenetére
szia,
a díjcsomag leírása adott tekintetben nem tartalmaz információt, hogy eltérő kellene hozzá, esetleg ha régebbi wnw volt beállítva, akkor érdemes kipróbálni az internet.telekom vagy internet értékkel.
rákérdezhetsz a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy mi a helyzet.anderledani; milyen ötleteket vársz még azokon kívül, amiket eddig leírtunk, pláne úgy, hogy nem te vagy az előfizető?
amennyiben adott (lesz) a csereutalvány, bementek valamelyik ügyfélszolgálatra a tényleges előfizetővel, aztán kihozzák adott szituációból, amit lehet. -
válasz
littledon #69195 üzenetére
szia,
- ahogy lupus_l is írja, a kettő között van az igazság, hűség alatt is megoldható, de akkor a 15 e ft hálózati korlátozás feloldási díj mellé társul még kötbér is - alább behivatkozom majd a megfelelő ászf mellékletet -, a kapcsolódó előfizetésre aláírt hűség letelte után csak a 15 e ft kifizetendő
- az ászf kapcsolódó melléklete úgy fogalmaz, hogy; Hálózati korlátozás feloldása (Az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül.) 15000 Ft/alkalom/készülék - ebből nekem az jön le, hogy a feloldás csak adott készülékre vonatkozik és a cseréltre már nem
forrás: linkmegbízható eladótól vennéd amúgy, az esetleges letiltástól nem kell tartanod?
-
-
válasz
anderledani #69171 üzenetére
a hivatalos lehetőségeket leírtam, arra nem tudok/akarok mit mondani, hogy milyen más lehetőségeket mondanak az ügyintézők, illetve miként papírozzák le azt, hogy jogilag ne lógjon ki nagyon a lóláb...
hurenzon; biztos, de amíg minden, a szolgáltató által leírt betűt nem látok az ilyen esetekkel kapcsolatban, hanem csak a kapcsolódó jogszabályokra tudok támaszkodni, addig vagy nem ismerünk itt meg minden apró de szükséges részletet, ami teljesen más megvilágításba helyezné az ügyet, vagy pedig szabálytalanul járt el az ügyintéző.
-
válasz
313313 #69168 üzenetére
ilyen kanyar is lehet benne, aztán lehet harcolni a szolgáltatóval...
volt már rá példa, hogy nekem kellett megmutatni a szolgáltatós illetékesnek a kapcsolódó jogszabályt, de mivel nem tudta megfelelően értelmezni, papíron, hivatalos úton lett folytatva a dolog, viszont így nem haragudhat rám, mert először megpróbáltam vele normálisan megértetni - és nem azonnal hivatalos útra terelni a dolgot -, hogy amit és ahogyan csinál, az nem okés jogilag. -
válasz
anderledani #69166 üzenetére
nem mindig, csak bizonyos esetekben, de mondom, próbáljátok meg, veszteni való nincs, kiderül majd, hogy mit tudnak/akarnak kihozni a helyzetből.
olvastunk már itt olyat, hogy csereutalvánnyal más típusra cseréltek - mert azonos típust nem tudtak már adni -, azt elfogadta az előfizető, erre újraindították a 2 év hűséget, pedig azt nem kellett volna, szóval semmi sem meglepő a szolgáltató oldalán, csak néha nem szabályos.
akinek a pénzt visszaadják úgy, hogy a kapcsolódó hűséges előfizetés látszólag nem szűnik meg, illetve nem változik, ott valami kanyart kell belevinni a lepapírozásba - és az a nem mindegy, csak arról is sokan nem beszélnek, vagy nem is tudnak róla, nem olvassák el, hogy mit írnak alá -, ellenkező esetben nem működik az elállásos dolog. -
válasz
hurenzon #69163 üzenetére
nem hiszek, mert jogilag nem/sem lehetséges.
anderledani; menjen be akkor az előfizető és próbálja meg, csodát nem láttam még, így legalább megtörténne az is, ha tényleg visszakapná úgy a készülék árát, hogy a kapcsolódó hűséges előfizetésen semmi változás nem történne...
különösebb jogi ismeret sem kell hozzá, elég elolvasni az előfizetői szerződést, amit az előfizetéshez adtak.
tudom, csinálnak néha érdekes dolgokat a telekomnál is, de ez csúcs lenne jogilag... -
válasz
anderledani #69160 üzenetére
azok a jogi lehetőségek vannak, amiket korábban leírtam.
amíg a kapcsolódó hűség tart, addig nem különíthető el az előfizetés és a hozzá kedvezményes áron adott készülék, bármilyen adásvételit is írnátok, az előfizetés miatt csak az előfizetővel áll szóba ezért is a szolgáltató, ha elállásra kerül sor.
amennyiben az előfizető nem akar elállást, úgy muszáj lesz elfogadni valamilyen más típusú készüléket azok közül, amiket a szolgáltató adott (ár)kategóriában felkínál, úgy kicserélésnek minősül és a kapcsolódó előfizetés megy tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest