-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lackooo84 #99392 üzenetére
Nem jó ötlet, egyrészt az előttem is írt ok miatt, mert lopás esetén feljelentést kell tenni - a lopás hivatalból üldözendő, a SIM kártya pedig a szolgáltató tulajdonát képezi -, másrészt az ászf szerint akkor pont fizetős, ha lopás miatt pótolni kell (Link), de ezt a leírásban is külön írják: Link
Trubad Úr: Szia, Úgy a legérdemesebb megpróbálni, hogy a méretben történő eltérésre hivatkozva cserélteted, úgy díjmentes (Link), hátha akkor is megoldja a cserét az ügyintéző, ha a SIM kártya nincs épp nálad, mert otthon felejted vagy ilyesmi.
-
válasz
balintka #99326 üzenetére
Szia,
Nem merül jobban, sőt!
A Telenor említésének az lenne a lényege, hogy 2015. február 25-től a Telekom és a Telenor közösen üzemelteti és fejleszti (a Telenor a Dunántúlon, a Telekom az ország fennmaradó részén) a 4G 800 MHz hálózatot (nem csak azt) és amiatt jobb a hálózat (dupla sebesség és sávszélesség...stb.).
Többször is voltam Veszprémben az elmúlt években, valamikor nem is csak egy napot és nem rémlik, hogy gond lett volna a 4G-vel, az Arénában és a Hotelben is töltögettem fel videókat és fényképeket a felhőbe és közösségi oldalra is a telefonnal. -
válasz
#20749568 #99320 üzenetére
A lehetőség adott azon módozatra is.
Sterilzona: Szia, A külföldi szolgáltatók passz, de a jogszabály nem kötelezi őket arra, hogy hálózati zár nélkül adják.
A Telekom sem azért teszi, hanem üzletpolitikai megfontolásból adja korlátozás nélkül, illetve oldja fel a függőséget hűség alatt, akár a részletre vásárolt készülék esetén is díjmentesen a régebbi készülékeken is.
A Telenor és a Vodafone a legtöbb készüléket jelenleg is hálózati zárral forgalmazza és hűség alatt nem is oldják fel díjmentesen a zárat, hiszen a kapcsolódó jogszabály csak azt mondja ki, hogy a hűség letelte után kell díjmentesen függetleníteni. -
válasz
#20749568 #99318 üzenetére
Szia
Rendelés szempontjából nincs kimondott jelentősége, de elég nem teljesíteni a feltételek valamelyikét (elektronikus számla igénylése, elektronikus csatornán történő számlafizetés és a számlák időben történő kiegyenlítése), úgy máris nem lesz jóváírva az e-Pack kedvezmény.
-
Akkoriban nem voltak még úgy VoLTE képes telefonok, hogy érdemes lehetett volna foglalkozni vele.
Nagyjából olyan ez, mint most az 5G, a Telekom már tesztelte a gyakorlatban is, de hiába vezetnék be, néhány évig a felhasználók nem tudnák használni, mert nincs hozzá megfelelő készülékük. -
válasz
dokee78 #99217 üzenetére
Nem lesz tákolt, olyan feltételek szerint javítják, mint amikor jótállás/szavatosság keretében történik az, illetve ha felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket adnak, az is megfelel minden feltételnek, sokan észre sem veszik, hogy nem új, annyira korrekt készüléket adnak bizonyos esetekben.
Az Apple garanciális ügyintézéskor is minden esetben gyárilag felújított készülékeket ad kicseréléskor, az ügyfelek meg örülnek, hogy új telefont kaptak, ott sem szokták észrevenni, ha valaki nincs képben a dolgokkal.
Nem neked, csak úgy általánosságban;
Valahol a biztosítót is megértem, hogy a gazdaságosságot is nézi és nem minden esetben cserél(tet) kár esetén teljesen új készülékre.
Sokan sportot űznek abból, hogy x idő után szándékosan a földhöz csapják a biztosított telefont és úgy cseréltetik, mert már gondjuk van azzal, sérülés van rajta...stb., a kicserélt újat, vagy annak látszót meg jobb használni, vagy könnyebben és jobb áron eladhatják - sokan büszkélkedtek ezzel már a fórum több topikjában is... -
iPhone X van neki, ott kicsit másként működik a dolog, de valamilyen szinten azon oprendszer esetén is szabályozható.
Android esetén is ahány verzió és gyártói felület, annyi beállítási lehetőség, de külsős tűzfal nélkül is mindegyiknél elég jól konfigurálható egy ideje.Amely promóciók csak és kizárólag az alkalmazásban aktiválhatók és ilyen kisebb volumenűek, mint a jelenleg is futó havi +50 MB adat, azoknál szerintem leginkább az a cél, hogy az alkalmazás használatára jobban rászoktassák az előfizetőket.
-
válasz
Victoryus #99173 üzenetére
A telefonon próbáltál kézi keresést és csatlakozni az elérhető hálózatokra? (Vannak olyan országok, ahol több szolgáltató hálózata is elérhető, de nem mindegyikre csatlakozik fel, vagy nem minden hálózati módban, gondolom ez együttműködési megállapodás kérdése.)
A hálózati módoknál minden (2G/3G/4G) engedélyezve van? -
válasz
icecave #99138 üzenetére
Szia,
Simán válthatsz korlátlanra, majd később vissza valamelyik kisebb adatcsomagba (a vállalt minimumot figyelembe véve), naptári havonta egy alkalommal van rá lehetőség.
Régebben én is ugráltam az adatcsomagok között aszerint, hogy melyik hónapban mennyire volt szükségem, csak január óta nem teszem, mert nekem még a 8898 Ft-os korlátlan van és ha leváltanék valamire, majd később vissza korlátlanra, akkor már a 10.000 Ft-os aktiválódna, így pedig összességében nem érné meg. -
Írta, hogy milyen díjcsomagja van, többen és többször is leírtuk korábban is - akkor még Telekomos illetékes is -, hogy annál mennyi a vállalt minimum - ezt olvasná el a szerződésében, más kapcsolódó nincs -, meg azt is, hogy az új díjcsomagoknál miként kell számolni, így nyitott kérdés nincs.
Vagy akar olyat is hallani az ügyfélszolgálatostól, amit itt majd esetleg kijavítunk, mert nem úgy van?(Nem szívesen poénkodnék ilyesmivel, ha nem történt volna meg többször is...)
-
Akkor nem értem a problémát, mert x idejű hűség és x Ft vállalt minimum költési szint van aláírva, a hűséget csak a havi díjas hűség felmondásával lehetne ilyen tekintetben megszegni, a vállalt minimum költési szin alá lépésre meg előzetesen figyelmeztet az oldal, de azt magától is tudja az előfizető, szóval ezek miatt nincs itt mit telefonálgatni.
-
Nálam mindig tökéletes a hang 4G-n, Budapesten és vidéken sem tapasztaltam problémát az elmúlt 18 hónap alatt.
German_TD: A VoLTE képes félnél a központig VoLTE van, onnan meg a másik előfizetőig olyan, ami részéről adott. (Ebben, illetve adott feltételekben eltér szerencsére a VoLTE és a 3G HD.)
-
válasz
Destroyer91 #99066 üzenetére
Szia,
Ha csak aktiválni kell az új SIM kártyát, akkor a 0680639999 telefonszámot kell hívni (ha adott SIM még nem aktív, akkor értelemszerűen másik, működő SIM kártyáról), majd az új, aktiválandó SIM kártyának a 20 jegyű azonosítóját bediktálni, hogy azt szeretnéd aktiváltatni és megcsinálják.
-
válasz
alex devil #99064 üzenetére
Szia,
Domino és költségkontroll esetén a roaming aktiválása: *104#, a kikapcsolás pedig: *105#
Működni fog automatikusan, ha a fentiek szerint aktiválva van a roaming. -
válasz
zergepaci #98963 üzenetére
Megnéztem több családi előfizetésnél is, két Domino Fix előfizetésnél szintén így van, nincs aktiválási lehetőség. (A gyakorlatban nem lényeg, mert olyan személyek használják, akik nem mobilinterneteznek, így csak elméletben problémás a szolgáltató részéről, hogy ha már kiírták Domino előfizetésekre is, akkor azoknál is működnie kellene.)
Egy havi díjas előfizetésre aktiváltam kíváncsiságból - azon meg azért nem lesz elhasználva, mert az alapban adott keret sem szokott elfogyni -, annál korrektül jelzi külön is. -
-
válasz
zergepaci #98946 üzenetére
Szia,
Az egyenlegnél nem mindig szokta jelezni az ilyen promóciós egyenlegeket - vagy tévesen -, pláne eleinte.
A testvérednél az lehet a gond, hogy nincs semmilyen net, a Domino Fix esetén adott az úgynevezett (díjmentes) technikai net, így annál semmilyen adatcsomag nem kell hozzá, mehet egyből a promós keret, de a régebbi díjcsomagoknál nincs ilyen, ott aktiválni kell valamilyen adatcsomagot a promóciós keret használatához, vagy áttérni Fixre. -
válasz
joker1220 #98924 üzenetére
Szia,
Működik sok olyan készüléken (is), ami nem a Telekomnál lett vásárolva.
Én jelenleg egy olyan kétkártyás Mate 10 Pro-n használom a VoLTE szolgáltatást, amit a Media Marktban vásároltam, a Telekomnál csak egykártyás típus van ebből a készülékből.
Gyártó, típus és a készüléken lévő firmware verzió függvénye is amúgy a dolog. -
válasz
kchris78 #98863 üzenetére
Az a telefon valóban tud szinte minden szükséges frekvenciát és hálózati módot - már ha a model (AXXX) megfelelő -, de a kinti szolgáltatón akkor is múlik, hogy milyen hálózati módra enged fel.
Legutóbb a Szlovák hálózatokat próbálgattam és ott is volt olyan szolgáltató, aki csak 2G-re engedett fel, hiába volt elérhető jobb is.Rotyi: Nincs mit!
-
válasz
kchris78 #98859 üzenetére
EU roaming helyzetben is használható a teljes négyszerezett adatmennyiség.
Sebesség tekintetében nem mindegy, hogy külföldön melyik szolgáltató milyen hálózati módra enged fel - ha van rá lehetőség, többet is ki kell próbálni -, továbbá a telefonodtól/eszközödtől is, hogy milyen frekvenciákat támogat, mert eltérhet az itthon használtaktól, de arról sem a hazai, sem a roamingos szolgáltató nem tehet, ha amiatt alacsonyabb módozatba kényszerülsz. -
válasz
Cranberries #98851 üzenetére
Nincs mit!
Gyakorlati tapasztalat alapján is mondom, több előfizetésem is van és amelyiken nincs hűség, azon is érvényesül a 20% kedvezmény. -
válasz
Cranberries #98831 üzenetére
Nem, nem kell, nem feltétel a hűség: Link
-
válasz
Cranberries #98829 üzenetére
Megkapod alapesetben is.
-
válasz
Bferibörs #98810 üzenetére
Nem vagyok megrögzött Telekomos, bár mobilos fronton valóban náluk vagyok 21 éve - több előfizetéssel is -, ám ennek az az oka, hogy őket tartom összességében a legjobbnak, de a vezetékes szolgáltatásaikat simán leváltottam anno másik szolgáltatóéra, amikor a Telefonos ügyfélszolgálat többször is hibázott, még ha el is ismerték a kivizsgálás során, hogy az ügyintézőjük hibázott.
Azóta elköltöztünk és itt sem a Telekom van bekötve, pedig elérhetők, itt húzódik közvetlenül a lakás ajtaja előtt az optikájuk.
A kétkártyás mobiltelefonomban is van jelenleg a Telekomos SIM mellett is egy Vodafone-os is.gabor9991: A flották egy részét ismerem csak, biztos van olyan is, amivel nincs sok gond és jó, de nem keresem azokat.
Az általam is tapasztalt szolgáltatásbeli különbségek okán, még elvi síkon is csak olyan jöhetne szóba, amelyik a Telekom hálózatát használja, ez is megnehezíteni a dolgot.
Most kétkártyás telefonom van ugyan, de ha mondjuk ősszel megtetszik például az új iPhone, vagy bármilyen más telefon, amiből csak egykártyás verzió van, máris bukta az, hogy külön SIM kártyán legyen korlátlan mobilinternet, ez is korlátozó tényező, ilyen téren sem akarok kötöttséget, de még csak kompromisszumot sem.
Sok más hibalehetőség is van még, például ha valamiért lemondanám a jelenlegi 8898 Ft-os korlátlan mobilinternetet a fő előfizetésemről, utána már csak az új ár szerinti 10.000 Ft-osat tudnám újra aktiválni.prozodus: Nem hiszem, hogy különösebben érvelnem kellene, egyszerűen csak nem akarok flottás előfizetést.
Érveljen az, aki eladni akar valamit, meg kezelje a kifogásaimat, de jelenleg ilyenről nincs szó, illetve nem is ebben a témában akarom jobban boncolgatni a flottás témát. -
válasz
Bferibörs #98807 üzenetére
Kétkártyás telefonom van - technikailag működne, hogy a második SIM másik szolgáltatós mobilinternet -, a vezetékes szolgáltatásaink meg jó ideje nem a Telekomnál vannak, csak mobilos előfizetésből van több, amikre így csak 20-20% jár a másodiktól mindegyikre, de még így sem opció összességében nem csak flotta, de még másik szolgáltató korlátlan mobilinternetje sem.
Ha végképp megharagudnék valamiért a Telekomos korlátlan mobilinternetre és visszavenném kicsire, flottába akkor sem mennék sehová, legfeljebb másik szolgáltató publikus korlátlan mobilinternetes csomagjára fizetnék elő. -
válasz
gabor9991 #98804 üzenetére
Nem mindenkinek pálya a flotta.
Telekom Sat TV és egyéb olcsósító tényezők által egész jó árra nyomható le a Telekom otthoni mobilinternet úgy, hogy hogy eszközöket is adnak hozzá, én biztos hamarabb gondolkodnék ebben, mint bármilyen flottában.
Mobilra is inkább fizetek havi 8898 Ft-ot a Telekomos korlátlan mobilinternetért, mint vinném akár a fele összegért a telefonszámomat flottába, de ez én vagyok, tudom, mások gondolhatják másként is, mert valakinek nem csak az ár számít, másnak meg csak és kizárólag az. -
válasz
Rocko007 #98782 üzenetére
Szia,
Ellenőrizd a telefonon, hogy a hozzáférési pont a megfelelő paraméterekkel rendelkezzen, illetve aktív legyen.
Másik telefonban ha van lehetőség kipróbálni a SIM kártyát, illetve adott készülékben másik SIM kártyát, akkor leszűkíthető a hiba, hogy a készülék vagy a SIM kártya a probléma forrása. -
válasz
dptrsk #98778 üzenetére
Megy is, ha minden feltétel adott.
Amimkor viszont megrendelik azokat a telefonokat, amik eredetileg nem is ebbe a régióba lettem szánva, akkor mókolni kell azzal, sokszor már azért is, hogy az elvárt nyelvet, áruházat...stb. tartalmazza a rendszer, a VoLTE meg csak sokadlagos, kérdőjeles tényező.
Más (élő) példákat is lehetne írni, amikor például a hazai hivatalos viszonteladónál vásárolt Samsung telefont birtokolja valaki, aztán nem jó a XEH vagy TMH firmware - amikkel működik a VoLTE -, mert úgy valamivel később kap frissítést, ezért felteszi másik országét ebből a régióból, de azzal bukta lehet a VoLTE, ha abban az országban nincs olyan szolgáltatás és azért nem tette bele a gyártó abba a firmware verzióba.
Nem egyszerű dolgok ezek és mint látható, nem is mindig a szolgáltató vagy a készülék gyártója a hiba forrása, hanem esetlegesen maga a felhasználó.
Szerintem nem csak és kizárólag a szolgáltató dönti el, hogy milyen készülékekkel működhet a hálózatán a VoLTE, hanem a gyártó is beteheti a hardveres mellé önként a szoftveres támogatást - a szolgáltatók biztos nem zárkóznak el akár ilyen jellegű gyártói megkeresésektől -, ezt abból gondolom, hogy néhány olyan telefonnal is működik a Telekom hálózatán a VoLTE, amik nincsenek is hivatalosan forgalmazva nem csak a szolgáltató által, de még ebben az országban sem. -
válasz
kchris78 #98749 üzenetére
Jó ideje használom és teljesen stabil a VoLTE.
Eleinte voltak persze gondok, de egy ideje ha problémákat tapasztal valaki, akár látatlanban megmondható a használt telefon gyártója, de talán még a típusa is, ami sokat elmond arról, hogy a hiba hol keresendő inkább.
Április második felében nem működött egy ideig VoLTE, de akkor is csak azért, mert más tekintetű javításokat végeztek a rendszerben és arra az időre kikapcsolták azt is.
Annak más oka van szerintem - a hiba/hiányosság a rendszerben lehet -, hogy bizonyos üzleti és flottás előfizetésekre még mindig nem engedélyezik, ahogy Diomino előfizetésekre sem. -
válasz
daniele #98746 üzenetére
Szia,
Milyen díj-, illetve adatcsomagod van?
bopeti98: A Xiaomi telefonok hiába tudják hardveresen - már amelyik típusok tudják -, sok országban csak mókolással lesznek VoLTE képesek, vagy még úgy sem, két külföldi hálózatról tudok csak - ettől persze lehet több is -, ahol foglalkoztak vele, hogy működjön, de a legtöbb helyen nem.
Nem tart még ott a gyártó, hogy ilyen szempontból mérvadó legyen a legtöbb szolgáltató számára.
Idővel talán elérik majd azt a szintet, ha nyomulnak és nem csúsznak el semmin. -
válasz
kchris78 #98739 üzenetére
Nagyjából így. de szép is lenne, ha egyik szolgáltató előfizetői elszipkázhatnák a sávszélességet a másik tábor elől, ám ennyire egyik szolgáltató sem buta.
Én is kíváncsi lennék a különböző hálózati módik használatának a százalékos értékére, bár tippem az lenne, de valóban sok befolyásoló tényező van, pláne vidéken olyan helyeken, ahol csak 2G és 4G van, mert bár van VoLTE, de arányában nincs még döntő többségben a VoLTE képes készülékek aránya, sőt.Bferibörs: Igen, ezért írtam én is, hogy a készüléktől is függ, ezért nem mindig igazságos eltérővel készített méréseket még azonos helyen sem összevetni.
Ezért szoktam azonos készülékben (is) rámérni, az a biztos.
A telefonom Cat18 3CA 1200/150 Mbps LTE-A modullal rendelkezik, kétkártyás és dual 4G (dual VoLTE is), így azzal megfelelően tudok mérni.
Csak érdekesség gyanánt: Tettem be korábban (ide is) nagyon vidékről 120 Mbps körüli mérést, ami 4G 800 MHz 20 MHz hálón készült, tehát 4G+ sem kell hozzá, papíron elég lenne egy 150 Mbps tudású készülék, de olyannal nem ment azonos helyen sem 100 Mbps fülé egyszer sem az eredmény. -
válasz
r3dsnake #98735 üzenetére
Nálunk erősen fordított a tapasztalat, pedig teljesen azonos feltételek mellett is szoktunk mérni - értsd: nem csak azonos helyen, hanem azonos telefonnal is, mert bizonyos esetekben az is számíthat.
Ott tartunk, hogy a családban is sokszor a privát Telekomos mobilinternet van használva a másik szolgáltatós céges helyett.
Azt kell mondanom a tapasztalataink alapján, hogy sok helyen még a Vodafone-os mobilinternet is stabilabb, mint a Telenoros.
Azt már csak megemlítem, hogy a Telekomos előfizetésemmel több helyen is mértem már 300 Mbps feletti sebességet, más szolgáltatónál még soha, mert ez önmagában nem lenne akkora gond, illetve negatívum a másik kettőre nézve, ha más befolyásoló tényezők nem lennének. -
válasz
gabor9991 #98733 üzenetére
Pont az a lényeg, hogy a közös 4G hálón is jelentős különbségek vannak, sok helyen lassabb a Telenor, de még szerencse, hogy jó a szegmentálás és a Telenoros korlátlan mobilinternetes előfizetők nem lassíthatják a Telekomosokat (is).
Bferibörs: Minden szolgáltatónál függ a helytől is, de akkora arányban nem, amennyivel több panasz van a Telenorra.
Egyszerűen nem bírja a Telenor hálózata azt a terhelést, amit sok helyen rászabadítottak. -
válasz
szabogabor10 #98717 üzenetére
Egyre több panaszt olvasni a Telenor topikokban is, de már néhány ismerősöm is felhívott, hogy a Telekom korlátlan mobilinternettel mi a helyzet mostanság, mert a Telenorosuk katasztrófa egy ideje.
Mondtam nekik, hogy a Telekomnál semmi gond, gyors, küldtem mérési eredményeket is, illetve az egyikőjükkel össze is futottam, azonos helyen is mértünk, a különbséget látva örülök, hogy a Telekom nem olcsósította annyira a mobilinternetet, mint a Telenor. -
válasz
snooze #98652 üzenetére
Az előfizető/ügyfél fiókjába töltik fel online, onnan bármikor le is tölthető.
tusik: Szia, Jár hozzá minden esetben.
Ice&Lime: A Quick csomagokat nem a szolgáltatónál vásárolod, neked kell telefonon aktiválni, az adataidat megadni az ügyintézőnek...stb., a másik csomagot pedig a szolgáltatótól rendeled/vásárolod és aktiválva kapod.
-
-
-
válasz
Motion_Blur #98604 üzenetére
Az a lényeg, hogy 6300 Ft alá ne menj, amíg a hűség teljesen le nem ketyeg.
-
válasz
kory24 #98599 üzenetére
Szia,
A jótállási jegyen alapesetben a 12 hónap (egy év) kötelező jótállás szerepel (Link), de ha tovább olvasod a Telekomos jótállási jegyet, akkor látni fogod a gyártó által adott kiegészítő, kiterjesztett...stb. jótállásra vonatkozó feltételeket, hiszen a szolgáltatónak azt tovább kell adni és úgy is tesz.
szalai112: A szolgáltatós készülékek alapban megkapták a Samsung által adott kiterjesztett/kiegészítő gyártói jótállást is (Link), csak a nem szolgáltatónál vásároltakat kellett regisztrálni (Link), de már az is megszűnt a GDPR óta, illetve annak közvetett hatása miatt. (Töröltek minden my samsung fiókot, nem akarnak adatkezeléssel foglalkozni.))
Jogszabályban olyan nincs, hogy garancia, jótállás és szavatosság van. -
válasz
4Grider #98562 üzenetére
Az lenne egy rossz rendszer, ha úgy működne, ahogy te írod.
A hiba nem a rendszerben van, hanem az emberi tényezőkben, amikor az ügyintéző olyat és úgy kér le, amikor az nem indokolt vagy megalapozott, de mint írtam, ez a rendszerben visszaellenőrizhető, hogy mikor és ki eszközölte, így szükség esetén személyre szabottan szankcionálható. -
válasz
benfolds #98554 üzenetére
A te szempontodból jó, hogy informáltak, de vannak dolgok, amiket elmondhatnak illetéktelennek és olyanok is, amit nem.
4Grider: Inkább csak néhány ügyintézőével szemben, ami az üzletekben lévő viszonytos állomány egy részére igaz,
4Grider: Rosszul látod, és nem csak telefonszám, hanem IMEI...stb. alapján is hozzá kell férnie, mert szükség lehet rá, de az az ő felelőssége, hogy mikor és mit kér le a hozzáférési jogosultságával, a rendszer minden lekérést rögzít és utána személy szerint számon lehet kérni, ha úgy adódik, hogy indokolatlan, megalapozatlan volt.
-
válasz
totron #98540 üzenetére
Szia,
Pedig jól írja, a kapcsolódó EU szabályozás által előírt kötelezettségek óta ez a helyzet, a korlátlan opciók amúgy a korábbi módon működnek, ami azokba beletartozik, azok az első pillanattól nem csökkentik a díjcsomagban alapban foglalt adatkeretet, de ha más forgalmak által az a keret elfogy és a forgalom lassul, akkor a korlátlan opción átmenő forgalomnak is lassulnia kell, ellentétben az említett EU rendelet bevezetése előtti állapottal. (Ahol pedig a díjcsomaghoz adott keret elfogyása után nincs lassítás, hanem az adatforgalom leállításra kerül, ott a korlátlan opción átmenő forgalom is lelövésre kell, hogy kerüljön.)
benfolds: Így kiadták az információt illetéktelennek, hogy milyen előfizetéshez lett vásárolva a készülék?
A behajtásra is mennek a szolgáltatók - vagy eladják azt harmadik félnek -, de attól a letiltás még működik.
A készülék törlesztőrészletével történő elmaradáskor csak a telefont tilthatják, az előfizetés(eke)t nem.
A második minta közelebb áll a jóhoz. -
válasz
benfolds #98518 üzenetére
Szia,
Mehetsz bíróságra és évek múltán lesz esetleg eredménye is, de nem biztos.
A fentiekhez bele kell írni az adásvételibe, hogy az eladó a vételárral azonos összegű kötbér megfizetésére kötelezett x napon belül, amennyiben a készüléket IMEI alapján a szolgáltató a törlesztőrészletekkel és/vagy a kapcsolódó előfizetéshez - amelyre vállalt hűség okán a készülék kedvezményes áron vásárolva lett - tartozó számlákkal történő elmaradás miatt a hálózatból kitiltja.4Grider: Tudtommal nincs már ilyen tiltás.
-
válasz
msgt.fubar #98413 üzenetére
Szia,
Te nem rontottál el semmit: Link
-
válasz
adamssss #98319 üzenetére
Szia,
Üzleti adatbővítő opciók
Belföldön és az EU-ban felhasználható egyszeri plusz adatmennyiség
- 1 GB nettó 1600 Ft
- 3 GB nettó 3000 FtSzerződéses jelszó ismeretében SMS-ben is megrendelhető a +ADAT1GB „JELSZÓ” illetve +ADAT3GB „JELSZÓ” üzenet 1435 számra elküldésével.
Forrás: Link
-
-
válasz
lugosi #98305 üzenetére
Tanulva egy fórumos társunkkal eszközölt tesztből, akinek mint kiderült, az iPhone kapcsán/miatt voltak problémái - és az ügyfélszolgálat sem tudta megoldani -, azt tudom javasolni, tedd át a SIM kártyádat egy más oprendszerű okostelefonba és azon kapcsold be a megfelelő szolgáltatásokat, mint az átirányítás a megfelelő számra, hívásvárakoztatás...stb.
Oda és vissza tesztelgettünk mindent, hívogattuk egymást minden módozatban, nála nem működött megfelelően néhány kapcsolódó szolgáltatás - ami nálam igen -, hiába volt bekapcsolva a Telekom fiókjában a szolgáltatás, kikapcsolta és utána vissza, de nem segített, SMS kód szintúgy.
A SIM kártyáját átrakva egy Androidos telefonba, bekapcsolva/felülírva az átirányítást a megfelelő számra...stb., aztán a SIM kártyát visszarakva az iPhone-ba, rendesen működött minden, aminek kell. -
válasz
Soulfly842 #98300 üzenetére
Szerencsére nem teljesen zárja ki a VoLTE a hívásértesítést, nem elérhetőség esetén működik, nekem meg az pont elég, a többi nem zavar, például ha foglaltnál nincs értesítés, mert azt nem használom, egyrészt aktív a hívásvárakoztatás és jelez közben a telefon, másrészt látom később is a telefonon, ha hívás közben kerestek, nem kell arról később még külön SMS is.
-
válasz
Motion_Blur #98291 üzenetére
-
válasz
thomas77 #98248 üzenetére
A Samsung és Huawei beleteszi alapban a támogatást a firmware verzióba (más gyártók is tehetnek így, de nekem ezzel a kettővel van tapasztalatom), de csak azokba a régiósokba, ahol szükség van rá és az annak megfelelőt, nem kell a szolgáltatónak külön frissítést küldözgetni rá.
Az iPhone jobban a SIM kártyára támaszkodik, az alapján állít be és frissít dolgokat (szolgáltatói sávot), amiket más gyártónál manuálisan is lehet akár felvinni, vagy módosítani.
A Samsung, Huawei...stb. készülékek is beállítanak persze bizonyos dolgokat a SIM kártya alapján, gondolok itt a hozzáférési pontra...stb., de azokba manuális is belenyúlhatsz, vagy hozhatsz létre újat, iPhone esetén viszont más kicsit, korlátozottabb a helyzet. -
válasz
rayoliviero #98240 üzenetére
Nem kapcsolják ki karbantartás vagy hasonló miatt az előfizetésen, csak ha külön kéred.
A telefon nem stimmelhet akkor valami miatt. -
válasz
rayoliviero #98236 üzenetére
Az előfizetésen bekapcsoltattad az ügyfélszolgálattal a VoLTE funkciót?
A telefonodban van szoftveres VoLTE kapcsoló? -
Szia,
A 30 naponta megújuló net kerete fogy először, a Maraton pedig pihen addig.
Domino és költségkontroll esetén a *104# kóddal kell aktiválni a roamingot. (Kikapcsolás: *105#)
Az egyenleg kapcsán úgy írják, hogy ha a használni kívánt szolgáltatás limit összege alá csökken (azaz a hívásindításkor nem áll a rendelkezésedre egy percnyi híváshoz elegendő Ft egyenleg), akkor külföldön a hívás indítása és fogadása, adatforgalom alapú szolgáltatások használata, MMS és SMS küldése nem lehetséges. -
válasz
rayoliviero #98230 üzenetére
Működik és nem feltétel, sok más gyártó készülékével is használható, ha az hardveresen és szoftveresen is tudja.
A Telekom honlapján ha rányomsz a 4G hanghívásra képes készülékek listájára, akkor lesz ott a Samsung és Apple mellett Huawei és Sony is, de ezek csak a szolgáltatónál kapható készülékek, viszont az sem feltétel, így más gyártók és típusok is szóba jöhetnek, ha a feltételek adottak.
Én Huawei Mate 10 Pro-val használom november közepétől, januárig egy egykártyás Telekomossal tettem, azóta pedig kétkártyás, nem a Telekomnál vásárolttal. -
-
válasz
rothfb #98160 üzenetére
Maradhatna, olyan nagy adatcsomagok nincsenek Domino csomagban, bár tippem több is lenne, hogy miért van még korlát (például viszonylag sokan VPN trükközhetnek még olyan Domino opcióval, ami havi díjas előfizetésekre már nem elérhető, vagy egyszerűen csak a Domino rendszer technikai háttere ilyen és nem éri meg most változtatni rajta).
Korlátlan mobilinternetem van, még a tavaly aktivált, ami így csak 8898 Ft, bár az az igazság, hogy nem mindig használom ki, sokszor elég lenne a 15 GB, néha még a 6 GB is, de nem éri már meg leváltanom, mert akkor utána ha kell ismét a korlátlan (nyáron pláne esélyes a nyaralás...stb. miatt), akkor már csak a 10.000 Ft-os lenne aktiválható.
Annyiban jó a korlátlan, hogy sosem kell aggódnom és nézegetnem a keretet, nem kapcsolgatok át még itthon sem a wifi hálózatra, meg a mobilinternet a lakásban is gyorsabb, mint a 120/10 Mbps vezetékes net.
Mobiltelefonon is vannak olyan helyzetek, amikor netezés közben is érezhető és látható a különbség a 30/10 Mbps és a többszöröse között, még ha általában utóbbi, lomhább sebesség is elég jó szinte mindenre. -
válasz
bkiky01 #98148 üzenetére
Nem mindegyik telefon jelzi ki külön, még ha tudja és kezeli sem, ezt 3CA 4G+ hálón mértem, de a telefon csak 4G-t írt: Link
Halkan megjegyzem, ez a Telekom sara lehet, mert ha beteszek egy másik szolgáltatóhoz tartozó SIM kártyát, máris ott virít a 4G+ kijelzés.ubyegon2: Külföldi hálózatról is lehet rendelni.
-
válasz
enginev3.0 #98087 üzenetére
Nekem mutatja rendesen azon előfizetéseinél, ahol még hűség ketyeg.
-
válasz
bozsokiandra #98000 üzenetére
Szia,
Már nem rendelhető, de az nem zárja ki teljesen, hogy üzletben akad még valahol, azt viszont csak úgy lehet biztosra kideríteni, hogy személyesen megkérdezed, ahol csak tudod, bár kicsi az esélye, hogy szerencsével járj.
1 év hűséggel nincs akkora kedvezmény, a te szempontodból sokkal kedvezőtlenebb úgy a konstrukció, több készüléket is megnéztem most, 1 évre is van kedvezmény, de nagyon minimális.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- ALIENWARE Area-51 R5
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest