- One mobilszolgáltatások
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Bogyó bá' #100470 üzenetére
De az az üzlet nem hivatalos hazai viszonteladó, így nem viszonyítási alap, mivel arra nem okés a 2 év (hazai) gyártói jótállás, a Huawei (díjmentes) háztól - házig szolgáltatás...stb., hanem adott bolt ad rá 2 évet, ami probléma esetén nem feltétlenül egyenértékű (finoman fogalmaztam) a gyártói jótállással és szolgáltatásokkal.
-
válasz
anadroid #100448 üzenetére
Az csak jó, papírforma szerint levonódik, illetve itt a topikban is volt korábban "panasz", mert nem tudta az illető, hogy miért tűnt el feltöltés után a 300 Ft.
lesaux: Nincs mit!
prozodus: Azt, azért írtam, hogy utána már nem.
A választott hívószám és társai már extra díjazásúak, de Domino esetén a legtöbbre nincs lehetőség.sundayrobi: Az üzletek külön cégek/vállalkozások, így szerintem arról lehet szó, hogy rámennek (vagy most kaptak engedélyt) ők is az ilyen jellegű bevételi forrásokra (is), próbálják ezáltal jobban kiaknázni az ügyfélkör adta lehetőségeket a bónusz bevételek tekintetében, biztos nem akarnak már csak az üzletbe betérőkre szorítkozni, hátha sikerült a keresztértékesítés.
-
válasz
szabogabor10 #100390 üzenetére
Igen, adott az opció.
-
válasz
freelanced #100359 üzenetére
Szia,
Nekem van arany és platina kiemeltségű előfizetésem is, de azt kell mondanom, nem érdemes külön nézni, mert árazásban nem lesz mérvadó különbség (leginkább semmilyen) a nem kiemelt, vagy akár új előfizetéshez képest.
Másban mutatkozik meg az arany/platina kiemeltség előnye, például a legdrágább készüléket is kihozhatom 0 Ft-ra úgy, hogy nem kérnek mobil előleget, szemben a nem kiemelt, vagy új előfizetőkkel, ahol az előleg elég húzós. -
válasz
Lehiñito #100352 üzenetére
Szia,
Megkapod, én többször is töltöttem már fel úgy családi előfizetést és mindig megadta a rendszer.
Troy: Szia, Működik, ma is többször beléptem már és használtam.
prozodus: A promóciók direkt úgy vannak kiírva, hogy csak az alkalmazásban aktiválhatók, ezért web felületen nem véletlenül nincs díjmentes 3 GB (sem).
-
-
válasz
Keem1 #100151 üzenetére
Jelentsétek be hibára, mert ez így nem járja!
Megtenném én is (vagy nem), de a korlátlan mobilinternet mellé nem aktiváltam, viszont a feleségem által hasznát előfizetésemen megteszem holnap, mert indul az utazgatás (az ország egyik felében esküvői hosszú hétvége, aztán a másikban 11 nap nyaralás) és most biztos nem fog megmaradni a szokásos bő fele a keretnek.
-
-
válasz
Soulfly842 #100113 üzenetére
Igen, nekem is csak a szemetes célra fenntartott e-mail címen találtak meg, amivel bizonyos orosz...stb. oldalakra regisztráltam, ezért nem is csodálkozom.
Az csak a furcsa, hogy eddig a Telekom nevében történő sokkal elterjedtebb volt, erre nem azzal, hanem a Telenorral találnak be. -
válasz
Bferibörs #100108 üzenetére
Nem, de jobban hasonlít a valósághoz, mint a Telekom nevében küldöttek, amiket különböző helyeken láttam belinkelve/feltöltve.
Azért érdekes, hogy Telekomos és Vodafone előfizetésem van, de azok nevében nem kapok, hanem pont a harmadikéban, akihez valóban semmi közöm. -
válasz
#86564352 #100106 üzenetére
Én azt teszem, sok kapcsolódó topikot követek, mert jó képben lenni dolgokkal.
Van egy szemetes célra fenntartott e-mail címem, amit most az állítólagos Telenor bombáz levelekkel, hogy fizessem be a havi számlát, egy gond van, nem vagyok és soha nem is voltam előfizetőjük! -
válasz
Bornie127 #100066 üzenetére
Szia,
Egyéni előfizető: az a természetes személy Előfizető, aki úgy nyilatkozott, hogy gazdasági tevékenységi körén kívül veszi igénybe az előfizetői szolgáltatást. (Eht. 188. § 10.).
Forrás: Link
A flottáknál az a kérdés, hogy az előfizetést használó személy valóban előfizető és megfelel a feltételeknek, vagy csak számlafizető, a tényleges előfizető pedig nem természetes személy.
-
válasz
olloczky #100042 üzenetére
Szia,
Nem forgalmazható le a díjcsomag ára, hálózaton belül korlátlan hívás és SMS, minden más hálózatba 35 Ft.
Olyan nincs is már egyik díjcsomagnál sem, hogy a havi díj leforgalmazható, a Mobil S esetén 80 perc vagy SMS, a Mobil M adott, a Mobil L-ben pedig a korlátlan hálózatin felül 150 perc vagy SMS hálózaton kívül. -
válasz
draco31 #100036 üzenetére
Szia,
Bizonyos telefonoknál úgy érhető el az opció, hogy a tárcsázóban kell az opcióra (három pötty vagy vonás) nyomni, majd Beállítások és ott lesz.
Az alkalmazásban és az online felületen is lehet ellenőrizni, hogy az előfizetésen mi az alapértelmezett beállítás, ott is lehet módosítani: [kép] -
válasz
#73820095 #100032 üzenetére
Bízom benne, hogy aki pontosan és részletesen ismeri a csúsztatás szó jelentését, az helyén tudja kezelni, pláne abban a szövegkörnyezetben és feltételes módban leírva.
A többi a szokásos, amit megint csak helyén kell kezelni - anélkül, hogy bárki is magára venné, megbántódna...stb. -, akik nem szeretik a szolgáltatót, netán volt is azzal kapcsolatban valamilyen sérelmük korábban, ők ilyenkor általában szintén háborognak, szidják a céget és hasonlók, valamilyen szinten még önigazolást is látnak benne, aztán a másik oldal, akik valamilyen okból elkötelezettek a szolgáltató felé, megpróbálják védeni, végül pedig a harmadik tábor, akik egyik irányban sem elfogultak, próbálják reálisan nézni a történéseket, de az ilyen, csak az egyik fél elmondásán alapuló eset kapcsán nehéz dolguk van, ezért nem is ítélkeznek látatlanban. -
válasz
lesaux #100026 üzenetére
Elég az online kapott kód is, a legtöbb telefonon SIM kártyától függetlenül is beírható az, Apple készülékek esetén pedig másik szolgáltatós SIM kártyával történő aktiválás hiányában, iTunes alól visszaállítás.
EmberXY: Annak jogi következménye lenne.
Biztos megtörtént valamilyen formában az eset, de a leírtak alapján nem kerek.
A stílussal és a részletekkel is van továbbá gondom (a szolgáltató nevét és hasonló dolgokat sem tud a panaszos rendesen leírni), de ettől most eltekintek.Fred23: Biztos kiderül majd, de nem biztos, hogy megismerjük majd a teljes valóságot.
Abban reménykedem, hogy például a UPC-hez hasonlóan, a Telekom is reagál majd adott oldalon a történtekkel kapcsolatban. -
válasz
giroud199 #99997 üzenetére
Délelőtt fizettem (regisztrált) bankkártyával, nem volt gond.
Fred23: Ha a kiszállítást végző cég érintett dolgozója (futár) az előírás szerint végzi a munkáját, nem lenne gond.
Látok néhány kanyart a történetben, ami szerintem abban a formában nem stimmel, de hiányzó adott infók hiányában nem akarok ítélkezni, hogy a panaszos/sértett csúsztatása, vagy más miatt van úgy leírva..lesaux: Szia, Megoldható a hálózati zár feloldása eltérő szolgáltatós SIM kártya nélkül is.
-
Most nézem az alkalmazásban, már olyan Domino (Fix) díjcsomag esetén is aktiválható a díjmentes havi 50 MB, aminél nincs semmilyen külön adatcsomag vagy -opció.
-
válasz
1bitesjuzer #99978 üzenetére
Szia,
Ha már ennyire feszegeted, akkor ebben az ászf mellékletben elolvasod a kapcsolódó leírást és többször is szembesülni fogsz a tévedéseddel, mert kétszer is szerepel adott pontnál a promóció szó: Link (40.)
-
válasz
petertoth10 #99938 üzenetére
Szia,
Itt indíthatod az igényt: Link
-
-
válasz
WonderCSabo #99920 üzenetére
Szia,
2018. szeptember 30-ig tart az akció.
-
válasz
redbiro #99902 üzenetére
Szia,
Az alkalmazásban fiókos bejelentkezéssel legyél bejelentkezve, vagy olyan telefonszámmal, amelyik jogosult más előfizetések kezelésére is.
Azon előfizetésnél, amelyikre aktiválni szándékozol az opciót, a fejléc jobb oldalán nyomj az Opciókra (három pötty), majd: Testreszabás -> Mobilinternet -> Díjmentes 3 GB -> AKTIVÁLOM -
válasz
thomas77 #99883 üzenetére
Az Domino SIM volt? Azt szokták néha sokáig húzni.
Készüléket tavaly novemberben rendeltem legutóbb, meglévő havi díjas előfizetés hűségének a meghosszabbításával, szerdán (15-én) este/éjszaka adtam le a rendelést, péntekre (17-re) írta legkorábban a kiszállítás időpontját, azt ki is választottam és pénteken (17-én) délelőtt hozta is a futár a telefont.
Igaz, már akkor láttam, hogy rendben lesz a kiszállítás időpontja, amikor 16-án 8:55-kor feltöltötték a kapcsolódó dokumentumokat és azokban szerepelt a készülék IMEI...stb. is. -
válasz
troland26 #99867 üzenetére
Szerintem mihamarabb orvosolni fogják azon védelmi alkalmazásoknál is, ahol most gond van, mert ez minden fél érdeke.
D@niel: Szia, Tölthetnek ki újat és csatolhatják a meglévőhöz.
A sokadik kicserélés után mondható, hogy mivel az x-edik példány is meghibásodott, nem bízol már adott típusban, ezért elállást kezdeményezel, mert másmilyet szeretné vásárolni, ha sikerül megegyezni velük más típusban, akkor azt lepapírozzák majd megfelelően. -
válasz
troland26 #99862 üzenetére
Nálam Windows 10 és Ubuntu alól is engedik megnyitni a védelmek (Windows Defender, AVG Internet Security és különböző böngészős védelmi bővítmények) Chrome és Firefox alól is.
aureeel: Szia, Tele ezzel a net, kamu, ne akarj SMS-t küldeni arra a számra.
Tedd a telefonod tiltólistájában a feketére azt a számot. -
válasz
bopeti98 #99833 üzenetére
A Telekom alkalmazás nekem sem tölt most be Telekomos mobilinternetről, azt írja, amit említettél, wifi hálózatról azonnal betölt az alkalmazás és utána már mobilinternetre átkapcsolva is működik.
Tegnap este működött még mobilinternetről is.
A Telekom honlap és egyéb Telekom szolgáltatások működnek Telekomos mobilinternetről is. -
válasz
#73820095 #99767 üzenetére
A fizetendő havi számla összege szerepel ott, befizetési határidővel...stb. együtt, a folyószámla szintjén ha elmaradást vagy túlfizetést nem direktben a számlában írnak jóvá, akkor a havi számla összege nem változik csak azért, mert a folyószámlán korábbi elmaradás vagy túlfizetés van.
Ha neked ilyen gondod van, akkor hangsúlyozottan azt kell elérni, hogy a következő havi számlában direktben írják jóvá.
Amikor én panaszt tettem valami miatt és extra jóváírást kaptam, akkor azt valóban jóvá is írták a következő havi számlában, így eleve az annyival csökkentett összegű számla jelent meg a következő hónapban a számla zárását követően, de ezt el kell érni, mert automatikusan nem minden esetben korrigálgatják a folyószámla összege alapján a havi befizetendő számlát. -
válasz
1bitesjuzer #99748 üzenetére
Nálam működik. (Android)
-
Szia,
Több tényező függvényében változhat az összeg, sőt, akár még ügyintézője is válogatja, ezért látatlanban nem lehet konkrétumot mondani.
Mint előfizető is új lennél amúgy a szolgáltatónál, vagy csak adott előfizetés lenne új?
Mert ha van már előéleted a Telekomnál és nincs negatívum, akkor akár el is tekintenek a mobil előlegtől. -
válasz
zoli62 #99714 üzenetére
Az alkalmazásban teszik elérhetővé az opciót, de nem kellett hozzá olyan szintű frissítés, mint amikor az áruházban frissül.
Délelőtt bejelentkeztem és nem voltak még ott az opciók, a 13 óra körüli bejelentkezést követően meg már igen.berbatov2: Domino esetén a 1777-en elkészíthető a jelszó.
-
válasz
zsoltzsolt #99709 üzenetére
Az előfizetés testreszabásánál, a mobilinternet szekcióban az első opció.
German_TD: Nem tudom, hogy milyen sorrend alapján frissülnek be az alkalmazások, de csak megtörténik mihamarabb mindenkinél.
zoli62: Nekem elég sok havi díjas és Domino előfizetés hozzá van rendelve a fiókomhoz, mindegyiknél egyszerre jelent meg az opció.
Mivel nem mindegyik van az én nevemen, ezért inkább az alkalmazáshoz kötöm az opció megjelenítését, annak kell adott tekintetben frissülnie. -
-
válasz
kapasz #99697 üzenetére
Maga az opció bekapcsolható bármilyen egyenlegnél, de nem jön létre a hívásátirányítás, ha nincs elegendő egyenleg, mivel Domino esetén még hálózaton belül is fizetős, 14 Ft/perc (vezetékes belföldi hálózatba 24 Ft/perc, más belföldi mobilhálózatba 67 Ft/perc).
A hívásértesítő szolgáltatás igénybevételéhez nincs szükség egyenlegre, az ászf-ben leírtak szerint legalábbis.szabacsik: Nem hiszem, hogy a közeljövőben kivezetésre kerülne.
-
válasz
fahrii #99687 üzenetére
Nem csak a szolgáltatónál vásárolt készülékeken működik, de gyártó, hardver és szoftver függvénye is a dolog.
Az előfizetésen kell bekapcsoltatni a VoLTE funkciót - sokszor már ez nehézségekbe ütközik, ha olyan típusot mond be az előfizető, ami nem szerepel a szolgáltatós listában: Link -, aztán kiderül a gyakorlatban, hogy egy kérdéses készüléknél a hardver mellett adott a szoftveres támogatás ia, vagy sem. -
-
válasz
1bitesjuzer #99644 üzenetére
A VoLTE/4G hanghívás attól még egy szolgáltatás, ami vagy aktiválva van egy előfizetésen, vagy nem.
hr2: Mikor nem kapsz értesítést?
Nem elérhető a hívott szám(od) és utána sem, ha felcsatlakozik a készüléked adott előfizetéssel a hálózatra? -
válasz
1bitesjuzer #99640 üzenetére
Maga a hívásértesítés opció működik 4G hanghívás/VoLTE esetén is, csak a várakoztatott hívásnál (foglaltság esetén) nincs értesítés, a többi módozatban van.
A kérdező nem írta, hogy mikor, milyen módozatban nem kap SMS értesítést - már pedig, mint a fenti példa is mutatja, ha VoLTE, akkor nem mindegy, hogy foglalt, vagy nem elérhető, mert egyik esetben nincs SMS értesítés, a másikban viszont van -, ezért általánosságban nem is lehet rá érdemben válaszolni. -
válasz
RoSSo3 #99570 üzenetére
Szia,
A telefonszámod rendelkezésre állási ideje a használati intervallum, ha az nem jár le 1 hónap múlva, akkor nem kell foglalkozni az alkalmazás által kijelzett információval, ellenkező esetben meg ha feltöltöd az egyenleget és hosszabbodik a rendelkezésre állási idő, akkor a Maraton csomag is automatikusan igazodik ahhoz.
jansky1: Azt nem próbáltam még a gyakorlatban, a saját előfizetésemen nem is tudnám, mert korlátlan mobilinternetem van, de a feleségem által használton megnézem majd a fordulónap közeledtével, mert neki olyan adatcsomagja van és sosem használja el a felét sem.
-
válasz
jansky1 #99554 üzenetére
Szia,
A Facebook és az Instagram esetében a díjmentes adatforgalom nem foglalja magában a beágyazott video- és hangfájlok lejátszását és letöltését, az alkalmazások letöltését és frissítését, a harmadik felek által biztosított alkalmazáson kívüli tartalmakra és funkciókra (pl. regisztráció, alkalmazás-letöltés, frissítés, beágyazott videó stb.) felhasznált adatmennyiséget. A díjmentes adatforgalom a BlackBerry APN használata esetén technikai okok miatt nem érhető el.
Forrás: Link
-
válasz
#16695808 #99550 üzenetére
Az akkumulátoros üzemidőt többször lemértem kíváncsiságból, mert gyakran telefonálok azonos helyről (kihangosítva) 1 - 1.5 órát egyhuzamban, így azonos feltételek mellett volt lehetőségem összehasonlítani a 3G és a 4G hanghívást.
A hang minősége, illetve annak az eltérése elég jók kihallható szerintem, meg a 4G hang jellegzetesen más is, mint a többi módozat.
Nem tudom, hogy mikori az a nem átkapcsolásos tapasztalatod, meg az nem csak szolgáltatós probléma lehet, hanem telefonos is. -
Nagy valószínűséggel nem VoLTE kapcsolaton telefonáltál akkor sem, amikor a telefonodon bekapcsoltad, mert az előfizetésen külön aktivál(tat)ni kell a szolgáltató által.
Amikor a telefonodon bekapcsolod a VoLTE funkciót, akkor hívás/telefonálás közben ellenőrizd, hogy 4G-ről visszavált 3G/2G módba vagy sem, úgy meggyőződhetsz róla, mert ha 4G-ről a hívás/telefonálás időtartamára bármilyen más módra átkapcsol, akkor nincs VoLTE. -
-
válasz
kchris78 #99533 üzenetére
Sokan használják több mint egy éve a VoLTE funkciót - 2 éve is működött már, de az csak a kezdet volt, 2017. áprilisában nyitottak a publikum felé -, megfelelő telefon függvénye leginkább a dolog és ez eleinte hatványozottan igaz volt.
iPhone 6 és felette működik csak a VoLTE.
Az 5G még messze van, pláne ilyen felhasználói szinten, nem is csak szolgáltatói szinten, hanem a készülékek tekintetében pláne. -
válasz
Black_Raven #99523 üzenetére
Oreón használom 8 hónapja (Mate 10 Pro).
-
válasz
Black_Raven #99516 üzenetére
Sosincs visszhang, tökéletes a hangminőség.
-
válasz
Donki Hóte #99509 üzenetére
2018. április 1-jével lezárták, akik addig bekapcsolták, azok használhatják azóta is/tovább, de adott időponttól újonnan már nem aktiválható.
-
Szia,
Az akció időtartama 2018. június 1-jétől 2018. június 30-ig tart(ott), adott intervallumon belül megrendelve érvényesül 2 hónapig.
Ha az elmúlt hónapban úgy rendelted meg, hogy most járt le az egy (első) hónap, akkor a mostani (második) megújítással még négyszerezett adatkeretet kapsz, a harmadiknál már nem.
A felhasználhatósági idő adott opcióknál 30 nap, utána a megmaradt adatmennyiség elvész, az akció időtartama alatt az nem a 4 GB, hanem 16 GB tekintetében igaz. -
válasz
Tav-Csoves #99486 üzenetére
Szia,
Választható, a kapcsolódó EU-s szabályozás hatályba lépése óta pedig úgy működik, hogy addig nem csökkentik a korlátlan opcióban foglalt forgalmak az adatcsomag keretét, amíg az más jellegű használat okán el nem fogy, utána viszont a korlátlan opcióban foglalt csomagok is az adatcsomagnak megfelelően lassításra vagy leállításra kerülnek.
4Grider: Domino esetén jelenleg is az értékesíthetőben szerepelnek a Belföldi korlátlan tematikus adatopciók: Link
-
válasz
Cranberries #99468 üzenetére
Megteheted, külön is módosítható, de azzal számolni kell, hogy felemás (régi + új) díjcsomagoknál egyik kedvezmény sem érvényesül, a régiekből a társkártyás kedvezmény ugrik és az új szerinti 20% sem lesz.
-
válasz
Cranberries #99462 üzenetére
Jól emlékszel, 6300 Ft a Next S-nél a vállalt költési minimum és nyugodtan válthatsz a leírtak szerint, mert a kedvezmény nélküli árakat kell nézni az új díjcsomagoknál.
-
válasz
Ron Swanson #99448 üzenetére
Erre gondolok: Link
bopeti98: Nem hang díjcsomag, így nem biztos, de egy próbát megér, hátha megoldják arra való tekintettel, hogy attól függetlenül elérhető azzal a hang- és SMS szolgáltatás.
-
válasz
Ron Swanson #99446 üzenetére
Milyen telefonról van szó?
Olyan, amin már működik az új üzenetküldő, vagy még nem?
Az SMS már jóval hamarabb működött 4G hálózaton, mint a hanghívás, nekem azóta olyan, mint a villám (nem az új üzenetküldős módszerrel használom). -
válasz
tylerddd #99434 üzenetére
Szia,
Gyártója és készülék típusa is válogatja, valahol várni kell, hogy a Telekom is jóvá hagyja a frissítést, máshol meg beleteszi az ember egy másik szolgáltató SIM kártyáját - ha ott már engedélyezték adott újabb firmware verziót - és lefrissít úgy a Telekomos készülék.
Olyan is van - ilyen jellegű gyakorlati tapasztalatom is volt már többször -, hogy a Telekom nem csak a másik két szolgáltató, hanem a nem szolgáltatós készülékektől is hamarabb adott ki bizonyos frissítéseket, máskor meg fordítva, ő csúszik a többihez képest és ez folyamatosan változik.
Alternatív frissítési módok is vannak, úgy akár a nem szolgáltatós firmware verzió is feltehető.
Android esetén régió és szolgáltató függvényében is megoszlanak a frissítések, ezért sok lehetőség van, nem egységes a dolog, aminek előnye és hátránya is van - akár az iOS ellenében is. -
válasz
zsoltzsolt #99408 üzenetére
Némelyik igen, de nem mindegyik.
-
válasz
Draken #99401 üzenetére
Papíron: Link
Eddig csak a publikus havidíjas előfizetésekre kapcsolták be, flotta és Domino nem játszott, de bő 2 hete az üzleti előfizetők számára is elérhető, már csak a Domino kapcsán kell majd elérhetővé tenniük a későbbiekben.
A telefon típusát szokták nézni, de az ügyintézők egy része abban a tekintetben is rugalmas.
Sajnálatos, de csak minden sokadik ügyintéző van teljesen képben, bizonyos esetekben többször kell egy dolog miatt telefonálni - még akkor is, ha minden feltétel adott az előfizetői oldalon -, hogy végül valamelyik megoldja a problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik
- Ford topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- One mobilszolgáltatások
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- Diablo IV
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Véget vetne a hibrid magdizájnnak az Intel?
- További aktív témák...
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- AKCIÓ! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A54 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest