- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
-
Josi
aktív tag
válasz
Reaper04 #13697 üzenetére
Nem tudom mennyire nehéz volt helyrehozni, de kifizetni....
A hibáról röviden:
2 éves vezérlés,rosszul sikerült ponthegesztéssel volt felrakva a lemez a vezérmüfogaskerékre és elengedte,leesett majd galiba...
Részletesebben a klubos fórumon a 600000 hozzászólás környékén. -
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13700 üzenetére
Emlékeim szerint, csak simán felfele kell húzni, nagyon erősen...érdemes előtte viszont a szoknya lefogató keretet felpattintani. Nagyon nehezen jön le, először egy jó 10 percet kínlódtam vele.
(mert a fent említett 2 autó rommá van ütve és kb, +100k km van bennük, illetve azt már meg sem említem, hogy ez a kereskedő mennyiért vette meg őket...)
(#13701) rob210: igen cégesek voltak, ami még nem is lenne baj, de az utóbbi kb. 2 évben kaptak rendesen. Illetve a privilege, az egy dinamiqe plus felszereltségű, kocc ugyan az mint az enyém, a rendszáma is csak az utolsó számban tér el egyel az enyémtől
-
Josi
aktív tag
válasz
Reaper04 #13685 üzenetére
Végül is a szervizkönyv sem ér semmit.
Bármit bele lehet irni, és lehet pecsételni utólag is.
Márkaszerviznek annyi előnye van, hogy javításkor felviszik a kmóra állását.
Így van lehetőség bizonyos szinten ellenőrizni az autó előéletét, ha meg akarnád venni.
Nekem elég az a tudat, hogy tényleg kicserélték, megcsinálták ami hibás volt.
Itt helyben én márkaszervizbe járok, többnyire én viszem az alkatrészt, olajat, stb.
és ott állok a kocsi mellett mikor csinálják. Ők a munkát adják hozzá.
Ha meg nagyon macerás és drága a munka, akkor keresem a Mágust.
(lásd vezérműszíjszakadásom)
-
tresh
veterán
-
_NCT
addikt
válasz
Reaper04 #13646 üzenetére
Azért az elég feltűnő, ha trailer-el akarnak okoskodni, főleg hogy állomáson fogom hagyni általában, parkoló autók mellett. Váltózár az jó dolog, nem is a legolcsóbbat akarom, olcsó húsnak híg a leve, lehet h 3 perc alatt kinyitják az olcsóbbat.
Ezt a motortérzárat nem tudtam.
-
_NCT
addikt
válasz
Reaper04 #13640 üzenetére
Amúgy ezzel a kártyás megoldással kapcsolatban: aa az autó felismeri a kártya közelségét, egy megfelelő eszközzel a kódot el is lehet lopni nem? Mármint ha valaki mellénk áll pl pénztárnál stb, ugyanúgy mint a Paypass és NFC-s adatlopásnál, így itt is simán el lehetne, gyakorlatilag utána a saját kártyáját frissíti a kóddal és kész. Vagy ez ettől összetettebb? Nagyon parázok attól, h nehogy ellopják az autóm emiatt. Ahogy néztem a lopási statisztikákat, a Megane közkedvelt, az utakon is sok van belőle.
-
mycso
Topikgazda
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13635 üzenetére
Utána olvastam (katt) a szabadkéz funkciónak. Találtam leírást erről a messzebb megyek bezár automatikusan dologról.
Van ilyen de két külön kártyával és ha az egyiket használod akkor annak elvész ezen tulajdonsága ?
"A kártyákat illetõen van két- és van
háromgombos. A 3. gomb csak a
csomagtérajtót nyitja.
Vigyázat!: ha a háromgombos kártyá-
nál valamelyik gombot megnyomjuk,
az �kiszáll� az automatikus távolsági
zárási funkcióból."Ezt mondjuk annyira nem értem. Én nyomkodtam az összes távirányítóm gombját már, akkor mindegyik kikapcsolta már ezt a távolsági zárás funkciót. De vajon akkor hogy lehet ezt vissza kapcsolni?
-
_NCT
addikt
válasz
Reaper04 #13627 üzenetére
Tényleg....Ez a szabad kéz funkció mennyire hasznos? Jól értelmezem, hogy az autót a rajta lévő gombbal lehet zárni, illetve hatósugártól függően automatikusan záródnak az ajtók? (kérem vigyázzanak
) Vagy csak én vagyok ilyen paranoiás, h a sima gombos zárási módszert preferálom? Mármint a sima kártyát, nem a szabadkezeset, ha jól értelmeztem, akkor az egyik kártya szabadkezes, másik sima.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13614 üzenetére
Észrevettem még egy "rendellenességet".
Mióta lemerült az akksim, nem jól működik az ablakemelőm.Mind a 4 ráadásul. Eddig úgy volt hogy ameddig nyomtam a gombot, addig engedett és emelt, most meg ha megnyomom egy 2-3 centit enged és ennyi. Ha megint megnyomom megint enged ennyit és megáll.
Minden jól működik, talán valami beállítási hiba?
Hogy lehet ezt orvosolni?(ez így nem egészen jó...)
Köszi előre is a segítséget
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13613 üzenetére
Visszapakoltam mindent. Minden oké
Ja mégsem... az akku feletti műanyag dekor fedél egyik rugós feszítő alátéte (amibe bele megy a csavar) beleesett a motortérbe. (kb 1cmx1cm)
Néztem minden hol ... nem találom. Basszus
Van alvázvédő, talán arra esett rá valahova, nem tudom.Lehet ettől baja a motornak valahol?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13601 üzenetére
ha minusz 5°C ban elengedte a töltést mi lesz vele hidegebb időben?
HA csak nem valami fogyasztót hagytál fent és szívta le készülj egy akksi cserére.
Mond meg a családnak ezt hozza a JézuskaEgyébként én pont a npokban jártam így de nem is tudom, hogy sikerült, bekapcsolva hagytam a zenét a kocsiban.
Reggel beülök mondom baszki na ez necces lesz.
Simán indult, szóval az én aksim jól vizsgázott az első hidegekben.
Ennek ellenére lehet jövő nyáron már cserélni fogom, elvégre 5.-ik évébe lép. -
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13446 üzenetére
javítanám magam:
Miután eltűnt a hiba, és kipróbáltam mivan ha kikapcsolom az esp/asr-t, nem villant fel a service lámpa.
Csak az asr/esp ikon, és a kijelzőn hogy "asr off".Valamint azt kifelejtettem hogy az abs ábrája se világít már...
Nem értem mi lehetett a baj. Nemrég voltam téli átvizsgáláson, azt mondták a fékek jók, nem kell betétet sem még cserélni.
Bár a hátsóknak van egy kis válla már, de az még nem olyan vészes.Felvillant az abs, meg az asr/esp is + service. Miért pont ezek? És vajon mitől?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13330 üzenetére
FEBI - Fagyálló FEBI26580 1 650,- Ft
Gyártó Febi Bilstein
Kiszerelés 1.5 liter
Töménység -30░C
Fagyálló színe narancssárga2002.11. - MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C)
Motor: K4M 760, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Ferdehátú; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, szín: zöld, specifikáció: Renault Typ D/Ready Mix -30°C, Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.6
Motor: 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Kombi; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Lépcsőshátú (LM0/1_) 1.6
Motor: K4M760, K4M761, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Lépcsőshátú; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.6
Motor: K4M760, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Kabrió; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;Remélem elég részletes
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13114 üzenetére
Sziasztok!
Eljutottam végre a hűtővíz/fagyálló vásárláshoz.A szervizben zöldet mondtak gyárilag, 6 liter kell bele a papírok alapján.
Elméletileg alu barát kellene (erre rob210 is kitért).Találtam egy ilyet, illetve többet is, viszont nem zöld színű. Nem tudom mit jelentenek a színek, van egyáltalán jelentőségük? Pirosban van alubarát, amin-, nitrit-, nitrát-, szilikát és foszfátmentes. Ez elméletileg jó.
Szerintetek mehet bele ilyen? pl.1 a sok közül (olcsóbb)
2003, Megane II, 1.6 16v K4M760
Köszi előre is
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13114 üzenetére
Sajnos a te kocsidhoz nem tudom milyen kell!
De ha megnézed a minősítését a fagyállónak és az jó az alu. hűtőhöz, plusz rajta van a renault minősítés akkor mehet bele.A mennyiséget sem tudom, mert ahány motor annyi féle.
Nekem 5.2 liter ment bele amikor teljesen le lett engedve, de akkor a blokkból is ki lett fújva kompival.
Én -20°-ost tettem bele, eddig nem volt vele gond.
De amilyen hidegek mostanában voltak lesznek, nem hiszem, hogy belefagy. -
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13087 üzenetére
közben rátaláltam a titokra :
Ezek szerint normális
Más és off:
Valaki budepestit megkérhetnék esetleg egy kis szívességre? Szeretnék vásárolni asszonykámnak karácsonyra egy szemhéjpúdert az Aréna plázában, vagy a Westendben lévő MAC boltból. Hívtam őket, de nem tudják küldeni, csak személyes átvétel játszik.
Valaki, be tudna menni helyettem az üzletbe megvenni a terméket és postázni a részemre?
Mindent fizetek természetesen...
Esetleg valaki ? -
_NCT
addikt
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #13086 üzenetére
szerk még az előzőhöz:
Találtam képet, de nem ilyen: KattA hátsó rugók alap helyzetben kifli alakúak, nincs bennük a lengéscsillapító, vékonyabbak és hosszabbak mint az első tengelyen lévők (az vastag és a közepében van a lengéscsillapító.
A hátsónál nem jöttem rá melyik a lengéscsillapító...Normális jelenség ez ennél az autónál?
-
-
Füge007
senior tag
-
-
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #12906 üzenetére
Trafó nem kell, hiszen gyárilag lennie kell, mivel xenonos.
A bi-xenon lámpáknál van, hogy a távolsági is xenon izzó (egyébként látnod kell a fényén is).Egyébként megan2-höz a H7 xenonizzó megfelelőjét D2S izzónak hívja.
Lehet az lenne a legegyszerűbb, ha kiszednéd ami benne van, megnéznéd és olyat keresnél.Ja és szerintem párban cseréld, ha csak nem találsz olyat, mint ami benne van.
pl.: EZT találtam
-
Reaper04
aktív tag
-
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #12888 üzenetére
Ha a PH1-es a megane2-d és projektoros a lámpa, akkor az valóban gyárilag xenonos lámpatest, tehát amit az első képen linkeltél.
A második képen a sima mezei halogén lámpatest látható.
A projektoros lámpa + halogén = sz@r, tehát semmiképp sem akarj bele halogént rakni, illetve nem is tudnál, hiszen a csatlakozód a xenon izzóhoz való, ahhoz alakítja át a feszültséget is.Tudtommal H7 a tompított és H1 a távolsági izzó xenon és halogén esetén is a megane2-nél. A távolságid az neked is mezei halogén H1.
Valamelyik könyv valóban azt írja, hogy csak szervízben, bár lehet otthon is:
A kerékjárati ívben kell a szerelőajtót kipattintani, majd ott felnyúlni és bent lecsavarni a lámpa kupakját, leszedni az izzóról a csatlakozót, kiszedni az izzót, majd ugyan ez visszafele. Létezik bepattintós-mágneses izzó és a hagyományos (amikor ilyen U-alakú dróttal szorítod be).
Ja a kereket ki kell tekerni, hogy odaférj.... -
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #12886 üzenetére
Közben nézegettem, és belezavarodtam...
Az én lámpám is így né ki: Katt
Ez akkor a gyári xenon?
Mert néztem a könyvében, hogy ezt a fajtát nem kéne itthon csinálni, hanem szervizben...
Vagy itthon is lehet, csak parasztvakítás?Mert van ez a fajta ... akkor ez a sima halogénes?
-
gabx76
senior tag
válasz
Reaper04 #12739 üzenetére
Szia!
Ugyanilyen gépem van, még az évjárat is stimmel. Nincs semmi baj a kocsiddal, az enyém is így működik. 50 alatt jobban szereti a 3-ast, nem is szabad hosszútávon alacsony fordulaton menni vele. 2000 körül kezd el élni, negyediket csak akkor húzok, ha tartósan legalább 50-70 körül tudom tartani a sebességet. -
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #12623 üzenetére
Képeket akartam, de a szétszedésnél az idegtől nem volt kedvem, most meg amikor raktam össze, örültem, hogy végre működni fog, így megint csak nem.
(szerintem nem fontos a privi, hiszen renault topik)Egyébként valahogy így néz ki a dolog a vezető oldalon:
- visszapillantó belsejéről le kell szedni a műanyag burkolatot+ szigetelést (pattintós) itt a kábeleket, majd később tudod/kell széthúzni
- leszedni a "kapaszkodó" burkolatát (pattintós), természetesen a kábeleket széthúzod ennek a tetejében és az aljában is van 1-1 csavar. (T30 torx)
- a kilincs közepén van egy takaró, az alatt lesz egy csavar (T30 torx), majd kipattintod (ezt nem fontos széthúzni, ha nem akarod teljesen levenni a kárpitot, csal leakasztani)
- kiszeded az ablakemelők konzolját (pattintós), itt is széthúzhatod a kábeleket
- kiszeded a zárható tárolót a két oldalában van 1-1- patent, ha belenézel látod is, utána csak ki kell pattintani, felfele húzva --> óvatosan, mert nem zsanéron nyílik hanem csak egy "kettéhajtott műanyag" látja el a zsanér szerepét
- az kárpit alján (ahol a lámpa is van), van 2db 10-es körüli hatlapfejű (jó hosszú csavar)
- a kárpit elején (a zár felőli részén, a felső részén) van egy T20-as torx
- hangszóró rácsot kipattintod, én a pedálok felől szoktam letépni, illetve a túloldalról nem is tudnád, mert oda bemegy egy nyelv a kárpit alá
- a hangszórót én nem szedtem ki, mert nem kellett, illetve itt a hangszórótakaró alat, a hangszóró bal-felső részénél található az ablakemelő motor 3 csavarja (kereszthornyos)
- és akkor ami leszopatott (ezt a csavart el is hagytam, így vissza sem tettem) --> ha az ablakemelő konzol likán benézel, a bal oldalánál látsz bent egy T30-as torx csavart.....semmivel nem férsz hozzá. Mint kiderült a visszaszerelés közben, hogy a műanyagról a szövet rész "letéphető" (pattintós), azt leszedve elvileg ahhoz is jobban hozzáférni
- elvileg itt már minden kiszedve, az egészet felfele kell megemelni, közben magad felé kell húzni
Ha alá nézel látod, hogy a kárpit mind2 oldalán, asszem 3-3 méretes kampószerű karom van beakasztva az ajtó fém vázába + vagy 4-5db masszív fémláb (lapos)-szerű valamire van rátolva az egész. (ezek miatt a felfelé + magad felé húzás)Asszem nem hagytam ki semmit...
-
mycso
Topikgazda
válasz
Reaper04 #12411 üzenetére
Renaultokon olyan 10-15k körül cserélnek komplett vezérlést, vezérlés a hozzá való görgőkkel-feszítőkkel, hosszbordás, vízpumpa, hűtőfolyadék...eddig én mindenhol ilyen árakat hallottam.
(#12412) FerNandor: olajcserénél, ahogy pont előttem írta tresh, az legjobb, ha semmit nem érzel (nálam így is szokott lenni), ha már olajcsere után valami nagy változást érzel, akkor ott baj van pl.: nagyon régi az olaj ami benne volt.
-
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #12407 üzenetére
[link]
az mondjuk durva, hogy 1.5dci k9k-hoz 32000ft a vízpumpa + vezérmüszíjszett Gates szíjjal. 1.6 16V-hez meg 40 meg 44ezer..
és eddig mindig azt hallottam, hogy a benzinesnek mennyivel olcsóbb a szervíze...én is mindjárt megyek vezérlésre, a vízpumpa + szíjszett 27000Ft volt, lesz majd még váltóolaj, hütövíz, fékolaj meg hosszbordásszíj. majd beírom a végén, hogy mennyi lett. + munkadíj.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Reaper04 #12373 üzenetére
még valami: olajat már aktuális cserélnem, azt most fogom a napokban. Elképzelhető hogy az miatt rángat kicsit?
Rossz a kenése vagy valami ilyesmi miatt?
Írtam hogy mintha akkor venném csak észre mikor adott napon először indítok és megyek vele.Szerinted/szerintetek?
szerk: Vagy talán a klíma miatt?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #11853 üzenetére
Kicsit utána olvasva a mobil és a mobil 1 egy és ugyan azon cégcsoport az esso tulajdona.
a különbség a verseny technológia és a közúti forgalomba szánt kenés technológia között van.
A mobil1 a "minőségibb" prémium termék család.
Illetve a fogalmazás területeiben is van különbség.
Mobilt bizonyos országokba nem szállítanak, illetve mobil 1 et se mindenhova.
ennyi. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #11837 üzenetére
az ina állítólag gyári beszállító, szóval azzal nem lehet gond.
a mobil-mobil1 dolgot nem tudom, de googliban nem találtál rá megoldást?
feszítők terén elég sok márka van.
a pumpa cserekor, mindig cseréljük a tömítéseket, illetve kiviteltől függően, a szimeringeket is.
illetve vagyél hozzá tömítő pasztát (szilikonos), azzal frankó lesz.
nincs annál rosszabb, mint ha 2 szer kell szerelni. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #11833 üzenetére
mondom a nálam bevált márkákat a döntés a tiéd.
szíj gates, conti. (kizárólag)
fék ferodo nem kell jobb.
olaj xado, de azt úgy se veszel, a mobil1ről jókat mondanak.
vízpumpa dolz.
azt hiszem mást nem kérdeztél.ellenjavallatok:
brembot felejsd el, mostanában kifejezetten szar, csak a panasz van rá.
skf vezérlés szettet ne vegyél a vízpumpályuk egy adag fos 8hónap után elkezdett ereszteni.
jah gyertya az valóban az NGK ami jól tejesít, illetve a DENSO a többi nálam szóba se jöhet.ennyi.
a féknyergeden pedig rajta kell lennie egy számnak meg rajta van a gyártó is.
-
Josi
aktív tag
válasz
Reaper04 #11829 üzenetére
Nekem Ferodo tárcsa és betét lett feltéve.
Kopp kopp semmi gond velük, jól fog.
Olajból én ELF SXR 5w-40-et ajánlanék.
Vezérlésből Gates, SKF
Gyertyából az Eyquem a gyárija.
Most jó akció van az autótékánál:
http://www.autoteka2000.hu/index.php?oldal=menu&k_id=27&level=2Szeptemberi kiemelt kedvezmények!
Brembo fékbetét,féktárcsa -35% kedvezmény
Ferodo féktárcsa, fékbetét -35% kedvezmény
Textar fékalkatrészek -35% kedvezmény
Kayaba,Sachs,Bilstein,Boge lengéscsillapítók -35% kedvezmény
Luk kuplungszettek -35% kedvezmény
Valeo kuplungszettek -35% kedvezmény
Sachs kuplungszettek -40% kedvezmény
olajszűrők,levegőszűrők,pollen- és üzemanyagszűrők -35% kedvezmény(Mann, Knecht,Alco,Muller,Wix,Techneco...stb.)
Gates vezérlés szettek,szíjak -40% kedvezmény
Dayco vezérlés szettek, szíjak -35% kedvezmény
Conti vezérlés szettek,szíjak,-35% kedvezmény
SKF vezérlés szettek -35% kedvezmény
Futómű alkatrészek -35% kedvezmény -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #11719 üzenetére
Ha azt veszed alapul, hogy nekem a városi dugóban (sajnos minden nap kifogtam a dugót most ebben a hónapban) 7.8-ra jött ki, akkor van azon az 1.6 os jó kis mocin mit finaomítani
de egyébként az 1.6-ostól teljesen elfogadható érték.
Én azt mondom, hogy egy 10 év körüli autótól a 8 liter alatti fogyasztás elfogadható. -
FerNandor
őstag
válasz
Reaper04 #11500 üzenetére
nem vettem észre semmit a másik ülölaphoz képest, kattan-e vagy nem, egyformán könnyen lehet öket felemelni stb.
"Ugye a háttámlát hátra nyitod a csomagtér felé" ezt nem értem
a csomagtér felé nem nyitok semmit, minden a vezetöülés felé megy. ülölapokat felhúzni ill. elörehajtani, a háttámla az ülölap helyére döl.
nem mozog az ülés. ezért nem értem azt a vasat, mert a vaskerethez csatlakozik, gondolom, amire épül a szivacs, de nem látom hasznát... plusz ott van valami álló fordított U alakú 5-6 centis kis vas odahegesztve a lemezhez, de nem hiszem, hogy az fogná az ülést, amikor lecsukom.
de most visszagörbítettem kézzel azt a drótot vagy mit, holnap azért ránézek mégegyszer.. -
FerNandor
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Házimozi haladó szinten
- Xbox Series X|S
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ZIDOO médialejátszók
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Battlefield 6
- Windows 11
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest